"אני לא מתנהגת כמו מפורסמת, אני יאנה משכונת שפירא"

למרות שפע ההצעות, יאנה יוסף הייתה חייבת לקחת הפסקה כדי למצוא את הלב שלה. היא חיפשה עבודות ברשת, חשבה להיות מנהלת חנות ולבסוף הקימה אתר לאופנה צנועה. רק אחרי שילדה השנה את בנה השני, נוח יהודה, היא מרגישה מספיק בטוחה להודות שהיא מתגעגעת למסך. "אלוהים דוחף אותי לשם כל הזמן. גם זה שהתחתנתי עם ציון, שהוא שחקן ותסריטאי, זה לא במקרה. אנחנו מזמנים את הדברים האלה"

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2018

"אני בסך הכל רוצה ליהנות מהמקצוע שאני בוחרת לעבוד בו" (צילום: ליאור קסון)

"אני בסך הכל רוצה ליהנות מהמקצוע שאני בוחרת לעבוד בו" (צילום: ליאור קסון)

יאנה יוסף מתגוררת בבית יפה עם ציון ברוך ושני ילדיהם בשכונת צהלה בצפון תל אביב. נעים לה שם בנדנדה בחצר הגדולה. כסף הוא מזמן לא אישיו והיא הייתה יכולה להעביר את היום בהתפעלות מהבריזה הנעימה שיש שם גם באמצע הקיץ. אבל יוסף לא אוהבת לשבת בבית, ולא משנה כמה גדול הוא יהיה. "יש לי שקט כלכלי כי בעלי חרוץ בטירוף. אבל זה לא אומר שאני לא רוצה לעבוד בראבק. היו גם מצבים, אחרי שילדתי את הבת הבכורה שלי, שאמרתי לעצמי שאם אני עדיין לא סגורה על כיוון אולי אני אלך לעבוד בעבודה רגילה. אין לי בעיה. התחלתי לחפש עבודות באול ג'ובס".

איזה עבודות חיפשת שם?
"מנהלת של רשת חנות בגדים, למשל. אמרתי, 'לא אכפת לי, אני רוצה להיות עצמאית'. ציון אמר לי, 'את משוגעת? מה נסגר איתך?', ידעתי שיהיה לזה מחיר ושידברו על זה, אבל מצד שני את אומרת, אני רוצה לעבוד במשהו. אני לא חושבת שיש מישהו שצריך לשבת בבית. אנשים חייבים לחוות עם עצמם, להגיע להישגים, להגשים חלומות. יש לי חברה שהיא עקרת בית והיא עפה על זה, אבל מסקרן אותי תמיד אם היא תתעורר באיזה שלב ותצטער שהיא לא עשתה משהו שאולי היה מעניין אותה מאוד".

חיבוטי הנפש דחפו את יוסף (30) לצאת למסע קטן בשנתיים האחרונות כדי להבין מה באמת מעניין אותה. בתחילה פתחה אתר אופנה צנועה שנושא את שמה ("זה עסק לכל דבר וצריך להיות סביב זה 24 שעות ביממה. לא פשוט כי אני עם שני ילדים ואני קונטרול פריק גם ככה".) אבל כמו בסיפורי הילדים, מהר מאוד היא הבינה שכל התשובות כבר היו בידייה. מי שהתגלתה בתכנית ריאליטי, השתתפה בסדרות  טלוויזיה למבוגרים ("מקימי", "להיות איתה") ולילדים ("שוברי גלים" "ראש גדול") וקיבלה מועמדות על משחקה בסרט "הרמוניה" בפרס אופיר, השלימה עם תחושת הייעוד והמשיכה לשואו ביזנס, והחליטה לחזור לקדמת הבמה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

למה כל כך התלבטת על הדרך שלך, הרי כבר היה לך רזומה בתחום?
"נכון, עשיתי מלא הפקות. גם תפקידי משנה וגם ראשיים. והיו הפקות שנהניתי בהן אבל גם כאלה שסבלתי מהכל, מהיחס ומהעבודה הקשה. למדתי שהטאלנט הוא לא בכלל הטאלנט עצמו אלא מי שעובדים מסביב, הצוות, הם הטאלנטים. וזה בכלל לא קשור לזה שהגעתי מריאלטי. הייתה לי חוויה אחת לא טובה, לא כיפית, ואמרתי שאני לא מסוגלת להיות במקום שלא כיף בו. כשהמצלמה נדלקת אני מרגישה חשופה, כאילו מוציאים לי את העור, ואם לא מתייחסים אליי יפה, אני נפגעת".

למה, מה קרה בדיוק?
"הייתי בהיריון הראשון וצילמנו ביום חם ממש בחוץ. שתיתי, אבל הייתי חייבת משהו כדי להעלות את הסוכר. הרגשתי מאוד לא טוב. אתה עושה מאתיים טייקים וסצנות, אתה כל כולך בפנים ואתה רוצה משהו מתוק ואומרים לך אין. אוקיי. לא התווכחתי אפילו, כל כך נפגעתי. היה לי ממש לא נעים. למה אם אתה דורש דברים פה בארץ אז יסתכלו עליך משונה? גם עכשיו כשיקראו את זה יהיה לאנשים מה להגיד. אני בסך הכל רוצה ליהנות מהמקצוע שאני בוחרת לעבוד בו".

אז מה הוביל להחלטה לחזור לזה בכל הכוח?
"אף פעם לא ממש עזבתי. גם אחרי התקרית הלא נעימה על הסט קיבלתי הצעות ושיחקתי, אבל נוצרה הצטברות של דברים שגרמו לי להרהר ולחשוב האם זה באמת הכיוון שלי. גם המועמדות לפרס אופיר תפסה אותי כשעוד הייתי בהתלבטות לגבי המקצוע. רק אחרי שילדתי את נוח, בני השני, החלטתי שמשחק זה מה שאני רוצה, שזה מה שאני טובה בו. אלוהים דוחף אותי לשם כל הזמן. גם זה שהתחתנתי עם ציון, שהוא שחקן ותסריטאי זה לא במקרה, הרי אנחנו מזמנים את הדברים האלה אלינו. איך תסבירי שהתחתנתי עם מישהו שהוא שומר מצוות? יכולתי לצאת עם מישהו שלא שומר מצוות ולא לעבור גיור, אבל בסופו של דבר כן הייתי צריכה לעבור את הגיור הזה כי הייתי צריכה לעשות איזה עבודה עם עצמי".

"הייתי צריכה לעבור את הגיור הזה כי הייתי צריכה לעשות איזה עבודה עם עצמי" (צילום: ליאור קסון)

"הייתי צריכה לעבור את הגיור הזה כי הייתי צריכה לעשות איזה עבודה עם עצמי" (צילום: ליאור קסון)

 "אם ציון ואני מתווכחים אנחנו מאוד דרמטיים"

הגיור היה ללא ספק נקודת מפנה בחייה של יוסף. היא נולדה בטג'יקיסטן, שהייתה חלק מברה"מ, לאם נוצרייה ולאב יהודי. המשפחה עלתה לישראל כשיאנה הייתה בת חמש, ואת מרבית חייה העבירה בחינוך דתי. בגיל 18 החלה לראשונה את תהליך הגיור, אותו לא סיימה, ורק ב-2012, ניגשה אליו מחדש. "חזרתי לזה מאז שאני וציון ביחד. זה משהו שרציתי בתוך תוכי והוא קירב אותי לזה עוד יותר", סיפרה בריאיון למגזין זה לפני כארבע שנים. "תמיד הדלקתי נרות בשישי, תמיד עשיתי קידוש, תמיד אמרתי ברכות השחר בבוקר ושמע ישראל לפני שהלכתי לישון. לא יותר מדי השתנה". היום היא מספקת נקודת מבט נוסף על בחירתה, "הייתי צריכה לעבור גיור ולהילחם על האהבה שלי עם ציון דרך הגיור. אני צריכה להילחם על דברים כדי להעריך אותם. אני לא לוקחת שום דבר כמובן מאליו".

למה צריך להילחם על זוגיות בהקשר של דת, האהבה לא אמורה להספיק?
"את יודעת מה זה עשה לנו לזוגיות? לי לא מתאים תהליך רגיל של להכיר מישהו ואז לעשות ילדים, אני צריכה עניין. הגיור יצר לנו מסע משותף עם הרבה עניין. וככה זה גם בחיים המשותפים שלנו, אם ציון ואני מתווכחים אנחנו מאוד דרמטיים. אנחנו לא מטאטאים מתחת לשטיח, אחרת עוד עשרים שנה אני אהיה סופר ממורמרת עליו, ונוציא את זה ונתגרש. יש דרמה בבית. אנחנו לא צועקים, אבל שנינו טעונים ולא רגועים עד שאנחנו לא פותרים את הדבר הזה".

רצית להתגייר?
"אני מתחברת ליהדות במובן שזה מאוד הגיוני לי מה שהולך שם. למה אומרים על מישהו שצריך לחשוש ממנו שאין לו אלוהים? זה לא סתם. חשוב לי שהילדים שלי יגדלו לפי היהדות וכיהודים, גם כדי שירגישו שייכים. אני מפורסמת והכל נמצא בגוגל, וילדים בבית ספר עלולים להיות אכזריים, לא בא לי על זה. לגבי החופה, רציתי את זה כי זה קסום בעיניי, התחייבות הזו גם לבורא עולם, ולא לנסוע בשבת גורם לזה שיהיה לך יותר זמן לילדים שלך כי אתה לא מתרוצץ".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

אז תחיי כמו יהודייה. למה לעשות את התהליך עצמו, הרשמי?
"יש משהו בסטייט אוף מיינד, לפני הגיור, שגורם לך להרגיש שאת לא ראויה, ואת לא יכולה להבין את זה אם נולדת יהודיה. כשעמדתי מול הרבנים הם אמרו לי כמה וכמה פעמים שאני לא מוכנה. שש-שבע פעמים זה חזר על עצמו. בכיתי את חיי. הכל השתנה ביום שהבנתי שהם בסך הכל הצינור להעביר לי משהו, שהם לא האישיו שלי בכלל. הם לא קשורים לזה שאני לא עוברת, הם מרגישים את המרכז הפנימי שלך ומרגישים אם אתה שלם. זו שיחה. הרבנים האחרונים שהיו לי הכי מהממים שיש, מושלמים. הם נתנו לי להרגיש מלכה".

יש סיכוי שתחזרי בתשובה לגמרי?
"בכל דבר יש קיצון ואני נגד קיצון. אני לא בעד דתיים קיצוניים כמו שאני לא בעד חילונים קיצוניים. אני אוהבת את האמצע בכל דבר. אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. הכל יכול להיות עם ההתחזקות. אני פשוט תמיד קשובה לעצמי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

"תמיד ידעתי שאני אתפרסם, זימנתי את זה באמונה שלמה"
 
את הקיצוניות היא לא אוהבת, אבל אין ספק שהחיים שלה השתנו מן הקצה אל הקצה. הנוף שנשקף מחלון ילדותה בשכונת שפירא שונה מאוד מנוף הווילות של השכונה המפוארת בה היא גרה היום, וגם הדיירים השתנו. לא נראה שיוסף מתרגשת מזה, אולי כי היא לא מרגישה עד הסוף שזה שלה, אולי כי היא כיוונה למקום הזה כל חייה. "למדתי בחטיבה ובתיכון בבית ספר אמי"ת תל אביב, ליד חוף הצוק. קרוב לשכונת אזורי חן. יש שם אנשים אמידים, קאנטרי קלאב יקר וסופר יקר. אני זוכרת שהייתי הולכת ומסתכלת ואומרת פה אני אגור. פה אני אשחה, פה אני אקנה מצרכים. זה בדיוק מה שקרה".

למה חשבת ככה?
"זה מה שרציתי והאמנתי בו כל כך, אז זה קרה. בגיל 21 הכרתי מישהי שגרה עם המשפחה שלה בצהלה ואני עדיין הייתי בשפירא. היא גרה בווילה מטורפת עם מדרגות בבית. אני מסתכלת על הבית ועל השכונה ואמרתי פה אני אגור, ויהיו לי מדרגות בבית. ועכשיו אני גרה בצהלה ויש לי מדרגות בבית. תמיד ידעתי שאני אתפרסם, שכשאעבור ברחוב יסובבו את הראש, זימנתי את זה באמונה שלמה. זו אמונה כל כך גדולה. אני מסוגלת לגרום לך לחשוב שיש פה עכשיו קקטוס אם אני בעצמי כל כך מאמינה".

"אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. הכל יכול להיות עם ההתחזקות" (צילום: ליאור קסון)

"אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. הכל יכול להיות עם ההתחזקות" (צילום: ליאור קסון)

יוצא לך לבקר בדרום העיר לפעמים?
"קטע שאת שואלת. לא יוצא לי לצאת בכלל. אולי לסופר בשכונה או לבית מרקחת, אבל אתמול במקרה יצאתי עם חברים למסעדה בפלורנטין. ראיתי למה הפך המקום ונעצבתי. יש שם המון עובדים זרים, השכונה עדיין במצב הקשה שלה וזה אפילו החמיר. מפה באתי. לא שכחתי. כן התרגלתי, כי אדם מתרגל לכל סטטוס שהוא בו, אבל תמיד שאני שם זה מרגיש לי בית. כל דרום תל אביב, פלורנטין, שפירא, קריית שלום, התקווה, זה הבית שלי. זה הבפנים שלי".

לפני כשבועיים שיתפה באינסטגרם הודעה של נער המציג את עצמו כתושב שכונת שפירא, שסובל מאלימות מצד ילדי הפליטים, צעד שנחשב ללא שגרתי, אפילו אמיץ, מצד אדם מפורסם. אבל כמי שגדלה בשכונה עד גיל 22, היא מרגישה מספיק בטוחה להתבטא בנושא. ראיתי את כל השתלשלות האירועים בשכונה הזו ובשכונות שליד מאז שעלינו לארץ. זה כואב לעבור ולא לראות את האנשים שגדלו וחיו שם. המבוגרים שהכרתי משכירים את הבתים, והרבה מהדיירים הם עובדים זרים. אין לי שום בעיה עם הם היו מתאימים את עצמם לאזור, למדינה. כל העולים שהיו שם לפני התאימו את עצמם, הפיליפינים, ההודים והרוסים, אבל פה זה מרגיש שונה. עושים בשבילם המון. בנו עבורם בתי ספר, אפשרו לעסקים שלהם לצמוח, אז לאלימות המתוארת כאן אין מקום. יש מקרים מאוד קיצוניים שלא מדברים עליהם, מלא משפחות שאני מכירה שסובלות, ונראה שלא מנסים אפילו לחשוב על פתרון".

יש פער גדול בין סוג האנשים שחיים בשני האזורים. מה את אוהבת בשכונה הנוכחית?
"את הפרטיות בעיקר. הייתי באח הגדול וכל העולם ראה איך אני קמה, אוכלת, מצחצחת שיניים ואיך אני הולכת לשירותים. אבל אני אוהבת את הפרטיות שלי, את המשפחתיות שלי, ופה בשכונה זה מושלם. כל אחד פה הוא לעצמו, זה נכון, לכל אחד יש את השטח את שלו, אבל אנשים שגרים פה מהממים".

"אני מתנהגת כמו מישהי שיש לה כסף ישן" (צילום: ליאור קסון)

"אני מתנהגת כמו מישהי שיש לה כסף ישן" (צילום: ליאור קסון)

מה נשאר מיאנה מדרום תל אביב שלא היה לה שקל על התחת?
"זה לא נכון שלא היה לי שקל על התחת. עבדתי מגיל 16 והבאתי כסף הביתה. זה לא שלא היה לי. הייתי עובדת בכל עבודה אפשרית. הייתי מאושרת מה-15 חולצות שקניתי בכלום באלנבי. עד היום אני יכולה לקנות חולצות בשלושים שקל ולעוף על זה. ביום יום אני מתלבשת בפיג'מות, אבל מבד איכותי. אני לא מסוגלת לשים על עצמי מותגים מכף רגל ועד ראש וככה לצאת מהבית. אני חושבת שגם אם אני אהיה סופר מיליארדרית אני לא אוכל".

במה את עוד שונה ממי שגדל לתוך מציאות של צפון תל אביב ולא צנח אליה באמצע חייו?
"אני מתנהגת כמו מישהי שיש לה כסף ישן. אחת שנולדה עם כסף ולא מתלהבת מזה. אני יכולה לקנות לעצמי אבל אני לא קונה. אני לא אלך היום למלון הכי יקר כי זה שיש לי לא אומר שאני צריכה להגזים ולהתפזר. גם עם הילדים חשוב לי שזה יהיה ככה. הילדה שלי גדלה עם כל כך הרבה אנשים מסביבה והיא מלאת ביטחון בגלל זה. היא יכולה להירדם או להתקלח כל פעם בידיים של מישהו אחר כי אנחנו מארחים נון-סטופ. היא שיפור שלי. בילדות לא היה חסר לי אוכל במקרר אבל לא קיבלתי אהבה ויחס כמו שהיא מקבלת. אם היא לא תצא טובה זה כי הרסנו אותה. ילד צריך רק גבולות ואהבה אין סופית".

לפני שנתיים וחצי יוסף הפכה לאמא כשילדה את אלה אנדריאה, ולפני שלושה חודשים הצטרף למשפחה נוח יהודה. היא לא מעלה תמונות שלהם לרשת ("אני רוצה שתהיה להם בחירה כשיגדלו האם להיות בפרונט או לא"); משתדלת לשחרר את החרדות שמאיימות להציף ("פעם לא היה אכפת לי מכלום. שתיפול פצצת אטום, אני אשב ואצפה בזה. היום אני לחוצה בטירוף ואדם אחראי, וזה מטורף. אני? אדם אחראי?"); ולא מתעסקת עם דיאטות של אחרי הלידה. "אני כבר לא עולה על אקסטרה סמול. אבל אתה תמיד חוזר אחורה מסתכל מה יצרת, ואומר זה היה שווה את זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

אז את לא ממהרת לחדר כושר כמו אחרות?
"יש לי תינוק ואני לא אמהר לחזור לכושר כי זה מה שהחברה רוצה. אם אלך מחר לאירוע ויתפרסם צילום שלי, אז שיהיה. אני לא מרגישה לא בסדר עם זה שנשארה לי בטן. מה לעשות, ילדתי לפני שנייה ואני לא ישנה בלילות. אני לא אלך לחדר כושר להתאמן במצב כזה ואפגע בעצמי בשביל אף אחד או שום דבר".

יש לך חשש שיפסיקו באיזה נקודה להגיד לך שאת יפה?
"זה תמיד מביך אותי שאומרים לי שאני יפה, אני לא מתרגלת לזה, אבל אני לא אגיד שזה לא מרגש אותי שציון אומר לי את זה. אני מתביישת לצלם אפילו שער למשל. אני אומרת למה עשיתי את התנועה הזו או הזו. צילום סטילס זו חוויה קשוח עבורי, אבל כשנדלקת המצלמה בזמן שאני משחקת אני לא רואה כלום בעיניים. זה כיף להתנתק מהמציאות ולהיות בעולם אחר".

"יש לי תינוק ואני לא אמהר לחזור לכושר כי זה מה שהחברה רוצה" (צילום: ליאור קסון)

"יש לי תינוק ואני לא אמהר לחזור לכושר כי זה מה שהחברה רוצה" (צילום: ליאור קסון)

המשיכה הזאת למשחק, זה משהו שקרה אחרי הרילאטי או היו לו שורשים עוד לפני?
"אבא שלי הוא כוכב מבוזבז, שחקן בנשמתו, אני חושבת שהוא מוכשר בטירוף ולקח את חייו למקום לא טוב. אבל כן, זה משהו שחי אצלנו בבית. לא חשבתי שבאמת אעשה עם זה משהו עד שבגיל עשרים מישהו שאל אותי באיזה בית קפה שעבדתי בו אם אני שחקנית. אמרתי לו שלא, אבל ותהיתי למה הוא אמר את זה, והצ'אקרה קצת נפתחה. בגיל 22 הלכתי לבית ספר למשחק "הדרך" בגבעתיים אבל פרשתי אחרי שלושה חודשים. משהו בי תמיד ידע שאני אהיה אדם שיכירו אותו, משהו בער בי כל הזמן. לפעמים זה היה גם נגד רצוני. תראי איך אני מתנהגת עכשיו. אני לא מתנהגת כמו בנאדם מפורסם. אני לא בחוץ כל הזמן, לא מטפחת את האינסטגרם ועובדת בזה. אני רוצה לשחק אבל לא את מה שנלווה לזה".

יצא לך לבקש מציון עזרה בתחום? אולי שיזרוק מילה לאיזה בימאי או לאיזה הפקה?
"אני מנהלת את ציון סביב השעון. הוא אומר לי 'מאמי תעשי לי, מאמי תראי לי, מאמי צריך לשלוח את החוזה הזה'. אני מנהלת את הבית בהכל. זה הרבה מסביב. אני דואגת להוריד ממנו המון באדמיניסטרציה. אנשי מקצוע, לתקן, מזגן לאסוף את הילדה. זה דורש המון וזה עבודה. זה עושה לי טוב לעשות לבד. אני אוהבת ללכת לאודישן בכוחות עצמי ושיקחו אותי בגלל שאני טובה או שיסרבו. אני רוצה שהוא יהיה גאה בי, בחיים לא אבקש ממנו להגיד עלי משהו בכוונה".

ואיך הוא מסתדר עם הטמפרמנט שיש לך, העצמאי, העצבני לעיתים?
"ציון תמיד רב איתי על הדברים האלה. הוא שואל אותי למה אני מתעצבנת כל כך. אני יכולה לריב עם אחרים ברחוב במקום להמשיך ללכת, כי לא אכפת לי מה יחשבו עלי. אני לא עוצרת את עצמי כי אני דמות ציבורית. זה לא קרה לי, אבל אם מישהו יצעק עלי אני אצעק חזרה. אני מבחינתי כמוהו לגמרי, אני לא אשמור על פאסון כי אני מפורסמת. הייתי אימפולסיבית ונשארתי כזו. אני לא מתנהגת כמו אדם מפורסם, אני מתנהגת כמו יאנה משכונת שפירא".

צילום: ליאור קסון | סטיילינג: ליאת אשורי | איפור: ערן פאל | שיער: אור אוחנה | ע. סטיילינג: יוליה פושקריוב | בגדים (לפי לוקים): לוק 1: חולצת לבנה וגינס- דיזל, לוק 2: טי שירט- shine brand אוסישקין 38 רמה״ש, עגילים -דורית שדה, לוק 3: שמלה פקטורי 54- BURBERRY, עגילים- דורית שדה, לוק 4: חולצה- פקטורי  54, עגילים- דורית שדה, חצאית- דיזל, לוק 5: אוברול- טופשופ, עגילים- דורית שדה.

התמונות צולמו בסטודיו 'חלומות מעץ' , רח' הגנים רמת השרון. סטודיו מנסרה לעיצוב ומכירת חומרי גלם לחובב/מעצב/נגר, בהזמנה אישית מעץ גושני הנפרס במקום.

"אני לא אשמור על פאסון כי אני מפורסמת" (צילום: ליאור קסון)

"אני לא אשמור על פאסון כי אני מפורסמת" (צילום: ליאור קסון)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @yanayosef on

השאירו תגובה

 

  • יאנה אישה וולגרית ונוכלת עם קבלות. אין לה טיפה קלאס, ברברית, חלולה, רעה ולא ראויה. תמיד רדפה אחרי פרסום וכתבות שקריות. יש לה הפרעות נפשיות שצועקות בכל מקום.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בספטמבר 2018 | 10:15
  • יאנה יקרה,
    אין ספק שאת בחורה איכותית המסוגלת לראות את היופי שביהדות.
    עם השקפת עולם בוגרת וניכר כי אמא לתפארת.
    מה שיש לך בחיים זה בדיוק מה שכתבת. – מה שהקבה החליט לתת לך. וכן, מחשבה יוצאת מציאות.

    אני מאחלת לך לקחת מכל התגובות פה – רק את הדברים הטובים שכתבו לך. כי השאר נובע מרוע נקי ולא מוסבר. וחבל…

    מאת: מיכל |‏ 9 בספטמבר 2018 | 08:40
  • עפה על עצמה! לא מפסיקה לדבר כמה כסף יש לה ומאיזה שכונה היא באה… הלוו הכסף בא מבעלך.
    ובאשר לדרום תל אביב, צודקת 100%.

    מאת: שיר |‏ 9 בספטמבר 2018 | 00:12
  • מושלמת!! 2 רגליים על הקרקע.. וגם חכמה ויפה!!

    מאת: החבילה המושלמת |‏ 8 בספטמבר 2018 | 22:49
  • יכולת לקיים את הראיון הזה גם בלי להתגזען וללבות את השנאה כלפי מבקשי מקלט. פלורנטין מלאה בעובדים זרים? נשמע שבאמת הרבה זמן לא בקרת שם. אבל כמה קל להגיד, וכמה קל להסית, וכמה קל לא לקחת על זה אחריות והכל למען פרסום ואהדת הציבור… שאפו!

    מאת: ג׳ונסי |‏ 8 בספטמבר 2018 | 22:01
  • באח הגדול היתה קרה לא נחמדה ושנאה את אביבית. לא סובלת מעודף טוב לב. .

    קותי – ניצלת. מגי שווה אלף מונים .

    מאת: דני |‏ 8 בספטמבר 2018 | 20:51
  • מי זאת ? יש לה לפחות בגרות ?

    מאת: אריה במדבר |‏ 8 בספטמבר 2018 | 20:05
  • מהממת

    מאת: ורד |‏ 8 בספטמבר 2018 | 20:00
  • מעניין איך נוסעים כל יום משכונת שפירא בחטיבה ובתיכון לאיזור של אזורי חן. יש בתי ספר קרובים יותר לשכונת שפירא, שפעם היתה מקום מהמם.
    לא מתרשמת מהגברת, לא מהיופי שלדעתי לא קיים וגם לא מהאופי. יש בה משהו קריפי.

    מאת: נירה |‏ 8 בספטמבר 2018 | 19:45
  • אני יאנה משפירא
    את מדיעה לדרום תל אביב? כמעט ולא.
    אני יאנה משכונת פירא
    גרה בצהלה וטוב לי עם המרחב
    כל אחד גר בשכונה בפרטיות שלו + גרים כאן אנים מהממים = איך את יודעת שהם מהממים? כי כל אחד גר בפרטיות שלו ואת לא מכירה אותם בכלל?
    שני ילדים זה הרבה?
    בטח יש מימון לעוזרת ומטפלת ומה עם מי שיש לו 4-5 ילדים ללא כמימון הזה
    בקיצור משחקת אותה "עמך" ולא ברור מה רווח מיזה וסותרת עצמה יותר מידי

    רוצה לעשות קאמבק.? תעשי ובלי יחסי ציבור שעושים לך רע ע"י כתבה מלאה סתירות.
    אין בעיה עם מפורסמים, יש בעיה עם סתמים.

    מאת: כמה סתירות באותה כתבה |‏ 8 בספטמבר 2018 | 18:31
  • את רוכבת על ההצלחה של ציון. את סתם בחורה

    מאת: מממ |‏ 8 בספטמבר 2018 | 11:38
  • מהממת וצנועה תשארי כמו שאת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 8 בספטמבר 2018 | 10:16
  • להתחתן עם ציון לא עושה אותך שחקנית.

    מאת: בכל הכנות |‏ 8 בספטמבר 2018 | 09:18
  • מעדיף לא לראות ולא לשמוע אותך, די רדודה וללא תוכן ….

    מאת: אני |‏ 8 בספטמבר 2018 | 08:40
  • כלום ושום דבר. פליטת ריאלטי עם מזל.

    מאת: Brizdong |‏ 7 בספטמבר 2018 | 23:23
  • יאנה את מוסלמית משלנו

    מאת: ערבי |‏ 7 בספטמבר 2018 | 21:08
  • אני חושבת שבצניעות שלך זה מראה כמה את יפה גם בפנים וגם בחוץ

    מאת: אילנה |‏ 7 בספטמבר 2018 | 19:29
  • כ"כ יפה, כ"כ סתומה וכ"כ בורה.

    אגב, הנשים הכי מדהימות בעולם (חיצונים ופנימית הן אנטי תאיסטיות).

    מאת: אוי ואבוי |‏ 7 בספטמבר 2018 | 17:47
  • איזה שטויות עלק דתייה בסדר מאיפה בדיוק

    מאת: חח חרדיות לא לבשות קצר |‏ 7 בספטמבר 2018 | 14:51
  • באמת עם ישראל מודה לך שאת לא מתנהגת כמו מפורסמת. מי ישמע את מתגוררת בהוליווד. כולה שכונה קטנה כמו ישראל. חוץ מילדות בנות 12 אף אחד פה לא באמת שם על ה"מפורסמים".

    מאת: עפה על עצמה |‏ 7 בספטמבר 2018 | 14:25
  • עאלק מפורסמת. מי זו הצ'חלה הזו?????

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בספטמבר 2018 | 13:54
  • בחורה קרה ולא נעימה.לא מאמינה למה שאמרה בכתבה.

    מאת: מתנשאת |‏ 7 בספטמבר 2018 | 13:10
  • בחורה יפה אך משהו באישיות שלה לא עובר אליי טוב, יש אנטי שהיא משדרת.. אולי אני טועה אבל זה בהרגשה שלי בכל אופן מהפעמים שראיתי אותה בטלוויזייה

    מאת: יעל |‏ 7 בספטמבר 2018 | 12:04
  • חרטטנית גדולה! לא יפה ולא חכמה בעליל!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בספטמבר 2018 | 11:10
  • יפה ואמיצה, היום עם העליהום של השמאל על כל מי שלא מיישר איתם קו לצאת נגד האלימות של המסתננים הבלתי חוקיים מצריך הרבה אומץ. נקווה שיש מישהו בממשלה ובתקשורת שמקשיב, אפילו שלתקשורת לא איכפת מדרום תל אביב.

    מאת: רואה נכוחה |‏ 7 בספטמבר 2018 | 10:58
  • פשוט מהממת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 בספטמבר 2018 | 10:50
  • פשוט מהממת

    מאת: נאוה |‏ 7 בספטמבר 2018 | 10:50
  • עוד אושית תרבות …חחחחח

    מאת: אביגל |‏ 7 בספטמבר 2018 | 10:31
  • מקסימה. רגליים על הקרקע, זה חשוב מאוד !
    כל הכבוד לה נשמעת בחורה מאוד איכותית

    מאת: שי |‏ 7 בספטמבר 2018 | 10:27
  • עכשיו תעברו על הכל ותתקנו שגיאות כתיב ופיסוק

    מאת: סכ |‏ 7 בספטמבר 2018 | 09:22
  • יאנה יוסף משועממת. יש לה צרות של עשירים. אוי אוי אוי לא קיבלה משהו מתוק ונפגעה כל כך.
    "דע מאין באת ולאן אתה הולך". את שכחת.

    מאת: אידי |‏ 7 בספטמבר 2018 | 09:06
  • בחורה צנועה ויפיפייה לא כמו כל המתנשאות למיניהן שחיות בשופוני ועושות הכל בשביל להיות בכותרות! ציון זכית בדבר מיוחד!!!!

    מאת: דניאלה |‏ 7 בספטמבר 2018 | 08:13
  • מהממתתתתת

    מאת: נוענ |‏ 7 בספטמבר 2018 | 08:11
  • עאלק מפורסמת. הייתה באח הגדול כדיירת שנואה, אלכוהוליסטית, גסת רוח ולא נעימה. שחקנית סוג ז'. במקימי הייתה 3 שניות כניצבת וכל התפקידים היו שוליים ולא ראויים. היא תמיד הייתה שקרנית, גם בדת.

    מאת: נו באמת |‏ 7 בספטמבר 2018 | 07:18
  • יופי אין סופי!!!

    מאת: אני |‏ 7 בספטמבר 2018 | 07:05
  • טראשית ערסית וארסית שרודפת פרסום

    מאת: יוני |‏ 7 בספטמבר 2018 | 00:24
  • יאנושקה- תחשפי את הצניעות שבך

    (שם של קמפיין פרסומי ליוצאת ריאליטי)

    מאת: מוטי, |‏ 7 בספטמבר 2018 | 00:11
  • יאנה את שלמותתתתתת

    מאת: ש |‏ 6 בספטמבר 2018 | 23:08
  • יאנה אני ממש מעריצה אותך. בחורה חכמה עמטקה עם ראש על הכתפיים. פשוט בחורה אהובה. תמשיכי בדרכך ותצליחי

    מאת: קרן |‏ 6 בספטמבר 2018 | 22:28
  • יאנה חסרת כישרון ונטולת כריזמה, חיה בסרט מדומה. תמיד הייתה מאוסה, מזויפת ולא יפה

    מאת: עמית |‏ 6 בספטמבר 2018 | 22:15
  • מאחלת לך ולציון שנה טובה ומתוקה , זוגיות מושלמת נחת מהילדים המקסימים , אהבה אושר ושמחה . ולכל בית ישראל והיהודים בגולה , אמן

    מאת: עדנה |‏ 6 בספטמבר 2018 | 21:38
  • יאנה תמיד היתה מדהימה וטיבעית וככה נשארה.
    זיווג מוצלח.. כי גם ציון כזה כנה אמיתי ובלי שופוני.
    והם עובדים קשה אז מגיע להם זכותם

    מאת: ח |‏ 6 בספטמבר 2018 | 21:12
  • משעממת

    מאת: משעממת |‏ 6 בספטמבר 2018 | 20:55
  • יאנה את מדהימה… יש לך אופי מעולה ומידות טובות. את וציון זה שידוך משמים מתאימים בחיצוניות בצורה פנטסטית לפעמים בתמונות אתם נראים כמו אחים… זה מהמם. אני מאחלת לכם שנה טובה שנה מוצלחת, הרבה בריאות. שמחתי לקרוא שאת מחשבנת לבורא עולם, לעצמך ולמשפחתך ולא כמו כל ה"שבורים" הסלבס שאין להם חיים אם לא רואים אותם. ואני אשמח לקנות מהאופנה הצנועה שלך בתקוה שהמחירים לא יקרים מידי.

    מאת: מיטל |‏ 6 בספטמבר 2018 | 20:52
  • איך אפשר להביע דעה על הפליטים ומה שהם עושים שאת לא חווה את זה ביומיום

    מאת: ו |‏ 6 בספטמבר 2018 | 18:30
  • מה יהיה עם כל השגיאות כתיב ותחביר בכתבות שלכםםם מאקו מה נסגר אתכםם

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בספטמבר 2018 | 18:15
  • יאנה יפייפיה, היה כיף לקרוא, תחזרי למסך!

    מאת: דל |‏ 6 בספטמבר 2018 | 17:52
  • יפיפיה אמיתית. בהצלחה!!

    מאת: עדידס |‏ 6 בספטמבר 2018 | 17:40
  • את פשוט מושלממממתתתתתתתת גם חיצונית וגם פנימית, את נראית אשה מצחיקה מגניבה וחכמה…

    מאת: אחת |‏ 6 בספטמבר 2018 | 17:29
  • כמה שהיא יפהההה

    מאת: ננה |‏ 6 בספטמבר 2018 | 17:17
  • כמה כנות, יופי ועומק- שנה טובה יפהפיה

    מאת: עדי |‏ 6 בספטמבר 2018 | 16:56
  • עוד פסיכית שהדת הרסה לה את הראש. לידיעתך יאנה, מי ש״יש לו אלוהים״ הרבה יותר מסוכן ממי ש״אין לו״. אני לא זוכר שחילונים אחראים למלחמות דת, גזענות ושנאה טהורה למי שאינו משתייך לדת שלו.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בספטמבר 2018 | 16:03