"יכול להיות שאני משדרת לאנשים שהחיים שלי מושלמים"

הכל מושלם בחשבון האינסטגרם של רומי ספקטור. הצבעוניות החמימה, הנופים האורבניים של טוקיו ופריז והתיקים של שאנל, פנדי ובוטגה ונטה. כל לייק שמתווסף הוא עוד קידום ל"דה רוקוקו", מותג האופנה שהיא מנהלת עם האח הגדול, אמא מלכת היופי ואבא המיליונר שעוזר מהצד: "כשהתחלתי להביא קבלות אמיתיות של כסף התחילו לקרוא לי במשפחה תרנגולת זהב"

מאת  | ‏ 10 אוקטובר 2019

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

בקיץ האחרון השיקה רומי ספקטור את קולקציית בגדי הים הראשונה של "דה רוקוקו" (Dé Rococo), מותג הבגדים בבעלותה. כמו כל פריט שהיא מוכרת, גם את בגדי הים היא דגמנה בעצמה, הפעם על רקע חולות פארק תמנע הפוטוגניים. בפוזות מדויקות וגוף שזוף למכביר, היא מחייכת למצלמה בסקסיות נונשלנטית כאילו היא עושה את זה מאז ומתמיד. מאחורי המצלמה נמצא אבא איציק. "אני מרגישה איתו הכי בנוח" אומרת רומי, "הוא הכי אומר לי להבליט את הגוף ולהצטלם חשוף". 

באמת, אבא? לא קצת מוזר להצטלם מולו בבגד ים? 
"מה הבעיה? יש לנו קשר מאוד פתוח ואני יכולה ללכת גם עם חוטיני וחזייה בבית, אין דרמות. עם כל הסיפורים על צלמים שמנצלים את המעמד שלהם, לא בא לי בכלל שמישהו יצלם אותי בבגד ים חוץ ממנו".

אבא, מילה שעוד נשמע כאן הרבה, הוא איש העסקים איציק ספקטור, שעשה את הונו ביבוא של כלי בית וכיום בונה ומוכר נדל"ן בישראל, אוקראינה, יוון, צרפת ועוד. אמה היא מלכת היופי לשעבר דנה (וקסלר) ספקטור, שם מוכר לחובבי גלאם אייטיזי. "פעם אמא שלי חשבה שיהיה מגניב אם גם אני אהיה מלכת יופי ונעשה היסטוריה, אמא ובת מלכות יופי, אבל לא רציתי. אני מצטלמת למותג שלי אבל אני לא רואה את עצמי כדוגמנית. אני לא נראית כמו דוגמנית, לא מצטלמת כמו דוגמנית ולא יפה כמו דוגמנית".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

היו קוראים לי 'טחונה' בבית הספר

נהוג לומר שהמציאות לא נראית כמו באינסטגרם, אבל שעתיים בחברתה של רומי מוכיחות את ההיפך. החיים האווריריים, מלאי הסטייל ונטולי המאמץ שהיא משדרת בחשבון של "דה רוקוקו" מוצגים במלוא תפארתם גם בעוד אחר צהריים רגיל בווילה של הוריה בשכונת נאות אפקה בצפון תל אביב. רומי פותחת את הדלת בשמלה לבנה עם שרוולים תפוחים שכרגע הצטלמה איתה לאינסטוש, אמה, לובשת גם היא לבן, עומדת במטבח בפיג'מה. אביה יושב על כורסא בסלון ומהרהר בענייני היום, ובין עציצים, כלבלבים וכוסות מים גדולות, נראה שאף אחד לא רודף אחרי הזמן. "אל תדאגי, יש עבודה", רומי מבטיחה, "בדיוק סיימנו צילומים ותמיד יש מה לעשות. בדרך כלל אני לא מגיעה הביתה לפני שמונה בערב". הביתה זו דירה שכורה בתל אביב בה רומי מתגוררת עם בן זוגה ("אני אישה פמיניסטית לוחמת שחיה לצד גבר מפרגן"), אבל בגיל 24 היא עדיין גם ילדה של הבית בו גדלה. היא מגיעה לכאן כל יום כדי להפעיל את העסק שהקימה המתבסס על 110 אלף עוקביה באינסטגרם, אם לא מחשבים את ה-16 אלף שמוסיפה אמה, משפיענית רצינית בפני עצמה. 

"דה רוקוקו" פועל חמש שנים והחודש רומי כבשה עוד יעד, כשעיצבה קולקציית קפסולה לרשת "סטורי" בשיתוף פעולה ששם אותה על מפת העיצוב, הקמעונאות, והמשפיענות. הכל נראה מחושב ומתוכנן, כאילו הוריה תפרו לה קריירה בהתאם למידותיה, אבל ההפיכה של רומי ליזמית קרתה קצת במקרה. "את תמונות האינסטגרם הראשונות שלי העליתי בצבא בחשבון משותף עם אחותי. היינו מהראשונות שהתעסקו בזה אז מהר מאוד צברנו הרבה עוקבים", היא משחזרת, "באותה תקופה אסור היה לחיילות להחזיק חשבון אינסטגרם בשמן, אז פתחנו אותו בשם הבדוי 'דה רוקוקו', שזה שילוב של השמות רומי וקורל. לא תכננו שנמכור בגדים, פשוט השתמשנו בחשבון כדי להצטלם בבגדים שאנחנו אוהבות". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

משם זה נסק. הצעות מחברות לפרסם מוצרים, הזמנות לאירועים והשקות ולאחר מכן חנות אונליין המבוססת על יבוא מאירופה עם מחירים הנעים בין 400 ל-900 שקלים לפריט ("סבבה, לא?). את רוב הסחורה היא מייבאת מפריז ורומא וחלק רומי מעצבת בעצמה. כל המלאי המפואר קיים כאן, בקומה התחתונה של הווילה, אליה יכולות להגיע לקוחות למדוד. בקרוב "דה רוקוקו" תהיה חנות לכל דבר בנווה צדק, משם יעבדו רומי ואמא דנה, שבינתיים הפכה לשותפה. גם אחיה הגדול שון עומד להצטרף לביזנס בתפקיד ניהולי. "בזמן האחרון נהייתי בולדוזרית של ניהול, אבל זה פחות מתאים לי", אומרת רומי, "בגלל זה אני רוצה שאחי יבוא לעזור. הוא בוגר הנדסה, תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון ואני יותר מתאימה לקריאייטיב. מה שרציתי בחיים זה ליצור, קיוויתי שזה יהיה משהו פחות שטחי מאשר תמונות באינסטגרם, אבל עובדה שזה עובד. היום יש לי שלוש עובדות ואנחנו עוד נתרחב, אז אני צריכה את אח שלי איתי. הכל כאן הום מייד, אני לא רוצה להכניס מישהו מבחוץ".

את חושדת בכל מי שלא משפחה?
"אני סקפטית, אבל אני חושבת שתמיד טוב להיות סקפטית. גם אבא שלי כזה, העולם שלנו הוא אכזר וקשה ואנשים פותחים עליך עיניים. גם אבא שלי נכווה משותפים בעברו. הוא אפילו יותר חשדן ממני".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

מלבד רומי, משפחת ספקטור כוללת גם את קורל, שעזבה את העיסוק האינסטגרמי ולאחרונה סיימה לימודי רפואה, את שון המנהל המיועד, ואת אחיה התאום של רומי, ניל, סטודנט למשפטים וממשל. "הוא שונה מכולנו, הולך עם סנדלי שורש ודגמ"חים". בתוך כל האווירה הסטודנטיאלית הזו לקח לרומי זמן להוכיח למשפחה ולעצמה שגם פאשניסטה זה טייטל מכובד. "כשהבאתי קבלות אמיתיות של כסף הבינו במשפחה שיש פה משהו והתחילו לקרוא לי תרנגולת זהב. אבל בתור ילדה הם חשבו שאהיה עורכת דין חריפה או אדריכלית המאה, ואם אני מתעקשת על אמנות, אז מבחינת אבא שלי אצטרך ללמוד בבית הספר הכי טוב ולהביא דיפלומה, ולהיות מינימום פיקאסו. הבנת את הראש".

 אפשר בכלל לגדול מפונקת עם כאלו סטנדרטים?
"לא, ואנחנו מאוד לא מפונקים. כשהייתי ילדה היו קוראים לי 'טחונה' בבית ספר, זה לא היה כיף. זה היה תיכון אליאנס, יש שם מגוון של אנשים, יש את זו שבאה מבית פרטי מאפקה ויש את זו עם הדירה ברמת אביב, לא כולם שווים. לא היה לי נוח עם זה. הייתה תקופה שאבא שלי החזיק נהג פרטי והוא היה לוקח אותי לבית הספר וזה הביך אותי, ביקשתי שהוא יחנה את האוטו רחוק כדי שלא יראו. אני לא רוצה להתבכיין, אני יודעת שעדיף שיגידו שאני טחונה מאשר משהו אחר, אבל אם לאמא שלי יש תיק של שאנל ולאבא שלי מרצדס, זה לא אומר כלום על הערכים שגדלתי עליהם".

 
 
 
View this post on Instagram

Green Day.

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

ובכל זאת, גדלת גם בקרבת אנשים שמצדיקים את הסטריאוטיפ.
"ברור, קוראים לי 'טחונה' בגלל התנהגות של אנשים אחרים. יש ילדים טחונים. לחברות שלי מגיל צעיר מפקידים להן צ'קים בחשבון והכל נורא קל, אבל אני עובדת מגיל 14 ותמיד מימנתי את עצמי. אולי גם האינסטגרם שלי מהצד נראה לא טוב ואני משדרת לאנשים שהחיים שלי שלמות. אבל אני חושבת שמספיק לדבר איתי עשר דקות כדי להבין שאני לא כזו".

את השונות הזו שלה ניתבה מילדות למקום לא הכי צפוי, חוג אקרובטיקה. מקום נוקשה, אפור, עם דגש על משמעת ורומי פרחה בו. "ההורים שלי רשמו אותי לזה בגן ואיתרו אותי משם לנבחרת, אז עשיתי את זה כל הילדות שלי. זה היה חמישה אימונים בשבוע, תחרויות בינלאומיות. הייתי אלופת הארץ כמה פעמים".

את אומרת את זה כאילו זה כלום.
"כי ידעתי שזה ימשיך רק עד הצבא, שלא אמשיך מעבר לגיל 18. אני כבר לא יודעת לעשות פליק פלאקים וברגים וסלטות כמו פעם. אקרובטיקה, בניגוד להתעמלות אמנותית של לינוי אשרם, היא לא ספורט אולימפי. אבל הייתי מכורה לזה, גם אם הייתי מסיימת אימונים בוכה כי המאמנת אמרה שאני גרועה. היו גם בנות עם אנורקסיה ובולימיה, אבל ההורים שלי ראו שאני מספיק חזקה וזה לא יקרה לי. לא היו לי בעיות משקל, תודות לגנים של אמא".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

ההצלחה סנוורה אותי

בין סלטה לתיק מעצבים ("זו מחלה שקיבלתי מאמא, יש לי תיק ב-12 אלף שקל, המצב לא טוב"), עם שחרורה מצה"ל רומי מצאה את עצמה שייכת לדור המשפיעניות הראשון של האינסטגרם, עם 20 אלף עוקבות שהגיעו במהרה. "פעם זה היה נחשב להרבה", היא אומרת. היא חלמה לעבוד באופנה אבל זה לא נשמע לה מספיק רציני, אז נרשמה ללימודי אדריכלות בבית ספר נחשב בלונדון. "עבדתי קשה על תיק עבודות כדי להתקבל. חשבתי שאהיה טובה באדריכלות כי הייתי טובה בלשחק סימס", היא מחייכת, "ואז רגע לפני שטסתי, כשיש כבר דירה והכל – אבא שלי הציע לי שאני אעשה מכירת פופ-אפ לכל העוקבות שלי באינסטגרם ואמכור להן בגדים. ככה אני אטוס ללונדון עם קצת כסף ואעזור להורים לשלם לי על בית הספר. הזמנתי את העוקבות, אבא השקיע כמה עשרות אלפי שקלים בסחורה וישב והסביר לי הכל, מה זה ספקים, נוסחה לתמחור, ברקודים. מכרתי שם 200-300 פריטים. זה היה רציני". 

לא פחדת לפשל מול כריש עסקי כמו אביך?
"לא. הספורט נתן לי הרבה אומץ, אני לא יודעת מה זה לפחד להיכשל. אבא שלי מאוד האמין בי, הוא ממש הרמות בע"מ. הפופ-אפ הראשון מאוד הצליח וזה סינוור אותי, עשיתי מאות אלפי שקלים ביומיים. לפני כן מכרתי בטופשופ והייתי במינוס ופתאום ראיתי כמה כסף אני יכולה לעשות".

 
 
 
View this post on Instagram

I miss London days.

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

אל הלימודים בלונדון כבר הגיעה ברגשות מעורבים. "נסעתי בלב כבד, כי כבר היה לי עסק עם פוטנציאל. לונדון הייתה פוטוגנית וטובה לצילומים של המותג, אבל פה זה נגמר", היא מספרת, "מהר מאוד רציתי לחזור הביתה. בית הספר תובעני ואתה שם עד 11 בלילה כל יום. הבנתי שזה לא בשבילי ואכלתי כאפות עם עצמי. אדריכלות זה תהליכים איטיים ולהתעסק עם תכניות וחיתוכים, אבל אני יזמית שצריכה אקשן. בניין זה שנים עד שהוא קם".

השנה הבאה עברה בין לימודים בלונדון, מכירות בישראל וגיחות לפריז לקניית סחורה. "דילגתי בין כל המקומות, הצטלמתי וניהלתי את האינסטגרם של המותג ובסף סיימתי את השנה. אבא שלי אמר 'תסיימי ותחזרי לישראל'. אז במקום אדריכלות, הגשתי מועמדות לעיצוב אופנה בשנקר והתקבלתי".

אבל גם משם פרשת.
"נכון. אחרי שנה. כשחזרתי לארץ העליתי את האתר של החנות ובמקביל התחלתי ללמוד בשנקר, היה לי מאוד קשה. אי אפשר לנהל עסק תוך כדי שנקר, אתה צריך להיות שם כל הזמן, אתה מרייר שם על פופים וישן עליהם לפני הגשה. לא קיבלתי יחס מיוחד וגם לא ציפיתי, כי בסוף יש הגשה להגיש. אבל פתחו עלי עיניים. העסק גדל, כולם ידעו מי אני וכמו שהבנת, זה דבר שאני שונאת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

את מדברת על התלמידים או על הסגל?
"גם וגם. הסגל לא אהב אותי כי הם היו בגישה שאם אני יודעת כבר הכל, למה אני פה? הייתה מורה אחת שממש התנכלה לי והתלוננתי עליה. כשלא הגעתי היא הייתה שואלת 'איפה היית, בריביירה?' אבל לא, אני טסה לחו"ל לעבודה ומתאמצת ממש לא להחסיר יותר ממה שמותר, אני לא מטיילת בריביירה אלא באזור המפעלים בצרפת להביא סחורה, זה לא כזה זוהר. נעלבתי. פעם אחת גם יצאתי מהשיעור שלה ואמרתי שאני לא נכנסת יותר כי היא נתקעת על השם שלי ומשפילה אותי. אנשים כאלה הם פשוט ממורמרים. היא בטוח נכנסה לי לאינסטגרם וראתה איפה אני".

יכול להיות שהם קצת צודקים? שהראש שלך לא היה בלימודים?
"אני חושבת שזו הייתה טעות להתייחס אלי ככה, כי עמדתי בכל המטלות, אבל מצד שני באמת יצאתי כל הזמן לטלפונים, ניהלתי עסק. אולי אני כן מבינה אותם קצת. מה שבטוח זה שהייתה שם צביעות. כולם היו נחמדים אלי בפנים שלי כי זה חשוב, אני בתעשייה וזה יכול להשתלם להם, יש לי כוח ואני מוכרת. ומאחורי הגב אמרו שהתקבלתי בפרוטקציה, למרות שזה לא נכון".

היא החליטה לפרוש שוב מהלימודים ולהתמקד בעסק, והיום, היא אומרת, היא סוגרת מעגל עם הטייטל "מעצבת אופנה" שבו חשקה. "רבע מהסחורה אלה עיצובים שלי שאני מייצרת בעצמי באיסטנבול. אני מעצבת ג'ינסים ואת בגדי הים ואת קולקציית החורף שלנו ואת הקפסולה ל'סטורי'. לצערי לא צריך את שנקר כבר כדי להיות מעצב. מי שצריך את האסמכתא, זו תעודה מעולה, אבל ברגע שהדלתות פתוחות זה רק עיכב אותי. כנראה עצבן אותם שזה נראה כמו קיצור דרך".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

נשמע שאת באמת סוג של מטאור.
"תשמעי, גם לי היו את הקשיים שלי. גיהצתי את כל הפריטים שהגיעו מחו"ל, עבדתי קשה בעסק הזה. זה גם לא פשוט לעזוב שני תארים, יש בזה היבט של כישלון. היום זה הפך להצלחה, אבל לא ידעתי שככה זה יהיה. להיות יזמית זו לא הבטחה. אני רואה גדולים נופלים לידי, תעשיית האופנה בארץ מדשדשת, אצלי זה הולך טוב וזה מפחיד, כי אני שואלת את עצמי למה".

התשובה ל"למה", היא כנראה השילוב בין הנשגב לאפשרי. "אני חושבת שהבנתי משהו שחברות גדולות לא מבינות. הלקוחות שלי לא עוקבות אחרי השמלה שאני מוכרת אלא אחרי הסיפור, הן באות לחוויה מסוימת. אחרי הכל, אני לא היחידה שמוכרת בגדים יפים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

שמלה נמכרת רק אם אני מצטלמת איתה

את הסגנון של "דה רוקוקו" היא מגדירה כ"רבגוני, קלאסי, לא צמוד, קצר וחשוף, קצת קוריאני וקולוניאלי וגזרות רחבות. יש בזה משהו לא ישראלי, לפעמים אמא שלי אומרת על פריטים מסוימים שאני רוצה לייבא שהם 'לא מכירתיים', אבל לא אכפת לי. שיקנו מכירתי במקום אחר. וגיליתי שגם יש ז'אנר כזה בישראל שרוצה חו"ל ואירופה".

מה עם מידות? יש ווייב רזה קצת.
"אין מספיק מידות וזה עצוב. אבל זה יבוא ואין לי השפעה על זה. הייתי רוצה שיהיו יותר מידות, אבל מה אני אעשה שאני מגיעה לחנות שאני עובדת איתה ויש רק עד לארג'? אין לי מתפרות. אני מקבלת תלונות מבנות שהן פלאס סייז ורוצות יותר מגוון, ואני עונה שכשמדובר בבגדים שאני מעצבת ומייצרת אני משתדלת שיהיו מידות".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

בתור מי שמכריזה על עצמה שהיא לא דוגמנית, איך זה לראות את עצמך כל הזמן בתמונות?
"כשמצלמים אותי אני סיוט, דיווה קטנה, הכל לא טוב. אני לא רוצה להתלונן על איך שאני נראית, אבל הרי כולנו, כל הנשים, מלאות שריטות על עצמנו. אני לא יפה כמו אמא שלי שהיא מטר שמונים וכל תמונה שלה זה ווג. אבל אני הפנים של המותג, שמלה נמכרת רק אם אני מצטלמת איתה".

יש תסביך כזה, "בתה של מלכת יופי"?
היא צוחקת, "תשמעי, כל החיים אני רגילה שבכל מקום שאני נכנסת אליו אמא שלי הכי יפה בעולם. תמיד שואלים אותי למה אני לא בלונדינית ואני צריכה להתנצל שאבא גם התערבב. יש לי אישיוז עם עצמי, אני לא מתה על הרגליים שלי ויש לי חזה גדול מדי שקצת נפל. אני קצת מסתירה אותו והולכת כפוף, אבל בסדר, לכל אישה יש אישיוז. אפילו לאמא שלי יש. ואני אומרת לה שאם לה יש סרטים, בנות העולם בבעיה קשה".

כמה הפקה יש בצילומים שלך?
"אני מפיקה את הרוב בעצמי, אין לי סטייליסט או צלמים מקצועיים. אני מתאפרת, אבל לא הרבה, לפעמים אמא שלי מציקה שיהיה יותר סומק". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

בביצת האינסטוש הזו, האופי המפוכח של רומי מאותת לה שהיא צריכה לשמור על ערנות. "היום התחרות הרבה יותר קשה ואני לא יודעת אם עכשיו הייתי מצליחה להיכנס לזה. אז זה היה אורגני וטבעי והיה קל להגיע ל-20 אלף עוקבות. היום קמות כל מיני בלוגריות בגדי ים שחושפות פה ציץ ושם שד, זו קהילה שאני לא סופרת, יהיה להן מאוד קשה להצליח. בתעשיית האופנה יש כמה בנות איכותיות וטובות, את הצעירות יותר כבר פחות סופרים. אני מעריכה מאוד את ירדן הראל בעשייה שלה, היא גם צלמת וכותבת ומנהלת אתר, אנחנו גם חברות".

את עדיין מתפרנסת מעצם היותך "משפיענית"?
"כן, בטח. אני שגרירת אופנה של דיור במייקאפ, מקדמת בשמים, כל מה שלא קשור לבגדים. יש תקרת זכוכית בזה בארץ, אבל אני רואה את עצמי צומחת החוצה. עשיתי הרבה כסף בקידום לבושם של גוצ'י ודיור ומארק ג'ייקובס ושם יודעים לשלם. אם העבודה תיקח אותנו לחו"ל, יש מצב".

"אנחנו" זה רומי ובן זוגה מזה שנה וחצי, שי מלר, סמנכ"ל בחברת סטארט אפ בן 34. "תמיד היו לי בני זוג גדולים ממני. אני לא יכולה לצאת עם סטודנט כי מה לי ולו? זה לא מסתדר. הוא צריך להבין את המקום שלי, להיות איש עסקים. כל החברים שלו נשואים עם ילדים, ואני עוד לא שם, אבל נוח לנו ככה".

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

"דה רוקוקו" ל-Story (צילום: רואי בוקובזה וחן אור)

איך הכרתם?
"הוא פנה אלי באינסטגרם. אף פעם לא עניתי לגבר באינסטגרם והוא נראה לי חמוד, אשכנזי בלונדיני חמוד כזה. הוא כתב לי "רומי" ואני כתבתי לו "שי" והוא כתב לי "רומי", ככה, עד שמישהו התחיל שיחה. אבל יצאתי באותה תקופה עם מישהו אחר, אז שמתי אותו על הולד".

ובסוף זרקת את ההוא?
"כן, ואז שי ואני יצאנו וזה פשוט קרה באופן הכי טבעי. הוא הבין מהר מאוד שאני לא נסיכה, כבר בדייט הראשון סיפרתי לו שאני עובדת מגיל 14. אבל אני גם צריכה שיחזרו אחריי. בעסק אני שליטה אבל בבית לא, אני אפרוחית ורכה ואוהבת שמפנקים אותי. כשאני בבית אני רוצה להרגיש שמישהו עוטף אותי, והוא החום שלי". 

אתם מספיקים להיפגש בכלל?
"רק בערב. הייתי רוצה ששי יחזור איזה יום ויהיה לו מרק על האש, אבל זה עוד לא קרה". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

עד שתלמד להכין מרק, היא שוקדת גם על עיצוב החנות שרכשה בנווה צדק וכעת היא משפצת. "הבנתי שעדיף לקנות מלשלם שכירות. אז לקחתי משכנתא, שמתי כסף ניכר מחסכונות שעשיתי מהעסק".

בחורה בגילך יכולה להרוויח מספיק כדי לקנות נדל"ן בנווה צדק? זה יכול להישמע לא אמין.
"כולם בטוח חושבים שאבא שלי קנה לי את הנכס אבל באמת שלא. הוא רק עזר לי לנהל את זה נכון. הוא תמיד אומר שעדיף לקנות מאשר לשכור".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

With my prettiest, kindest partner and love @spectordana

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

Partner in crime | Brother & Sister @shon_spector

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector | Fashion Passion (@de_rococo) on

השאירו תגובה

 

  • אבא מליונר אבל מודעות עצמית הוא לא קנה לה , צ׳אחלת מותגים קלאסית מצפון תל אביב.

    מאת: ניל |‏ 4 ביולי 2023 | 11:21
  • פששש כמה עומק ממש סימון דה בובואר. פמיניסטית כמו אריה דרעי

    מאת: בוני אם |‏ 4 ביולי 2023 | 11:19
  • אין לי אמפתיה לתל אביבים מנותקים שבוכים שלא ניגבו להם מספיק טוב את התחת

    מאת: האמת |‏ 24 ביוני 2021 | 12:55
  • כתבה ברמה מאד נמוכה עם התבטאויות גזעניות ושפה מאד נמוכה

    מאת: דפנה |‏ 7 במאי 2021 | 23:46
  • מעולם לא הגבתי בשום כתבה שהתפרסמה באתר הזה ובשום אתר, אבל אי אפשר להישאר אדישים לתגובות המגעילות האלה. אני בגיל של רומי ורחוקה מלגדול להורים עשירים אבל מעולם לא הרגשתי קנאה כמו שאנשים משדרים פה. היא לא בחרה לאיזה הורים להיוולד, וזה שלהורים שלה יש כסף ומעמד לא אומר שהיא חסרת ערכים ומפונקת, העובדה שהיא יפה לא אמורה להפוך אותה לטיפשה. כל אחד שהגיב לא היה מתנגד לקבל כסף ותמיכה מההורים שלו על מנת "לשמור על צניות"! קצת פרגון וקצת אהבת אדם לא תזיק. בכל זאת בת 24, אם אני הייתי קוראת את זה הייתי מתרסקת, תחשבו קצת על האחר, למילים שלכם יש כוח עצום. רומי את מהממת, וגם אם לא זאת בעיה שלך ולא של אף אחד אחר.

    מאת: אלנה שובל |‏ 28 באוקטובר 2019 | 10:17
  • נגיד שאת מצליחנית רומי ספקטור. ונגיד שעשית הכל לבד. ונגיד שאת מנהלת דגולה שמנהלת מותג. אז??? מה המסר? לאן זה מתקדם? את לא דמות שאפשר ללמוד ממנה כי אין לך סיכונים בחיים. את לא חיה על הקצה. גם לא נתנו לך להרגיש מה זה עסק באמת. האמת…רומי. תעצרי רגע ותחשבי אם יש לך מסר אמיתי להעביר. אם כל הדברים הכתובים אינם ערוכים וכתובים אחד לאחד את בבעיה. אל תמשיכי. תשקיעי בהרחיב את סיפור חייך המדעמם עד כה. חפשי מסר אמיתי שיהיה אפשר להגיד על הטוקבטיסטים פה " קנאים". כרגע חלפת על פניי כמו פסל חסר אמערה ועניין. זה לא טוב רומי. אנחנו כבר לא בעידן ההסתפקות ש ללבמועט. מחפשים מסר ומשמעות. השיטחיות נכרת בבחירת הבגדים. טפלון. יפה, נחמד ותו לא. גם בסמרטוטים תראי טוב כי יש לך אחלה נתונים…..בהצלחה

    מאת: חלשה מאד |‏ 25 באוקטובר 2019 | 01:45
  • יפה ,היא כן! (יותר מאמא שלה זה בטוח)
    חכמה. רגישה. מודעות לסביבה ….ממש ממש – לא!!!
    כל צילומי החו"ל / התיקים עם תג המחיר השערורייתי/ כפכפים באלפי שקלים ובכלל כל האקססוריז שבתמונות – מעוררי חלחלה!!!
    לקחת קרדיט על היותה משפיענית? הכל מועתק מאתרים אחרים ובמהירות כי יש כסף . והרבה.
    צניעות ילדה!!!
    את בת 24
    פחות שופוני / יותר קלאסיות במובן העממי. פחות ניכור.
    ואם עשית כל כך הרבה כסף ממכירות ביתייות….( חנות בנווה צדק ) אני מקווה שמס הכנסה שולם כפי שכולנו מחוייבים לו

    מאת: קוקו שאנל |‏ 19 באוקטובר 2019 | 08:40
  • ילדה קטנה של אבא עם כפית כסף בפה
    את לא מעוררת השראה או רצון לרכוש ממך בגדים

    מאת: ל |‏ 17 באוקטובר 2019 | 11:08
  • בלי הכסף של ההורים שלה הייתה היום מניקוריסטית מצליחה בבת ים

    מאת: בלון נפוח |‏ 15 באוקטובר 2019 | 18:09
  • איזה תגובות של אנשים קנאים ומה זה החוסר פרגון הזה אלוהים …
    רומי בעיניי את מהממת ומעוררת השראה, מאחלת לעצמי להיות ביזנס וומן כמוך. מדהימה ויפה ביותר!
    שרק תצליחי ותוציאי לאנשים את העיניים!

    מאת: איזו קנאות |‏ 15 באוקטובר 2019 | 09:14
  • למה אתם נותנים במה לריקנות ולשטחיות הזו?
    שלא לדבר על הפריצות וחוסר הצניעות הטוטאלי שאבא מצלם את הבת שלו בחוטיני וקטלוג בגדי ים
    להקיא – וזה מאישה לא דתייה! אני חילונית וזה דוחה אותי!
    תיק ב- 12,000 שח – לאן אנשים מגיעים. בושה

    מאת: גועל נפש |‏ 14 באוקטובר 2019 | 19:47
  • רואים שהיא הבת הביולוגית שלוואחותה 100% הבת של אהוד ברק.

    מאת: שני |‏ 14 באוקטובר 2019 | 17:57
  • אפשר לרדת נמוך יותר ??? בבקשה ???

    מאת: תסכול אינסופי |‏ 14 באוקטובר 2019 | 17:19
  • איזו משפחה אריסטוקרטית… שמתם לב לשמות של הילדים? רומי, קורל, שון, ניל…. מזכיר לי את הערביות בנות דת משה שפוגשים בלוס אנג'לס: טיפאני ברדוגו ומלאני אבוחצירה….

    מאת: בא לי לצעוק אני פרחחחהההה..... |‏ 14 באוקטובר 2019 | 13:59
  • רחמים בשילוב עם בושה. אנשים חיים מתחת לקו העוני במדינה. חיות חסרי בית ואוכל. תיק ב 12000 שח !!!!!! מבט לא נעים . אפילו הצלם השתדל לעשות צילומים לא מוצלחים.

    מאת: אולגה קוזנצוב |‏ 14 באוקטובר 2019 | 11:01
  • בחורה מסכנה הלכה לפס ייצור של שנקר רק בשביל להגיד שכף רגלה הייתה שם. כישרון בספק אם יש ואם הייתה מגיעה לבד ללא עזרה משפחתית. מפונקת גזענית וחסרת מודעות סביבתית נכה רגשית ועם הבנה בסיסית על החיים כמו של ילד בן 3 מפגר רדודה יהירה ושחצנית ללא גבול שתנמיך מהר את האף שלה כי בסוף מי שעולה גבוה מתרסק מאוד מהר! חבל!. התגובות כאן ביקורתיות ובצדק! קשה לפרגן לאדם כל כך מנותק!.

    מאת: אמה |‏ 14 באוקטובר 2019 | 10:47
  • מהממת ומגניבה.

    מאת: אלה |‏ 14 באוקטובר 2019 | 10:16
  • רדודה, שטחית ולא אמינה. אבא קנה סחורה, אבא עזר, אבא פה אבא שם…אבל אני עשיתי הכל לבד. כן כן, שמענו עליך, אם את לא רוצה שיחשבו שאת רדודה תתחילי בלא לקנות תיקים ב 12 אלף. עוד פוסטר יפה (וגם זה בספק) שאין בה כלום

    מאת: יונתן |‏ 13 באוקטובר 2019 | 19:23
  • קונה עוקבים סידרתית חושבת שלא יודעים כולם יודעים. אעלק מדברת אנגלית לעוקבים חיה בסרט תפרסמי פעם חשיפות נראה כמה באמת עוקבים יש לך . לקחץ הלוואה לקנות נכס בנווה צדק אם לא אבא שלך היית קונה נכס בסוריה אין לך מושג הכל יחסי ציבור בכסף של אבא שלך . תתמקדי בלעבוד או להמשיך לבזבז לאבוש את הכסף מה שיבוא קודם. תהיי צנועה זה הכי מקדם.

    מאת: לוסיאנה |‏ 13 באוקטובר 2019 | 18:26
  • וואו איזה חוסר מודעות. אם לא אבא שלה היא לא הייתה עושה שום מכירה ושום דבר (״אבא השקיע כמה אלפים והסביר לי הכל״) ילדה טחונה שבלי הכסף של אבוש הייתה ממלצרת

    מאת: עדיף הייתה לומדת אדריכלות (בלונדון כמובן) |‏ 13 באוקטובר 2019 | 16:56
  • מהבולה מפונקת

    מאת: אני |‏ 13 באוקטובר 2019 | 13:05
  • למגיב שפה שרשם מזעזע כאילו לא מספיק לנו מהצרות שלנו בחיים ואתם מביאים את הדוגמאות האלה של מה???
    מי היא ומה היא? המצב הבטחוני המדיני והכלכלי פה הרבה יותר בוערים ממנה אז שתלך לעשות קקי באסלה מזהב שלה ושתעזוב אותנו בשקט עם הכאב ראש שלה. חנות בנוה צדק.. מי מתקרב לשם בכלל??? אז הגעת למדור אופנה ולכתבות שמתעסקות באופנה וגם בעסקים זה העיסוק שלה ובין כל הדברים הרעים שאנחנו קוראים רוצים גם לראות דברים טובים וחוץ מבטחון וכלכלה למדינה שלנו יש עוד דברים להציע . ידעת שהרבה מעצבי אופנה שעיצבו פה שנים ועבדו קשה כדי להגיע לאן שהם הגיעו ועיצבו את פני האופנה הישראלית וגורמים לגאווה בעולם סוגרים בתי אופנה כי הם לא מצליחים לעמוד יותר בתנאים שהמדינה מציבה להם? שזה עצוב ,זה פרנסה שלהם ושל מי שעובד איתם ולסגור עסק שעמלת עליו שנים זה לא פשוט וגם לדברים האלו מגיע במה ולא פחות גם לאנשים שמצליחים להקים משהו מאפס ולקבל חשיפה ולהצליח בגדול. אז אתה ממש לא חייב לקרוא את הכתבה, בטח לא להיכנס למדור אופנה בשביל להתמרמר ונכון החיים שלה פי כמה טובים משל כולנו עם כל העושר הזה והנסיעות והעובדה שיש לה עסק אבל זה לא אומר שגם עם כל זה היא לא עובדת קשה בשביל שזה יצליח ולכן היא כן ראויה להערכה .

    מאת: אנונימית |‏ 13 באוקטובר 2019 | 09:14
  • אפס במודעות עצמית.
    מלאה כרימון בכל הקלישאות על ילדי עשירים . אני משוכנעת שהיא מעולם לא קראה ספר שהוא לא במשקל נוצה.

    מאת: תמיסתמי |‏ 13 באוקטובר 2019 | 01:44
  • כישרון שאת! בהצלחה

    מאת: שקד |‏ 13 באוקטובר 2019 | 00:57
  • רומי נשמעת מאוד אנושית, אבל אין מידות, אז שוב זה מותג שנכון לאנשים נכונים…

    מאת: רומי |‏ 13 באוקטובר 2019 | 00:11
  • כתבה פח .רדודה ביותר וגם זאת שנתראיינת כלום ושום דבר. למה זה טוב הכתבה הזאת ולמי?

    מאת: גיא |‏ 13 באוקטובר 2019 | 00:03
  • לא יודעת אבל כל האסתטיקה הפריזאית הזאת משעממת..אין לה אינסטגרם?
    היא לא ראתה שיש עוד צבעים חוץ מאפור חום לבן שחור?
    אני מבינה שזה הטעם שלה אבל למי אכפת אם זה לואי ויטון?זה לא יפה!זה משעממם!
    והיא לא קוקו שאנל..מישהו צריך להעיר אותה..

    מאת: חגית |‏ 13 באוקטובר 2019 | 00:02
  • מה שנקרא השמש זורחת מהתחת

    מאת: דלית |‏ 12 באוקטובר 2019 | 21:10
  • זה עצוב כמה תגובות של קנאה יש כאן . אחלה בחורה חמודה ומצליחה שתעוף על עצמה.
    למה לא לחיות טוב אם יש אפשרות . ?
    די למרמור

    מאת: אנימה |‏ 12 באוקטובר 2019 | 20:18
  • ערימות של כסף אבל וואקום מוחלט בפנים.
    מאחל לה שתמצא קצת עומק בחיים ושתשלים עם עצמה ומי שהיא כי כשזה יקרה היא כבר לא תתלהב מחומרנות ורכושנות היא תבין שאלה דברים תפלים שבחיים לא ימלאו את הרצונות הפנימיים שלה ואף כסף לא יעשה את זה גם.

    מאת: יניב |‏ 12 באוקטובר 2019 | 20:12
  • ילדה חסרת חינוך.

    מאת: סביון |‏ 12 באוקטובר 2019 | 19:48
  • תגובות מלאות קנאה, אין סיבה אחרת לרשעות הזו. כל הכבוד לך על ההישגים, זה לא משהו שצריך להתנצל עליו. בהצלחה

    מאת: קוקי |‏ 12 באוקטובר 2019 | 19:38
  • ואו כמה חוסר מודעות וריקנות בבחורה אחת?
    מוכרת ללקוחות המסכנות שלה סריג ב600 ש"ח שקנתה בתאילנד ב30 ש"ח
    פאתט!

    מאת: כמה חוסר מודעות???? |‏ 12 באוקטובר 2019 | 19:36
  • שחצנות התנשאות ובושות

    מאת: אירית |‏ 12 באוקטובר 2019 | 19:13
  • אני תמיד נוהגת לפרגן אבל גאד את אפילו לא יפה. מילא אם היית יפה או משהו מיוחד. פשוט נולדת להורים הנכונים. עצוב

    מאת: אני |‏ 12 באוקטובר 2019 | 18:47
  • רק לחשוב על כל הסימפוזיון הזה בחום הישראלי וכבר התחלתי להזיע. הבגדים האלה ממש לא מותאמים לאקלים הישראלי. זה יפה ונחמד אבל לפרובאנסים של צרפת אולי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 באוקטובר 2019 | 18:35
  • עשירה גזענית

    מאת: חיים |‏ 12 באוקטובר 2019 | 18:12
  • נשמעת ריקנית ושטחית וגם לא יפה במיוחד.
    קבלה אבא מיליארדר וחוץ מזה כלום ושום דבר .
    אבא שלי אולי לא היה מיליארדר אבל היה אדם מושלם שעבד קשה כל חייו כדי שיהיה לי הכל .
    ואני לעומתך , עם עומק וערכית יותר ומעריכה את הדברים הקטנים . ולא חייב תיק ב12 אלף כדי להיות שווה משהו.

    מאת: נשמעת ריקנית |‏ 12 באוקטובר 2019 | 18:03
  • תלמדי קצת צניעות,טיפשה

    מאת: בושה למדינה אחת כזאת |‏ 12 באוקטובר 2019 | 17:38
  • עוד אחת פלצנית

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 באוקטובר 2019 | 17:01
  • יבוא יום ורומי תתבגר. ..בינתיים היא עפה על עצמה באופן מגוחך.

    מאת: דוד |‏ 12 באוקטובר 2019 | 15:36
  • נראה שבן הזוג חיפש גב כלכלי ומצא באינסטגרם .

    מאת: דניאל |‏ 12 באוקטובר 2019 | 15:25
  • שתי הכתבות: על הבחורה המנותקת הזו, ועל הערסית הצעירה אגם בוחבוט, מול הכתבה על ד"ר זוסמן. איזה הבדל, איזה מרחק בין אנשים באותה הארץ. כאילו אנחנו על שני כוכבים שונים…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 באוקטובר 2019 | 14:08
  • מזעזע

    כאילו לא מספיק לנו מהצרות שלנו בחיים ואתם מביאים את הדוגמאות האלה של מה???
    מי היא ומה היא? המצב הבטחוני המדיני והכלכלי פה הרבה יותר בוערים ממנה אז שתלך לעשות קקי באסלה מזהב שלה ושתעזוב אותנו בשקט עם הכאב ראש שלה. חנות בנוה צדק.. מי מתקרב לשם בכלל???

    מאת: צ |‏ 12 באוקטובר 2019 | 12:16
  • רומי הרגה אותי מצחוק… "יש את זאת עם דירה ברמת אביב וזאת עם הוילה באפקה" זה נחשב מגוון לדעתך? כל הכתבה הזאת מייצגת את הסטריוטיפ הצפון תל אביבי. לפחות היית באמת מדברת על ערכים ומראה שאת בחורה עם רגליים על הקרקע…
    יצאת צפונבונית מתנשאת.

    מאת: אליאנסית |‏ 12 באוקטובר 2019 | 12:04
  • עוד ילדה מפונקת שקיבלה הכל על מוכן …

    מאת: הילה |‏ 12 באוקטובר 2019 | 08:40
  • איבדת אותי ש"הוא היה בלונדיני אשכנזי כזה"…אין צורך לציין את מוצאו ,אולי לך כן וזה לא מעיד עליך טובות.

    מאת: ילדת שמנת |‏ 11 באוקטובר 2019 | 23:10
  • לקרוא על ד"ר אורן ומעיין זוסמן ולהיות גאה בישראל היפה ואז לעבור לכתבה הבאה שמלאה בכלום ובחיים ריקניים. משאיר אותך עם תחושה כבדה.

    מאת: לא יאומן |‏ 11 באוקטובר 2019 | 17:31
  • בהצלחה מוכשרת

    מאת: יעל |‏ 11 באוקטובר 2019 | 16:56
  • כפרעליך אם את לא ההגדרה לצפונבונית טחונה אני לא יודעת מה כן. .a

    מאת: טל |‏ 11 באוקטובר 2019 | 15:39
  • עוד אישה צעירה וריקנית מתוכן, תרבות הכלום והשום דבר.

    מאת: דויד |‏ 11 באוקטובר 2019 | 13:10
  • כנראה גם את הטמטום והריקנות ירשה מאמא

    מאת: חחח |‏ 11 באוקטובר 2019 | 13:08
  • פצצה על יפיפיה

    מאת: דוד |‏ 11 באוקטובר 2019 | 11:10
  • גם אני משדר לכולם ״כמה החיים שלי מושלמים״ אך לא כך הדבר…החיים שלי בזבל

    מאת: Shimmi100 |‏ 11 באוקטובר 2019 | 11:01
  • הכתבה שינתה את חיי…

    מאת: אחד |‏ 11 באוקטובר 2019 | 10:43
  • יפה בקטע מלחיץ!
    לא רואה את אמא שלה ממטר…

    מאת: רונה |‏ 11 באוקטובר 2019 | 10:43
  • כמה פעמים היא מציינת שהיא "טחונה בכסף"!!! עם תוספת של המילה "אבל" ממש קלישאה

    מאת: ענת |‏ 11 באוקטובר 2019 | 10:15
  • נשמעת כמו בחורה מוצלחת ומצליחה, עם ראש על הכתפיים ויפהפיה אמיתית!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 11 באוקטובר 2019 | 08:45
  • כן קנית חנות בשבזי בנווה צדק עם החסכונות שלך מהעסק. טוב לדעת שהעסק מגלגל מיליארדים חחחחחח די לשקר אלוהים זה מביך

    מאת: אלינור |‏ 11 באוקטובר 2019 | 08:39
  • אבא קנה סחורה בשווי כך וכך ואני מכרתי ועשיתי מאות שקלים, עובדת מגיל 14 רמת אמינות של תחת
    בלי אבט מיליונר היא הייתה ממלצרת אז שתחייך ותסתום

    מאת: טלי |‏ 11 באוקטובר 2019 | 08:28
  • אני תמיד מפרגן, הפעם לא. תדעי שיש הרבה ילדים שאין להם 1/1000 ממה שיש לך. בדור של היום זה כואב מאוד ומוביל לדכאונות ותחושת חדלות. אין הברכה שורה אלא בנסתר מהעין. תהיי מאושרת ממה שיש לך, אבל לא כולם צריכים לדעת הכול עד הסוף.

    מאת: אריק |‏ 11 באוקטובר 2019 | 07:37
  • פעם ראשונה שאני נחשפת למותג הזה, כיף שיש אופנה כזו גם בארץ. קלאסי, נשי, אגנטי. כל הכבוד.

    מאת: מאיה |‏ 11 באוקטובר 2019 | 07:35
  • בחורה מקסימה. דברים מדהימים באמת קצת חוסר במידות גדולות יותר. בהצלחה.

    מאת: מיה |‏ 10 באוקטובר 2019 | 22:27
  • תכלס בחורה מוכשרת, יפה וחכמה – אין מילה רעה לומר עליה. בהצלחה !

    מאת: נועה |‏ 10 באוקטובר 2019 | 20:25
  • יופי לא עובר בגנים
    טמטום דווקא כן

    מאת: אני |‏ 10 באוקטובר 2019 | 20:13
  • כמה עולה כתבה אצלכם?

    מאת: גם אני רוצה! |‏ 10 באוקטובר 2019 | 19:19
  • חכמה ומוכשרת. שיאכלו את הכובע כל מי שפקפק בך…

    מאת: יעל |‏ 10 באוקטובר 2019 | 19:06
  • מוכשרת ויפהפייה !!! בהצלחהה

    מאת: נטלי |‏ 10 באוקטובר 2019 | 18:50
  • כיום כסף קונה הכל! חוץ מאושר פנימי ואהבה.

    מאת: מנטה |‏ 10 באוקטובר 2019 | 18:14
  • מה שנקרא כסף לא קונה שכל. ילדה טיפשה ומפונקת. יצאת רע מאוד ברעיון.

    מאת: סתומה בלחץ |‏ 10 באוקטובר 2019 | 18:12