"אני מרגישה הכי סקסית בעולם. פשוטה, עממית ונגישה"

היא מגיעה להשקות בכפכפים, התמונות שלה באינסטגרם לא מלוטשות או מחושבות במיוחד, את זמנה הפנוי היא מעבירה בקריאה או טיולים עם הכלב ומה שהכי מעניין אותה בחיים כרגע זה שתחשבו שקסדות זה מגניב. שנה אחרי התאונה שגרמה למדינה שלמה להתפלל לשלומה, שלומית מלכה מדברת על האחריות שכל סלב צריך לקחת על עצמו ומספרת איך באמת נראית הזוגיות עם יהודה: "אני ממש לא אישה שיושבת כל היום בבית, מבשלת ועושה כביסות"

מאת  | ‏ 26 יולי 2018
 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

כפכפי אדידס ואוברול שמוט, טייץ ורוד קצר עם גופייה בצבע דומה, שורטס וחולצת טי מקושקשת, ביד אחת הסוללה של האופניים, על הראש קסדה מקושטת פרחים או גולגולות. כמעט בכל תמונות הפפראצי שלה, לעתים גם בצילומים של אירועי הביצה, שלומית מלכה נראית יותר כמו בת השכן הטינאייג'רית מאשר דוגמנית מצליחה עם קמפיינים בארץ ומעבר לים. לפני כחודשיים שמה אף התנוסס בראש רשימת "שיק או שוק" השנתית של מגזין פנאי פלוס – מלכה נבחרה למתלבשת הכי גרועה לשנת 2018, אחריה אביבית בר זוהר ואירית רחמים. טייטל כזה, שגורם מדי שנה לסלבריטאיות ארצנו לרוץ לסוכנות ולדרוש לפתוח חמ"ל עם סטייליסטית (חדשה), מאפרת (צמודה) וכדור זנקס (עם שחרור מושהה), לא מדגדג את קצה הבוהן החפה מפדיקור של מלכה (24). "שמעתי על זה", היא צוחקת, ונראית כמו פרסומת ליום מוצלח גם כשהיא נקייה מאיפור. "אני לא קוראת פנאי פלוס, אבל סיפרו לי".

זה ביאס אותך?
"לא. זה נורא מצחיק אותי. האמת היא שזה נכון, אני לא חושבת אלף פעם לפני שאני יוצאת מהבית על מה אני לובשת ואיך זה נראה. הרבה יותר חשוב לי לעורר השראה באנשים להרגיש טוב עם עצמם מאשר להתלבש יפה. אף פעם לא התיימרתי להיות כוהנת אופנה וסטייל".

דוגמניות לא רוצות להיראות כמו דוגמניות גם מחוץ לשעות העבודה?
"דוגמנות זה עוד משהו שאני עושה, זה לא כל עולמי. כשאני מצטלמת אני לוקחת את הצוות הכי טוב שיודע להלביש אותי הכי יפה, אבל ביומיום שלי אני שלומית, ולא אכפת לי מה אני לובשת. אני מתארת לעצמי שיש הרבה תמונות מכוערות שלי עם פיג'מה ברחוב אבל זו אני, ואני אבזבז הרבה אנרגיה אם אתאמץ להסתיר את זה".

חברים מעבירים לך פפראצי שלך בפיג'מה?
"לפעמים כן, צוחקים איתי. אני חולה על תמונות מזוויעות שלי".

והסוכנת שלך לא מעירה לך?
"אלינור בחיים לא אמרה לי כלום. כמובן שהיא הייתה רוצה שאתלבש יותר בסטייל, אבל היא אוהבת אותי כמו שאני".

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

מה עם יהודה, שנחשב למתלבש טוב?
"זה ממש לא מעניין אותו. תאמיני לי".

גם באינסטגרם שלך את לא מתאמצת. בלי פילטרים, בלי אאוטפיטים מתויגים.
"אני רוצה שמי שנכנס אליי לאינסטגרם יקבל תמונה של מי ומה שאני. אני לא יכולה לשים תמונות שהן לא המציאות".

אבל את יודעת איך זה, גם נשים שלא עובדות בשואוביז מעלות תמונות מאוד מחושבות ומושלמות.
"זה טבעי, אנחנו בדור כזה שלא מבין עדיין מה ההשלכות של זה, ומתישהו זה יתפוצץ, עוד ילמדו על זה בהיסטוריה. זה גורם להרבה סבל, מרחיק אנשים מעצמם, גורם לדיכאון. נסעתי לא מזמן בסאבוויי בניו יורק וכולם שם היו באינסטגרם, כולם עצובים, גמורים, נראים על הפנים, מסתכלים על פוסטים של אחרים שנמצאים במלדיביים, בתאילנד, מאופרים במיטה. זה מעמיק את התחושה של 'כולם נהנים ורק אני סובל' וזה שקר, כי גם אלה שהעלו את התמונה לא בהכרח נהנים. אנשים משווקים את עצמם, חושבים מה משפט המוטיבציה הכי טוב, זה יוצר הרבה נרקיסיזם. אז אני עכשיו משתדלת להיכנס לאינסטגרם לחמש דקות, פעם ביום".

די, נו.
"באמת, הפסקתי עם זה. יש תקופות שאני שוב מרגישה שאני נשאבת לזה, ואני אומרת 'לא!'. זה זמן כל כך יקר, אני לא רוצה לבזבז אותו. גם הפסקתי לקרוא רכילות, אני לא מרגישה שזה מקדם אותי בחיים. זה מרגיש לי כמו ניאגרה, שאת מורידה את המים באסלה והמים מתערבלים לתוך עצמם". 

איך נגמלים?
"פשוט צריך להחליט. במקום זה קוראים ספר, שומעים הרצאה, פודקאסט, מבשלים. יש מלא דברים שאפשר לעשות בזמן שמתפנה". 

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

"אף פעם לא הייתי כזו שעולה לה"

שלומית מלכה היא מה שנקרא סלב נגיש. מי שמגיע או מתגורר בתל אביב ודאי נתקל בה לא פעם מוציאה את הכלב לטיול או קופצת למכולת. כולם יודעים שהיא מתניידת בעיר על אופניים, כולם גם זוכרים את התאונה שאירעה לפני כשנה, אז החליקה עם הקורקינט החשמלי (של יהודה) בשדרות רוטשילד, נחבלה בראשה ופונתה לאיכילוב כשהיא מורדמת ומונשמת. כשפקחה שוב את עיניה, מלכה גילתה שהיא הנושא הכי מדובר במדינה. "ברגע שהתעוררתי הבנתי שפספסתי איזה יום בשבוע. נחתי לסיטואציה כמו בסרטים, עם פלורסנטים, רופאים וההורים שלי ויהודה שמסבירים לי מה קרה. לאט-לאט גם הבנתי את סדר הגודל של ההדים שזה יצר. נחשפתי להמון אהבה מאנשים, זה ממש ריגש אותי. אנשים שאני לא מכירה אומרים לי עד היום 'התפללנו בשבילך'. זה לא מובן מאליו שאדם שלא מכיר אותי מקדיש את הזמן להתפלל בשבילי".

איך את מסבירה את זה? מקצוע הדוגמנות לא בדיוק מדגדג לאנשים ברגש.
"אני לא רואה את עצמי כדוגמנית בטייטל. אני בן אדם. אני מנסה להיות בן אדם בכל דבר שאני עושה, ואני מניחה שזה עובר הלאה, ככה שאנשים מכירים אותי כבן אדם, כנשמה". 

שוב, יש הרבה דוגמניות שלא מעוררות פרגון, אלא דווקא אנטגוניזם. במקרה שלך מרגיש לי שזה שונה.
"גם אני מרגישה את זה. אני בן אדם מפרגן, אני עובדת על השיפוטיות והביקורת שלי ואני נותנת אהבה לכולם, אז אני מניחה שזה מה שמשתקף גם מבחוץ. סביר להניח שיש אנשים שלא אוהבים אותי וזו זכותם, זה טוב שיש הרבה דעות בעולם. זכותו של בן אדם להעביר עלי ביקורת אבל זה שלו". 

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

יש לך גישה מאוד שפויה לחיים. לא מובן מאליו בהתחשב במקצוע שלך, בהצלחה, בעובדה שבן הזוג שלך הוא יהודה לוי ובפרסום המאסיבי שמלווה אתכם.
"הרבה אנשים שמתפרסמים לא לוקחים בחשבון את האחריות שמגיעה עם זה, וזה מגיע עם הרבה אחריות, הרבה משקל שאני כל הזמן דואגת להזכיר לעצמי. אני לוקחת על עצמי את האחריות הזו, וגם יהודה. מאוד קל במקום כזה לסגור את הלב, לפחד על מה שיש לך, להבדיל את עצמך מאחרים ולהגיד 'אני פה והם שם, רוצים חלק ממני', אבל אם את משחררת את האגו ואת החשיבות העצמית אז את מקבלת אהבה, וזה מה שאנחנו עושים". 

אז החיים שלכם רחוקים מלהיות כמו ב"איש חשוב מאוד".
"'איש חשוב מאוד' בא להעביר ביקורת על האשליה הזו. אנחנו אנשים רגילים. אני לא רואה שום היררכיה בעולם, כולנו שווים, כל אחד במסלול שלו ועם הגורל שלו. גם לנו יש מה ללמוד מכל אחד". 

הייתה לך את הגישה הזו מההתחלה או שהתחככת יותר מדי עם אנשים שעלה להם ולמדת מזה?
"אף פעם לא הייתי כזו שעולה לה, האתגר הכי גדול זה לשמור על מי שאני בתוך הדבר הזה. הבסיס הוא אותו בסיס ואני שומרת על רגליים על הקרקע. זו הרבה עבודה עצמית ומודעות עצמית". 

זוג חשוב מאוד (צילום: צ'ינו פפראצי)

זוג חשוב מאוד, אבל עם מודעות (צילום: צ'ינו פפראצי)

האחריות הזו שעליה מדברת מלכה, לצד האירוע הדרמטי מהקיץ שעבר, התחברה עם האסטרטגיה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) והולידה קמפיין לחבישת קסדות. לא בדיוק אקססורי עם סקס אפיל, אבל את זה בדיוק מלכה רצתה לשנות. "כשהבנתי את ההדים שהתאונה שלי יצרה, הבנתי את ההזדמנות שיש לי לקדם דבר משמעותי, ואמרתי לסוכנת שלי שאני רוצה לעשות עם זה משהו. עוד לפני הקמפיין קידמתי את המודעות ברשתות החברתיות ובראיונות, אבל החיבור עם הרשות היה מושלם, הוא אפשר למקסם את הנושא והחשיבות".

על פניו נראה שהצלחת להפוך את האביזר הכעור הזה לאופנתי.
"כן, הקמפיין ממש עבד, מלא אנשים רוכבים עם קסדות. הרבה אימהות באות אלי ומספרות שהילדים שלהן רק עכשיו מסכימים לשים קסדה כי זה נהיה קול. וזו הרי הייתה הבעיה, זו הסיבה שלא שמתי קסדה לפני, כי זה לא קול. לא היו קסדות מגניבות, אבל עכשיו זה חזר לתודעה ולאופנה". 

בטח לא חשבת לפני שנה שתהיי פרזנטורית של קסדות.
"לא, כמו שלא חשבתי שאעבור תאונה. החיים מפתיעים אותנו. זה הקמפיין שהכי משמח ומרגש אותי, יותר מכל דבר אחר שעשיתי. שוב, אני מאמינה שעם המעמד הזה שאליו הגעתי מגיעה אחריות, ואני חושבת הרבה לאן אני יכולה לקחת את זה, מה המסר שאני רוצה להעביר, איך אני יכולה להשתמש בפרסום כדי לעשות משהו מועיל. וזה הדבר הראשון שנגע לי בנקודה הזו". 

את גם מעלה אנשים עם קסדה לסטוריז שלך.
"עשיתי את זה שבועיים וכבר לא יכולתי לראות את הטלפון. עדיין שולחים לי תמונות עם קסדה". 

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

"אני ממש לא אישה שיושבת כל היום בבית ומבשלת ועושה כביסות" 

אין מה לומר: גם ההייטרים הגדולים ביותר לא ימצאו מה לא לחבב בשלומית מלכה. היא צנועה, חסרת פוזה וחפה מגינונים שמאפיינים חלק מהדוגמניות עם רזומה כמו שלה. מאחוריה קמפיינים לראלף לורן, ארמני אקסצ'יינג', אינטימיסימי ועוד, ושערים למגזינים "אל", "מארי קלייר" ו"גלאמור". בשלוש השנים האחרונות היא גם הפנים של פוקס – תפקיד שעליו, על פי הערכות, היא מרוויחה כ-700 אלף שקל בשנה. בארסנל התקשורתי שלה לא תמצאו מעידות או שערוריות למיניהן, וזה הופך אותה לבחורה שהכי כיף לשבת איתה לקפה, אבל לא כיף לחזור למערכת ולספר שאין כותרת סנסציונית. אולי בגלל זה נרשמה סערונת במרץ האחרון, כשבראיון ל"לאישה" מלכה נתנה הצצה למערכת היחסים שלה עם לוי ואמרה, "החלוקה במובן של מטלות הבית די ברורה. יהודה הוא הקיסר. הוא לא עושה כלום…אבל אין לי שום בעיה עם זה שהוא לא עושה כלום, כי הוא מכניס את החיים לבית".

המגיבים זעמו. "אפילו אין להם ילדים, וכבר הוא מרגיל אותה שהוא לא נוקף אצבע" או "למה נשים מקבלות את תפקיד השפחה?" היו רק חלק מהתגובות. אבל מלכה ממהרת להרגיע: "כל החלק הזה של הריאיון ממש יצא מפרופורציה. מטלות הבית זה לא עניין שמעסיק אותי, יש לנו עוזרת פעמיים בשבוע, הכל בסדר. הזוגיות שלנו שוויונית, אנחנו משלימים אחד את השנייה, אנחנו לא בתחרות ואין לנו רשימת חשבונאות בבית של מי עשה מה".

אז מי מבשל?
"אני. יהודה לא יודע לבשל. אבל אני ממש לא אישה שיושבת כל היום בבית ומבשלת ועושה כביסות. אגב, אם זו הייתה הבחירה שלי זה גם בסדר, אבל זה לא המצב. אני עומדת מאחורי מה שאמרתי. זה שהוא קיסר אני אומרת גם בבית, ואנחנו צוחקים על זה. אני האישה הכי אהובה ומוערכת והוא הכי מרים אותי ועושה הכל כדי שיהיה לי טוב. אני המלכה שלו והוא המלך שלי, אף אחד מאתנו לא מרגיש מקופח בשום רובד של היחסים. אז לפעמים ההומור השחור שלי לא עובר טוב בפרינט". 

הוא מתבאס שאת מדברת על הזוגיות בראיונות?
"לא. אנחנו כל כך שלמים במקום שלנו וזה הדבר הכי טוב שיש לנו בחיים, אין לנו בעיה לדבר על זה". 

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

יהודה מבוגר ממך ב-15 שנה, הוא לא דור ה-Y, אני מניחה שיש ביניכם פערים.
"רק טכנולוגית. הוא קצת טכנופוב. אם הטלוויזיה נתקעת או הממיר, אני מתקנת. פייסבוק אין לו. את האינסטגרם הוא יודע לתפעל, אבל במחשב אני מראה לו איך עושים דברים". 

וזהו?
"יש לו כל מני מילים שהוא מוציא פתאום. קורא לדו"ח 'רפורט'. אבא שלי קורא לדוח רפורט!". 

כבת להורים גרושים, את חווה עכשיו תיקון בזוגיות עם יהודה?
"מערכת היחסים של ההורים שלי היא לא דוגמה לשום דבר, הם שני האנשים הכי לא מתאימים בהיסטוריה. זה לא תיקון, הבנתי שאני צריכה למצוא את התבנית האידיאלית שלי לזוגיות, ליצור בעצמי תבנית בריאה ונכונה. עם יהודה מערכת היחסים עלתה על כל הציפיות שלי ממערכות יחסים ביי פאר". 

איפה ההשפעה שלך על התבנית הזוגית?
"אולי הדבר הכי מיוחד ומרגש זה שיש לנו תקשורת פתוחה, אמיתית וכנה, אנחנו מדברים על הכל. מעולם לא חשבתי שאוכל לדבר עם בן זוג ברמה פתוחה ועמוקה כמו עם חברות. יש את האמונה הזאת שצריך לשמור על מסתורין, זה בולשיט. זוגיות זה לצלול עמוק לתוך הבן אדם שמולך ולמעשה להתמודד עם עצמך. זו מתנה". 

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on


יש לך תובנות על זוגיות כאילו כבר התגרשת פעמיים.
"יש לי נשמה קצת זקנה, תמיד הייתה לי". 

והתחתנת צעירה. זה אומר שעכשיו, בגיל 24, מגיעות השאלות המעיקות של הדודות על ילדים. זה מציק?
"תמיד היו שאלות ותמיד יהיו שאלות. גם לפני שהתחתנו שאלו את השאלה הזו". 

כמה פעמים בשבוע שואלים אותך מה קורה עם ילדים?
"הרבה מאחלים לי 'בקרוב אצלך', 'בעזרת השם' ו'איזה ילדים יהיו לכם'. הסוכנת שלי מקבלת טלפון בשבוע עם השאלה האם אני בהיריון. אני רק עולה קילו וכבר רוצים לפרסם שאני בהיריון". 

זה יוצר לחץ?
"זה לא מעסיק אותי". 

ועל יהודה?
"לא. אין לחץ בבית. שנינו רוצים. אנחנו נשואים, אוהבים, רוצים להרחיב את המשפחה, אבל זה יקרה כשזה יקרה". 

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

צילום: גיא כושי ויריב פיין לפוקס

איך את לא מתעצבנת מהפולשנות הישראלית-ולדנית הזו?
"לכל מטבע יש שני צדדים. צד אחד זה שאין דיסטנס בארץ ומרגישים בנוח להתקרב. אחרי התאונה קיבלתי חיבוק חם, וזה משהו שאני אוהבת בישראליות. ויש הצד השני, השלילי. אבל שני הדברים מגיעים מאותו שורש ואני מקבלת את זה בלב פתוח. כל עוד אני מרגישה בנוח עם עצמי אז שישאלו מה שישאלו". 

את מאוד מקבלת הכל. איפה שלומית המתריסה, הסקסית, זו שיכולה לעורר סקנדל א-לה קייט מוס?
"זה מצחיק שאת אומרת סקסית ומעוררת סקנדל באותו משפט כאילו זה צריך לבוא באותה חבילה. בעיני סקסיות זה ביטחון עצמי, זו נינוחות ושלמות עם עצמך והומור עצמי, ואני מרגישה הכי סקסית בעולם. פשוטה, עממית, נגישה, זה לא סותר. לגבי מתריסה, אני לא אדם שעושה סקנדלים, אני כמו השם שלי, שלומית, עושה שלום. אבל יש לי גבולות ואני יודעת לעמוד עליהם". 

איפה עובר הגבול?
"אני לא לובשת פרווה. בשער הראשון שלי ל'אל ספרד' הביאו לי תוך כדי הצילומים מעיל פרווה של דולצ'ה וגבאנה, אמרו לי 'זה המעיל לשער'. אמרתי להם שאני לא לובשת פרווה, וענו לי 'אין מה לעשות'. לא הסכמתי, עמדתי על זה ואמרתי שאם השער לא שלי אז הוא לא שלי. הצטלמתי במשהו אחר, ובסוף גם היה שער". 

מאוד אמיץ מצדך, יכולת להפסיד.
"להפסיד את הנאמנות שלי לעצמי זה מחיר כבד יותר מלהפסיד שער למגזין". 

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on


לקמפיין פוקס צירפו את ניב סולטן. איך את מקבלת את זה?
"באהבה, אני מאוד שמחה. היא מקסימה – הרבה יותר כיף להיות ביחד מאשר לבד". 

אבל את הפנים של המותג, זה לא מאיים?
"אני מאמינה שמה ששלי שלי ומה שלא, לא. ככה אני מתנהלת בעולם. אני משחררת את האגו. זה מביא דברים טובים, את מה שהכי נכון לי". 

את שפויה עד כאב. אין איזו פרשת סמים ומועדונים שאת יכולה להביא לנו?
"לא, סליחה".

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on  

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

השאירו תגובה

 

  • מקסימה

    מאת: ככג |‏ 29 ביולי 2018 | 11:11
  • מדהימה!!!! צנועה ואמיתית!!!

    מאת: ירושלמית |‏ 28 ביולי 2018 | 20:35
  • אני לא התפללתי בשבילה. מי שלא שם קסדה בזמן רכיבה על אופניים שלא התפלא כשהוא נופל על הנזק שנגרם לו.

    מאת: צלקה |‏ 28 ביולי 2018 | 20:20
  • סתם בחורה לא מעניינת…הריבאונד של נינט

    מאת: שי.ע |‏ 28 ביולי 2018 | 18:57
  • מהממת ומקסימה!!!
    לשלומית, צד מרוקאי.לכן יש בה חום ולבביות.

    מאת: מורן |‏ 28 ביולי 2018 | 16:57
  • מקסימה שמפזרת אבקת קסם בעולם. ברסלבית. מבינה את העולם כמו שרבים ומכובדים לא יבינו. בריאות והצלחה בכל.

    מאת: יעל |‏ 28 ביולי 2018 | 12:21
  • אני לעולם לא אבין מדוע רצים לראיין דוגמניות.
    עם כל הכבוד לנחמדות של שלומית, להיות קולב אנושי חלול לא משקף עוצמה נשית או חכמה יתרה.
    הגיע הזמן שנשים חזקות ואיכותיות יופיעו בדפים הראשיים (מדעניות,רופאות וכו)ויהוו דוגמא .
    די כבר להדגיש בפרונט ריק וטיפשות!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 28 ביולי 2018 | 09:17
  • מדהימה ויפה,אין כמוה אפילו בבנות ארץ ישראל יפה !

    מאת: צדוק |‏ 28 ביולי 2018 | 08:01
  • ראיון יפה מאוד, שלומית. את בחורה מאוד ערכית ואהבתי לקרוא את מה שאמרת על הנרקיסיזם של האינסטגרם ואיך שהרגשת בניו יורק. גם אני, שאני נוסעת באוטובוסים בתל אביב, מרגישה כך. עלי והצליחי! את נשמעת אחלה וחכמה.

    מאת: תמר חולת היקס |‏ 28 ביולי 2018 | 08:00
  • הרבה יותר יפה מבר רפאלי ועדיין צנועה ומהממת!!!
    כל כך אמיתית.

    מאת: ליאן |‏ 27 ביולי 2018 | 23:00
  • שלומית בחורה צנועה ומוכשרת אשרייך

    מאת: אילנה |‏ 27 ביולי 2018 | 20:01
  • את עשר מקסימה נהדרת עלויי כולם מתיחסים כך או מנסים להגיע לכנות שלך ולא משנה מה התפקיד שלהם אים רופאה או ער"ד או עקרת בית. לפחות עצם הדבר את קינה ושלמה עים עצמך ולא מזויפת הרבה ברכות אושר ועושר ותצלחי בכול מעשייך מכול הלב ובקנות אני מאחל בלי לקיר אותך מספיק שקראתי את הכתבה הרגשתי האמינות שלך לעצמך ולאחרים תשארי אמינה ונאמנה זה שווה הרבה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 ביולי 2018 | 19:37
  • כזאת מעוררת השראה וחכמה !

    מאת: Michal |‏ 27 ביולי 2018 | 18:55
  • את לא הכי יפה בעולם יש יפות ויותר יפות וגם חכמות מאוד מאוד אם את אומרת על עצמך דבר כזה נראה שבעולמך היופי קובע אז ילדה .טעית בגדול בישראל ישנן יפהפיות משכילות חכמות ונבונות פי כמה וכמה .די לחכימא ברמיזה

    מאת: בארי |‏ 27 ביולי 2018 | 18:23
  • שלומית את השראה אני בת 34 ויש ללמוד מימך המון

    מאת: אמא |‏ 27 ביולי 2018 | 16:31
  • מקסימה. יהודה זכה בגדול

    מאת: רעננה |‏ 27 ביולי 2018 | 15:38
  • אכן שלומית מלכה מקסימה בעלת ערכים אמיתיים ולכן נפלאה.
    אני רק שואלת מה עם להתחייב לקנות דירה? כאשר שניכם בתקופת ההשתכרות הכי גבוהה שלכם?
    למה לבזבז כספים ללא מחשבה ואחכ בערוב הימים חו"ח להזדקק לתרומות כמו כל האומנים האחרים ש4נחנו מכירים.

    מאת: דוידה |‏ 27 ביולי 2018 | 14:49
  • את פשוט מקסימה, ומודה, אפילו שינית אצלי את התפיסה עלייך. אני שנה מעלייך והלוואי שהייתי יכולה להיות שלמה עם עצמי ברמה שלך. יש לך גישה בריאה לחיים שתטיב לך מאוד בהמשך. את אינטלגנטית מאוד ועכשיו די ברור לי איך פער הגילאים בינך לבין יהודה מסתדר :) בהצלחה בהכל!

    מאת: 123 |‏ 27 ביולי 2018 | 14:21
  • אני לא מגיבה בדכ, והיא כנראה גם לא תקרא את התגובות הלא מעניינות שלנו אבל-
    פשוט בחורה מדהימה!!!! צנועה! יפיפייה!!!!!!!!! מאחלת לה רק טוב ושתצליח!

    מאת: לי |‏ 27 ביולי 2018 | 12:40
  • פשוט מקסימה! לא יאמן שבגיל צעיר כזה את מתנהגת בבגרות כזאת. אני אגב, מתה על הלבוש שלך. תהני מכל רגע :)

    מאת: אני |‏ 27 ביולי 2018 | 12:30
  • מדהימה, צנועה ואמיתית!!!
    חסרות נשים כמוה במדינה שהפכה במקום כל החשפניות סלב

    מאת: יונתן |‏ 27 ביולי 2018 | 12:25
  • פאקינג מושלמת בכל הבט

    מאת: בן |‏ 27 ביולי 2018 | 11:35
  • וואו בחורה מדהימה ובוגרת!!

    מאת: שלומית |‏ 27 ביולי 2018 | 11:34
  • מדהימה .הכתבת לא מבינה שכך צריכה להתנהג כל אשה במדינה הזו. לא באגרסיביות אלה עם שכלתנות משולבת בחמלה רגש ואהבה. תפנימו!! זוהי האשה האמיתית. בישראליות יש אגרסיביות כעס מרמור שתלתנות כולן רוצות להיות מפקדות אבל אפשר להיות מפקדת וגנרלית בחן בחסד שקולה ומחושבת כמו שלומית המלכה.

    מאת: Shor |‏ 27 ביולי 2018 | 11:15
  • ואוו אף פעם לא כל כך אהבתי את שלומית אבל אחרי הראיון הזה הכל השתנה. אני פשוט מעריכה אותה
    איזו גישה מדהימה לחיים! כל הכבוד באמת בחורה טובה שלא נגררת אחרי כל הפוזה המזויפת של האגו והאינסטגרם ועוד בעולם הבידור זה בכלל קשה להישאר מציאותיים, באמת כל הכבוד לשלומית! <3

    מאת: פולי |‏ 27 ביולי 2018 | 11:09
  • מודל לחיקוי, מושלמת

    מאת: טולטול |‏ 27 ביולי 2018 | 10:40
  • נראת מקסימה, רק חבל שהיא לא כנה לגבי הסיבה האמיתית שגרמה לתאונה שלה להיות מסוכנת!
    מקווה שהיא למדה מזה!

    מאת: מורן |‏ 27 ביולי 2018 | 10:14
  • סופר אינטלגנטית. אישיות כובשת

    מאת: דנה |‏ 27 ביולי 2018 | 08:36
  • מדהימה. בהצלחה.

    מאת: פילורי |‏ 27 ביולי 2018 | 08:25
  • איזה כיף לה, אני מאמינה שהיא מרגישה הכי סקסית גם ללא השקעה. אבל בהמשך בהתבגרות הגוף והפנים לא יאפשרו גישה מחפפת כזו לגבי הלוק. אני בטוחה כשתזדקן, לא תסתובב עם פיג'מה ברחוב, או כפכפים לאירועים.
    כעת בגלל היופי, הגיל והסלבריטאות זה נראה מגניב, וכל תוספת הפרשנות והמודעות היא חרטא של בחורה צעירה ויפה שהעולם מחייך לה מהסיבה הזו.
    תהני כל עוד הפנים זוהרות. אני מפרגנת.

    מאת: מישהי |‏ 27 ביולי 2018 | 08:16
  • ולא פלקט שחוזר על טקסטים של הסוכן. פשוט תענוג של ראיון. ראיון שלא בא לקנות אף אחד.

    מאת: רם |‏ 27 ביולי 2018 | 08:12
  • מדהימה , צנועה מושלמת

    מאת: אני |‏ 27 ביולי 2018 | 07:28
  • נו טוב, לזה לא ציפיתי. נשמעת בחורה מדהימה. יהודה לוי, לך****
    סתם, אבל נראה שזכית, וכמה מיליונים הפסידו ;)

    מאת: סתם איש |‏ 27 ביולי 2018 | 07:16
  • מהממת, כאילו נולדה אתמול ללא החסרון של האדם.. בהצלחה.

    מאת: זז |‏ 27 ביולי 2018 | 06:58
  • מקסימה רגליים על הקרקע

    מאת: שני |‏ 27 ביולי 2018 | 04:22
  • מושלמת!!!
    צנועה ומהממת!!!

    מאת: רינת |‏ 27 ביולי 2018 | 01:46
  • לא מכיר אותה או ראיתי משהו שלה.
    אבל הלוואי והיו לנו בארץ יותר מפורסמים או סלסב כמו הבחורה הזאת.

    מאת: וואו הפתיע אותי ממש לטובה |‏ 27 ביולי 2018 | 00:47
  • וואלה, הבחורה חכמה יותר משחשבתי
    עשתה עלי עד עכשיו רושם של ילדה נאיבית

    מאת: מלי |‏ 26 ביולי 2018 | 23:50
  • יפה מבפנים ומבחוץ ללא פוזה

    מאת: א |‏ 26 ביולי 2018 | 23:18
  • מהממת וכמו שמצטייר כנפש שפויה!
    אגב,ממליצה לכולם להוריד את מינון האינסטגרם.
    הורדתי לפעמיים בשבוע והכי טוב לי בעולם עם זה
    תרוויחו את עצמכם מאשר במקום לצלול לאשליה עיוורת

    מאת: סיוון |‏ 26 ביולי 2018 | 23:03
  • מלא השראה.

    מאת: Ella |‏ 26 ביולי 2018 | 22:55
  • מדהימה כמה שיפה מבחוץ ,יפה שבעתיים מבפנים

    מאת: אורית |‏ 26 ביולי 2018 | 22:32
  • פשוט יהלום!

    מאת: דיןדין |‏ 26 ביולי 2018 | 22:10
  • אין דברים כאלה

    מאת: ייי |‏ 26 ביולי 2018 | 22:05
  • חכמה וצנועה זו ההצלחה

    מאת: חכמה וצנועה זו ההצלחה |‏ 26 ביולי 2018 | 21:58
  • מהממת

    מאת: חג |‏ 26 ביולי 2018 | 20:22
  • במילה אחת – מקסימה!

    מאת: אהבתי |‏ 26 ביולי 2018 | 19:50
  • יש לה תובנות על החיים שרק אנשים שעברו ייסורים קשים מגיעים אליהן (אם בכלל). ילדה בת 24 עם תובנות ודפוסי התנהגות כאלה.. אין מילים… שיהיה לך בהצלחה ותמשיכי להישאר נאמנה לעצמך ולהיות אמיצה להיות מי שאת.

    מאת: ל |‏ 26 ביולי 2018 | 19:40
  • בחורה מדהימה יש הרבה מפורסמות שיש להן מה ללמוד מימנה צניעות ופשטות אין הרבה כאלה ניום הכל פוזה וצלצולים הבחורה עם רגליים על הקרקע פשוט יש הרבה יפות אבל לה יש ערך מוסף

    מאת: סיון |‏ 26 ביולי 2018 | 19:25
  • מושלמת!!!!

    מאת: מורן |‏ 26 ביולי 2018 | 19:15
  • יווו מדהימה!!!!!

    מאת: שיר |‏ 26 ביולי 2018 | 18:59
  • וואו, את נשמעת כמו אחלה בחורה. אם באמת כל מה שאת אומרת בא ממקום אמיתי, אז באמת מרשים, ועוד בגיל כל כך צעיר

    מאת: האמת |‏ 26 ביולי 2018 | 18:30
  • היא בחורה מדהימה פשוטה בגובה העיניים וזה נדיר ואווווו היא כובשת ברמות אין הרבה בחורות יפות ומצליחות שהן בלי אגו מאחלת לה את כל הטוב שבעולם כי מגיע לה רק טוב ומי שעושה טוב מקבל טוב הבחורה נדירהה ברמות

    מאת: מאי |‏ 26 ביולי 2018 | 18:29
  • מקסימה. נקודה. געגועים לאנשים שפויים שלא מנסים לייצר פרובוקציות ולנרמל אותם!

    מאת: חן |‏ 26 ביולי 2018 | 18:22
  • שלומית את נשמה טהורה

    מאת: דורה |‏ 26 ביולי 2018 | 18:08
  • מתה עליה. כל כך חכמה וטובה ♥

    מאת: תמר |‏ 26 ביולי 2018 | 18:00