"הייתי כל מיני דברים. ערסית, פרחה, פריקית. אבל יש דברים שלא הייתי צריכה לעשות"

בגיל שש שירותי הרווחה שקלו להוציא אותה מהבית, בגיל 14 היא שכרה לבד דירה עם חברה ועבדה בחנות. בין לבין החיים חבטו יפה בהודיה כהן. בשנים האחרונות טוותה לעצמה גורל חדש עם קריירת דוגמנות בנסיקה ועכשיו זוגיות שמסקרנת את כל המדינה. אז איך היא לא לקחה את הגמר ב-2025? "דומיניק בכה את החיים שלו לכל מצלמה. זה לא המשחק שלי"

מאת  | ‏ 23 מאי 2019

הודיה כהן (צילום: מרינה מושקוביץ)

הודיה כהן (צילום: מרינה מושקוביץ)

להודיה כהן מעולם לא היו את הדברים הרגילים. דברים כמו בית קבוע, ארוחות משפחתיות, השכלה תיכונית. אבל היו לה תכניות. ויש לה עדיין. תכניות כל כך מפורטות כך שבגיל עשרים היא מרגישה שכמעט איחרה את הרכבת. "יכולתי להגיע רחוק יותר מאיפה שאני", היא אומרת. "אני מכירה בנות בגילי שכבר עושות עסקים וזה החלום שלי, לייצר ולייבא אופנה מחו"ל. אני רוצה להפעיל אתר, לפתוח עסק, לעבוד עם חנויות. הכל מוכן ויכולתי להתחיל מזמן אבל זה בהולד בגלל הדוגמנות".

את רק בת עשרים, איך את יכולה להרגיש באיחור?
"כי אני מרגישה בת עשרים כבר חמש שנים. ויש אנשים שאומרים שבתוכי אני בת ארבעים. אני כנראה חושבת אחרת מבנות אחרות בגילי". 

צילום: מרינה מושקוביץ

צילום: מרינה מושקוביץ

לחלומות שהיא כן הגשימה עד כה הודיה מתייחסת בצניעות. היא הייתה אחת הדיירות הפופולריות ב-2025 ושמרה על מיקום קבוע בטופ לאורך כל התקופה. אחרי הגמר, הקריירה שלה קיבלה בוסט משמעותי עם צירופה לצוות הפרזנטוריות של קסטרו אבל כהן איכשהו לא מפרפרת. "דוגמנות היא לא החלום שלי", היא אומרת. "אני רוצה שיהיה לי סיי, אמירה, בעולם האופנה הישראלי". במקביל, היא השלימה מעבר לחיים משותפים עם אהובתה סיגל תמם בת ה-32, אותה הכירה בתכנית. הודיה הגיעה לריאליטי כדי לזכות בבית, העפילה עד הגמר והפסידה לדומיניק שרמן, אבל כעת יש לה בית במובן עמוק יותר, עם סיגל בכפר יונה.

קל למסגר את מה שקורה לה כסיפור סינדרלה, אבל מי שנחבטה על ידי החיים כמה פעמים יותר מדי, ממהרת להכניס את המעשייה הזו לפרופורציות. "כפר יונה זה חור", היא צוחקת. "אין מה לעשות שם. אבל אני שרופה על סיגל. אני לא רוצה שהיא תדאג לי, אני דואגת לעצמי. מה שחשוב לי עכשיו זה להרוויח עוד כסף כדי לעזור למשפחה שלי לצאת מכל הצרות שלה".

עם בת הזוג, סיגל תמם (צילום: אביב חופי)

עם בת הזוג, סיגל תמם (צילום: אביב חופי)

"התאהבתי בה בתכנית. לא ראיתי את זה בא"

הן עברו לגור ביחד באותו שבוע שיצאו מהבית, מגשימות את האגדה הנושנה לפיה לסבית מביאה לדייט השני משאית הובלות. אבל הפעם כנראה יש נסיבות מקלות, "זה היה מצחיק, אחרי הגמר יצאנו מהעיר והחלפנו טלפונים, כל אחת הלכה עם המשפחה שלה אבל מהר מאוד הבנו שאנחנו לא רוצות לחיות אחת בלי השנייה. אחרי חודשיים ביחד, קשה לקרוא לזה דייט שני".

זו פעם ראשונה שראינו בריאליטי איך נוצרת זוגיות של נשים. עשיתן היסטוריה.
"האמת שכן. לא ציפיתי לזה ולא ראיתי את זה בא. בחיים לא התאהבתי ככה. זה לא שרציתי לנסות משהו שונה, פשוט התאהבתי, האופי של סיגל זה מה שהרג אותי. היא טובה, מצחיקה, כשהיא אוהבת זה עד הסוף. לא אני ולא היא תכננו להיכנס למערכת יחסים אחת עם השנייה". 

צילום: מרינה מושקוביץ

צילום: מרינה מושקוביץ

בבית זו הייתה זוגיות או ידידות?
"התאהבתי בה בתכנית אבל היו לי חששות ממה ההורים שלי יגידו. היו לנו ריבים מטופשים, הייתי ישנה בחוץ כשאני כועסת עליה, אבל זה הכל היו דברים שקשורים לכסף ולמשחק. לי היה חשוב לנצח יותר מאשר לסיגל וזה יצר בינינו אינטריגות. שתינו עומדות על שלנו ואם יש אי הסכמות ואי הבנות כל אחת נשארת בשלה, אבל אנחנו מנסות למצוא את האמצע". 

כולם רוצים לדעת אם את לסבית או רק לסבית עם סיגל.
"לפני סיגל הייתי רק עם גברים. אין לי טעם ספציפי בזוגיות, אלא פשוט מה שמתחבר, מה שהלב והנפש מחפשים. אני לא מגדירה את עצמי כלסבית או בי או ני או סי, ולא מעניין אותי מה יחשבו עלי. פעם זה כן עניין אותי אבל זה הוביל אותי רק למקומות נמוכים בחיים וחוסר ביטחון. היום מי פה יכול להגיד לי איך לנהל את החיים שלי? רק אני מחליטה על עצמי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

ובכל זאת אין ספק שהמעצור של הודיה בתכנית, בדמות הוריה הדתיים אילנית ורפאל, היה חלק מהדרמה. הוריה התראיינו, השתתפו בפורומים עם צופי התכנית ולא תמיד הביעו שביעות רצון ממה שנראה כמו התחלה מרגשת של רומן. "שמעתי על המעורבות שלהם כשיצאתי אבל לא הרגשתי שהם עשו לי בושות", היא אומרת. "מאוד חששתי מאיך שהם יגיבו אבל אחר כך הבנתי שניפחתי את זה למשהו גרוע ממה שזה באמת היה. הם תומכים בי בכל מצב. הייתי עם סיגל גם אצל אמא שלי וגם אצל אבא שלי, ושניהם קיבלו אותה ואותי. אבא שלי איש מאמין אבל הוא פתוח ומבין ואוהב, הוא ראה שבחיים לא הכרתי לו בן זוג והנה אני באה עם סיגל, זה אומר הרבה. לא כולם ככה בקהילה הדתית".

על אף שמסיפור חייה עולה תמונה משפחתית מורכבת, הודיה מקפידה לשבח את הוריה לכל אורך הראיון. היא לא רוצה לומר שום דבר שיפגע בהם, וכשהיא כבר מתחילה לדבר על העבר היא עצורה וחשדנית. "גם בתכנית לא רציתי למכור את הסיפור שלי", היא אומרת. "אבל אני מבינה שצריך לספר אותו".

צילום: מרינה מושקוביץ

צילום: מרינה מושקוביץ

בגיל שש רצו להוציא אותי מהבית, בגיל 14 שכרתי דירה

בואי נתחיל מהעיר שבה נולדת.
"אני אפילו לא ממש יודעת. אולי במודיעין. גרנו שם תקופה אבל עברנו מלא דירות, הייתי ב-11 בתי ספר, אני לא מצליחה לזכור את כל הפרטים. ההורים שלי היו חילונים וחזרו בתשובה ואז הכירו בשידוך והתחתנו, אבא שלי עבד קצת בשיפוצים ואמא שלי לא עושה כלום. הם התגרשו כשהייתי בת ארבע". 

יש לה שני אחים קטנים ושניים גדולים. כמוה, כל החיים הם ניסו למצוא מסגרת במציאות שלא סיפקה להם גבולות ברורים. "עברתי ממקום למקום, בכל פעם זה בתי ספר חדשים וילדים חדשים ומלמדים מתמטיקה ותורה בצורה שונה. הייתי באאוט, בפיגור אחרי הילדים האחרים".

ובבית היה עוני?
"בואי נגיד שאם אתקע באי בודד אני יכולה להסתדר טוב מאוד. היו תקופות שלא היה מה לאכול".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

איפה היו שירותי הרווחה?
"לא הסתדרתי איתם. ברווחה יש אנשים שבאים לעבוד במשרד, פותחים כמה תיקים ומחכים למשכורת שלהם ושמים עליך זין. לא אכפת להם מכלום. בגיל שש הם כבר רצו להוציא אותי מהבית ורבתי איתם על זה". 

לא יכול להיות שהם צדקו?
"מה פתאום. למה להוציא מהבית ילדה בת שש? זה לא בית שהייתה בו אלימות או משהו כזה, היינו משפחה אוהבת וחמה פשוט ההורים לא הסתדרו והילדים היו רבים. בשלב מסוים נלחמתי עם הרווחה כי רציתי לצאת לפנימייה, דפקתי שם על שולחנות עד שהם הסכימו לי". 

צילום: מרינה מושקוביץ

צילום: מרינה מושקוביץ

היא לא זוכרת בכמה פנימיות עברה ואיפה היו האחים שלה בכל רגע נתון. שנות ההתבגרות שלה היו סוג של כאוס, ונשמע שאף אחד גם לא היה שם עבורה כשהחליטה שמעכשיו תהיה לבד. "בגיל 14 החלטתי שמיציתי ועזבתי את הפנימייה שהייתי בה בכפר סבא. הייתי בתחילת כיתה ח'. זו הייתה פנימייה דתית וזה כבר לא התאים לי. הודעתי להורים שלי וזהו. שכרתי דירה בלוד עם חברה ועבדתי בחנות בגדים, למרות שהייתי בגיל שאסור לי לעבוד בו. הרווחתי שקלות אבל הצלחתי להתקיים".

אבל העצמאות לא הביאה איתה גאולה. "שנאתי את החיים שלי עד גיל 17", היא מצהירה. "היו לי תקופות שהייתי יוצאת כל היום ומאבדת את עצמי, בורחת מהריאליזם של החיים. לא הייתי קוראת לזה דיכאון אבל היה קשה. יוצאת למועדונים, שותה, מעשנת".

רק מעשנת?
"בחיים לא נגעתי בכימיקלים. אבל לא היה לי טוב. אם היה לי נניח חלום ללכת עם המשפחה לאיזה טיול, אפילו לא בחו"ל, טבריה או אילת, הבנתי שזה לא יקרה. היום אני מאוד מבסוטה מכל החיים שלי, אני מבינה שהפחות טוב שלי הוא זהב לאחרים. אנחנו חיים בתקופה שלילדים יש אייפונים ולילד בגיל שנתיים יש מכונית עם שלט רחוק, אבל אני מאמינה שכל מה שעברתי חישל אותי והפך אותי למי שאני היום".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

ובכל זאת את מתארת תקופות קשות.
"יכולתי להגיע למקום הרבה יותר גרוע. כשיצאתי מהדת לא הבנתי לאן אני הולכת, אז הייתי כל מיני דברים. פעם ערסית, פעם פרחה, פעם פריקית, פעם טומבוי, מה שאת רוצה. גיבשתי את המהות שלי אבל יש דברים שלא הייתי צריכה לעשות". 

כמו מה?
"אני מעדיפה לא להרחיב. זה לא הסתבכויות עם החוק, בעצם אולי פעם פעמיים הגיעה משטרה. אלה דברים אישיים. הייתי ילדה טובה, לא חיפשתי בלגן, אבל נפלתי על הסביבה לא נכונה, נגיד את זה ככה. אנשים שאני כבר שנים לא בקשר איתם". 

צילום: מרינה מושקוביץ

צילום: מרינה מושקוביץ

"גברים היו שולחים לי באינסטגרם תמונות מפתחות של מרצדס או חפיסת שטרות"

באותן שנים כהן התפרנסה ממה שיכלה: עבדה בחנות בגדים, טיפלה בילדים, הייתה מלצרית וברמנית. "כל מה שמכניס כסף", היא אומרת. בשלב מסוים התחילה לבנות תכנית-על לייבוא בגדים מחו"ל, ואפילו עשתה כמה ביקורים בסין וביפן, אבל אז החלו להגיע הצעות הדוגמנות שהבטיחו לה שינוי חיים מהיר בטווח קצר יותר. "זה התחיל עם מיני הצעות ברחוב ובאינסטגרם, שקיבלתי בגיל 15, 16. עשיתי דברים קטנים כדי לכסות שכירות והתחלתי לעשות כסף, לא הרווחתי מיליונים אבל היה נחמד. הצטלמתי לדלתא, למוצרי ביוטי, קליפים לפרסומות. אבל במקביל הגיעו גם הצעות אחרות שאת לא מאמינה".

הצעות למה שמכונה "תמיכה"?
"כן. גברים היו שולחים לי באינסטגרם תמונות של איבר המין שלהם או של מפתחות של מרצדס או צילום של חפיסת שטרות. כאילו אם תהיי איתו, תקבלי את האוטו ואת הכסף. ואני בחיים אני לא אמכור את הגוף שלי בשביל שום דבר. פגשתי המון אנשים שחיים בסרט ובנות שאני לא מחזיקה מהן שבוחרות בדרך הקלה ומוכרות את הגוף שלהן". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

זו לא אשמת הגברים יותר מאשר הנערות?
"בשביל קלפים צריך שני אנשים. את בוחרת את הדרך שלך. גם אם מציעים לך". 

אבל את מדברת על שידול קטינות לזנות.
"באמת הייתי קטינה ברוב הזמן הזה. אף אחד לא ידע מה הגיל שלי כי התלבשתי מאוד מבוגר. אבל נכון, זה לא נורמטיבי להציע לי דברים כאלה בלי קשר לגיל. זה דור שיצא משליטה. הכל פרובוקטיבי ומותר, הכל זה סקס סמים וזונות, ויש גברים שנותנים לזה לגיטימציה. אני תמיד הייתי מעדיפה לנסוע בטרמפים מאשר לעלות על רכב של מישהו שחי בסרט וחושב שיכול לקנות אותי. את יודעת, כשהייתי ילדה פחדתי מסוף העולם, גוג ומגוג, שאנחנו לא נחיה לנצח. אני עדיין חושבת שזה יבוא, המלחמה מגיעה". 

מתוך הקמפיין לקסטרו (צילום: עדי סגל)

מתוך הקמפיין לקסטרו (צילום: עדי סגל)

בשנים האחרונות, היא מספרת, השגרה שלה עלתה על מסלול בריא. הכל הודות לשרשרת החלטות שקיבלה בעצמה לגבי עצמה. "פחות יצאתי לבלות, חסכתי כסף. הבנתי שהעולם עצום ואני אפילו לא גרגר בחוף ים. יש פה מיליונים בשר ודם ואם אני לא אדאג לעצמי אף אחד לא ידאג לי באמת".

רק שמישהו כן דאג לה. הסוכנות בה היא חתומה, ITM, שעובדת גם עם הכוכבת העולה יעל שלביה ("אנחנו חברות טובות, גם אני אשמח לדגמן כמוה בחו"ל"), שלחה אותה לאודישנים של 2025. הפריצה הגדולה של הודיה הגיעה סוף סוף, אבל עם מחיר. "אנשים כתבו עלי שהסיפור שלי הוא שקר כי ראו תמונות שלי מטיילת בחו"ל באינסטגרם, הכל בגלל שלא בכיתי כמו דומיניק. חושדים בי שאני מפונקת, אחת שחיה את החיים הטובים. גם אני יכולתי לשחק ולקחת את הבית כשאני בוכה לכל מצלמה, אבל רציתי לזכות בגלל מי שאני. דומיניק בכה את החיים שלו ואני לא אוהבת את זה בכלל. זה לא המשחק שלי"

יש לה תכנית עסקית (צילום: מרינה מושקוביץ)

יש לה תכנית עסקית (צילום: מרינה מושקוביץ)

הצלחת לצבור הון במשחק אבל לא הגעת לסוף. אומרים עלייך שהתחפרת ביחסים עם אנשים דומיננטיים ממך, סיגל ודודו.
"אני לא חושבת שדודו וסיגל יותר דומיננטיים ממני. הם היו כמו שהם ואני שיחקתי משחק חברתי, דאגתי לא להסתכסך עם אף אחד וזה מה שראו ממני. לפעמים גם הבאתי עמדה שלא הראו, ערכו אותי והוציאו הרבה דברים החוצה". 

"סיגל תמיד מתאהבת בסטרייטיות, זה קטע אצלה"

שמועה נוספת שליוותה את שהותה של הודיה ב-2025 היא שבבית היא השאירה בן זוג שצפה בה מתכרבלת עם סיגל מול מצלמות. "זה לא נכון", היא מבהירה, "הייתי לבד חצי שנה. היה לי חבר לפני כן, אבל כבר נפרדנו כשנכנסתי לתכנית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

את מרגישה את ההבדל בין זוגיות עם גבר לזוגיות עם אישה?
"זה יותר פתוח. סיגל ואני חברות לפני שאנחנו בנות זוג, אנחנו מספרות אחת לשנייה הכל. בכל קשר יש עליות ומורדות, אבל אני חושבת שכל דבר אפשר לפתור אם מדברים בצורה אמיתית וכנה. אגב, סיגל תמיד מתאהבת בסטרייטיות, זה קטע אצלה". 

אולי היא אוהבת את האתגר?
"אני לא חושבת, את צריכה לשאול אותה". 

הדעות עליה חלוקות. היא לא נחשבת למאמי לאומית.
"גם לי היה קשה איתה בהתחלה. סיגל היא אדם סגור, יש לה חומות, היא אגרסיבית לפעמים, אבל זה נובע מיותר מדי רגש. היא לא מסכימה איתי שהיא אדם רגיש אבל היא מאוד מפחדת להיפגע. הבנתי את זה בשלב כלשהו, וכשהחומה נשברה זה נהיה יותר מעניין".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

היא נשמעת כמו אלמנט מאוד יציב בחייך.
"היא מאוד יציבה, לא מעניין אותה להיות מפורסמת, וגם אותי זה לא מעניין. אני רוצה לפתוח עסק ולהתקדם בחיים, היום מציעים לי לבוא להשקות בשביל כסף אבל זה לא משהו שאפשר לקנות ממנו בית. אני לא רוצה כסף לצאת ולבלות אלא בית להניח בו את הראש כל לילה. אני על הקרקע. זה כיף לצאת מזה לפעמים ולעוף עם הלה לה לנד הזה של הדוגמנות, אבל צריך לחזור לקרקע תמיד". 

את חושבת שתתחתנו?
"ברור שאני רוצה להתחתן אבל כל דבר בזמן שלו. אנחנו לא שם. לא משנה באיזו זוגיות אתה אם אתה לא מרגיש נפשית שאתה מוכן להתחתן אל תתחתן, כי אתה תתגרש. אני רוצה להרגיש שמיציתי את עצמי לפני שאקים משפחה. אז זה לא יקרה מחר ולא עוד שלוש או ארבע שנים. מה שבטוח, גם אם הייתי מתחתנת עם גבר זה לא היה בישראל. אז אמרתי כבר לסיגל שאין סיכוי שנתחתן באולם האירועים שלה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

צילום: מרינה מושקוביץ | סטיילינג: איה מלמד | איפור ושיער: טלי מואס | בגדים: (לפי לוקים): לוק 1: טי שירט לבנה ומכנסיים ורודים- קסטרו, חגורה- Moi collectionנעליים- Vans. לוק 2: בגד גוף- קסטרו, מכנסיים כסופים- עמנואל, שרשראות- RCS jewelry. לוק 3: ז'קט לבן, גופיה לבנה, מכנסיים לבנים- קסטרו, חגורה- Baboo Studioלוק 4: שמלת מקסי- קסטרו, נעליים- אלדו, קשת פרחים- תמי בר לב, תכשיטים- RCS jewelry. לוק 5: ז'קט ורוד- קסטרו, שמלה שחורה- דיזל, קשת פרחים- תמי בר לב

השאירו תגובה

 

  • כמה יפה ככה טיפשה

    מאת: א |‏ 7 ביוני 2019 | 19:07
  • חבל שנהיית כזאת שחצנית, לא מתאים לך. הרסת את כל הרושם היפה והטוב שהיה עלייך
    ודרך אגב, לגבי דומיניק הוא ממש לא בכה. ולא זכה בגלל העבר שלו, רק בגלל מה שהוא היה במשחק עצמו – האדם, החבר והטוב שלו. וגם את היית מקסימה – אבל זה משחק, ורק אחד זוכה. חבל שאת מלכלכת… חבל

    מאת: מישהי |‏ 2 ביוני 2019 | 20:14
  • תעשי קצת בדק בית ותבדקי את עצמך ומה מפריע לך בעצמך, עם מה את לא שלמה שאת צריכה לרדת על אנשים של א עשו לך כלום על מנת לקבל זמן מסך או התעניינות בכתבה. עובדה, אף אחת מהתגובות הן לא על דברים שסיפרת על עצמך, הרוב וכמעט הכל עוסק רק בזה. אנשים לא אוהבים אנשים שפוגעים באנשים על כלום. ובכלל, ב2025 הצטיירת שונה לגמרי, חבל!!!!!!!

    מאת: מירי |‏ 1 ביוני 2019 | 20:56
  • הראיון הכי משעמם אבר. הדבר הכי מעצבן זה אנשים שחשים את עצמם על כלום. הודיה, קצת צניעות לא תזיק לך. מיותר היציאות על דומיניק זה רק מראה את הפרצוף האמיתי והקנאי שלה. בקיצור, ממליצה לעומר יערי הסוכן שלה ללמד את הבחורה להתראיין כי היא ממש לא יודעת.. וחבל בשבילה

    מאת: שירה |‏ 1 ביוני 2019 | 02:05
  • כמה התנשאות על כלום ושום דבר. קצת צניעות זה מגעיל

    מאת: סיגל |‏ 30 במאי 2019 | 23:18
  • דומיניק מלך ואת ליצנית חצר.. תתביישי לך מחפשת ללכלך על אחרים מאחורי הגב בלי שעשו לך כלום!

    מאת: מישהי |‏ 29 במאי 2019 | 22:30
  • פשוט אכזבה מהלכת. חוץ מיופי, מה יש בקודקוד?.. כנראה שכלום וחבל

    מאת: נו די |‏ 29 במאי 2019 | 12:19
  • האמת הפתיעה אותי מאוד לרעה בראיון הזה.. לא חשבתי שהיא אחת כזאת שתלכלך על מישהו בכתבה. בייחוד כשאפילו לא שאלו אותה עליו כלום. חבל שהיא לא אומרת תודה לה' על כל המתנות שקיבלה ממנו – הקמפיינים, סיגל.
    כל חטאו של דומיניק זה שהוא זכה בתוכנית..חוץ מזה הוא לא עשה לה ולא אמר עליה שום דבר. חבל שהיא לא יודעת להפסיד

    מאת: נויה |‏ 29 במאי 2019 | 10:43
  • אז סבבה בריאיון הזה היא הוכיחה שהיא לא יודעת להתראיין ושאין לה כבוד לאנשים ובעיקר לעצמה. לעומת זאת הראתה שכן יש בה המון קנאה וצרות עין – גועל נפש של ההתנהגות

    מאת: סיגל |‏ 28 במאי 2019 | 22:10
  • במקום הראיון המיותר הזה שרק הוציא אותה רע הייתי אומרת לסוכן שלה שידאג ללמד אותה להתראיין בהתאם, לסתום את הפה כשצריך ובעיקר לדעת להפסיד כי מה לעשות? בחיים גם מפסידים. גם בדוגמנות היא יכולה להפסיד קמפיין לדוגמנית אחרת, אז מה? אז היא תלך ללכלך עליה בריאיון? בחורה בדיחה….

    מאת: מישהי |‏ 28 במאי 2019 | 20:02
  • יצאה קטנה וחשפה כנראה את מי שהיא באמת. ב 2025 היא שיחקה אותה מלאך. אני כבר אעדיף את דודו קובי שהתנהל מתחת לכל ביקורת אבל לפחות היה אמיתי, לעומת מזויפת שכזו

    מאת: שרון |‏ 28 במאי 2019 | 00:17
  • תכלס, כל הלכלוכים שלה על דומיניק זה מקנאה . היא גם ממש שמחה אליסה והוא נפרדו, מתה שלא יצליח לו . בחורה קנאית מזעזעת אבל היא שכחה דבר אחד וזה שיש בורא עולם תמיד!! מאחלת דומיניק רק בהצלחה ולהתעלם מאנשים כמוה.

    מאת: שירז |‏ 27 במאי 2019 | 21:52
  • כולך ילדה בת 20, עוד כמה שנים כשתגדל ותחומי תסתכלי על הראיון הזה ותגידי לעצמך כמה מטומטמת יצאתי. השנאת את עצמך על אנשים עם השחצנות. ואולי את מצליחה עכשיו אבל אל תשכחי שלא לעולם חוסן, כל מה שיש לך מהקב"ה וחטא הגאווה זה החטא הגרוע שקיים! אומרים "מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" – אני בטוחה שלא היית רוצה שאחד/ת מהמשתתפים בתוכנית יפתחו עלייך את הפה בכתבה שהיית משעממת ולא עשית כלום כל המשחק, רכבת על דודו וסיגל ששמרו עלייך והתחנפת לכולם (מה שנכון!), נכון? אז חבל כי הרסת לעצמך.

    מאת: שרון |‏ 27 במאי 2019 | 11:08
  • את חייבת לעשות לעצמך טובה, או עומרי חייב לעשות לך טובה ולא לתת לך להתראיין עוד פעם לעולם. כי את ממש אבל ממש לא יודעת. יצאת ביץ'!

    מאת: נגעלת |‏ 27 במאי 2019 | 01:35
  • חוץ מיופי אין בך כלום וזה עצוב… תמלאי את העולם שלך בקצת תוכן, חוץ מריכולים וליכלוכים בכתבות. תתבגרי קצת תינוקת קנאית! הפסדת – תפסידי בכבוד כמו בן אדם

    מאת: שרונה |‏ 26 במאי 2019 | 23:03
  • הודיה הפכת מאהובה לדוחה בשנייה וחצי. לא סתם אומרים חיים ומוות ביד הלשון, פעם ראשונה שאת מתראיינת ועשית לעצמך כזה נזק? במקום הסוכן שלך עומרי לא הייתי נותן לך להתראיין שוב אף פעם מזעזעת

    מאת: שמעון |‏ 26 במאי 2019 | 22:47
  • הודיה מה הפכת להיות בחודש אחד?! שונה לגמרי ממה שראינו ב2025.. לרעה, רעה מאוד. תתביישי לך התנהגות בזויה

    מאת: גיא |‏ 26 במאי 2019 | 22:43
  • מי את בכלל יא מצחיקה עד לפני חודשיים לא ידעו מי את.. מה את עפה על עצמך? תורידי את האף מהעננים מהר, כי ה' רואה הכל. לא היית צריכה לפתוח את הפה על דומיניק ללא סיבה, יצאת פיתה

    מאת: מיראל |‏ 26 במאי 2019 | 22:42
  • וואו, עד שקראתי את הראיון הזה חשבתי שהיא ילדה נחמדה, אומנם לא מעניינת אבל שאין בה רוע . כנראה שהחברה של רומי השפיעה עליה כי היא התחילה לדבר כמוה ולהיות ממומרת ומרירה באותה מידה. אז ילדה, מאחלת לך שה' ישלח לך קצת שכל למוח שלך וממליצה לך להתחיל להיות קצת יותר צנועה, חטא הגאווה הוא גרוע מאוד.

    מאת: סימה |‏ 26 במאי 2019 | 18:48
  • היית ונשארת משעממת. חוץ מחיצונית אין לך מה למכור. בדיוק בגלל זה גם ב2025 לא עשית שום דבר חוץ מלהסתובב עם טופים, לנשק כל בחורה שנייה, להתגפף עם סיגל, לעשן ולאכול. לא הגיע לך לזכות, לכן גם לא זכית אז תתמודדי עם זה ותתחפפי לנו מהחיים!

    מאת: אור |‏ 26 במאי 2019 | 18:41
  • לא היית את עדיין. קנאית מזעזעת !

    מאת: מישהי |‏ 26 במאי 2019 | 15:40
  • את בכית לא פחות מאף אחד שם אז על מי בדיוק את מרימה את האף…???

    מאת: חייבסית |‏ 26 במאי 2019 | 14:53
  • שחצנית וקנאית! הראיון לא החמיא לך בכלל, אבל לפחות חשף את הפרצוף האמיתי שלך. שישרוף לך עד מחר אבל גם אם תרצי או לא דומיניק ניצח וניצח בענק!

    מאת: מישהי |‏ 26 במאי 2019 | 11:19
  • חטא הגאווה הודיה… שמעת על זה??! תורידי את האף שלך מהר לארץ, תגידי תודה על כל מה שיש לך כי כלום לא מובן מאליו ותתרכזי בעצמך במקום לרדת על אנשים אחרים בכתבות. הלשון הרע על דומיניק מיותר מאוד במיוחד שהוא לא עשה שום דבר כדי להצדיק את זה. תתביישי לך.
    סיגל בחורה מדהימה ואם יש לך אותה כבר זכית.

    מאת: מירי |‏ 26 במאי 2019 | 10:16
  • איזה שחצנית מזעזעת. ראיון מפתיע כי לא כך הצטיירה בתוכנית, חבל

    מאת: מירי |‏ 26 במאי 2019 | 09:54
  • ההתנשאות שהיא הפגינה בכתבה מפתיעה לרעה. זה כאילו שהיא שיחקה משחק של נחמדה רודפת שלום ב2025 ופתאום כשהיא לא זכתה אז יוצא מי שהיא כי כבר אין לה מה להפסיד. בתור מישהי שאהדה אותה לא מובן לי מה היא רוצה מדומיניק הוא ניצח ביושר וחבל שהיא לא מפרגנת

    מאת: שירז |‏ 26 במאי 2019 | 08:23
  • אל "לא מובן" נשארת אלמוני זו זכותך המלאה ואני מכבד זאת. בעניין שאלתך איך אפשר ……… . השאלה הזו נכונה לכל הלהטב"ים. כנראה מאס לה עם גברים ומצאה אהבה אצל סיגל. שיהיה לשתיהן בהצלחה.

    מאת: אלי |‏ 26 במאי 2019 | 02:43
  • תעופה עצמית כל כך גבוה מובילה להתרסקות מהירה. תחזרי קצת למי שאת לצניעות שלך. בכתבה הזאת יצאת הכי מעפנה. וחבל בשבילך כי היה עלייך רושם מצויין

    מאת: נויה |‏ 26 במאי 2019 | 02:19
  • מרוב שהיא משעממת ובזכות עצמה היא לא יכולה להחזיק ראיון היא צריכה ללכלך על אנשים שלא פגעו בה בשום צורה. ילדה קטנה וקנאית נא ללמוד להפסיד

    מאת: זיו |‏ 26 במאי 2019 | 01:49
  • בלי קשר לשטויות שהיא אמרה על דומיניק שאין בהן אמת בכלל, לא הבנתי למה היא התחילה לדבר עליו אם היא לא נשאלה לגביו? כנראה שההפסד ישב עליה.. קנאה זה רגש לא בריא.
    ובכלל הראיון הזה עשה לה נזק תדמיתי. או לחילופין פשוט הראה מי היא באמת?. ימים יגידו…

    מאת: אסף |‏ 26 במאי 2019 | 01:41
  • שחקנית מעולה הייתה עונה שלמה שיחקה את הדמות של.התמימה, הנחמדה, הקלולסית כדי שכולם.יתחברו אליה. מעניין שבתוכנית עצמה היא הייתה חברה טובה של דומיניק ובראיון הזה היא בוחרת ללכלך עליו ברמה הכי נמוכה שיש. לא מפתיע לראות.שהיא לא מפרגנת לו בהתחשב בסביבה שעוטפת אותה שמורכבת.ממנואל, רומי, סמי, לימור ודודו. ממש מגלם יפה את המשפט תאמר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.

    מאת: יאק |‏ 26 במאי 2019 | 01:31
  • אז היא יפה אולי.. אבל יפות יש הרבה. מה שכבש בה היה האופי שראינו על המסך! ההתנהגות, ההבנה את האחר והשפיטה לכף זכות. איפה הלכו כל התכונות האלה???? בראיון אחד הרסה את כל מה שבנתה עונה שלמה. כנראה שהכל היה משחק וברגע שלא זכתה יוצא האופי האמיתי וחבל

    מאת: מאכזבת |‏ 26 במאי 2019 | 01:13
  • את לא היית כל אלה…זה בדיוק מה שאת גם היום.

    מאת: שי |‏ 26 במאי 2019 | 01:09
  • איך רואים שהפכת להיות חברה של רומי שכנראה מילאה לך את הראש על דומיניק. הבחורה הכי כפויית טובה שיש שאחרי כל מה שהוא עזר לה, היא ירקה לו בפנים. אז את מצטרפת אליה? אל תטעי, את בכית לא פחות ממנו וזה בסדר. אבל הוא שיחק משחק נקי, טהור, חברי ואמיתי – על כל אלה הוא זכה. ללא כל קשר לעבר שלו. תתמודדי עם זה שהפסדת ותמשיכי הלאה בחיים. יצאת קטנה

    מאת: נירית |‏ 26 במאי 2019 | 00:56
  • די לדחוף לנו אג'נדה להטבית. נמאס משאיפת המוח של התקשורת!!!

    מאת: תמי |‏ 25 במאי 2019 | 22:12
  • איך ראיון אחד מספיק כדי לשנות דעה על בן אדם, היא יצאה כל כך מלאה בעצמה וחייבסית וכל כך אחרת מאיך שהצטיירה בתוכנית. לא אהבתי גם את זה שירדה על דומיניק, בשביל לנצח צריך לדעת להפסיד הודיה! הקיצור הראיון יצא רע והיא בלתי. עלה לה לגמרי

    מאת: שלי |‏ 25 במאי 2019 | 21:18
  • עפת על עצמך יותר מידי, תנשמי קצת ותורידי גובה.. לא בריא להתמלא בעצמך גם אין לך שום סיבה

    מאת: מי את?! |‏ 25 במאי 2019 | 20:44
  • נשים, למה לכן גבר מגעיל ושחקן על הראש? תהיו עם נשים.

    מאת: בן |‏ 25 במאי 2019 | 17:09
  • איכס מגעילה אז מה אם את יפה אומרים אל תסתכל בקנקן אלה מה שבו ..אז מה יש לך להציע ח׳וץ מיופי ואולי…

    מאת: יוקו |‏ 25 במאי 2019 | 15:40
  • היא מזכירה לי כוכבת פורנו בשם אלכס

    מאת: טומי |‏ 25 במאי 2019 | 13:59
  • לפחות היית הולכת עם בחורה הלכת עם בחורילה

    מאת: אבי |‏ 25 במאי 2019 | 12:30
  • אני בטוחה שאבא שלה התבאס על האמירות המיותרות על דומיניק. תמיד בכל ראיון שלו כשהיא הייתה בעיר הוא התהדר בזה שהודיה לא מלכלכת ולא מדברת לשון הרע. והנה עכשיו . ועוד זה לא שניסו לסכסך ושאלו בכוונה שאלות מכשילות אלא היא בחרה ללכלך על בן אדם בכתבה ועוד אחד שלא פגע בה וכל חטאו שניצח אותה ואהבו אותו יותר! זה פשוט פתטי . חבל בשבילה שהיא תקועה בעבר ולא יודעת לפרגן

    מאת: שירה |‏ 25 במאי 2019 | 09:26
  • מהממת ביופיה.
    מחפשת חום ואהבה.

    מאת: ימית |‏ 25 במאי 2019 | 08:04
  • הודיה מהממת קשה לתפוס שאת לסבית אבל כול אחד באמונתו יחיה אים. זאת הדרך שלך ואת בטוחה בא למרות שבעבר היתה עים גברים וכאן את מרגישה שיותר טוב שיהיה לך בהצלחה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 24 במאי 2019 | 19:29
  • הודיה הייתה משעממת בעיר, וכנראה שמשעממת גם בחוץ אחרת תמוהה בעיניי העובדה שבראיון על הזוגיות שלה עם סיגל ועל החיים שלה היא בוחרת לפתוח את הפה על דומיניק… קצת אמונה עצמית שאת אמורה לעניין בזכות עצמך ולא בזכות לשון הרע על מישהו שלא פגע בך מעולם.

    מאת: נועם |‏ 24 במאי 2019 | 19:21
  • הכי מצחיק או עצוב, השאלה איך מסתכלים על זה זה שאת בכלל חושבת שהגיע לך לנצח! על מה? לא עשית כ ל ו ם חוץ מלברוח מכל אמירה, ויכוח ענייני והכל כדי שחס וחלילה לא ימסו אותך. נשארת עד הגמר בזכות דודו וסיגל המדהימה שלקחו אותך תחת חסותם, זה הכל אז תתעוררי מהסרט שאת חיה בו

    מאת: אלון |‏ 24 במאי 2019 | 18:20
  • מה כואב לך? תלמדי לפרגן ויהיה לך הרבה יותר טוב בחיים! אני מאוד מעריכה את סיגל ותמיד הצבעתי לה ולך רק בגללה שידעתי שיכאב לה אם תלכי. תגדלי עמוד שדרה

    מאת: נועה |‏ 24 במאי 2019 | 18:05
  • פשוט מזעזעת. ההתנהגות הכי ילדותית ותינוקית שיש. ממתי מלכלכים על אנשים בראיון? ועוד כאלה שלא עשו לך כלום? ניצח מי שהגיע לו, מי שהרוב אהב וחשב שמגיע לו – על הדרך שלו במשחק, על הטוב שבו. לא על העבר שלו ולא על שום דבר אחר. ולחילופין, את הפסדת לא כי "לא דיברת על העבר שלך"(ודיברת הרבה מאוד!) אלא כי לא היית פעילה במשחק לטוב או לרע. על סטטיות לא מנצחים.

    מאת: אליזבת |‏ 24 במאי 2019 | 17:57
  • את גאווה!
    תצליחו, מהממות

    מאת: מור סויסה |‏ 24 במאי 2019 | 17:38
  • את גאווה
    שרק תצליחו, מהממות

    מאת: מור סויסה |‏ 24 במאי 2019 | 17:37
  • דומיניק לא בכה את החיים שלו, ולא מובן לי למה הכנסת את השם שלו לכתבה כשבכלל לא נשאלת עליו? את אולי לא רגילה להצליח בחיים ולכן כשסוף סוף הצלחת ואת מתחילה להתפתח את גם מתחילה להרים את האף על אנשים. אל תשכחי שהייתם חברים בעיר, ולא יצאתם בריב אז לא מגיע לו שתלכלכי עליו בעיקר שמה שאמרת מעיד בעיקר על הקנאה שלך בו ובטח לא עליו. ואומרים "ה' משפיל גאים ומגביה שפלים, השפל עצמך וישאל המקום". קצת צניעות הודיה, ותפסיק ללכלך על אנשים שלא עשו לך שום רע בחיים האלה. תתבגרי

    מאת: הודיה |‏ 24 במאי 2019 | 17:34
  • מקווה שעוד נמשיך לשמוע ממך!
    היית התושבת שהכי עניינה אותי בעיר 2025

    מאת: גיא |‏ 24 במאי 2019 | 17:02
  • איפה נעלמה הנשמה הטובה שלא רצתה לדבר לשון הרע על אף אחד בתוכנית ולא שפטה אף אחד? חוץ מכמה בריחות קטנות. בתור מישהי שאהדה אותך איכזבת בלכלוכים על דומיניק, אין סיבה לדבר ככה הוא לא אמר עלייך כלום חוץ ממחמאות.. צריך גם לדעת להפסיד. עשית פדיחות לעצמך, ראיון מביך עד כמה שבאסה לי להגיד כזה דבר ועוד עלייך.

    מאת: שירז |‏ 24 במאי 2019 | 16:34
  • וואו הודיה יפה כל כך! איזה בחורה מושלמת.
    ראיתי דוגמניות יפות אבל אחת כזאת בחיים עוד לא ראיתי! סיגל והודיה אין על שתיהן, מקסימות.

    מאת: רחלי |‏ 24 במאי 2019 | 15:57
  • ומה שאת עושה עכשיו זה לא להתבכיין? זה משחק, ולא זכית כי לא בחרו בך וטוב שכך. כל העונה הסתתרת מאחורי הסינר של אנשים שם, התחנפת לכולם יפה מאוד ודיברת למצלמות לא פחות מאף אחד אחר. מי את בכלל שאת מלכלכת על אחרים?! תנחתי מהר חמודה כי אין לך על מה לעוף..

    מאת: לא מובן |‏ 24 במאי 2019 | 15:55
  • עפה על עצמה!!! קצת צניעות לא תזיק לך!!!

    מאת: ירון |‏ 24 במאי 2019 | 15:49
  • תתביישי לך הודיה, דומיניק לא עשה לך שום רע כדי שתלכלכי עליו בראיונות כמו עלובה. אם זה היה הפוך הוא היה מתבאס, אבל מפרגן לך ויוצא גדול. יצאת קנאית, קטנה ודוחה.

    מאת: רומי |‏ 24 במאי 2019 | 15:42
  • גברת, צאי מהת.חת של עצמך, יש עולם שלם בחוץ! לא הגיע לך לזכות, אז לא זכית בתוכנית וזכה מישהו אחר ראוי פי מיליון ממך. אפשר לא לפרגן אם לא בא לך, אבל ללכלך בכתבות ברשת זה הדבר הכי נמוך ולוזרי שאפשר לעשות. זה לא הוציא אותך טוב בלשון המעטה.

    מאת: אלון |‏ 24 במאי 2019 | 15:41
  • למי אכפת שתצאי עם סיגל, עם משה או עם זיבי? תעשי מה שאת רוצה בחיים שלך הפרטיים כי הם שלך, חוץ מזה שסיגל בחורה מדהימה עם לב גדול אז כבר זכית בה. לגבי הכתבה את בחורה מזויפת ורכלנית, שיחקת אותה נחמדה לכולם בעיר כדי שחלילה לא ימסו אותך והיית בשוק כשמישהו העז לעשות זאת… מי את חושבת שאת? תתאפסי על עצמך ותלמדי קצת ענווה.

    מאת: זהבית |‏ 24 במאי 2019 | 15:39
  • בדיחה

    מאת: חן |‏ 24 במאי 2019 | 15:27
  • לא מובן לי דבר אחד מה את.עפה על עצמך?! ילדה קטנה פישרית.קצת ענווה וצניעות!

    מאת: אורן |‏ 24 במאי 2019 | 15:20
  • אפשר לא לפרגן למישהו שהפסדת לו ולהתבאס עמוק בלב. אבל כשבן אדם בוחר לפתוח דברים (שלא נאמרו מעולם לצד השני!) על גבי העיתון, זה מראה רק כמה קטן ופאתט. ואיך אומרים, יש ה' בשמיים והוא רואה ה כ ל! איך נכתב פה יצא המרצע מן השק.

    מאת: אילת |‏ 24 במאי 2019 | 15:19
  • טוב מאוד שלא זכית! אבא שלך בן אדם מדהים והדבר שהוא כל הזמן חזר עליו בכל ראיון זה שהודיה לא מדברת לשון הרע ולא מרכלת וזה מה שהבדיל אותך מאחרים (בעיניו בלבד כי ברור שכן עשית את זה ולא מעט, רק בדיבור מהיר שלא יבינו כלום). הדבר הכי נכון שנטע עשתה זה לא לתת לך את הכסף כי זו הייתה המטרה היחידה שלך. עובדה שניתקת ממנה כל קשר ברגע שלא רקדה לפי החליל שלך.

    מאת: ליאור |‏ 24 במאי 2019 | 15:07
  • הודיה וסיגל מקסימות,אהבה טהורה ויפה,
    ראו במבטים,בעניים את הערגה אחת לשנייה וזה היה קסום
    סיגל בוגרת וטובת לב עם קסם מיוחד,
    הודיה יפיפיה חדת עין ומוכשרת.
    דומיניק לא היה צריך לזכות,
    הוא לא מעניין ,סתם בחור בכיין ,
    עבריין ומסומם לשעבר,
    לא מגיע לו בגלל זה לזכות,
    וכן הוא זכה רק בגלל זה.

    מאת: יעל |‏ 24 במאי 2019 | 14:03
  • עושה רושם של ילדה אבודה .
    היא מנסה כנראה כל מיני מצבים.
    העידה על עצמה שהייתה ערסית, פריקית וכדומה. ועכשיו , כנראה , מנסה עוד משהו.

    ועוד משהו, הודיה – לכי לקלינאית תקשורת ותנסי לעבוד על הדיקציה שלך , כי בתכנית היה קשה להבין את הדיבור שלך.

    מאת: ילדה אבודה |‏ 24 במאי 2019 | 13:24
  • הודיה צודקת! דומיניק לא הפסיק להתמסכן ולעשות מניפולציות על הצופים עם שקרים אינסופיים שהתגלו במהלך התוכנית, הנחות תפילין מדומות (לפני התוכנית בכלל לא ידע איך מניחים תפילין, ג'קי היה זה שהסביר לו). הודיה אמיתית, כל מה שאמרה זה אמת לאמיתה… אבל אין לה מה להלין על דומיניק, הוא שיחק בדרך שלו כדי לקנות את קולות הצופים וזה הצליח לו. הטענות שלה צריכות להיות מופנות לנטע שהעבירה את הכסף שלה לדומיניק למרות שהייתה קרובה יותר להודיה, ועוד שיחקה אותה כאילו לא רוצה לקחת צד. בפועל היא דפקה את הודיה הכי חזק ומנעה ממנה את הזכייה

    מאת: קארין |‏ 24 במאי 2019 | 13:19
  • באותה מידה אפשר לומר
    שהמשחק שלה היה רומן לסבי בתכנית
    וגם זה לא הצליח לה בסוף …

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 24 במאי 2019 | 12:34
  • רק לי סיגל נראת גבי אשכנזי???

    מאת: צביקה |‏ 24 במאי 2019 | 12:00
  • את ילדה יפה (מאוד) אבל טיפשה ואטומה. כשתגדלי תביני…..

    מאת: מיכאלה |‏ 24 במאי 2019 | 11:47
  • ברור שלא זכתה, אודות ל"חברה" נטע צ'רנר.. עליה נכתב המשפט "עם חברים כאלה מי צריך אויבים"

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 24 במאי 2019 | 11:20
  • ילדה יפה מאוד אאוד ווו

    מאת: שמעון אברהמי |‏ 24 במאי 2019 | 10:36
  • הו סוף סוף יצא המרצה מן השק. הבחורה שיחקה אותה עונה שלמה מאמי לאומי במטרה לנצח, החביאה כל מגיעה אפשרית ואת ההתנהגות האמיתית שלה, מה שיצא רק מול סיגל במריבות בצרחות שלהן. חמודה, שטפי טוב את הפה שלך לפני שאת בכלל מדברת על דומיניק, את בדיחה!! מי שמלכלך ככה הכל חוזר עליו.

    מאת: שירן |‏ 24 במאי 2019 | 10:19
  • איך שראיתי אותך בתוכנית המעפנה 2025 ל 5 שניות אמרתי זאת לסבית , אני קולט אותם בקלות אני בפלא שבכלל את טוענת שהיית עם גברים

    מאת: חכם |‏ 24 במאי 2019 | 10:11
  • בחורה נהדרת,
    האהבה שלה ושל סיגל ריגשה אותי בתוכנית ואני סטרייטית,
    הודיה תשמרי על סיגל היא מהממת ומיוחדת.
    אין ספק שדומיניק זכה בגלל הבכיינות הדוחה שלו,
    הרבה קנו את זה וריחמו עליו והוא ניצל את העבר שלו כדי לזכות.

    מאת: שיר |‏ 24 במאי 2019 | 10:06
  • מעוררת השראה!

    מאת: אביב |‏ 24 במאי 2019 | 09:35
  • האמת הודיה יכולה להיות אחלה שחקנית. כל מה שחשבתי עליה לטובה נהרס בראיון אחד, מסתבר שהייתה צבועה וסתם שיחקה אותה נשמה טובה. הודיה מותק, כדי לנצח בחיים האלה צריך לדעת גם להפסיד בכבוד. 2025 אחרי הכל זה רק משחק, דומיניק תמיד כיבד אותך ודיבר עלייך רק טובות גם כשאת לא ואת הלכת לא פעם ולא פעמיים וליכלכת עליו מאחורי הגב. להתבאס כי הפסדת זה הגיוני ובסדר במיוחד בהתחשב בפרס הגדול והחלומי, אבל לצאת החוצה וללכלך על הבן אדם הכי טוב שהיה בעיר, שלא פגע בך לא במשחק ולא מחוצה לו!? זה כבר לא לגיטימי וזה יותר מעיד עלייך לרעה מאשר עליו, חבל הרסת את כל הרושם שהיה עלייך,

    מאת: נויה |‏ 24 במאי 2019 | 09:32
  • ובתוכנית דומיניק בניגוד אחייך לא התחבא מתחת לרדאר. כל היום הסתתרת מאחורי דודו או סיגל ונגררת אחריהם.

    מאת: דומיניק |‏ 24 במאי 2019 | 09:24
  • הודיה את מהממת, יפיפיה מבפנים ומבחוץ! שיהיה לך המון בהצלחה בחיים!

    מאת: אחת שראתה |‏ 24 במאי 2019 | 08:39
  • זה רק מראה שלא באמת נולדים עם זה, לפחות לא לסביות, אצל גברים זה קצת יותר קשיח, גבר סטרייט לא נמשך פתאום לגברים. אצל נשים רואים את זה גם בבתי כלא, נראה שרבות מהלסביות יכולות להיות סטרייטיות אם רק היו רוצות

    מאת: אוסף קלישאות |‏ 24 במאי 2019 | 08:12
  • מלכה עם ערכים – לא כמו הבכיין המעפן
    טוב מאוד שלא היית כמו דומיניק הוא יעלם אוטוטו ואת רק תצליחי כפרה ! בהצלחה!!

    מאת: אושר |‏ 24 במאי 2019 | 04:37
  • וואי הודיה את מושלמת!!! טוב שלא בכית כמו השחקן הבכיין זה היה כבר בלתי נסבל ואף אחד לא סבל את זה זאת ההפקה שגרמה לו לנצח אז קחי את הטוב רק מהתוכנית הזאת לא אשמתך שהוא נכנס כדי לזכות ללא קשר למה שהצופים אהבו –
    כי זה אותך!!!! גאים בך כל מילה שאת מוציאה מהפה מקור השראה -את סמל לאדם החזק השורד זה שלא נשבר ושומר על האופי שלו . את שורדת אמיתית עם דגל של כבוד , תמשיכי ככה תצליחי , בכל, תעשי ״רק מה שאת אוהבת ״…. את מההממת אמיתית אוהבים אותך!

    מאת: אלין ל |‏ 24 במאי 2019 | 04:35
  • תקשיבי גברת קנאית, שחררי את המרמור שלך זה לא בריא. לא זכית כי לא הגיע לך, לדומיניק גיע בענק ולכן הוא ניצח, כי את משעממת וחוץ מיופי אין בך כלום ולא הראית כלום בתוכנית חוץ מלעשן סיגריות, לקלל ולנשק כל בחורה בעיר! תתמודדי, בשביל לנצח צריך לדעת גם להפסיד בכבוד. את בדיחה מהלכת

    מאת: זוהר |‏ 24 במאי 2019 | 01:57
  • טוב שאת לפחות יודעת שאת ערסית, לא משנה כמה ניסית לשחק אותה משהו אחר ב2025. בסוף הפרצוף האמיתי תמיד יוצא, בדיוק כמו בכתבה הזאת עם הליכלוכים על דומיניק, תתביישי לך. גם בעיר וגם בחוץ הוא רק פירגן והרים לך. הרוב בחר אותו ואהב אותו ואוהב אותו עד היום. לא נאה לך? תתמודדי, זו המציאות. ולא בגלל שהוא "בכה את החיים שלו למצלמות", כי את בכית גם לא מעט, אלא בגלל שהכי התחברו ואהבו אותו, זיהו בו אמת שאין בך. יכלת לפרגן ולצאת גדולה, אבל בחרת.לצאת קנאית!

    מאת: רינת |‏ 24 במאי 2019 | 01:29
  • הודיה אני מאוהבייך ויצאת הכי קטנה ועלובה.בראיון הזה וכל כך חבל, זה לא מחמיא לך. אם את מחפשת כותרות ובאז אז תצרי כאלה על עצמך, לא על חשבון אנשים שלא עשו לך שום דבר רע. לאורך כל העונה דומיניק דיבר עלייך רק טובות, אם כבר את זאת שליכלכת עליו לא פעם ולא פעמיים. אז לא, הוא לא בכה את החיים שלו- הוא סיפר עליהם, הוא נתן השראה להמון אנשים! וגם אם את טועה לחשוב שלא דיברת גם לא מעט על העבר שלך, וזה בסדר. כי זה חלק מכל מכלול הדברים שהפך אותך למי שאת היום, בדיוק כמו שאותו. האמת שאני הצבעתי לך, אבל בדיעבד שמחתי שהוא זה שזכה אחרי שראו את הפנים שלך על המסך. קנאה זה רגש רע ולא חיובי, שחררי ממנו.

    מאת: נטלי |‏ 24 במאי 2019 | 01:24
  • הודיה אין עליך מתוקה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 24 במאי 2019 | 00:16
  • הודיה כמה את מתוקה תעשי מה שטוב לך לא לחשבן לאף אחד את מקסימה אני עוקבת אחריך ונהנת ממך לא מעניין באיזה צד את את מתוקה

    מאת: סיגי |‏ 24 במאי 2019 | 00:15
  • נראה שהחיפוש זהות הזה עדיין קיים בה וגם מתבטא בחיפוש הזהות המינית, קורה הרבה במשפחות שההורים לא לגמרי סגורים על ההגדרה החברתית שלהם, בפרט אצל עלי תשובה שחיים בין שני העולמות.

    מאת: אחת |‏ 23 במאי 2019 | 23:07
  • מקסימה יפה ומיוחדת,
    בהצלחה עם סיגל המהממת ,
    היה כייף לצפות בכן בתוכנית,
    ואת צודקת בקשר לדומיניק הבכיין,
    הוא זכה רק בגלל העבר שלו,
    בגלל שלא הפסיק לבכות,
    הוא לא היה מעניין ממש פרווה.

    מאת: עדי |‏ 23 במאי 2019 | 23:01
  • עוד שבורה מהסוכנות של עומרי

    מאת: אלעד |‏ 23 במאי 2019 | 22:58
  • לגדול בבית שאין לפעמים מה לאכול זה הזנחה…ומצריך התערבות של הרווחה

    מאת: זוהר רז |‏ 23 במאי 2019 | 22:27
  • לא יודע מה ולא יודע מי, אני חולה על כל הדבר הזה, כל החופש המיני הזה, איזה כיף שאנשים בוחרים לעצמם מי ומה לאהוב, בלי לעשות חשבון לכול אנשי החושך והקור שהשטלתו לנו על המדינה, אם יש אהבה אל תעשו חשבון לאף אחד…

    מאת: קוביקה |‏ 23 במאי 2019 | 22:25
  • את תגיעי רחוק בחיים
    את תצליחי בענק
    זה כל כך ברור
    רק תמשיכי להאמין
    הכי מגיע לך בעולם – את פשוט כובשת

    מאת: עדי |‏ 23 במאי 2019 | 22:24
  • הודיה מהממת, כובשת ביופיה ובאישיותה , מה שאהבתי בה זה הכנות והיושר, צריך אומץ רב לצאת מול כל העולם ולעבור צד, הולכת עם האמת שלה, ושאפו על כל החיים שעברת!! לא לשכוח ה' לא שוכח אף אחד!! הוא תמיד יעזור לך.ואחרי הרע מגיע מתוק, . תצליחי בכל מעשי ידייך מאחלת לך חיים יפים כמוך מהממתת

    מאת: שושי |‏ 23 במאי 2019 | 21:49
  • הבחורה הכי יפה בארץ

    מאת: אור |‏ 23 במאי 2019 | 21:41
  • חבל .את עדין לא בגרת .

    מאת: יגאל |‏ 23 במאי 2019 | 20:50
  • הודיה , טעית בהחלטה.

    מאת: אני |‏ 23 במאי 2019 | 19:58
  • אני לא לסבית, אף פעם לא הייתי מאוהבת באישה. אבל כאשר ראיתי את התוכנית וראיתי כמה סיגל דואגת ואוהבת ואיך היא עושה זאת, הבנתי שאפשר בקלות לעבור צד.
    והרבה מחברות שלי אומרות את זה … אז הודיה תקחי בחשבון שהיא לא תישאר הרבה זמן פנויה אם ….

    מאת: מריה |‏ 23 במאי 2019 | 19:54
  • מזעזע כל כך.

    מאת: דניאל |‏ 23 במאי 2019 | 19:35
  • לי היה ברור מתחילת התוכנית שהולך להירקם רומן בינה לבין סיגל

    מאת: חן |‏ 23 במאי 2019 | 19:34
  • בהצלחה בחיים האישיים ובזוגיות אם סיגל. את עוד תצליחי ובגדול יותר ממה שחשבת הרבה אנשים אמרו שהייתי בתוכנית 2025 שאת תצליחי ושנטע תשאר מאחור ונכון זה קורה עליך מדברים משמע את קיימת ונטע איפה היא נעלמה. תעשי מה שטוב לך ושרק תהיה מאושרת לצד סיגל. האמת שבהתחלה הזוגיות שלכן לא מצא חן בעיניי אבל עכשיו אני יותר מקבלת ומבינה. תקשיבו ללב שלכן ואת הביקורות הלא טובות על תכחו ללב אלה תקחו אותן בשעורי בית לחיים. בהצלחה

    מאת: נטלי |‏ 23 במאי 2019 | 19:21
  • מהממת, בחורה מקסימה

    מאת: עדי |‏ 23 במאי 2019 | 18:49
  • תינוקות שנשבתה.

    מאת: מסכנה |‏ 23 במאי 2019 | 17:52
  • איך אפשר להימשך לגברים ואז פתאום לנשים ?

    מאת: לא מובן |‏ 23 במאי 2019 | 16:56