"אבדה לי התמימות. השנה הזו נתנה את החותמת שאני לא ילדה"

ביום שבו יעל שלביה וברק שמיר נפרדו, האינבוקס שלה כבר התמלא בהודעות של מחזרים. "חושבים שאני איזה דלת מסתובבת", היא אומרת בבוז אבל לא באמת מופתעת. בשנה האחרונה היא הסתובבה בעולם ולמדה כמה שיעורים חשובים. למשל, איך להגיב כשהתקשורת מתעקשת להדביק לך רומן או איך לא להיעלב כשרומזים לך שאת דוגמנית לא מספיק רזה. רק דבר אחד עוד עושה לה קווצ' בלב - העובדה שהיא עושה הכל לבד, בלי אמא

מאת  | ‏ 24 אפריל 2019

יעל שלביה (צילום: דודי חסון)

יעל שלביה (צילום: דודי חסון)

יעל שלביה צריכה בית. לפני כמה ימים היא חזרה מצילומים בלוס אנג'לס אבל עדיין נדרשת להישאר בחדר מלון בוטיק ביפו. יפה כאן, אבל צפוף. שאריות הרום סרוויס על השידה, מזוודה גדולה מאלצת אותה לדלג בכל פעם שהיא רוצה לגשת לחלון, לנשום קצת. "אני כאן כדי להיות זמינה לצילומים של רנואר. מחר אני נוסעת הביתה, לנהרייה למתכונת במחשבת ישראל באולפנה ומיד חוזרת", היא מספרת. "היום אח שלי היה כאן וחגגתי לו יום הולדת בלובי. לא ראיתי אותו חודש וחצי. זו הייתה תקופה קשה. הייתי שבועיים וחצי בלי משפחה בחו"ל והיו המון בגרויות, התקשורת יצאה עלי והיה לי קשה עם החברות. הכל הצטבר".

הרגשת בודדה?
"כן, זה לא קל. אני רואה בנות מהתעשייה שאמא שלהן מלווה אותן לכל מקום, שמישהו דוחף אותן, ואני לבד. עכשיו בלוס אנג'לס הצטלמתי לקמפיין של קיילי ג'נר, אמא שלי לא יכולה להתלוות אלי לדבר כזה. יש לה עבודה וחיים וילדים לטפל בהם בנהרייה".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

ואי אפשר להתעלם מהכותרות שמתפרסמות ביום פגישתנו. פחות מ-12 שעות לפני הריאיון אתרי הרכילות מדווחים שמערכת היחסים בין הדוגמנית המבטיחה בת ה-17 לדוגמן ברק שמיר (20) הסתיימה. שלביה מתעקשת שהיא לא עצובה מדי. הפרידה קרתה כבר שבועיים לפני כן, היא מגלה, ומאז היא הספיקה לעכל את הכל, בערך.

"ברק היה הקשר הכי ארוך שהיה לי, רגע, כמה זמן היינו ביחד?", היא מדפדפת בסמארטפון כדי לראות מתי צולמה התמונה הראשונה שלהם. "כן, ארבעה חודשים וחצי. אני חושבת שהוא נדיר ואני אוהבת אותו בתור בן אדם, לא נפרדנו ברע. מתחילת הקשר שמרנו את זה בשקט, לא העלינו תמונות באינסטגרם ולכן היו אנשים שחשבו שאנחנו לא באמת ביחד, אבל זו הייתה אהבה והכי אמיתי שיש. זה עצוב שהעולם מגדיר זוגיות לפי הסטוריז וכמה תמונות העלינו. היה לנו מדהים ונגמר מסיבות אישיות שלנו".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

כשהוא ונועה קירל נפרדו הדיבור היה שזה בגלל לוחות זמנים מטורפים, נשמע הגיוני שזה מה שקרה גם הפעם.
"זה הרבה דברים, אני לא מישהי שכל היום בבית, יושבת ומחכה שהגבר שלה יחזור מהעבודה. אנחנו שני ילדים שעובדים וטסים. שוב, זה לא נגמר בקטע רע, אבל יש לנו חיים די שונים, לא תמיד זה מתאים ולא תמיד זה קל". 

נועה ואת מובילות יחד את הקמפיין לרנואר, עד כמה מביך זה?
"התקשורת נפלה על שתינו עם כל הסיפור הזה, אבל אנחנו ממש בסדר. נועה הכי חמודה בעולם, רק אתמול הצטלמנו יחד. אם הייתי עכשיו ילדה רגילה שרואה את האקסית המיתולוגית של חבר שלה אז בטח זה היה יותר עניין אבל זה לא ככה, כי אנחנו כל כך בוגרות וחיות בתוך העולם הזה, שלמה אפשר לצפות, לא לפגוש אותה אי פעם?". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

וכשנפגשתן, שמו של ברק עלה?
"פעם יצא לנו לדבר על זה בקטנה, וזהו, אין לי שום דבר נגדה. אולי כמה ילדות בנות שבע מתוסכלות מנסות לסכסך ביננו אבל זה לא המצב". 

ברק הפתיע אצל אופירה וברקו כשהגיב על תמונה שהיא פרסמה עם מרגי חודש אחרי שנפרדו. הוא אמר, "האהבה כבר הלכה, אין יותר זוגיות, נשאר רק הכבוד, ציפיתי ל-".
"אני יודעת מה היה אבל מעדיפה לא לדבר על זה. הכל נחלת העבר. כולם מסתדרים עם כולם היום". 

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

"אני תמיד רוצה לשפר משהו. להיות יותר רזה"

לפני שמיר, שמה נקשר בנסיך ישראל אחר, עומר אדם. על פי השמועות הוא חיזר אחריה בעקביות עד שהסכימה לזרוק לו עצם. "פעם הוא היה מתקשר אליה כמה פעמים ביום, אבל בזמן האחרון הוא לא מתקשר", סיפר בזמנו מקורב לשלביה למאקו סלבס. היא מצידה הכחישה כל קשר רומנטי וגם היום מתעקשת, "לא יצאנו. אנחנו חברים מאוד טובים. היו לנו הרבה חברים משותפים ובסוף לא היה ביננו כלום. אולי הדיבור הוא שהוא חיזר אחריי, אני לא יודעת", היא ממתיקה חיוך.

איך בעצם כל זה קורה? איך בתוך שנה הצליחה תלמידת האולפנה מנהרייה לרתק את התקשורת, לשגע את ברק שמיר ועומר אדם ולהפוך את קים קרדשיאן וקיילי ג'נר לבוסיות שלה? הקריירה שלה התחילה בכלל באינסטגרם. פרסום של כמה תמונות סלפי חובבניות הוביל לאיתורה על ידי הצלמת מרינה מושקוביץ, שהעבירה תמונות מקצועיות יותר לסוכן עומרי יערי, והתוצאה הייתה מטאורית. יעל שינתה את שם משפחתה מכהן לשלביה, שהוא שמה השני, התחילה לחרוש את קו האוטובוס נהרייה-תל אביב ועד מהרה קטפה את הקמפיין לרנואר. בהמשך הצטלמה עם מסי לקמפיין של חברת הסטארט־אפ הישראלית "סרין לאב", נבחרה על ידי קים קרדשיאן להצטלם לקמפיין האיפור שלה, KKW וכעת גם עבור האחות קיילי. "לפני הדוגמנות אפילו לא טסתי לחו"ל פעם אחת בחיים", היא מספרת. "היום אני רואה עולם, ראיתי כמעט כל מקום שרציתי לראות, יש לי חלומות מטורפים ואני מכירה מלא אנשים. כל מה שהכרתי לפני כן היה חברה אחת, בית ומשפחה. היום אני מרוויחה כסף, עובדת, לא סתם יושבת בבית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

איך היה בלוס אנג'לס?
"גרתי שבועיים בווילה עם הסוכן שלי, היינו בטקס של ניקלודיאון, ישבנו בשורה הראשונה, אחר כך צילומים לקיילי ג'נר. אני לא יכולה לספר מה המוצר שצילמנו כי זו חברה חדשה שקיילי הקימה. לקחו לנו את הטלפונים כדי שלא נעלה סטוריז, החתימו אותנו על סודיות, שמרו עלינו שלא נפיץ ולא נספר. אני רק יכולה לספר שהייתה הפקה בסטודיו מטורף, התקציבים שם פשוט אדירים, וכמובן שכל עבודה בחו"ל זה כסף טוב". 

פגשת את קיילי?
"לא, גם את קים לא פגשתי כשהצטלמתי בשבילה, אבל הן בחרו אותי. היחיד שפגשתי שהיה קשור למשפחה הוא טייגה, האקס של קיילי. הכרתי אותו בטקס ודיברנו קצת, הוא מאוד נחמד ומגיע לישראל. זה עדיין מטורף בעיני, להיות בחו"ל, לשבת במסעדה ומצד אחד יש לך שחקן כדורגל מטורף, מצד שני טייגה ומצד שלישי חשפנית מסתובבת עם החזה בחוץ ורוקדת על עמודים. אני נהנית לצאת מהקופסא". 

כמו דייט עם ניימאר בפריז?
"די נו, זה עדיין מעניין? יש לי את המספר שלו, אנחנו בקשר ידידותי לגמרי, הוא מצחיק ואדם נחמד. אחרי שהכרנו במסיבה הוא רצה שאני אעשה איתו סיור בפריז אבל הייתי חייבת לחזור לארץ. וזה לא היה דייט".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

דבר אחד שתפס את שלביה בהפתעה בנסיעותיה לחו"ל, זה הסטנדרטים השמרניים שעדיין מובילים את עולם האופנה. המהפכה הקרדשיאנית, כך מתברר, לא חלחלה לכל מקום. "מבחינת גוף, במדינות מסוימות אני לא מושלמת, בפריז את צריכה להיות דוק, שלד. כשטסתי לא התקבלתי לאף אודישן. לא הסתכלו עלי בכלל. זה לא מעליב אותי, אבל אני תמיד רוצה לשפר משהו. להיות יותר רזה".

תמיד רוצה להיות יותר רזה? באמת?
"כן. גם עכשיו אני רוצה להיות יותר רזה. נכנסתי לעולם הזה בגיל 16, היום אני בת 17 וחצי. גדלתי והבנתי שהגוף הולך ומשתנה ואני צריכה לשמור עליו. יש לי תכנית אימונים ותזונה בשר פיטנס, היא בנתה לי תפריט שמאפשר לי לאכול מה שאני אוהבת אבל במידה. אני חולה על שוקולד ואוכלת מעט, רק מדי פעם. פעם בשבוע אני יכולה לאכול מנת קוסקוס קטנה של אמא שלי. לפעמים זה מבאס אותה כי כל אמא רוצה לראות את הילדה שלה אוכלת, אבל היא מבינה". 

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

"הצבא יכול להתאים לי אם יתחשבו שם בדוגמנות שלי"

אמה עופרה עובדת בתיווך, ואביה עופר במפעל מדבקות בצפון. ליעל יש עוד ארבעה אחים, שניים גדולים ושניים קטנים ממנה. מטבע הדברים כולם ממשיכים בשגרה, ורק לפעמים מקבלים תזכורת שהם גידלו כוכבת. בחתונת אחותה לפני כחודש למשל, שלביה ארגנה לכולם בגדים של רנואר, צלמים וזמר. "יש לי היום כסף ויכולת לעזור להם, אני נהנית מזה. הייתי שמחה גם להעביר אותם למרכז אם הייתי יכולה".

אחותך התחתנה בגיל 19, את חושבת לפעמים איך היו נראים החיים שלך אם לא היית דוגמנית?
"אולי גם אני הייתי מכירה מישהו ובגיל עשרים כבר נשואה, אולי לומדת הוראה. אין בזה משהו רע, להיות בעבודה נורמלית ולהקים משפחה לאט לאט, אבל החיים שלי יותר מאתגרים ומעניינים עכשיו". 

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

המשפחה זורמת עם הדוגמנות?
"אנחנו משפחה ליברלית סך הכל. אנחנו דתיים אבל זה דתיים של בני עקיבא, לא חרדים. בגיל 12 כבר החלטתי שאני רוצה להפסיק ללבוש חצאיות, אבל הסתכלו עלי מוזר אז חזרתי לזה. כל אחד אצלנו עושה את הבחירות שלו, יש לי אח שהתגייס, אח אחר שלומד בבית ספר חילוני". 

אבל את הכי קרובה לחילוניות במשפחה.
"ברור. אני פחות מגדירה את עצמי דתייה היום. אני מתפללת ומנסה לקחת על עצמי 'מודה אני' ואת ברכת המזון, אבל מן הסתם הצניעות כבר לא מה שהיא הייתה. אני מצטלמת עם בגדי ספורט או דברים פחות צנועים, ואם אני אגיד שאני דתייה זה אולי ישמע כמו חילול השם, אז אני מכבדת את זה. קוראת לעצמי מסורתית ושומרת שבת. הפסדתי הרבה כסף ויעדים שרציתי לכבוש, כי לא הסכמתי להצטלם בשבת". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

מה יהיה אחרי הלימודים, שירות לאומי?
"עדיין לא הגעתי להחלטה. אצלנו באולפנה חלק מהבנות עושות צבא וחלק שירות לאומי. יכולתי להצהיר, אבל אני חושבת שאולי צבא יכול להתאים לי, אם יתחשבו שם בדוגמנות שלי. הבעיה היא שהם מתחשבים בשחקנים וזמרים וספורטאים, אבל לא בדוגמניות. הם לא חושבים שזו מספיק תרומה. ואני לא מבינה את זה, יש יותר תרומה מאיתנו, מגל גדות? מה ההבדל? הרי זמרים יכולים לעבוד על גיל מאתיים, אצלנו חיי המדף קצרים יותר". 

העיסוק בסוגיית השירות הוא כנראה מהדברים האחרונים שמשותפים לה ולחברות באולפנה. הנסיעות, המותרות ואפילו ניסיון החיים שצברה בשנתיים האחרונות גבו מחיר. "לפני הדוגמנות הייתי ילדה שישנה בשקי שינה במחנות של בני עקיבא, עושה שטויות עם חברות, ויתרתי על הרבה מזה. חלק מהחברות מרגישות שהשארתי אותן מאחור ואני מבינה. חברות נבנית על פגישות ויציאות וכיף, ואני פחות זמינה לזה עכשיו. כשאני מתלוננת, הסוכן שלי אומר לי שאני לא יכולה הכל. אי אפשר גם ללמוד וגם לעבוד גם להתמודד עם התקשורת גם להיות עם חברות וגם לשמור על צניעות. מכל מקום איבדתי קצת. זה המון פשרות".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

וכשאת מגיעה לנהרייה, את מרגישה מנותקת ממה שקורה שם?
"לפעמים. זה לא שהאנשים במרכז יותר טובים, אבל אני מתחברת אליהם היום ממקום אחר. כשאני באה לבית ספר למשל, כולם מדברים על מפורסמים או בנים ואני כבר מדברת על עבודה, כל נושאי השיחה השתנו. מצד אחד מתחברת ומצד שני לא מבינה על מה מדברים, מרגישה כמו איזו בת שלושים לידן. אני לא רוצה שהן יעלבו ממני, אבל החוויה באמת אחרת היום. לפעמים אני גם מרגישה שאני נלחמת כדי להספיק לחזור ולפגוש אותן, ובסוף אני לא נהנית. ברור לי שיש גם מי שמדליפות עלי דברים, ושמרכלים עלי מאחורי הגב". 

מה היית רוצה שהן יבינו?
"שלא הכל יפה כמו שזה נראה. רואים אותי מאופרת ויוצאת ומצטלמת עם ההוא וההוא, אבל מה קורה בתכלס? אני קמה בארבע בבוקר ועובדת. אני נהנית מהכסף והתוצרים והעשייה, אבל זה לא שאני באיזה בילוי. או למשל, היום כשאני טסה ביזנס ואנשים פותחים עיניים, הם שוכחים שמהתחלה הייתי קמה בשלוש כדי להספיק לרכבת, נוסעת שעתיים ומשם ממשיכה עוד במונית לצילומים, וכל זה בשביל אודישן של חמש דקות שאת גם לא מתקבלת אליו בסוף וחוזרת לנהרייה". 

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

חשוב לך מה אחרים חושבים עליך?
"פעם אם היו אומרים לי משהו זה היה נכנס לי עמוק ללב. היום זה עדיין מכאיב, אבל גם יכול להצחיק אותי, אני לא אבכה. אבדה לי התמימות. השנה הזו נתנה את החותמת שאני לא ילדה". 

ואם היא הייתה צריכה עוד שיעור בהלכות העולם, הרי שהתנפלות של מיני מחזרים על האינבוקס שלה מאז ההודעה שהיא פנויה, סגרה את הפינה. זה לא שיעל לא ידעה שהיא מבוקשת, אבל עם סטטוס של דוגמנית בינלאומית, היא בוחנת כל הצעה לדייט בשבע עיניים. "מאז שפורסם שברק ואני נפרדנו, קיבלתי המון הודעות באינסטגרם אבל אני לא חושבת שזה מתאים עכשיו. חושבים שאני איזה דלת מסתובבת, נפרדתי מחבר ועכשיו אני אצא איתך?"

את מרגישה כמו אובייקט?
"כל הזמן. אני ארגיש את זה כל החיים. לא הרגשתי את זה לפני שהייתי דוגמנית, אוקיי אני נראית סבבה אבל לא היה לאנשים אינטרס לצאת איתי. ועכשיו החיים הם מלאי אינטרסים. בעיני יש לי אופי מספיק מוצלח כדי שמישהו יתאהב בי, אבל ברור לי שיש אנשים שהיו רוצים להיות בקרבתי ולצאת עם תואר של 'אני חבר של'. נתקלתי גם באנשים שניסו לקנות אותי בכסף, הם לא מבינים שזה הדבר האחרון שמעניין אותי".

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון

מתוך הקמפיין לרנואר (צילום: אלון שפרנסקי)

מתוך הקמפיין לרנואר (צילום: אלון שפרנסקי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

צילום: דודי חסון

צילום: דודי חסון


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

צילום: דודי חסון | סטיילינג: שיר פלד | איפור: נוגה תמיר | שיער: זיו אמסלם

השאירו תגובה

 

  • את האישה היפה בעולם לדעתי, דתיה את לא וחבל היית יכולה ללבוש יותר צנוע, אבל את מהממת

    מאת: אנונימי |‏ 27 באוגוסט 2021 | 09:17
  • נהנת לראות חשפנית עם חזה חשוף במועדון?
    מה היא סתומה? לא יודעת שאחים שלה קוראים את הכתבה?
    איזה בושות
    מסכנים ההורים

    מאת: שיר |‏ 18 במרץ 2021 | 22:43
  • אני אתאיסטית, אנטי תאיסטית (נלחמת בדת המון שנים ובלי הפסקה) והולכת בבגדים מאוד צנועים, גם ביחס לדתיות.

    דווקא הדתיות הן הן המופקרות הגדולות.
    מה זה לשלוח תחתונים לרב? מה זה לשלוח בד עד לרב?
    מה זה לטבול בגלל שאתן "טמאות" וצריכות להכין עצמכן למען הגבר במקום הטבע שבו הוא זה שאמור להיות ראוי לכן?

    אין דבר יותר מפקיר נשים וילדות מאשא הדת.

    לבוש צנוע, כולל אפילו כיבוי ראש ניתן להגשים דרך החילוניות!
    לדתיה אין החלטה אם לשכב או לא. היא מחוייבת לשכב עם "בעל" ובגיל ממש צעיר, בעוד חילוניות יכולה לא לשכב כל החיים אם היא רוצה.

    מאת: צנועה וטהורה |‏ 29 בדצמבר 2019 | 23:49
  • העיקר קדושת הגוף החיים והיהדות – תזכרי שאת יהודיה

    מאת: ‏? |‏ 7 באוגוסט 2019 | 23:07
  • נבאס לראות בת ישראל שככה מתקלקלת לה. במרוקו יהודיות הו מוכנות למסור נפש כדי לא ללכת עם גויים, וזאת עושה את זה בשביל לקדם קריירה.
    עצוב שהגענו למצב הזה.

    מאת: סליחה |‏ 28 באפריל 2019 | 00:29
  • אל תתרגשי-אנשים מחפשים קופסאות: דתייה-צנועה, חילונית- מופקרת. לא הכל זה הגדרות תהיי מה שמתאים לך

    מאת: נעמה |‏ 27 באפריל 2019 | 23:41
  • אם הצבא יקבל שאני דוגמנית?״? מה זה תכנית כבקשתך?

    מאת: נויה |‏ 27 באפריל 2019 | 23:40
  • עצוב שמה שמעניין את התקשורת זה ילדות מוחפצות. "התרבות" החילונית בכיעורה

    מאת: אור |‏ 27 באפריל 2019 | 22:41
  • היי יעל ..קראתי את כל הכתבה עלייך.
    את נשמעת לי בחורה ממש מהממת ומקסימה:)
    אל תוותרי על השבת..ועת הערכים שקיבלת בבית.
    בהצלחה ילדה!

    מאת: נוני |‏ 27 באפריל 2019 | 22:16
  • היא פשוט מהממת, כנה ומקסימה. לכל אלה שמגיבים בצורה לא יפה אני אומרת רק תזכרו שהיא בת 17 בסה"כ! קצת יותר רגישות.
    יעל את מותק אמיתית ובוגרת – בהצלחה יפה!! את כוכבת ☆

    מאת: שי |‏ 27 באפריל 2019 | 20:14
  • מושלמת גם יפה וגם חכמה, עלי והצליחי!

    מאת: את מהממת |‏ 27 באפריל 2019 | 16:23
  • כסף יעוור עייני חכמים

    מאת: -- |‏ 27 באפריל 2019 | 13:44
  • את בעולם השקר, חלאס כמה אפשר לראות את חןסר הצניעות? אין לחברה הזאת מה להציע. פעם זה היה וואו, היום הוואו האמיתי זה צניעות. ואני לא בן אדם דתי או משהו.אבל נמאס מכל מה שמנסים למכור לנו, רוצים קצת צניעות, קצת פחות מכל הדבר הזה.יכבד את כולם.

    מאת: אביחי |‏ 27 באפריל 2019 | 13:15
  • מה נסגר????עד המשפט לא מספיק רזה חשבתי שאת בסדר, עוד מישהי שנופלת לתהום של הפרעות אכילה בלי סיבה, במקום שתהיי בטוחה במה ובמי שאת ותהיי גאה בנתונים המהממים שלך את עסוקה בלהיות רזה יותר!???? את רזה מספיק ומי שלא רוצה לקחת אותך ככה שיילך! מקווה שתםנימי את זה!קילו יותר או פחות…עוד משוגעת

    מאת: לא מספיק רזה????? |‏ 27 באפריל 2019 | 12:19
  • יפיפה אמיתית עם ראש על הכתפיים בהצלחה

    מאת: אייל |‏ 27 באפריל 2019 | 09:00
  • יפה מאוד!!!
    דתייה היא לא.
    הדוגמנות הראתה לה צד אחר וחבל.

    מאת: אורלי |‏ 27 באפריל 2019 | 07:34
  • יפה מאוד אבל אין הרבה בתוך הקופסא. עוד 10 שנים תתעורר ולא תבין איך הכל השתנה.

    מאת: מיכל |‏ 26 באפריל 2019 | 15:32
  • ממש צריך להפסיק את הלגיטימציה הזאת בעולם שקוראים לה טוקבק.
    כמות לא סבירה של צדקנים וחושבים שיודעים הכל.
    פשוט פח זבל של מילים…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 באפריל 2019 | 13:11
  • עם העינים שלה יכולה לגרש שדים

    מאת: דנה |‏ 26 באפריל 2019 | 11:52
  • יצירת הבריאה הכי יפה בארץ ובעולם.

    מאת: לילך |‏ 26 באפריל 2019 | 10:58
  • שלביה ,עדין ילדה ,שלא התבגרה ,כדי להתפרסם כל כך בגיל בלי בית ספר , עליה לדעת כדי להתפרסם לא צריך להיחסף ובבגדים מנימליים זה יתן לה מעמד רם , על הוריה להתעורר. כל ילדה רוצה להיות דוגמנית ולהראות את גופה לכל העולם .אין בגרות אין השכלה חבל שבארץ לא מדרבנות אותן שכל גיל יש מסגרת ,תכן ודרך ארץ , השלביה הזו כבר מספרת כל מיני שטויות זה ממסווג אותה למקום נמוך מאוד מאודמתי תתעורר בחיים יש שלב אחר שלב . בעיני זה משפיל. .

    מאת: גואל |‏ 26 באפריל 2019 | 10:13
  • איך היא עוד באולפנה? כשאני למדתי לפני המון שנים בבית ספר שהיה הרבה פחות מאולפנה, כמעט העיפו אותי כי תפסו אותי יום אחד ברחוב בחורף עם מכנסיים ארוכים ולא חצאית, לא חשוף ולא נעלים. איך היא מדגמנת חצי עירומה והאולפנה לא העיפה אותה?

    מאת: דניאל |‏ 25 באפריל 2019 | 22:26
  • יפה, חייבים חבר בגיל 17? היא יפה חוץ מהגבות הגבריות,.

    מאת: שירלי |‏ 25 באפריל 2019 | 20:13
  • כמה קנאים יש פה באתר.. תנוחו… היא עפה על החיים שהיינו מתים לנסות (;

    מאת: אבי |‏ 25 באפריל 2019 | 19:21
  • ילדות בנות שבע מתוסכלות?! WTF?!

    מאת: אחת |‏ 25 באפריל 2019 | 17:28
  • כמה שהיא יפה מבחוץ ככה היא גם יפה מבנים. יש לה ראש על הכתפיים והיא מדברת כמו בת 30. כל הכבוד שלא נפלה לרכילות זולה. שיהיה בהצלחה :)

    מאת: לי |‏ 25 באפריל 2019 | 17:06
  • שיואו יעל את פשוט מהממת ומתוקה!!!!
    זה די עצוב שככה עזבת את הדת אבל את מושלמת!!

    מאת: עדי |‏ 25 באפריל 2019 | 16:01
  • יפה הורסת, אין מה לדבר.
    ח"ו לא רוצה לפגוע אבל רק אני שמתי לב לגבה הלא מסודרת בעליל?
    ממש מוזר שזה עובר מסך.
    חוץ מזה מהממת!

    מאת: שי |‏ 25 באפריל 2019 | 15:55
  • יפה ועצובה

    מאת: נועה |‏ 25 באפריל 2019 | 14:47
  • יעל אמא דלך או הבת אותך ןחייהת להיות משהי איתך אפילו קרובת משפחה ראי בר רפאלי נועה קירל היום המצב מסוכן ופרוע ינצלו אותך.

    חבל

    מאת: ד |‏ 25 באפריל 2019 | 14:44
  • הכי יפה בעולם !!!

    מאת: די נו |‏ 25 באפריל 2019 | 12:28
  • יעל ממש דתייה היא מתלבשת לא צנוע מאוד בבגדים האלה שהיא הצטלמה. בהם באינסטגרם.

    מאת: פרפר נחמד |‏ 25 באפריל 2019 | 11:58
  • ממש דתייה היא רק שומרת שבת אבל היא מתלבשת לא צנוע מאוד בבגדים האלה שהיא המצלמה האם באינסטגרם .

    מאת: פרפר נחמד |‏ 25 באפריל 2019 | 11:53
  • עצוב.
    עכשיו העולם כביכול לרגליה, אבל היא מפסידה תמימות וצניעות.
    לא בטוח שהיא לא תצטער על זה אחכ

    מאת: אילן |‏ 25 באפריל 2019 | 11:37
  • הרבה בהצלחה. נשמעת בחורה רצינית עם ראש על הכתפיים. כל הכבוד שערכים של עבודה, המנעות מלשון הרע וכננות טובות הוטמעו בה ומובילים אותה.

    מאת: הלל |‏ 25 באפריל 2019 | 11:36
  • ברגע שאשה יודעת גבר זה נגמר

    מאת: רמי |‏ 25 באפריל 2019 | 11:21
  • את נערה נבונה ומהממת
    אל תתני לטוקבקיסטים צרי-עין ומרירים אפילו לגרד לך את הקליפה של הלב.

    מאת: מיכאל |‏ 25 באפריל 2019 | 11:16
  • אין לי הערכה לבנות שאחרי דראו את ה"זוהר" המדומה, מתפשטות (תרתי משמע) כל כך מהר מכל ערכי הצניעות שהיו להן

    מאת: דני |‏ 25 באפריל 2019 | 10:51
  • ממש ילדה יפה.
    בהצלחה

    מאת: מיטל |‏ 25 באפריל 2019 | 10:44
  • ילדה יפה, המון בהצלחה: )

    מאת: אני |‏ 25 באפריל 2019 | 10:42
  • עצוב לקרוא את מה שהיא אומרת לגבי אורח החיים בגיל שלה .נשמע שהיא לא ממש בקירבת הורים וחבל .חבל שהיא עושה מעצמה רק פרצוף יפה כי היא יכולה להשתלב יותר טוב וחכם בשביל הקריירה שלה. לנועה קירל זה לא קורה כי ההורים שלה מעורבים ושומרים עליה..

    מאת: בנימין |‏ 25 באפריל 2019 | 10:21
  • היא נשמעת עצובה להחריד :(
    ילדה מהממת ונשמעת כמו אישיות לא רעה בכלל. לא הכרתי אותה עד היום חוץ מדיי פעם ששמעתי את השם שלה.

    מאת: מישו |‏ 25 באפריל 2019 | 10:19
  • בחורה מהממת, בוגרת, עם ראש על הכתפיים לרגליים על הקרקע. עופי כמה שבא לך, אלו החיים שלך ומגיע לך לכבוש כל פסגה שרק תרצי

    מאת: מיכל |‏ 25 באפריל 2019 | 10:17
  • פתאום היא לא רואה את עצמה דתיה
    שכחה מה הצהירה בהתחלה

    מאת: יעל |‏ 25 באפריל 2019 | 10:05
  • גועל של תגובות שוכחים שהיא בת 17 ! יעל את מהממת מאחל לך להמשיך לגדול ולהתפתח,את הרבה יותר מסתם דוגמנית

    מאת: דניאל |‏ 25 באפריל 2019 | 09:41
  • היא חמודה, אך יש בנות יפות כמוה. מעניין למה דווקא היא הצליחה כל כך בחו״ל

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 באפריל 2019 | 09:20
  • לא מספיק רזה ??אנשים איבדו את זה לגמרי .אם היא לא נחשבת רזה ,אז מי כן ?. אחר כך מתפלאים שבנות מתדרדרות לאנורקסיה ..בושה וחרפה .כל האחראים בתעשיית האופנה הזאת ,צריכים להתבייש בעצמם על הנזק שהם גורמים לנערות האלה .

    מאת: אני |‏ 25 באפריל 2019 | 09:02
  • חבל עליה

    מאת: חבל |‏ 25 באפריל 2019 | 08:56
  • איזה עור מושלםםםםם איזה עיניים חולמניות זה מה שהופך אותה למהממת ואוו

    מאת: הההה |‏ 25 באפריל 2019 | 08:45
  • עוצרת נשימה, מהממת, הכי יפה בעולם

    מאת: פשה |‏ 25 באפריל 2019 | 08:40
  • אולי די לדבר על האולפנא?
    כל כתבה מחדש זה חצי מהכתבה

    מאת: אני |‏ 25 באפריל 2019 | 08:35
  • יפיפיה אבל לא הייתי מתחלפת איתה לרגע

    מאת: נועה |‏ 25 באפריל 2019 | 07:41
  • והגיל הצעיר יגרמו לה לבעיות נפשיות ומשם לתת משקל הדרך מהירה מתמיד. הבחורה לא שייכת לעולם הדוגמנות למרות פניה הנאות. היא לא שייכת לא מקושרת ולא מתאימה בשום צורה נפשית לעבודה הזאת.
    עליה להפסיק עם הדוגמנות ולחזור לחייה הנורמטיביים. כסף זה נחמד אבל ממש לא הכל בחיים.

    מאת: גג |‏ 25 באפריל 2019 | 04:24
  • רחמים על הילדה , במקום לגדול בכיף עם המשפחה והחברות היא נמצאת כבר במירוץ החיים .

    מאת: מאיר |‏ 25 באפריל 2019 | 03:33
  • מהמממממת יעל את יפה ומושלמת !!!

    מאת: שלומי |‏ 25 באפריל 2019 | 02:03
  • כל הכבוד לה על העשייה למען הבית
    אבל להגיד שהיא מאולפנה ודתייה לא תואם למציאות

    מאת: רון |‏ 25 באפריל 2019 | 00:17
  • תחזרי לדרך שבוא יתחנכת זה יביא לך אושר ושימחה שאין לך עכשיו רואים כמה את עצובה ומה שאת עושה ריק מיתוכן תחזרי לדרך הישרה שבוא למדת זה יעשה לך רק טוב מספיק עים כול הפוזות עים גברים שזה לא מביא לך כלום להפך זה מדרדר אותך ולהורים תיקחו את הבת שלכם לידים אחרת התאום עמוקה שאחר זה לא יוכלו להוציאה לדרך הישרה חיזקו ואמצו זאת.

    מאת: אבי |‏ 25 באפריל 2019 | 00:04
  • לפחות משהו מהעניין הזה היא קלטה שהיא לא יכולה להגדיר עצמה דתייה
    אני לא מתלהבת מימנה אבל אישה יפה

    מאת: אודיה |‏ 24 באפריל 2019 | 23:57
  • ליבי ליבי עלייך יעל היקרה. גם אם תנסי לרמות את עצמך ולחשוב שלא באמת השתנית, זה יהיה שקר גס כי בכאב אני מבין שעזבת חיי עולם ובחרת בחיי שעה ריקניים. ולא רק עשית זאת, גם בחרת להיות מחטיאת הרבים על הדרך.. בדמעות של אמת אם תקראי הודעה זאת אני קורא לך לחזור הביתה לבורא עולם! שום שלט חוצות או כמה מיליונים בבנק לא יתנו לעולם שמחה אמיתית אם כבר רק ההיפך , רק דיכאונות חרדות וקשיים.
    שה' יעזור לך וישלח לך שליחים לראות את האמת והכי חשוב, ללכת בדרכה בכל מחיר

    מאת: חיים |‏ 24 באפריל 2019 | 23:31
  • החיים

    מאת: גל |‏ 24 באפריל 2019 | 22:24
  • נטשה את הדת בשביל עולם הכלום. ככה זה במשפחות של "ליברליים" ולייטים למיניהם.

    מאת: עצוב |‏ 24 באפריל 2019 | 22:21
  • מהממת בהצלחה!

    מאת: . |‏ 24 באפריל 2019 | 22:14
  • יפה ומתוקה!! נכון שיש דברים שנראים קצת קשים מבחינה שהיא עדיין ילדה ובאה מבית דתי אבל זה מה שהיא בחרה והיא פשוט מהממת כל אחת היתה מתה להתחלף איתה.
    יעל בהצלחה ושתדעי להבחין בין מי שרוצה לטובתך לבין מי שלא…

    מאת: מוריה |‏ 24 באפריל 2019 | 21:48
  • יפה. אבל ילדה. תהיה יותר יפה בעתיד

    מאת: אני |‏ 24 באפריל 2019 | 21:20
  • מסכנה

    מאת: מיקו |‏ 24 באפריל 2019 | 20:20
  • לא יודעת מה מצאו בה הרבה בנות דתיות נראות כמותה יופי קר וקודר

    מאת: מירב |‏ 24 באפריל 2019 | 19:18
  • לא להאמין
    ילדה כל כך צעירה. מתנהלת כמו נערה עובדת
    ראיתי כמה תמונות שלה לאחרונה. עם כל מיני ראפרים ושחקני כדורגל. למה היא תמיד ניראת שם כאילו הם סחרו את שירותיה והולכים לחגוג כל הלילה. איזה מין חינוך זה מההורים. ואיפה ההורים כשהבת שלהם הופכת להיות מכשיר כושר לכל מיני גברים

    מאת: יניב |‏ 24 באפריל 2019 | 18:28
  • סך הכל בחורה די עצובה.

    מאת: אמיל |‏ 24 באפריל 2019 | 18:06