"מגיעות אליי הצעות בוטות, אבל אני לא מתחרטת על צילומי העירום"

חתיכת דרך עשתה מולו ארגה ב-21 שנותיה. נולדה בבקתת טיט בכפר בלי מים זורמים, ישנה שלוש שנים על סמרטוטים בהמתנה לעלייה לארץ, וכשהגיעה לא פתחה את הפה שלוש שנים נוספות כי התביישה במבטא. עכשיו היא מדגמנת הלבשה תחתונה, מתחזקת אינסטגרם משוחרר וכבר נמצאת על המסלול לחו"ל: "אני רוצה להיות דוגמנית בולטת שמביאה את עצמה בלי להסתתר"

מאת  | ‏ 4 אפריל 2019

מולו ארגה. ז'קט: Mirza, תחתונים: ג'ק קובה, תכשיטים: פנדורה (צילום: חיים כהן)

מולו ארגה (צילום: חיים כהן)

מוּלוּ ארגה זוכרת מצוין מתי החליטה שלא תוריד את הראש בפני השפלה. היא הייתה בת עשר, ילדה-עולה חדשה מאתיופיה שעמדה ליד הקופות בסופרמרקט עם אמא ועזרה לה להעמיס מצרכים. ואז הקונה שעמדה מאחוריהן סיננה שהן איטיות ושזה בזבוז זמן, כי ממילא בטח אין להן כסף לשלם.

"אמא שלי לא הבינה שהיא יכולה לדבר, להגיב, או שאולי היא לא ידעה להגיב בגלל השפה", אומרת ארגה. "האישה הזאת דיברה כאילו אפשר להגיד לידינו הכל כי אנחנו פשוטות ולא נבין, ואני לא יכולתי להחזיק את העלבון בפנים. לא הצלחתי לנשום ופשוט בכיתי. אז גם החלטתי, תוך כדי בכי, שאני לא אפגע יותר כשמתנשאים על זה שבאתי מאתיופיה. הפעם הראשונה תפסה אותי לא מוכנה, אבל החלטתי שאם זה יקרה שוב פעם, אני מעמידה במקום את מי שפוגע".

11 שנים עברו מאז. הילדה גדלה להיות דוגמנית שכבר מתפתחת לכיוונים בינלאומיים, אבל את ההחלטה שלה מגיל עשר היא עדיין מקיימת. "רק לפני כמה ימים ישבתי במונית שירות בתל אביב וראית גבר אתיופי מסמן לנו לעצור. הנהג פתח את הדלת, הביט בבגדים שלו ואמר 'לא, מה זה, אתה לא עולה ככה ללכלך לי פה'. הייתי עם אוזניות אבל הספקתי לקלוט מה קורה וצעקתי על הנהג שהוא לוקח את הבנאדם הזה ואין פה שאלה בכלל. זה היה גבר עייף בסוף היום, היה ברור שזה מכנסי עבודה מלוכלכים משעות של מאמץ. באיזו זכות משאירים נוסע כזה ברחוב? זה בלתי נסבל".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

שנים לא אהבתי את הגוף שלי

גם כשארגה בת ה-21 מתעצבנת, היא עושה את זה בקלאסה. רוב הזמן היא מדברת בשקט, בחסכנות, מדייקת כל מילה שהיא מוציאה מהפה. רק לפני שנה סיימה שירות צבאי כמ"כית בחיל רגלים – בין השאר היא פיקדה על אוכלוסיות מיוחדות – וקצת קשה לי לדמיין אותה מפקדת על חיילים עם כל האיפוק הזה. אבל מתברר שהבעיה היא אצלי."אנשים מסמנים שקט כחוסר ביטחון. זה לא נכון", היא אומרת. "אני מאמינה ששקט יותר חזק מרעש. אם אני שקטה ואתה מפרש את זה כחוסר ביטחון, אז אתה עוד אחד מהאנשים הטיפשים שפגשתי בדרך. זה בסדר".

אז אופי מעוצב יש וגם הרבה מאד יופי. לפני שבוע היא חזרה מסבב אודישנים בלונדון וכשאנחנו נפגשות היא כבר עומדת לפני נסיעה דומה לארה"ב. בינתיים היא קטפה צילומים למותג ההלבשה התחתונה Fix ומבוקשת ביותר לצילומי ביוטי של מותגי איפור (נטאשה דנונה, איל מקיאג', קרליין, סופט טאץ', סופר-פארם) ושמלות כלה (ברטה). "יש בעיה קטנה בנוגע לגובה שלה", אומר עומרי יערי מסוכנות ITM Models שמייצגת אותה, "אבל היא מושלמת לצילומי ביוטי בזכות הפנים והשיער".

ארגה, 1.66 מטר, נחושה להצליח כדוגמנית ומכוונת את המצפן שלה לבדה. מי שהכירו אותה כילדה ונערה יופתעו לראות את חשבון האינסטגרם הסקסי שלה; הילדה שגדלה במשפחה מסורתית וסייעה כאחות בכורה בגידול ארבעת אחיה הקטנים בונה לעצמה זהות חדשה.

לא תיתן שייפגעו בה (צילום: חיים כהן)

לא תיתן שייפגעו בה (צילום: חיים כהן)

מפתיע לראות צילומי עירום שלך באינסטגרם.
"אני אוהבת אותם וזאת הייתה יוזמה שלי. הם גבוהים ואמנותיים ונכונים לי בתור דוגמנית. במשך שנים לא אהבתי את הגוף שלי, לא הייתי בטוחה שאני מספיק יפה והמטרה שלי הייתה למשוך מינימום תשומת לב. עכשיו אני במקום אחר, נבנה לי ביטחון בצבא. אני לא מפחדת לעשות דברים שאני מאמינה בהם. היה למשל אדם שפלש לחצר הבניין שלנו והטריד את השכנים ואותי במיוחד. ניהלתי מלחמה ארוכה מול הרשויות כדי שהוא יסולק והצלחתי".

יש שינוי ביחס אלייך לפני ואחרי צילומי העירום?
"כן, אני צריכה להיות זהירה יותר. אמא שלי סמכה עליי ואמרה שהיא מגבה אותי ואם אני מרגישה שזה נכון לי להציג את עצמי ככה, אז בסדר, אבל שתינו הסכמנו שצריך להיות ערניות יותר עכשיו, כי מגיעות אליי עכשיו הצעות בוטות יותר שצריך לסנן ואפילו צלמי אופנה מדברים אליי אחרת מאז שהצטלמתי בעירום. זה משהו שאני מרסנת. נגיד, צלם הרשה לעצמו פתאום להגיד לי בצילומים, 'תביאי את התחת. תוציאי אותו יותר, תראי לנו'. עצרתי ואמרתי לו שלא מתאים".

יש לך חרטות על החשיפה הזאת?
"אני לא מתחרטת. נכון שגדלתי במשפחה מסורתית, אבל אני כבר לא שם. זזתי קדימה. אני שלמה עם הגוף שלי ואוהבת אותו, אני מחוברת לכל החלקים שיש אצלי. גם לחושני, גם לרצון להתפרסם ולהית בתעשיית האופנה כדוגמנית בולטת שמביאה את עצמה בלי להסתתר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

ישנו כל הילדים שתי וערב

היא נולדה באזור כפרי באתיופיה. "בקתות בוץ, בלי מים זורמים, קהילה שמתקיימת מחקלאות, חיים בחוץ, טמפרטורות קשות בחורף וגם בקיץ. ההורים שלי שודכו כשאבא שלי היה בן 16 ואמא בת 13. כשהיא ילדה את אחותי הבכורה היא הייתה בת 14".

אמה של ארגה הייתה המיילדת הלא רשמית של הכפר. היא עצמה נולדה בבקתת טיט כשאמה מנחה את הנשים שסביבה מה לעשות בין ציר לציר. בגיל שנתיים אושפזה לשנה בבית החולים בגונדה בגלל בעיות מעיים; לא היה מובן מאליו שתשרוד והנטל על משפחתה היה כבד מאוד ("בכפר שגדלתי בו, אנשים עשו הכל כדי לא לחלות. אשפוז בעיר הקרובה היה עניין יקר מאוד").

העלייה לארץ הייתה סדרה של מהמורות וקשיים ביורוקרטיים. "ההורים שלי התחילו את ההליכים לקראת המעבר לישראל כשהייתי שלוש בערך", היא אומרת, "בדקו את השושלת שלנו, עברו על כל אילן היוחסין ורק זה נמשך כמעט שלוש שנים. כשקיבלנו אור ירוק להתקדם עברנו לגור בשוליים של עיר גדולה, גונדה, וחיכינו שם בתנאים מאוד בסיסיים עוד שלוש שנים".

מתוך הקמפיין לפיקס (צילום: תום מרשק)

מתוך הקמפיין ל-Fix (צילום: תום מרשק)

מה זה תנאים בסיסיים?
"ישנו שתי וערב, כל הילדים, על משטחי עץ וסמרטוטים".

את המעבר מגונדה לשדה התעופה באדיס אבבה ומשם לישראל, לצפת, היא זוכרת בעיקר כמלחיץ. "יש לי בראש תמונה שלי ושל האחים שלי עומדים ומחזיקים ידיים בשדה התעופה ומפחדים מההמולה, לחוצים להיאבד. כשהגענו למרכז הקליטה בצפת היינו המומים מזה שאנחנו עולים במדרגות לדירה שלנו שעשויה מקירות בטון שצבועים בלבן. זאת הייתה הפעם הראשונה שגרנו בבית עם שירותים והיו לנו מזרנים. מיטות הקומתיים בכלל היו שיא".

איך הסתדרתם בצפת?
"אבא יצא לעבוד בפרדסים, אמא ניקתה ועבדה בבית קפה. חיינו כמשפחה דתית והתחברתי רק עם בנות בצבע עור דומה לשלי. לא התקרבתי למי ששונה ממני והפחיד אותי שיש בנות שיש להן חיים יותר יפים משלי, אבל כשהייתי בת 13 עברנו ליהוד, ושם כבר לא הייתה אף אתיופית בכיתה. היה לי מאוד קשה לי להיפתח, מצאתי את עצמי בחרדה חברתית עם שיער אפרו ו-ר' שונה משל כולם. קיוויתי רק שלא ידברו איתי ולא ישמעו את המבטא. אני חושבת שביהוד שתקתי במשך שלוש שנים. כל השכבה הייתה רק עוד אתיופית אחת, אבל היא נולדה בארץ וכבר הייתה הרבה יותר ישראלית ממני. וכשהיא הייתה מדברת עם חברות מהארץ, קינאתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

מה שנקרא, פחות התחברת.
"ידעתי שההורים שלי חלמו להגיע לכאן אבל הרגשתי שלא משנה מה אני אעשה, אני פשוט לא אצליח להיות כמו כולם. כעסתי על זה שאנחנו פה. מצד שני, סירבתי לעזוב את הבית. שתי האחיות הגדולות שלי יצאו לפנימיות, ואני חשבתי שאמא שלי לא תוכל להסתדר עם ארבעת האחים הקטנים בלי העזרה שלי".

היה מי שתמך בך בתקופה הזאת?
"כל אחד מאתנו היה בהישרדות של היומיום שלו. ההורים היו צריכים ללמוד חוקים, להבין מה מגיע להם, מה לא מגיע. לא יכולתי להעמיס קושי, רק לעזור. אבל בכיתה ח' הבנתי שזה לא בסדר שאני לא מדברת וקלטתי שמה שעוצר אותי זה המבטא".  

את רצינית? אבל אין לך שום מבטא.  
"זהו, שהחלטתי שאני עובדת על זה ורק על זה. מתאמנת כל יום אחרי הלימודים בבית. בכיתה י' נראה לי שדיברתי בכיתה בפעם הראשונה".

התביישה במבטא (צילום: חיים כהן)

"התאמנתי כל יום אחרי הלימודים בבית על המבטא" (צילום: חיים כהן)

אבא לא אוהב את כל מה שאני עושה

לפני כשנתיים, כשהייתה בת 19, התגרשו הוריה וארגה נשארה לגור עם אמה. "למרות האהבה שלה לאבא שלי, היא רוצה להכיר את עצמה. אני כל כך מבינה אותה, הרי לא שאלו אותה אם היא רוצה להתחתן. לא הייתה לה בכלל ילדות. היא אדם שמח וחיובי ולגיטימי שהיא תרצה לגלות את עצמה. מה גם שהיא עדיין צעירה, בת 40. אני מקווה שבשנים הקרובות היא תעשה מה שנכון לה ותפתח את עצמה. הלוואי שנגיע למצב שהיא נחה ואני מפרנסת. זה מגיע לה אחרי כל מה שהיא עברה".

איך הקשר שלך עם אבא?
"הוא לא אוהב את כל מה שאני עושה ולא תמיד קל לו עם הדוגמנות, אבל גם הוא יצא בשאלה ואני תמיד מזכירה לו שבדיוק כמוהו גם אני רוצה לחיות כחילונית ולהצליח".

מה עם זוגיות משלך?
"היו לי עד היום שתי מערכות יחסים רציניות וארוכות שלא שרדו. מבחינתי אני יכולה להסתדר בלי גבר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

אולי תרצי בן זוג כדי להקים משפחה?
"כנראה שכן, וזה מעצבן אותי שזה ככה. אני מנסה להיות כמה שיותר עצמאית אבל יודעת שלא תמיד זה יצליח לבד. אני מבינה שכנראה עדיף ביחד, אבל אני כל כך לא רוצה את זה, כי זה תמיד חרא. עדיף להיות לבד ושלמה מאשר להתאים את עצמך ולוותר על עצמך במערכת יחסים. אני רוצה את בן הזוג שלי לידי אבל לא יותר מדי מעורב בחיים שלי. אשמח אם הוא יביע את דעתו, אני אתחשב בה, אבל ההחלטה הסופית להיות שלי. אמא שלי לימדה אותי שקודם כל אני לעצמי. אז כן, אני רוצה משפחה, אבל מסוג אחר. ילדים ברור שאני ארצה לעשות. אבל לא בטוח שבנישואים".

את פמיניסטית.
"אני מאמינה בעוצמה נשית ואני מעדיפה בנות שיש להן דעה, שלא נכנעות למסכמות ולמה שחושבים עליהן. אישה היא עוצמה".

פמיניסטית (צילום: חיים כהן)

פמיניסטית (צילום: חיים כהן)

בכל זאת, מה הטעם שלך בגברים?
"אני מאוד אוהבת להסתכל על היפסטרים תל אביבים יפים, אבל לא בטוח שזה מה שאני רוצה בחיים שלי".

נגיד שאת אנה ארונוב: במי את בוחרת בסדרה "לאהוב את אנה"?
"באייל, ברור. הוא באמת היה שם, מהפגישה הראשונה. מהתחלה הבנתי שזה לא בנאדם עם חארטות".

נשים שאת מעריכה?
"הח"כית פנינה תמנו-שטה.היא לוחמת שנותנת עתיד לדור שלי ואני מעריצה אותה מהלב".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

"איזו אתיופית יפה"? כבר עדיף שיגידו שאני מכוערת

את מגדירה את עצמך פטריוטית?
"לא מזמן טסתי לסבב אודישנים בלונדון ורציתי רק לחזור לישראל. אהבתי את הבריטים, הם מתורבתים ואדיבים, אבל אני מעדיפה את החיים פה. בישראל הסגנון לא מקובע מדי ולא ביזנס מדי. בלונדון הכל מאד ביזנס. פה אנשים מסתכלים אחד על השני בעיניים ויוצרים באמת קשרים".

למי תצביעי?
"בפעם הקודמת הצבעתי לביבי, אבל עוד לא החלטתי. אני יודעת שאני ימנית ואני חושבת שמדינה ישראל הוקמה כדי לתת ליהודים מקום משלהם וצריך לשמור עליה. אני לא חושבת שיש עם מי לעשות שלום".

מעניין אותך לחזור לביקור לאתיופיה?
"לא הייתי רוצה לראות איפה גרתי קודם, העוני שם מפחיד אותי. אמא שלי נוסעת מדי פעם כי עדיין יש לה אח שם, הוא לא יכול לעלות לישראל כי הוא נישא לנוצרייה. היא חוזרת עם סיפורים לא פשוטים".

"בלונדון הכל מאד ביזנס. פה אנשים מסתכלים אחד על השני בעיניים" (צילום: חיים כהן)

"בלונדון הכל מאד ביזנס. פה אנשים מסתכלים אחד על השני בעיניים" (צילום: חיים כהן)

את מתמודדת עם גזענות כיום?
"כן, גם עם גזענות מוסווית, ושני הסוגים בלתי נסבלים. למה צריכה להיות ידיעה בעמוד הראשון של ידיעות על זה שיש בישראל טייס אתיופי? זה כל כך לא סביר שמי שנולד באתיופיה יהיה מספיק מוכשר וחכם כדי לעבור קורס טיס? תדמייני כותרת כמו 'מרוקאי סיים קורס טיס' ותביני את האבסורד. או אנשים שאומרים לי 'איזו אתיופית יפה'. כשאני שומעת את זה, אני מעדיפה שלא יחמיאו לי. כבר עדיף שיגידו שאני מכוערת. היה גם בן זוג שהמשפחה שלו עיקמה את האף על זה שהוא מביא אתיופית. הוא בחר בי, אבל כשפגשתי את המשפחה שלו הרגשתי שזה אישיו. גם מרוקאים ורומנים עברו גזענות בישראל, אבל כבר 2019. למה אנחנו עדיין שם? המחשבה שאלימות בגלל צבע עור יכולה לקרות לאחים שלי או למישהו מהמשפחה שלי לא נותנת לי מנוחה ויושבת עליי כל יום. בהפגנה האחרונה יצאתי לרחובות למחות. סיימתי צילומים מהר ורצתי להפגין".

זה גורם לך להתאמץ יותר כדי לקבל הערכה?
"אני לא חושבת שאני צריכה להוציא תואר כדי לכפר על זה שאני אתיופית. כרגע אני רוצה להשקיע בדוגמנות, זו עבודה לכל דבר ומשקיעים בה המון. כנראה שבהמשך אני אלך ללמוד. עוד לא החלטתי מה. אולי פסיכולוגיה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

חשבת לנסות להתפרסם דרך תכניות ריאליטי?
"אפשרי. ניגשתי לאודישנים ל'2025' ולא התקבלתי".

תגידי, מה המשמעות של מולו?
"שלמות", היא צוחקת, "אין לי מה לומר חוץ מזה שההורים שלי בחרו לי שם ברגע של שחצנות".

שוקלת ללמוד פסיכולוגיה (צילום: חיים כהן)

שוקלת ללמוד פסיכולוגיה (צילום: חיים כהן)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

איך לא קיבלו אותה ל-2025? (צילום: חיים כהן)

איך לא קיבלו אותה ל-2025? (צילום: חיים כהן)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

שלמות (צילום: חיים כהן)

שלמות (צילום: חיים כהן)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ethiopian (@muluaraga) on

צילום: חיים כהן | סטיילינג: רעות אופיר | איפור: מעיין חוגג | שיער: אביאל שמעיה | בגדים (לפי לוקים): לוק 1 - ז'קט: Mirza, תחתונים: ג'ק קובה, תכשיטים: PANDORA. לוק 2 - טופ: זארה, מכנסיים: בוטיק Amor,  נעליים: אלדו, תכשיטים: PANDORA. לוק 3 - אוברול: טופשופ, נעליים: אלדו, תכשיטים: PANDORA. לוק 4 - טופ: בוטיק Amor, מכנסיים: זארה, נעליים: אלדו, תכשיטים: PANDORA. לוק 5 – ז'קט: טופשופ, חזייה ותחתונים: Fix, תכשיטים: PANDORA. לוק 6 – אוברול: דיזל, תכשיטים: Jackie-O

השאירו תגובה

 

  • מדהימה

    מאת: טגבו |‏ 8 בנובמבר 2022 | 00:21
  • בול שיט עשו ממך זולה בלשון המעטה… להתפשט תמיד מכניס כסף לבחורה יכולת לעשות את זה לבד אונליין onlinyfence למשל… מספרת סיפורים של מסכנות יש כאלה שחרפו את נפשם בשביל לעלות לארץ המקוללת ישנת בביקתת בוץ אבל בחיים בריאים רגועים ושלווים יותר היום את "זוהרת" יותר אבל חלשת אופי כי את זקוקה לעזרת המושיעך הלבן כי אצלו את עובדת ולו את נותנת לפרסם לסלף ולהציג אותנו כמסכנים ולהמשיך ללכלוך ולשקר

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 בינואר 2021 | 22:22
  • חס ושלום לא חושב שזה מגזענות לגבי הטייס האתיופי.
    לדעתי זה עקב כך שאתם עלייה טריה יחסית אז כן זה כיף לדעת שאתיופי הצליח וטייס לצורך העניין.
    זה מגאווה לא ממשהו אחר.
    אני אישית חושב שכל אדם הוא עולם ומלואו

    מאת: אבי |‏ 3 בדצמבר 2020 | 00:56
  • אתיופיות יפות כולם יפות כול אתיופית היא יפה

    מאת: elie |‏ 25 באפריל 2020 | 08:04
  • אחת הדוגמניות הכי יפות בישראל נכון להיום לוקחת את שלביה אלחמיסטר וזומר בסיבוב(בלי עיניים כחולות הן לא שוות הרבה למי שמתקשה להבין יופי מהו), מולו עם פנים של מלאך אין דברים כאלהה
    וואלה צודקת יש גזענות לכולם חוץ מלאשכנזים, צודקת 100 אחוז

    מאת: דני |‏ 11 באוגוסט 2019 | 23:40
  • מה עדיף מכוערת לבנה? לא היית רוצה להיות..

    מאת: אחת |‏ 4 במאי 2019 | 04:12
  • את מהממת ביופייך, המשיכי להצליח ולעשות חיל! מהכתבה את נשמעת חכמה, רהוטה וקסם של בחןרה – רק השמיים הם הגבול. תצליחי אהובה

    מאת: שני |‏ 2 במאי 2019 | 17:29
  • את יפהפיה מושלמת !!! מכניסה את בר רפאלי לכיס הקטן.
    את ברמה בינלאומית – ישראל קטנה עלייך – בהצלחה!

    מאת: DAVE |‏ 25 באפריל 2019 | 12:21
  • מולו יקרה, את אחת הנשים היפות שראיתי אי פעם! אבל זכרי, בתוכך יש נשמה של בת ישראל!
    יופי הוא דבר חולף וחיי הנשמה הם נצחיים
    שרה אמנו הית האשה היפה ביותר בעולם, אבל השתמשה ביופייה כדי לקרב ליהדות ולמצוות.
    חבל לבזבז את היופי על דוגמנות לא צנועה..המסורת שהיית איתה בבית הורייך היא שורש של עם ישראל מדורי דורות והאמת הנצחית שלנו!
    אל תראי את עצמך "כמתקדמת" עכשיו, להפך, את כרגע ככל הגויות של העולם וזה ממש עצוב!
    מאחלת לך שתמצאי בן זוג מושלם עבורך ותקימו משפחה בטהרה ושמחה! ושהיופי החיצוני והפנימי שלך יתמזג באורח חיים עם יופי אמיתי טהור וקדוש !בהצלחה!

    מאת: שושנית |‏ 17 באפריל 2019 | 07:25
  • את פשוט וואו!!!!!!!

    מאת: טאי |‏ 7 באפריל 2019 | 09:40
  • כשאת מספרת היכן גדלת ומהיכן הגעת, ומה היו התנאים הקודמים שלך ניכר כי נקודת הפתיחה שלך שונה מנקודת הפתיחה של ילידת הארץ ולכן מציינים את העובדה שיש 'טייס אתיופי ראשון' כי נקודת הפתיחה שלו שונה והוא הצליח בזכות!!
    אין כאן מין הגזענות אלא רק להדיר ולשבח, בטח אנשים שהם החלוצים בתחומם.

    מאת: אירית |‏ 7 באפריל 2019 | 06:44
  • מדהימה ויפה
    תצליחי

    מאת: גן |‏ 6 באפריל 2019 | 17:19
  • את אחת הדוגמניות היותר יפות בארץ

    מאת: א |‏ 6 באפריל 2019 | 14:17
  • לא מקובל לחשוף גוף בשביל יופי. עירום זה לא יפה. אצל אתיופים זה לא מקובל לחשוף את הגוף. בארץ עשו מנשים אובייקט מיני.

    מאת: אתיופי |‏ 6 באפריל 2019 | 13:36
  • יפה וגם מהפנטת אהבתי מאוד את השיזוף הטבעי גאה בך שאת ילידת אתיופיה יפות כמו מלכת שבא

    מאת: תיק יו |‏ 6 באפריל 2019 | 11:32
  • פשוט יפיפייה ברמות אחרות
    מהפנטת
    שיהיה לך בהצלחה

    מאת: גל |‏ 6 באפריל 2019 | 09:19
  • מדהימה ביופיה ומעוררת השראה!!!

    מאת: רוני |‏ 6 באפריל 2019 | 09:04
  • תמונות חבל אל הזמן. טקסט לא קראתי כי אין אין אל תמונות

    מאת: אריה במדבר |‏ 6 באפריל 2019 | 08:07
  • בחורה חתיכה, בהרבה יותר יפה מטיטי.

    מאת: ניסים |‏ 6 באפריל 2019 | 07:02
  • אתמול עמדו שתי אתיופיות ואני עוברת התחילו להצביע ולדבר עלי וזה קורה מלא גם עם רוסים אז אל תתבכיינו על גזענות כל עוד את כאלה כול מי שמדבר בשפה אחרתעל מישו אחר אז יאללה גז

    מאת: יערה |‏ 6 באפריל 2019 | 03:48
  • מדהימה ויפה תצליחי בכל

    מאת: זיוה |‏ 6 באפריל 2019 | 03:31
  • פעם ראשונה שאני קוראת ראיון של דוגמנית מההתחלה עד הסוף,המון חכמה ובגרות יש בך וגם יופי לא חסר…בטוחה שתצליחי בחיים.:)

    מאת: מישהי שמפרגנת |‏ 6 באפריל 2019 | 01:25
  • את מהממת וחכמה, רק מיעצת לך לשמור על הכבוד שלך, שמרי על צניעות למען עתידך,ילדייך, והורייך…

    מאת: דנית |‏ 6 באפריל 2019 | 01:09
  • גם יפה וגם בוכה

    מאת: אני |‏ 6 באפריל 2019 | 00:45
  • את יפייפיה ברמה שנעמי קמפבל וטיירה בנקס היו, אבל אני לא מבינה מדוע את נפגעת כשאומרים לך אתיופית יפה, מה הבעיה שמציינים זאת? אני במקומך הייתי מדגישה זאת, תראו איזה אתיופיות יפות ומדהימות יש במדינה, איך לא שמתם לב, מה הבעיה להיות שחורה יפה? את לא מתייחסת בטבעיות לצבע עורך. מעולם לא הפריע לי צבע עור של אנשים, הפריעה לי מנטליות שובניסטית, פרימיטיבית ומדכאת, אבל הנה יצאת מזה, את חושבת כמו אישה חזקה ועצמאית. חוץ מזה את צעירה, צילומי העירום יהיו לך בעתיד כמו עצם בגרון, את לא צריכה את זה, ממש לא.

    מאת: מישהי |‏ 6 באפריל 2019 | 00:24
  • וואו מולו את מושלמת . נראה לי הופעת גם בקליפ של סטטיק ובנאל.
    תדאגי גם ללמוד. הכי חשוב. שיהיה לך קריירה שתגבה אותך ולא להסתמך רק על יופייך הרב. את לא יודעת מה יהיה.
    אהבתי את הראש שלך לגבי זוגיות. אבל אפשרי להיות עם גבר שלא יגביל אותך. הכי טוב להביא משפחה עם בן אדם שמפרגן לך תמיד להצלחתך. בהצלחה מקסימה.

    מאת: וואו אבשה גאה |‏ 5 באפריל 2019 | 20:32
  • הרב בישראל היו מהגרים

    מאת: אין שום בושה בלהיות אתיופי |‏ 5 באפריל 2019 | 18:25
  • אחת מהמדהימות ביותר.מושלמת.

    מאת: דבורה |‏ 5 באפריל 2019 | 14:29
  • איזה יפה היא
    מהממת המון בהצלחה

    מאת: שרית |‏ 5 באפריל 2019 | 12:25
  • קצת עפה על עצמה ונמאס כבר מהבכי של העולים לא כל מי שרוצה להתפרסם צריך לבוא עם סיפור חיים כואב, וחוץ מזה בלי קשר לגובה שלה לדוגמניות בצבע עור כהה יש עדיין גם בעולם קושי להיות מובילות או מס' 1 זה לא משהו ישראלי זה עולמי

    מאת: beti |‏ 5 באפריל 2019 | 11:12
  • יפיפה מהממת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 באפריל 2019 | 09:33
  • את מהממת!! מאחלת לך הרבה הצלחה בהמשך

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 באפריל 2019 | 09:07
  • עם כל הכבוד למה שעברה ולכושר הביטוי שלה – את הצלחתה המקצועית ניתן לייחס רק לחיצוניותה ובמיוחד לחלק שאותו הזכיר אותו צלם חצוף. אני בכלל חושב שלא צריך להתייחס לדוגמניות כאל מורות הדור.

    מאת: ותיק |‏ 5 באפריל 2019 | 09:05
  • ואוו איזו אתיופית יפה

    מאת: בן |‏ 5 באפריל 2019 | 08:09
  • ואווו כמה שאת יפה , נראת כמו בובת ברבי מהממת !בהצלחה בהמשך הדרך !

    מאת: קוקי |‏ 5 באפריל 2019 | 07:25
  • את יפה, מאוד יפה, את אתיופית יפה, את שחומת עור חתיכה…
    נעלבת? בעיה שלך

    מאת: אוי נו |‏ 5 באפריל 2019 | 06:44
  • לא משהו בפנים מטויחת

    מאת: נדי |‏ 5 באפריל 2019 | 05:56
  • יפיפיה וחכמה, את הטייס האתיופי הראשון יזכרו בגאווה בדיוק כמו את הטייסת האשה הראשונה, לא מהפתעה שאתיופי מסוגל לטוס, אלא בגלל העובדה שהיה הראשון שהצליח בתחום למרות הסטיגמות, מה שאומר שהוא עבד.קשה יותר מאחרים. לגבי פוליטיקה – גם אני חושבת שחשוב לשמור על ישראל ליהודים ואני שמאלנית – אל תאמיני לקשקושים שאומרים שהשמאל בוגד, פשוט תשאלי שמאלן מה הוא חושב, מחכה לך הפתעה. ההבדל הוא שהשמאל תמיד יותר לשיויון עבור אוכלוסיות נופלות, ללא הבדל דת, גזע ומים, בעוד הימין נוטה להיות בדלני יותר, לצערי הרב חלקו (לא כולו) גם אלים, ומבחינה כלכלית הוא מקדם הפרטה – דמיינתם את החיים ללא קופת חולים? בתי ספר לעשירים בלבד? אז זה זה. בקיצור, כך או אחרת – עלי והצליחי

    מאת: מינימום פלסטיק |‏ 5 באפריל 2019 | 01:56
  • מהממת!! בהצלחה ענקית יפהפייה

    מאת: שני |‏ 4 באפריל 2019 | 23:09
  • פעם ראשונה שאני שומעת עליה ומזל. מהממת ואינטיליגנטית. יפה מבפנים ומבחוץ. בטוחה שתצליח בענק.

    מאת: דנה |‏ 4 באפריל 2019 | 22:24
  • פשוט מהממת ומדברת לעניין

    מאת: מלי |‏ 4 באפריל 2019 | 20:47
  • כל הכבוד. מדהים. מאחל לך שתמיד תזכרי מהיכן באת ואת כל הגזענות והקשיים בדרך. כמו שאת עכשיו מושלמת מבפנים תהני משני העולמות. תהיייפה מבפנים ומבחוץ. גאה בכך שלמרות הקשיים נלחמת והגעת לפסגה. שתמצאי אושר ברירות ואהבה בכל יום ובכל מעשה.

    מאת: Gal Dayan |‏ 4 באפריל 2019 | 20:26
  • אין ספק שזה יכול לעצבן שכל הזמן מזכירים לך את השיוך העדתי ושוכחים שאת קודם כל אדם ועוד הרבה דברים מעבר לזה. בגלל שאי אפשר לסתום לאנשים את הפה, כדאי לך פשוט לשנות גישה, תתגאי במי שאת ובפעם הבאה שמישהו יגיד לך דבר כזה, במקום להתעצבן, תרגישי גאווה. את באמת יפה, בלי קשר למוצא שלך.

    מאת: טל |‏ 4 באפריל 2019 | 20:07
  • יפיפייה!

    מאת: אור |‏ 4 באפריל 2019 | 18:59
  • פשוט גאווה למדינת ישראל ולידה האתיופית בפרט
    לראות ולהעריץ המון בהצלחה בהמשך מהממת ❤️❤️

    מאת: המהרסת |‏ 4 באפריל 2019 | 18:28
  • מדהימה

    מאת: אסי |‏ 4 באפריל 2019 | 18:26
  • ידיעה על זה שיש בארץ טייס אתיופי – מה ההבדל מידיעה על דוגמנית אתיופית?

    מאת: שאנל |‏ 4 באפריל 2019 | 18:00
  • אחת הדוגמניות האהובות עלי בארץ כרגע

    מאת: ליאור |‏ 4 באפריל 2019 | 17:58