זוהרת, מרתקת וחד פעמית: חייבים לדבר על ליזו

הכוכבת הגדולה של השנה היא מליסיה ג'פרסון הידועה יותר כליזו. מדובר בכוכבת שכל לוק שלה הוא אמירה ברורה וחד משמעית. לרוב היא נועזת, לפעמים היא מאופקת, אבל תמיד יש הרגשה של קבלה עצמית מסוג שעוד לא פגשנו. יש פה אישה שטורפת את החיים ואנחנו עפים עליה

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2019

קבלו אותה - ליזו מגיעה לטקס פרסי המוזיקה השבוע (צילום: Astrid Stawiarz לגטי אימג'ס)

קבלו אותה – ליזו מגיעה לטקס פרסי המוזיקה השבוע (צילום: Astrid Stawiarz לגטי אימג'ס)

עולם הפופ, המלא במוצרים מהוקצעים שלפעמים קשה להבחין ביניהם, נהנה מפעם לפעם בכוכבים זוהרים באמת. כאלה בעלי כח כבידה משל עצמם, הקובעים את הכללים לעצמם ודורשים מהסביבה להתאים את עצמה. כזו בדיוק – זוהרת, מרתקת וחד פעמית, היא ליזו, המוזיקאית בת השלושים ששום דבר בה לא סטנדרטי, והכל בה מלהיב ומלא השראה.

ליזו, שנולדה בשם מליסה ויויאנה ג׳פרסון, בת השלושים מדטרויט, הפגינה כשרון מוזיקלי מובהק מגיל צעיר, והתעתדה להיות חלילנית בתזמורת, אלא שאז התבגרה מעט ומצאה את עצמה נמשכת לעולמות עם גרוב שונה מאוד. מהעולם הקלאסי דילגה להיפ הופ והפופ, והשאר היסטוריה. ליזו התפוצצה כזמרת גרובית, מצחיקה, מתוקה ומלאת וייבים חיוביים. האהבה העצמית שלה מדבקת, ואי אפשר שלא להריע לה כשהיא מציגה את גזרתה מלאת הקימורים במלוא נוכחותה בבגדים צמודים וחושפניים, ואפילו בעירום מיני ולא מתנצל.

לא מפחדת מבגדי גוף צמודים (צילום:  Mike Coppola לגטי אימג'ס)

לא מפחדת מבגדי גוף צמודים (צילום: Mike Coppola לגטי אימג'ס)

ליזו, שהוציאה השנה תקליט שלישי סופר מצליח, משחקת בסרט המצופה ׳האסלרס׳, לצד ג׳יי לו וקארדי בי, ובעוד מכתירים אותה כבר זמן מה בשלל תארים מפוצצים, בטקס פרסי ה-MTV האחרון הכתירה ליזו את עצמה כדמות הכי מעניינת באזור. בטקס הופיעה כשמאחוריה בלון ענק בצורת ישבן שחור בחוטיני. לשטיח האדום הגיעה בשמלה אדומה מחשמלת של ג׳רמי סקוט למוסקינו, עליה מודפסת שוב ושוב המילה ״סירנה״, וכללה גם צעיף בואה ענק תואם. על הבמה לבשה בגד ים צהוב זוהר (זכרונות נעימים מנטע ברזילי), שמלת פרום סגולה אייטיזית ומצחיקה של מארק ג׳ייקובס ושמלת סטרפלס פיפטיזית עם לבבות שחורים.

לשמלה צירפה ליזו פריט קטן שמשגע עכשיו את הבנות: גומיית סקראנצ׳י שמנמנה ומעוטרת נוצצים, הקרויה ׳קירה קירה׳ על שם האפליקציה המעניקה נצנוץ לצילומי וידאו, ועולה 99 דולר ליחידה. חמישה לוקים משוגעים בערב אחד זה לא מעט, אבל כל הפריטים הם לגמרי הלחם והחמאה של ליזו ולא הפתיעו אף אחד בנועזותם.

ליזו בפגישה עם המעריצה שלה סופי טרנר (צילום:  Mike Coppola לגטי אימג'ס)

ליזו והסקאנצ'י בפגישה עם המעריצה שלה סופי טרנר (צילום: Mike Coppola לגטי אימג'ס)

ליזו מייצרת שרשרת יפהפיה של רגעים אופנתיים ו-4.2 מיליון איש נהנים לראות את זה. בין אם זה ישבנה עושה טווירקינג בחוטיני באינסטגרם או מגיעה למט גאלה במעיל וורוד ענק ומוגזם. ליזו פשוט מאמינה בעצמה. ״נשים כיום מוכרחות להיות נאמנות לעצמן״, היא אומרת למגזין לאב. ״בניינטיז לא הייתה אפשרות כזאת. היית חייבת להתאים לאיזו תבנית פופ כדי להצליח. גברים תמיד יכלו להיות עצמם, במיוחד אלה הלבנים. כיום, להיות אינדבידואלית יקח אותך רחוק. זו לא הדרך הקצרה, זה לוקח זמן, אבל התחושה הסופית היא טובה יותר״.

ליזו עובדת בצמידות עם הסטייליסט מרקו מונרו, והשניים לא מפסיקים לקחת סיכונים. ״אנחנו הופכים בדיחות לרגעי שטיח אדום, בזה אנחנו טובים״, היא מסבירה בראיון להוליווד ריפורטר. ״אנחנו חוקרים צבעים, צורות, מוטיבים, רעיונות גדולים. אני רוצה שיבינו את האישיות שלי בלי שאצטרך לפתוח את הפה". מדובר בכוכבת שכל לוק שלה הוא אמירה ברורה וחד משמעית. לרוב היא נועזת, לפעמים לבושה בצורה מאופקת, אבל תמיד יש הרגשה של קבלה עצמית מסוג שעוד לא פגשנו.

ככה מגיעים למט גאלה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

ככה מגיעים למט גאלה (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

כשהיא במצב רוח למנומר (צילום: Aaron J. Thornton לגטי אימג'ס)

כשהיא במצב רוח למנומר (צילום: Aaron J. Thornton לגטי אימג'ס)

מגיע לשבוע האופנה ישר לשורה הראשונה (צילום  Mike Coppola לגטי אימג'ס)

מגיע לשבוע האופנה ישר לשורה הראשונה (צילום Mike Coppola לגטי אימג'ס)

משהו קטן שזרקה על עצמה (צילום: לגטי אימג'ס) Rich Fury

משהו קטן שזרקה על עצמה (צילום: לגטי אימג'ס) Rich Fury

גם כשהיא בקז'ואל היא הורסת (צילום:  Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

גם כשהיא בקז'ואל היא הורסת (צילום: Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

דנים און דנים (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

דנים און דנים (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

מדונה, זו את? (צילום:  Paras Griffin לגטי אימג'ס)

מדונה, זו את? (צילום: Paras Griffin לגטי אימג'ס)

והעקבים בלבן (צילום: Gregg DeGuire לגטי אימג'ס)

והעקבים בלבן (צילום: Gregg DeGuire לגטי אימג'ס)

עפה על החיים שלה בזוהר (צילום: Emma McIntyre לגטי אימג'ס)

עפה על החיים שלה בזוהר (צילום: Emma McIntyre לגטי אימג'ס)

 

איך אפשר שלא לאהוב (צילום: Daniel Zuchnik לגטי אימג'ס)

איך אפשר שלא לאהוב (צילום: Daniel Zuchnik לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה

 

  • מגוחכת ומקושקשת. לא חייבים לפרגן בכוח לכל שמנה שמעזה ללבוש בגדים צבעוניים ומטורפים שאף אחד לא ילבש ביום-יום ולא לאף מקום שמכבד את עצמו. היא מעזה ובטוחה בעצמה, יופי לה, אבל להגיד שזה יפה ושאי אפשר לא לאהוב, אז אפשר, כי על טעם וריח אפשר להתווכח הרבה ובעיניי היא נראית נורא עם הבגדים האלה.

    מאת: נועה |‏ 30 באוגוסט 2019 | 12:44
  • סתם מעתיקה מנטע ברזילאי חחחחחחח

    מאת: מנטע |‏ 29 באוגוסט 2019 | 16:52