יש לו טעם טוב: החברה הצעירה מאד של שון פן מהממת

בגיל 26 לילה ג'ורג' עומדת להפוך לדבר הבא. עם שלושה סרטים בקנה, הורים מתחום הבידור, סטייל מדויק ומלא אומץ ובעיקר בויפרנד העונה לשם – שון פן. ג'ורג' לא מתנצלת על הזוגיות, על פער הגילאים או על כל דבר אחר. קבלו את האיט גירל הכי חמה רגע לפני שהיא הופכת להיסטריה

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2018

שון פן ולילה ג'ורג'. רק 36 שנים מפרידות ביניהם (צילום: גטי אימג'ס)

שון פן ולילה ג'ורג'. רק 36 שנים מפרידות ביניהם (צילום: גטי אימג'ס)

שון פן, שועל קרבות זקן וסקסי שכמותו, כבר בן 58. הוא פילנטרופ, אמן, אדם שחי באופן נועז תמיד, ויש לו כישרון אחד נוסף ומובהק: להצמיד אליו נשים יפהפיות במיוחד, ואם אפשר שיהיו גם צעירות ובלונדיניות, מה טוב. אחרי בנות זוג מפורסמות כמו מדונה ורובין רייט, וגם סקרלט ג׳והנסן, שרליז ת׳רון ואל מקפירסון, אפשר לומר שיש פה איזה ׳טיפוס׳. מי שמאיישת את העמדה כבר שנתיים, ועכשיו יוצאת אל האור בזכות עצמה, היא לילה ג׳ורג׳ בת ה-26.

כן, 36 שנים מפרידות בין הצמד-חמד הזה, שצמוד-צמוד מ-2016. מעניין לגלות שאמא של לילה היא בדיוק בת גילו של הבויפרנד, ואפילו מאותו התחום ממש. מדובר בשחקנית האיטלקית הנערצת גרטה סקאקי. אביה של לילה הוא וינסנט ד׳ונופריו, גם הוא שחקן סופר מוכר ומוערך (חוק וסדר, דיירדוויל). אם כך, דרכה של הצעירה לעולם הבידור לא מופרכת, וגם דרכה לחיקו המחבק של פן.

לילה בקומיק קון. בת 26 וזה ניכר (צילום: Roy Rochlin לגטי אימג'ס)

לילה בקומיק קון. בת 26 וזה ניכר (צילום: Roy Rochlin לגטי אימג'ס)

אבל לילה חיכתה זמן רב לפני שהחליטה שהיא מוכנה לצאת אל האור. רק בגיל 26, רוויית נסיון חיים, היא החליטה לעזוב את עבודת המלצרות באל איי ולהתמקד רק במשחק. שלושה סרטים שלה עומדים לצאת בתקופה הקרובה, את אחד מהם ביים ג׳יימס פרנקו, ולצד הזוגיות מרימת הגבות עם פן, החיים שלה משתנים מקצה לקצה. לצד תשומת הלב המקצועית שהיא מקבלת, וזו הרכילותית, מקבלת לילה תשומת לב גם בזכות הסטייל המשובח שלה ויופיה.

״זה אף פעם לא קרה לי״, היא אומרת באחד מראיונות רבים שהיא מקיימת בימים אלה לטובת קידום סרטיה. ״אני מגיעה למקום ואנשים מתרגשים לראות אותי. אנחנו יושבים בפאנל ואנשים מבקשים ממני חתימה. זה חדש לי. החלפתי חתימה כבר חמש פעמים מרוב בלבול״. הסרט הראשון שלה שיוצא הוא ׳מנועים קטלניים׳, סרט פנטזיה שזכה לקבלת פנים היסטרית בפסטיבל הצבעוני קומיקון. ״זה מוזר כי מקומיקון חזרתי לאל. איי, שם עוד מלצרתי ארבע פעמים בשבוע. רגע אחד אני מול מעריצים שואגים, ושניה אחר כך זה: שלום, מה תרצו להזמין היום״.

עם אימא גרטה סקאקי (צילום: Stuart C. Wilson לגטי אימג'ס)

עם אימא גרטה סקאקי (צילום: Stuart C. Wilson לגטי אימג'ס)

לילה הקוסמופוליטית נולדה באוסטרליה, התחנכה בבריטניה, ואז עברה לארה״ב. ״ההורים שלי רצו לגדל אותי הרחק מההמולה. אמא שלי הייתה דמות ציבורית מאוד בילדותי, והיא ביקשה להגן עלינו. העברנו את הילדות בבניית בקתות בוץ ורכיבה על אופניים, טיולים בטבע וביערות. בגלל ההורים שלי, תמיד שאלו אם אני מתכוונת להיות שחקנית, ותמיד צעקתי שלא. בחיים לא. חשבתי בכלל ללכת לבימוי, כי אני שתלטנית״. כשהתחילה ללמוד קולנוע באוניברסיטה, מצאה את עצמה נטולת השראה. התקשרתי לאבא שלי חסרת אונים, והוא שאל אותי: מה הכי מפחיד אותך בכל העולם? עניתי: משחק. הוא אמר: נראה לי שזה מה שאת צריכה לעשות״. לילה נרשמה ללימודים בבית הספר על שם לי שטרסברג בניו יורק, ובזה נגמר, או בעצם התחיל הסיפור. בשנה הבאה יצא הסרט הראשון בבימויו של אביה, שם היא תככב לצד כריס פראט ואית׳ן הוק.

עם דמיון רב לאמא, (אותו התמונה הזאת ממחישה) אבל משהו קליל ומודרני משלה, תוכל לילה להפוך לסטייל אייקון. היא מזגזגת בין השפעות: פעם היא טום בוי, פעם ספורטיבית, לפעמים הכי אל.איי, ופעמים אחרות מתוקה ורומנטית. וכשצריך לעלות על שמלת ערב לפרמיירה, היא לא מצטנעת ועושה את זה בגדול. השבוע, לכבוד פרמיירת ׳מנועים קטלניים׳, לבשה שמלה יפה מבית אוסקר דה-לה רנטה, עם טופ סטרפלס וחצאית נפוחה ולבנה, עליה הדפסי חיות שובבים וגותיים כאחד. האינסטגרם הצנוע שלה מראה עד כמה לילה עוד לא מפנימה את מה שעומד להתרחש בחייה, אבל שווה להצטרף ולהיות חלק מהאלפים הבודדים שגילו אותה ראשונים, לפני שהיא הופכת להיסטריה.

שון פן עם הבת שלו דילן פן שגדולה בשנה מהגיל של החברה לילה (צילום: David Livingston לגטי אימג'ס)

שון פן עם הבת שלו דילן פן שגדולה בשנה מהגיל של החברה לילה (צילום: David Livingston לגטי אימג'ס)

כבר שנתיים ביחד והיו שמועות על נישואין (צילום: Brad Barket לגטי אימג'ס)

כבר שנתיים ביחד והיו שמועות על נישואין (צילום: Brad Barket לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GEORGE (@leilageorge) on

השאירו תגובה