"אמא שלי הייתה מכינה מרק, וזה מה שאוכלים שבוע"

"אני לא כמו שאר הילדים בגילי שלא יודעים מה זה בעיות", אומרת הדוגמנית הצעירה סברינה שפר, שאמה מנקה בתים עד הלילה ("הייתי עוזרת לה לפנות פחים") ואביה נרקומן ("הולך עם אותן נעליים 20 שנה, אין לו שיניים, נראה בן 200"). אבל איפה זה ואיפה התנאים בקמפיין שקיבלה ב"ברשקה" של זארה: "גרתי במלון, כל יום נהג בא לקחת אותי, ותמיד היה אוכל על הסט"

מאת  | ‏ 14 יוני 2018

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

דוגמניות שדופות אינן תופעה חדשה. גם הדיון "גנים או הרעבה" התנהל כבר אלפי פעמים, אבל מונולוג כמו של הדוגמנית הצעירה סברינה שפר על הסיבה לרזון שלה – מלא כנות מצד אחד ושובר לב מצד שני – הוא משהו שלא שומעים בכל יום. "אני פשוט לא רגילה לאכול", היא אומרת. "אני אוכלת קצת וזה מספיק לי כי גדלתי בבית שלא היה בו הרבה אוכל. היה אוכל, זה לא שלא היה, אבל מעולם לא היה שפע ומבחר. אמא שלי הייתה מכינה מרק וזה מה שאוכלים שבוע. פירה, וזה מה שאוכלים שבוע. זה לא מקרר שיש בו פסטה ואורז ומילקי, מבחר כזה שגורם לך לרצות לאכול. ככה התרגלתי לאכול מעט".

אנשים חושבים שיש לך הפרעת אכילה?
"לפעמים חושבים שאני חולה ויש לי בעיות. אפילו אני חשבתי שאולי יש לי מחלה בבטן, אז עשיתי בדיקות ואמרו שהכל בסדר. הרופאה אמרה לי לסתום ולהגיד תודה שאני לא משמינה. אמא שלי כל היום מנקה בתים, אין לה זמן לבשל לי, אז למדתי לבשל לעצמי דברים כמו פסטה רוזה, פירה. במסעדות אני מזמינה ניוקי. הייתי עכשיו בברצלונה ואכלתי סושי, אבל נהייתי חולה מזה. היה לי קלקול קיבה ואפילו הגעתי לבית חולים. לשמחתי היו סבלנים איתי וחזרנו לצלם כשחזרתי".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

ילדות קשה, תוצר של בית גידול קשוח, הופכת אנשים לבוגרים מכפי גילם הכרונולוגי ומזריקה בהם דרייב חזק להוכיח. גם זאת תופעה מוכרת. אצל שפר מתורגם הדרייב הזה ממש בימים אלה לפריצה אל השוק הבינלאומי בקמפיין של "ברשקה", מותג הצעירים של "זארה".

התמונות שלה משדרות קוליות לא מתאמצת, אבל אלו לא פוזות למצלמה. זה אופי שהיא רכשה בחוויות לא פשוטות. "אף פעם לא הלכתי לפסיכולוג. בגלל שרוב הילדות שלי הייתי לבד, התרגלתי לדבר עם עצמי. ככה אני מסתדרת בעולם. אני לא צריכה הרבה אנשים סביבי".

למה היית לבד?
"אמא שלי עובדת בניקיון. היא מנקה כל יום מחמש בבוקר עד 12 בלילה, ובזמן הזה תמיד הייתי לבד. אחי היה בפנימייה, אבא שלי לא היה בבית, הייתי בחוגים או בבית ספר עד מאוחר, ולפעמים בגיל 10 מנקה עם אמא שלי במשרדים בלילה, מרוקנת את הפחים. אני לא כמו שאר הילדים בגילי שלא יודעים מה זה בעיות, מעופפים, עושים צבא ואז שנתיים בתאילנד. אני אפילו לא יודעת מה מעניין אותם. ילדים בגילי הם טיפשים. אני מגיל 14 כבר עבדתי במלצרות, הייתי עושה עיניים ללקוחות כדי לקבל יותר טיפים".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

אחרי המלצרות וניקוי הפחים, בגיל 14, היא נכנסה עם המראה הפייתי שלה והגובה המרשים אל הסוכנות R&R של רוברטו שושן ורותם גור. נחושה להגשים חלום וליצור לעצמה חיים חדשים. היא התחילה בקמפיינים מקומיים ל"הודיז", "פיקס", "24/7" ו"עדיקה", והייתה מועמדת לכמה פרויקטים בינלאומיים. במרץ האחרון הגיע הטלפון המיוחל מ"ברשקה", הקו הצעיר של "זארה", שמסמן נקודת מפנה בקריירה שלה. לטובת הצילומים היא הוטסה לברצלונה וקיבלה שכר של עשרות אלפי יורו.

"היה כל כך כיף, הכל בחו"ל גדול ויפה", היא אומרת בעיניים נוצצות. "גרתי במלון, כל יום בא נהג לקחת אותי, ותמיד היה אוכל על הסט, לא כמו פה. ישבתי שם ולא הפסקתי להגיד, 'אני לא מאמינה שאני עובדת איתם, איזה מקצוענים, איזה סטייל'. אבל את אמא שלי זה עדיין לא מרשים. היא לא יודעת מה זה ברשקה. אולי אם אקבל מיליון דולר ואהיה בשלטי חוצות יזוז לה משהו והיא תבין שהבת שלה מפורסמת, אבל בינתיים היא מעדיפה שאלך ללמוד רפואה. היא לא מבינה שהעולם השתנה".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

"אבא רדף אחרי ואני ברחתי ממנו"

הסיפור של סברינה בת ה-17 ואמה אוקסנה עדיין איננו זיכרון ילדות. הוא מתרחש בזמן אמת. הוא מתחיל בילדות הקשה של אוקסנה בעיר קטנה בגבול רוסיה-סין, שם נישאה בגיל צעיר והביאה לעולם את אחיה הבכור של סברינה. "בעלה הראשון היה נרקומן, כולם שם היו כאלה. מעשנים סמים כל היום. הם התגרשו והיא הכירה את אבא שלי, בעלה השני. הוא לא היה יותר טוב, אבל בהתחלה הוא עבד שם ברכבת והיא הייתה קופאית. זו נחשבה עבודה מכובדת, היא למדה כספים בשביל זה. רק כאן הכל הלך לפח".

אוקסנה, בנה ובעלה החדש עלו לארץ. הם השתקעו בפתח תקווה, סברינה נולדה – אבל האם לא ידעה רגע של שקט. "לפני שהיא הקימה משפחה עם אבא שלי, היא ידעה שגם הוא מעשן סמים. אבל היא הייתה צעירה, בת 25, וכל הגברים שם היו ככה. היא לא אוהבת ששותים ומעשנים אבל זה עוד היה בסדר כנראה, כי עוד לא היו להם ילדים ביחד. היא פשוט קיוותה שזה יסתדר. אבל בארץ זה רק הלך ונהיה יותר גרוע. אבא שלי התחיל להמר, היו בלגנים, הוא לא עבד, היא ישבה איתי בבית ושמרה עליי ולא היה כסף. אז היא העיפה אותו כשהייתי בת שנה ושמונה חודשים. אין לי אפילו תמונה איתו". 

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

את זוכרת ממנו משהו?
"פעם אחת הוא בא לבקר אותנו. הייתי בת תשע, אולי שמונה. אני זוכרת שהוא לקח אותי לעיר וקנה לי חוברת צביעה, הוא עבד אז בסופרמרקט ואמא שלי לא רצתה שיבוא אבל חשבה שאולי הוא השתנה, אולי יהיה בסדר, אולי הוא הבין את הטעות ורוצה להיות עם הילדה שלו. הוא הביא לה סט צלחות מהסופר, היא ראתה שהוא מסטול אבל נתנה לנו לצאת יחד, כי רציתי ללכת איתו לטיול".

רצית להכיר את אבא שלך?
"ראיתי שלכל החברים יש אבא, הם אוהבים אותו, אז למה שאני לא אוהב את אבא שלי? אבא בא לבקר, אז בוא נלך לטייל. הלכנו לעיר שנינו והוא קנה לי חוברת, אין לו כסף ליותר מזה, גם זה היה לו קשה. כשהוא חזר אמא שלי אמרה לו משהו בחוץ ומאז לא ראיתי אותו. הוא בא עם עיניים אדומות, היא בטח אמרה לו לא לחזור. הוא נרקומן לכל דבר".

סברינה עוצרת רגע לחשוב, ונזכרת שראתה את אביה בעוד כמה הזדמנויות. "פעם ראיתי אותו ברחוב, זה היה לפני שלש שנים. הוא רדף אחריי ואני ברחתי ממנו. שנה אחר כך הייתי צריכה חתימה שלו כדי להוציא דרכון, אז מצאתי אותו שוב. הוא גר בפתח תקווה אבל אין לו בית, הוא הומלס. הוא נראה מגעיל, הולך עם אותן נעליים 20 שנה, העיניים שלו אדומות, אין לו שיניים, הוא נראה בן מאתיים, בן אדם שבור, גמור. מה את בהלם?", היא מגחכת כשפניי מלבינות, "הכל בסדר, לא אכפת לי ממנו, הוא לא קשור אלי בכלל. זו בעיה שלו, אני גם לא מרחמת עליו. היה לו הכל, אף אחד לא אמר לו לעשן ולהמר ולשכב עם זונות. הוא היה יכול לקחת את עצמו בידיים ולעבוד ולבקש מאמא שלי תמיכה, להראות שהוא אדם נורמלי. אבל אין לו כוח לזה, אז מה אכפת לי ממנו".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

החיים התנהלו בדוחק, וכך עד היום. "מגיל ארבע שמעתי שאין כסף, יש ארנונה ושכר דירה וחשמל לשלם. יש ילדים בגילי שלא יודעים שחשמל עולה כסף, הם חושבים שזה חמישים שקל לחודש, אבל אני הייתי צריכה להתבגר מהר. אף אחד לא עזר לאמא שלי כלכלית.  אבא שלי לא נתן כלום, וביטוח לאומי אמרו לה שלא מגיע לה כלום. היא הייתה עולה חדשה בלי כסף ולא נותנים כלום. נתנו לנו בשנה 100 שקל לספרי לימוד, כשהם עולים אלף שקל בחנות. זו בדיחה. הייתי ילדה שאמא שלה לא מרשה לה אף פעם להביא חברות הביתה. אולי היא התביישה שאין אצלנו אוכל. היא מנקה בבתים של משפחות אחרות ויודעת שיש שם חטיפים, אוכל, אמא שבאה לכרכר סביב הילדים. אצלנו לא היה את כל זה".

קשה.
"תראי, היו לי טלפון ובגדים ובובות וצעצועים, אמא שלי תמיד אומרת לי שהיא עשתה בשבילי הכל. אבל הייתי לבד, מה שרציתי זה לא את הבובות אלא את אמא. עד היום אני לא יכולה לדבר איתה, אם אספר לה שרבתי עם חבר שלי, היא תשפוט אותי כמו זרה, לא בת, סתם בן אדם מטומטם מהרחוב. אני יודעת שהיו לי חיים קשים, אבל זו לא אשמתי. אמא שלי מטורפת, לא נורמלית, אין לה רגש, הכל אצלה צריך להיות לפי הסדר, היא לא נותנת לרגשות להשפיע".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

היית רוצה שהיא תכיר מישהו? שסוף סוף תהיה לה חוויה זוגית טובה?
"היא מנסה להכיר גברים. אבל בכל פעם או שהוא מטומטם או שהוא גרוש שצריך לשלם מזונות והיא לא רוצה אחד כזה. גברים הם מטומטמים, אין מה לעשות. ולא כל אחד יכול לחיות עם אישה חזקה כמו אמא שלי".

בזמן שאוקסנה נלחמת על פרנסת המשפחה, בנה הבכור הלך והסתבך אף הוא. "כשהם עלו לארץ אחי הלך לבית ספר של רוסים, הוא התחבר לילדים עבריינים רוסים, שברחו מהבית ועשו שטויות. הוא היה בן 10, לאמא שלי הייתה אותי, תינוקת בבית, לא היה לה כוח לרדוף אחריו. אז פעם מצאה אותו המשטרה והציעו לה שהוא ילך לפנימייה. מאז הוא לא בבית. היינו באות לבקר אותו, אבל הוא לא גר בבית יותר".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

האח, כיום בן 28, הספיק בינתיים להתחתן ולהביא לעולם ילדה – שסברינה מעולם לא ראתה. "אמא שלי לא נתנה לי לראות אותה, להיות איתו בקשר, כי היא כועסת עליו, נעלבה ממנו. במשך כל השנים הוא היה חוזר הביתה בסוף שבוע מהפנימייה ובמקום לישון בבית הולך לישון אצל חברים. הוא כעס עליה שהיא הוציאה אותו מהבית ושלחה אותו לפנימייה".

אז אין ביניכם שום קשר?
"אנחנו מדברים לפעמים, חג שמח ומזל טוב ליום הולדת וזהו. אמא שלי ראתה את הנכדה שלה עכשיו בפעם הראשונה, כשהיא כבר בת שנתיים וחצי. פספסתי את זה כי הייתי בצילומים. אני לא רוצה לראות אותה. רציתי לראות אותה כשהיא נולדה אבל אחרי שנתיים, איזו מין דודה אני? אני מתביישת בזה. הייתי מטומטמת שלא באתי לראות אותה, אני מתחרטת על זה".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

חזק יותר מהחלומות שהיו לה על קריירת דוגמנות, היה הצורך לשרוד. "תמיד אמרו שאני גבוה ויפה ורזה, שאלו למה שלא אדגמן. אני לא אצטנע עכשיו, אני יודעת שאני יפה", היא מחייכת,  "בהתחלה כשהייתי מצטלמת למשהו ומקבלת 1,500 שקל ליום צילום זה היה 'וואו, אני יכולה לקנות לעצמי נעליים, תיקים, שוקולד' – דברים שלא היו לי קודם. היום אני עושה קמפיינים ב-10-15 אלף שקל לקמפיין וזה מטורף, אני לא מבינה את זה. הכסף מברשקה עדיין לא נכנס, גם הוא בטח מאוד יעזור". ככל שהתבססה בתחום, שכנעה את אמה לעזור לה לעבור לבית ספר פרטי. "אני לומדת בבית ספר אנקורי, אקסטרני, אמא שלי ואני התחלקנו בעלויות חצי חצי. חשבתי שאם אלמד בבית ספר ששכר הלימוד בו הוא 20 אלף שקל בשנה, לא יקבלו שם כל אחד, ואנשים יתייחסו אלי יותר יפה מאשר בבית הספר הקודם".

למה? איך התייחסו אלייך?
"נורא. חברות ניתקו איתי קשר כשהתחלתי לדגמן, קינאו, ראיתי את הפרצוף האמיתי שלהן. יום אחד, בסוף כיתה ט', הגעתי לבית ספר ושפכו עלי מים, אמרו לי שאני זונה שמצטלמת עם חזייה ותחתונים. היום אני חברה של בנות מהסוכנות, אין לי חברות מבית ספר להיפגש איתם. אין לי כוח לשמוע בעיות של אנשים. חבר שלי אומר לי שאני זקנה בנפש, הוא צודק. לא מעניין אותי לעשות איתו דברים שמתאימים לגילנו, הוא יוצא לשלוותא עם החברים המטומטמים שלו, אני אפילו לא יודעת מה הם עושים. למה אני צריכה לצאת למועדון? אני מעדיפה לשמוע מוזיקה באוזניות".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

"צבא? אני מרגישה שאני לא חייבת כלום לאף אחד"
נמרוד, חייל טרי בחיל האוויר ובן זוגה בשנתיים האחרונות, הוא אחד האנשים הבודדים שיש לה סבלנות אליהם ושמעלים חיוך על פניה. "הכרתי אותו בבית ספר", היא מספרת, ופניה לפתע מתרככות. "תמיד עניינו אותי הבנים הבוגרים והסתכלתי על הי"בניקים, נמרוד הוא חתיך ותמיד היה מסתכל עלי עולה במדרגות, הוא ידע שאני בקטע שלו. אבל הייתה לו חברה. כששמעתי את זה התבאסתי. הוא היה עושה לי לייקים באינסטגרם. ויום אחד הם נפרדו".

 איזה מזל.
"תשמעי זה לא נעים, לא רציתי שיתחיל בינינו משהו ישר אחרי הפרידה, לא שיחרתי לטרף, אבל זה קרה. בשלב מסוים התחלנו לדבר ובאתי אליו ומאז אנחנו ביחד. בזכות נמרוד אני מרגישה שאני לא צריכה חברות. הוא החברה הכי טובה שלי, אמא שלי, סבתא שלי. הוא מכיל ונותן לי המון".

כשנמרוד יוצא לסופי שבוע מהצבא לביתו שבכפר טרומן, סברינה טועמת סוג של חיים מקבילים, עם משפחה מאמצת, שונה כל כך מנקודת המוצא שלה. "הם גרים בבית ענק, אבא שלו מרצה ואמא שלו עוסקת בניהול, זה עולם אחר", היא מספרת, "בפעם הראשונה שהייתי שם הייתי בהלם, יש אוכל במקרר, המזגנים עובדים כל היום, לי אין בכלל מזגן בבית. בכל שבת הם לוקחים אותי איתם לבקר אותו בבסיס ולפעמים אני ישנה אצלם כבר ביום שבת. השבוע אמא שלו ידעה שיש לי בגרות וסימסה לי בהצלחה, אמא שלי אפילו לא ידעה מזה. אמא שלו גם נתנה לי כסף לפריז לבזבוזים. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם".

צילום: מאיר כהן

צילום: מאיר כהן

לך יש כבר תאריך גיוס?
"לא החלטתי עדיין אם להתגייס. נמרוד רוצה שאתגייס, הוא חושב שזה יסדר לי את החיים אבל אני לא יודעת. אני מרגישה שאני לא חייבת כלום לאף אחד, ולא בטוחה שאני רוצה לתת שנתיים מהחיים שלי. אם הייתי ילדה רגילה שלא מדגמנת והרעילו אותה בבית על הצבא, אז אולי זה היה מתאים אבל זה לא המצב. יש לי חלומות גדולים. זה לא שאני לא רוצה לתרום לחברה, אבל אני רוצה לעשות את זה בדרך שלי. כשאהיה מפורסמת ועשירה אקים עמותה להצלת הקרנפים באפריקה, או להצלה של כלבי רחוב או אתרום להומלסים. אני לא אהיה אחת שרק קונה תיקים של שאנל כל היום".

ואם היא לא תמשיך כדוגמנית, סברינה לא שוללת וטרינריה או משפטים. "אני עוד לא יודעת מה, אבל בינתיים אני משקיעה בלימודים, עושה את ההחלטות שלי כדי להצליח ולהגיע הכי גבוה", היא אומרת בנחישות. אבל החלום הכי גדול שלה, כנראה, הוא להתגיע ליום שבו תוכל לעזור לאמא שלה, ולהתגבר על המתיחות והריחוק ביניהן. "סופיה מצ'טנר, שאיתי בסוכנות, קנתה לאמא שלה דירה אחרי שעשתה את 'דיור' ואמא שלה הפסיקה לנקות בתים. אנחנו לא אותו סיפור, אני עדיין לא בסכומים של סופי, וגם אמא שלי טיפוס שונה. היא עצמאית וגאה, היא לא רוצה להיות חייבת לאף אחד. גם לא לי. הלוואי שהייתי יכולה לעזור לה, שתוכל לחזור הביתה בשלוש בצהריים, לא בעשר בלילה. בינתיים היא לא מאמינה בדוגמנות וחושבת שזה שטויות. לפחות היא עושה לי לפעמים לייקים באינסטגרם".

"היה כל כך כיף, הכל בחו"ל גדול ויפה"  (צילום: Bershka)

"היה כל כך כיף, הכל בחו"ל גדול ויפה" (צילום: Bershka)

"אני לא כמו שאר הילדים בגילי שלא יודעים מה זה בעיות"  (צילום: Bershka)

"אני לא כמו שאר הילדים בגילי שלא יודעים מה זה בעיות" (צילום: Bershka)

"חבר שלי אומר לי שאני זקנה בנפש. הוא צודק" (צילום: Bershka)

"חבר שלי אומר לי שאני זקנה בנפש. הוא צודק" (צילום: Bershka)

 

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

 

A post shared by Sabrina Sheffer (@sabrinasheffer) on

צילום: מאיר כהן | סטיילינג: קרן נפתלי | איפור ושיער: גלי קרן | בגדים: בגד ים שלם: מישה גת, ג׳קט פרחוני: פקטורי 54, כפכפים: סבן סבנטי, תיק: אוסף פרטי, שמלת פסים: סבן סבנטי, מחוך עור: פקטורי 54, חולצה  וגינס: ורנר, גוזיה מנומרת: ורנר, חצאית: סבן סבנטי, פאוץ ענק: אלמביקה, חגורה: אוסף פרטי , משקפי שמש: פרייבט וינטג׳ קולקשן, בגד ים שחור: ורנר, פאוץ: סבן סבנטי, ג׳קט עור: דיסקוורד בפקטורי 54.

השאירו תגובה

 

  • כמה רוע בתגובות.
    חיים קשים כל כך, ואתם מעזים לשפוט, ולדחוף לה את צה"ל הקדוש לגרון.
    סברינה יקירה, עשי רק מה שטוב לך, והתעלמי מהטימטום הישראלי הקולקטיבי.
    אבל על דבר אחד בכ"ז הייתי ממליצה..סייימי תיכון ובגרות, כדי שבעתיד הרחוק, כאשר לא תדגמני, תוכלי ללכת ללמוד ולהשכיל, ויהיה לך משהו משלך שאיש לא יוכל לקחת ממך.

    מאת: אחת העם |‏ 21 ביוני 2018 | 17:40
  • יפהפייה! ואם תוסיף עוד כמה ק"ג למשקל, תהיה עוד יותר יפה. כל המגיבים פה ששופטים אותה, תתביישו לכם. נראה אתכם אילו הייתם חווים את מה שהיא חוותה בילדותה. אין לאיש זכות לשפוט אותה. היא תגדל ותתבגר ותבין לבד את השיעורים שלה ולא מפי צדקנים כמוכם.

    מאת: מפרגנת |‏ 18 ביוני 2018 | 00:02
  • בחורה חכמה ואיכותית. תעשי מה שטוב לך, רק את יודעת איך לחיות את החיים שלך.

    מאת: XX |‏ 17 ביוני 2018 | 23:23
  • כדאי לך לא לכבס את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ.
    גם אני עברתי חיים לא פשוטים, ורק בעלי והאנשים הכי הכי קרובים אליי יודעים מזה.
    זה גם לא נשמע טוב ללכלך על כולם.
    זה נשמע רע ומאוד כפוי טובה שאת מצטיירת ללא חמלה. גם אם את צודקת לגמרי.
    ממליצה לך כן לעשות צבא, אם את רוצה קריירה.

    מאת: מיאמי |‏ 17 ביוני 2018 | 17:39
  • וואוו.. כל כך הרבה מגננות. מבינים מהדיבור שלה שהיא ילדה שמנסה להישמע מבוגרת ומבינה אבל פשוט מדברת מתוך כאב וחומות שבנתה לעצמה.
    חבורת פסיכולוגים שלוקחת אותה פרוייקט לפני שתהפוך סופית לפלוץ זחוח ומנותק??

    מאת: תומר |‏ 16 ביוני 2018 | 21:18
  • חבורת מתחסדים. אז היא לא מוכנה לעשות צבא, אוי אוי אוי, הגביע הקדוש של הישראלי שלא רוצה לצאת פרייאר. בתוך הראיון היא אומרת כמה פעמים שמבחינתה המדינה זרקה אותם לכלבים – כמשפחה הם קיבלו סיוע מינימלי, שבגללו חיו בעוני מחפיר ובגללו המשפחה התפרקה! (הבן נשלח לפנימיה וכו', הבת בכאב אומרת שהלוואי ואמא שלה היתה איתה יותר). מקווה בשבילה שתצליח כמו מצ'טנר, היו לה חיים מספיק קשים.

    ומילה לרותם גור: את מנהלת של ילדות בנות 17. אי אפשר לשלוח אותן לראיון בלי הכנה מקיפה, אפילו לבוגרים זה קשה להיות מחושבים מול עיתונאי. ומה לעשות שלא כל מה שחושבים ואומרים בין חברים אפשר לומר בראיון שמטרתו שיווקית.

    מאת: מיצי |‏ 16 ביוני 2018 | 21:03
  • בהצלחה, ילדה. שיהיה לך רק טוב

    מאת: חן267 |‏ 16 ביוני 2018 | 21:00
  • הבחורה הזאת עוררה בי רק גועל.גם אמא שלי עבדה יום ולילה בשביל להאכיל אותי,וגם לנו לפעמים היה מצבים שבמקרר היה רק מרק ופירה עם קציצות וזה מה שאכלנו שבוע,גם אנחנו לא הדלקנו מזגן בבית או דוד ליותר מ20 דקות בשביל לחסוך כסף,גם לפעמים לא היה כסף לקנות בגדים או זוג נעליים מיותרים.גם גדלתי לבד אפשר להגיד וראיתי אותה שעה וחצי ביום במקרה הטוב וגם אני גדלתי בלי אבא.אבל בחייייםםםםם שלי לא דיברתי ככה על אמא שלי!או על אבא שלי למרות שאני לא בקשר איתו כבר שנים!ואמא שלי בשבילי דמות להערצה איך היא לבד בארץ,הצליחה לגדל אותי בלי יחסר לי משהו,השתדלה לתת לי כל מה שרק אפשר!אולי היא לא הייתה פיסית איתי רוב הזמן אבל תמיד הייתי שבעה,נקיה ולבושה מכובד(גם אם לא הכי יקר)!ומישהו כתב פה שחינוך סובייטי קשוח ושאין צורך לשפוט את העלק דוגמנית הזאת.גם אני חונכתי בחינוך סיבייטי קשוח!לא יכולתי לעשות צעד בלי להגיד לאמא,לצאת עד מאוחר,הכריחו אותי ללמוד ולהתנהג מכובד.ואני מודה לאמא שלי שהיא נתנה לי חינוך כזה!וכשהסתבכתי עם חבורה לא טובה היא הוציאה אותי מזה ובזכות החינוך הזה לא התדרדרתי לסמים וללשכב עם כל מה שזז!למרות שבתור ילדה ש90% מהזמן הייתה לבד יכולתי ליפול לזה בקלות.בקיצור במילה אחת,איכס!ילדה בת 17 בלי כבוד ומוסר שעשתה כמה קמפיינים ועפה על עצמה(לדעתי היא לא משהו בכלל..סופיה שהתפרסמה לפני כמה שנים הרבה יותר יפה,וגם היא חיה חיים פח לפני הפרסום אבל מעולם לא ראיתי שהיא דיברה ככה על אמא).

    מאת: נסטיה 25 |‏ 16 ביוני 2018 | 20:54
  • מדברת דוגרי עברה הרבה בחיים..
    ללכת לישון רעב זה רע..
    מאחל לה שתהיה מאושרת ושתעשה הרבה כסף מגיע לה..
    היא פשוט אדם מותק ובוגר

    מאת: אבי |‏ 16 ביוני 2018 | 19:04
  • לא ייאמן הגברים הרוסיים הם אבות הכי גרועים שיצא לי לראות לא ייאומן

    מאת: אבי |‏ 16 ביוני 2018 | 18:51
  • "אכלו לי שתו לי, אין לי כסף, אני מנקה מדרגות" בדיוק כמו סופיה מצ'טנר – יללנית שמנסה להתפרסם עם עוד סיפור סינדרלה. כמוך יש עוד אלףףףף. את לא הענייה היחידה במדינה, את לא היחידה שמנקה בתים לפרנסתה, ואת לא היחידה שיש להורים שלה בעיות בזוגיות.
    חלאס כבר עם התרבות הזאת של להתפרס בזכות רחמים, ולילל עד הפסגה!! זה פשוט מגעיל הנסיון הנואש הזה של לעורר אמפתיה (בדיוק כמו אצל מצ'טנר). לא מעניין את אף אחד הצרות שלך!
    את רוצה להגיע רחוק? תוכיחי שאת הטובה ביותר ואת הראיוה ביותר וככה תגיעי הכי רחוק שיש. לא על ידי סחיטת רחמים וכיבוס הכביסה המלוכלכת שלך בחוץ. למה זה טוב שאת משפילה ככה את אבא שלך??! אולי גם הוא עבר חיים קשים ולא היה חזק מספיק להתמודד איתם?? למה את בונה את הקריירה שלך על חשבון הקטנת האחר? כי את יודעת שאת לא טובה מספיק בזכות מי שאת בעצמך?? לפחות הסיפור של סופיה מצ'טנר היה נראה במעט אמין, אצלך זה פשוט ניסיון לסחוט צומי. מזעזע מה שניהיה עם הדור הזה!

    מאת: רודפת צדק |‏ 16 ביוני 2018 | 17:50
  • היא מהממת ואמיתית, איזה כנות מרעננת! כל מי ששופט אותה צריך להתעורר מהאשליה ומהר. אימא שלה עדיין פאקינג מנקה, איך בדיוק היא תתגייס לצבא אם מקבלים שם מאות שקלים מסכנים לחודש?! איך בדיוק היא תחיה ממשכורת צבאית?! צריך לשלם ארנונה, חשמל, ביטוח, מזון, נסיעות, אתם דפוקים או מה?! עם איזה כסף היא תתקיים בדיוק? תתביישו לכם אני בהלם מהתגובות. ובקשר לאבא שלה, זכותה להגיד מה שהיא רוצה. רק היא מכירה אותו, לא אתם! זכותה! היא גדלה לבד בעוני מכפיר ובדידות נוראה, והוא לא היה איתה או תמך בה בכלל! למה שהיא תשים עליו? גברים היום באמת דפוקים וזאת האמת.

    מאת: אתם טיפשים |‏ 16 ביוני 2018 | 17:18
  • אז לוקחים אנרוקסית לדגמן כי היא לא הייתה רגילה לאכול בבית לדגמן מול נשים נורמטיביות שאוכלות שהאנרוקסית לובשת אותם במקומן עצוב

    מאת: עדי |‏ 16 ביוני 2018 | 16:00
  • מגיבים תת רמה מגעילים, שופטים בנאדם בלי טיפת יכולת לנסות להבין כמה קשים היו החיים מהם הגיעה.
    היא באמת לא חייבת כלום לאף אחד!!!!!!! בטח שלא לאנשים דוחים כמוכם

    מאת: אני |‏ 16 ביוני 2018 | 14:58
  • המדינה לא דאגה לה כשהיא הייתה קטנה, למה שהיא תעשה משהו בשביל המדינה במקום לדאוג לעצמה ולקריירה שלה???
    ולמה שהיא תביא כסף לאבא ההומלס שלה אם הוא הביא את עצמו למצב הזה ולא טיפל בה כשלא היה לה מה לאכול??
    מה זה התגובות ההזויות האלה אחרי מה שעברה, היא לא חייבת כלום לאף אחד

    מאת: . |‏ 16 ביוני 2018 | 13:28
  • כמה יפה ככה סתומה,
    מילא ללכלך על אבא שלך שלא נתן לך כלום בחיים, אבל אמא שלך קורעת את עצמה כדי שלך יהיה מה לאכול וככה את מדברת עליה?? תתביישי.
    חוץ מזה את מודעת לזה שלהתגייס לצבא זה חובה ואת לא בדיוק בוחרת את זה כן?
    ילדה קטנה שחושבת שמגיע לה משהו כי היא יצאה לעבוד בגיל 14, מחיאות כפיים לא תקבלי פה.

    מאת: מלי |‏ 16 ביוני 2018 | 12:42
  • בתור מישהי שעברה חיים קשים בעצמי, והרבה הרבה יותר ממך,
    תפתחי את הלב, תסלחי.
    יום אחד את תביני שאמא שלך נתנה לך אהבה בדרכה שלה. וזה בלקרוע את התחת בשביל שתהיה לך מיטה לישון בה. וקצת אוכל במקרר.
    ואביך, אולי הרגיש שהוא מיטיב עמך, בזה שהוא שומר מרחק.
    נכון שהיה חסר, וייתכן שאת החור בלב שום סכום כסף לא יימלא.
    אך את תמצאי מה עושה לך טוב, וממלא אותך בנחת.
    שיהיה בהצלחה
    ורק תדעי שהמדינה שאכזבה, עשתה גם היא מה שהיא יכולה בהתאם ליכולת שלה

    מאת: אמא אוהבת |‏ 16 ביוני 2018 | 11:51
  • חלחלילעןיךתףל

    מאת: ליזי |‏ 16 ביוני 2018 | 11:44
  • רק ילדה פח אשפה מלכלכת ככה על אבא שלה גם אם היה לא בסדר בזכותו היא פה הטינופת הקטנה הזאת ולא חייבת כלום למדינה שהיא גדלה בה רק מראה שהיא גיפה תתרום לאפריקה חהחהחה.

    מאת: אבי |‏ 16 ביוני 2018 | 11:22
  • סהכ ילדה קטנה ומיסכנה. היא לא אשמה שיצאה דפוקה.. בושות לספר הכל על משפחתה כאילו מהצד והיא שיקרה לגבי ביטוח לאומי.. הוא משלם לכל אם חד הורית את אותו סכום לספרים שזה יוצא 1000 שח פלוס.. שלא תבלבל את המוח על 100 שח.. זה כניראה אמא שלה עירבבה אותה..

    מאת: אביב |‏ 16 ביוני 2018 | 10:07
  • על 10 הדיברות לא שמעת כנראה, אז תרשי לי להכיר לך את הדיבר החמישי- כבד את אביך ואת אמך.
    כל מה שאמרת בכתבה בטל ב 60 אם את לא מקיימת מצווה כזו חשובה.

    מאת: הדר |‏ 16 ביוני 2018 | 09:01
  • המון בהצלחה. מגיע לך!

    מאת: שיר |‏ 16 ביוני 2018 | 08:30
  • יפיפיה. נשמעת אדם טוב גם אם יש חספוס בנפשה. עברה מהלך חיים קשה. בהצלחה. מאחלת לך הצלחה ושלוות נפש. כיף שאת מעריכה את בן הזוג ומשפחתו, ושיש אור.

    מאת: הלל |‏ 16 ביוני 2018 | 03:16
  • כתוב בתורה כבד את אימך ואת אביך למען יאריכון ימיך ואבא שלך הומלס אים יש לך כסף תיקחי את אבא שלך למרכז גמילה תידאגי לו לשינים. ותיקני לו בגדים ונעלים בזכותו באת לעולם והדרך שבחרת עולם הדוגמנות זה לא טוב את חשופה לדברים לא טובים כי בעולם הדוגמנות יש בזה סמים אונס כדאי שתילמדי משהו יותר חשוב בחיים ולגבי אבא שלך תידאגי לו ידעת שיחתום לך על הדרכון שהית צריכה אל תישפטי את אביך כי יום יבוא וגם לך עלול ליקרוא אותו דבר שתיגדלי כסף בא וכסף הולך כסף זה לא הכל בחיים מישפחה זה דבר אמיתי וחשוב הכי חשוב

    מאת: אורית |‏ 16 ביוני 2018 | 02:26
  • חמודה אבל לא יפה היום כל מי שרזה בצורה מפחידה מקבלים לדוגמנות והילדה הזאת ממש אן בה טיפת יופי

    מאת: תמי |‏ 16 ביוני 2018 | 02:17
  • כול המגיבים פה אפסים שלא מבינים מה זה ילדות קשה וחינוך סובייטי. לפחות דבר בסיסי היא מבינה שלתת למדינה שיורקת עליך בפנים כל החיים כי יש "שמתו כדי לשמור עלינו" זה בולשיט. היא אומרת את האמת בפרצוף.ואתם לא מסוגלים להתמודד עם זה. כן מאת מאד צעירה ותמימה. אני מאחל לך בהצלחה אבל שתדעי שהרבה במדינה פה לא יכילו את הדעות שלך.ואת תצטרכי להעמיד פנים כדי לרצות אותם. זה הפוליטיקה. דווקא יש לי תיקווה שכשתתבגרי תוכלי להיות מודל קצת יותר "ערכי" לנערות צעירות כי התחלת ממקום כל כך נמוך.

    מאת: גרשון |‏ 15 ביוני 2018 | 22:25
  • אם יש לך כסף אז למה אבא שלך הומלס ואמא שלך מנקה בתים?
    זה רק מראה איזה דור אשפה יש היום שלא יודעים להעריך את ההורים.
    אם הייתי אבא שלה היא הייתה מסכנה.

    מאת: אבי |‏ 15 ביוני 2018 | 21:58
  • היא ילדה מקסימה ויפיפיה , וזה מדהים ומקסים מההורים של החבר שלה שמקבלים אותה בלב פתוח אל ביתם .אני בטוחה שהיא ראויה לזה .שמחתי מאוד לקרוא את הכתבה ולהכיר נערה כל כך חכמה ובוגרת מלאה בכנות ומרשה לעצמה לספר את האמת.על החיים שלה והקשיים שאיתם היא צריכה להתמודד, גם הלבטים שלה בקשר לצבא ברורים לי החיים לא פשוטים ואם נפתחו בפנייה הזדמנויות שיכולות לעזור לה בעתיד זה בסדר גם לא לעשות צבא (אין לה אבא עשיר). כן לא כולם גדלים כמו נסיכים או נסיכות לפעמים החיים קשים ומאתגרים .

    מאת: ליאת מרמת השרון |‏ 15 ביוני 2018 | 21:54
  • מדהימה ויפה ברמות !!! אני ממש גאה בך והלוואי והיית חברה שלי

    מאת: ירדן |‏ 15 ביוני 2018 | 20:17
  • שיגייסו אותה מיד

    מאת: פרזיטית משתמטת |‏ 15 ביוני 2018 | 20:02
  • ילדה קטנה וחצופה ללא ערכים ומוסר לא למשפחה ולא למדינה בושה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 15 ביוני 2018 | 18:33
  • אוקסנה, שתי מילים: כל הכבוד! ובארבע מילים: וואלה, אני מחזיק ממך! ואת זה אומר לך אדם שפי 2.5 גדול ממך.
    את חכמה, את פיקחית, את מפוכחת, את כנה, את שורדת, יש לך ניסיון חיים שיכול בשקט להתחלק בין כמה אנשים, את חתולת רחוב, יש לך אינטלגנציה רגשית גבוהה. שאפו עליך על כל זה! זה מאד ניכר לאורך כל הריאיון המאד כן הזה.
    תמשיכי לצעוד את החיים האלה ולשנות לטובה את קלפי הפתיחה הגרועים שקיבלת בתחילת החיים. בשביל עצמך ובשביך אמך!

    מאת: יוני מרמת גן |‏ 15 ביוני 2018 | 17:37
  • מדהים שהרבה אנשים פה אומרים שהיא מתנשאת מבלי להבין כמה הם מתנשאים עליה.
    קל לדבר כאשר הגעתם מבית חם ואוהב ממעמד בינוני-גבוה. נסו רגע לצאת מאזור הנוחות שלכם, לכו לעבוד עם נוער בסיכון או ממעד כלכלי נמוך ואז תבינו קצת מאיזה מקום החספוס שלה מגיע.

    מאת: גל |‏ 15 ביוני 2018 | 17:29
  • אם לא תשרתי את תשרפי לעצמך את הקריירה בארץ מהר מאוד.. רק תשאלי את בר רפאלי- היא עוד הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה בעולם ועדיין נוטרים לה טינה על זה שלא שירתה. שום דבר שתעשי לא יחליף שירות צבאי.
    ואנחנו נצפה מהצד עוד שנה ונראה אם באמת הפנמת משהו…

    מאת: ליאור |‏ 15 ביוני 2018 | 17:23
  • כמה רוע יש פה, מדובר על ילדה בת 17 שעברה חיים מאוד קשים.
    אתם מבינים שמדובר על ידלה שאומרת שלא היה אוכל בבית!??!!? ברור שהיא כועסת על כל העולם ובגלל שהיא ילדה היא גם כנראה לא יודעת עדיין לברור את המילים שלה.
    היא פיתחה שריון והיא רואה הכל בצורה מאוד קרה ומחושבת גם אמא שלה כזאת כי היא לא חיה, היא שורדת כל יום מחדש.
    כל מה שהילדה הזאת רוצה וצריכה זה משפחה נורמלית אבל אין לה את זה וכנראה גם לא יהיה.

    יש פה אנשים ללא טיפת חמלה ואמפטיה

    מאת: נטע |‏ 15 ביוני 2018 | 16:02
  • את אומרת שאת רוצה לתרום להומלסים אבל אפילו לא מסתכלת לכיוון אביך שהוא הומלס כמו שהגדרת . קצת צניעות גם לא תזיק

    מאת: תוהה |‏ 15 ביוני 2018 | 15:25
  • ילדה טפשה! ואם לא תשרת בצבא כי ״ לא לייבת לאף אחד שום דבר״…. יש להחרים אותה ולא לתת לה קמפיינים בישראל. פשוט ילדה מגעילה.

    מאת: ליזי |‏ 15 ביוני 2018 | 15:14
  • בוגרת, מקסימה וחזקה.
    פשוט רואה את הדברים בצורה אחרת מכל המגיבים, וזה לא הופך אותה לטיפשה.
    כולכם גדלת עם אוכל במקרר והיא לא.
    בקלות היא יכלה להגרר למקום לא טוב, כל מה שאתם רואים זה צבא צבא. וצבא.
    היא תעשה את ההחלטות הכי טובות בשבילה ורק בשבילה ולא בשביל המדינה.

    היא כולה לדבר איך היא שהיא רוצה לאבא שלה.
    וכן לשפוט את אמא שלה כי ההורים שלנו עם כל הכבוד לא מושלמים וזה בדיוק הגיל שרואים את זה.
    אני מקווה שבעתיד תבני משפחה טובה וחזקה, ותראי יותר אופטימיות בחיים.

    ולכל השאר די לשיפוטיות המיותרת היא לא מועילה לאף אחד, וגם לא לכם ולנפש שלכם.

    מאת: דנה |‏ 15 ביוני 2018 | 15:05
  • מסכימה עם אלינה… דרך אגב. למי שהגיבה לתגובתי, היא נולדה בארץ, אח שלה לא. למה שילדים, כן בסך הכל ילדים בני 18 ילחמו וילכו לשמור עלייה בזמן שהיא מדגמנת!! והיא טוענת שהיא לא חייבת כלום ומעדיפה למנף את הקריירה שלה. זו הבעייתיות…

    מאת: אור |‏ 15 ביוני 2018 | 14:50
  • אם את רוצה קריירה מצליחה וזה לא משנה אם בארץ או בחו"ל- לעולם, אבל לעולם אל תגידי שאת לא מוכנה להתגייס או אפילו שוקלת לא לעשות את זה. את לא חיה בתרבות או חברה שפתוחה לדברים כאלה וחבל שיקברו אותך עוד לפני שהתחלת. בהצלחה

    מאת: טיפ לחיים |‏ 15 ביוני 2018 | 13:29
  • מה נסגר עם הבחורה הזאת? או שהכתבה הזאת הוציאה אותה מטומטמת או שהיא באמת כזאת.
    חסרת תוכן ואינטילגנציה,לא.תורמת שום דבר.לקהילה וגם יורקת לבאר ממנה היא שוטה.
    בכלל לא.שווה לתת לה במה…רחמים במקסימום.

    מאת: חלולה ממש |‏ 15 ביוני 2018 | 13:21
  • ילדה מסכנה

    מאת: מלי |‏ 15 ביוני 2018 | 13:20
  • איך פרסמו דבר כזה?! יש כנות ויש להיות הזויה.
    ״יוצא לשלוותא עם החברים המטומטמים שלו״ ״לא החלטתי עדיין אם להתגייס״ ואיך שדיברת על אמא שלך ״משוגעת וכו״ שלא נדבר על אבא.
    מצופה מרותם גור שלפחות תוציא אותה נורמלית אם היא לא מסוגלת לבד ולא לשרוף קריירה שלא ממש התחלת עדיין. זו ביקורת בונה.

    מאת: דני |‏ 15 ביוני 2018 | 12:55
  • בתור בחורה בת 21 שהרגע השתחררה מהצבא אחרי 3 שנים, ולא שנתיים, אני רוצה להגיד לך שאת צריכה להתבייש בעצמך.
    לא חייבת כלום לאף אחד? את נולדת פה וגדלת פה, איפה את חושבת שאת נמצאת? לשרת שנתיים זה המינימום שאת יכולה לעשות כדי להחזיר איכשהו על זה שכל החיים שומרים עלייך שתחיי ותשני בשקט.
    את אולי מדברת בצורה בוגרת אבל את לא מבינה כלום ושום דבר מהחיים שלך, לא ראית כלום ולא חווית כלום, תאמיני לי. זה שהייתה לך ילדות קשה לא אומר שאת יכולה לדבר איך שבאלך ולחשוב שעכשיו את לא חייבת לשרת את המדינה כי קצת קשה.
    עברת לבית ספר פרטי טסת לברצלונה התחלת לדגמן ועלה לך העף, אל תשכחי שאת עדיין ילדה בת 17 וכל החיים עוד לפנייך, קצת סבלנות כלפיי אחרים לא יהרוס אותך, אל תדאגי.
    ותוציאי את המילה מטומטם מהלקסיקון שלך למה קצת הגזמת עם זה, אם את כבר טוענת שאת כזאת בוגרת, אז לפחות תדברי בהתאם.

    מאת: אלינה |‏ 15 ביוני 2018 | 12:26
  • הייתי שוקלת שוב איך אני מדברת, להשתמט זה לא בדיוק יעזור לך בחיים. לפחות בישראל. כולם עושים צבא ולמה שאת לא תעשי צבא?! אנשים מתו בשביל שאת תחיי !!!!!!

    מאת: רוני |‏ 15 ביוני 2018 | 11:58
  • סתם עוד רוסייה ….**** וואו אז יש לך אולי קצת כסף..אבל אין לך אושר, רגש שילד יכול להיות מסוגל להרגיש,חמלה למשל עבור אביך..!??!!! תתביישי לך ועוד משהו חשוב….; את לא כזאת יפה …חחחחח חבר שלך סתם משתמש בל חחלוף הימים גם יזרוק אותך!

    מאת: אלינה |‏ 15 ביוני 2018 | 11:43
  • תמשיכי להיות חזקה והרבה בהצלחה בחיים

    מאת: מירי |‏ 15 ביוני 2018 | 10:05
  • בת 17 עם שכל של בת 4. בושה שכל מילה עשירית בכתבה היא 'מטומטמת'. בושה שהיא לא רוצה להתגייס. לא מגיע לה להופיע כלל בכתבה להיות בפרונט.

    מאת: מאיה |‏ 15 ביוני 2018 | 09:24
  • מאחל לה בהצלחה….אבל חבל שכל העולם מטומטם בעיניה!!

    מאת: Arik |‏ 15 ביוני 2018 | 08:48
  • לא יפה חיצונית לא יפה פנימית. ריקה מתוכן ומהות . מחפשת תשומת לב על הכאב וההשפלה של אבא שלה . הילדה הזו חונכה לא נכון ממקום של חוסר . אין לה ערכים דת או מוסר עצמי. היא לא יכולה להיות דוגמה לנוער או פרזנטורית של שום דבר שאני אתקרב או אקנה לילדיי

    מאת: יובל |‏ 15 ביוני 2018 | 08:42
  • לאור: היא לא נולדה בארץ והמדינה לא נתנה לה כמעט כלום אז מה את רוצה ממנה?

    מאת: לאור |‏ 15 ביוני 2018 | 08:26
  • היא מסכנה, עברה חיים קשים מאוד, ולכן פיתחה שריון עבה ונימה מאוד קרה.
    ברור שאיכפת לה ושהיא אוהבת את אמא שלה, אבל מי שגדל עם בנאדם שלא מביע רגשות בהכרח יתקשה עם זה בעצמו.
    בא לי לבשל לה, לתת לה חיבוק, ולהשכיב אותה לישון עם דובי. היא בסה"כ ילדה שעברה יותר מדי בחיים שלה. שיהיה לה רק טוב

    מאת: א. |‏ 15 ביוני 2018 | 08:25
  • בחורה מאוד מרירה שבבית אכלו לה ראש ומירמרו אותה על החיים על גברים על חברה ועל המשפחה שלה הגיע הזמן להיתבגר יקירה ולהבין שמשפחה יש אחת וצריך לקבל אותם כמו שהם ולגבי צבא תגידי תודה שיש מי שמגן עלייך שאת ישנה וחולמת על לדגמן כי יש חיילים ששמורים על השקט הזה וכדי שתיקחי את החיים בידיים כי זה יעזור לך ממש לעבור את גיל ההתבגרות

    מאת: Ad |‏ 15 ביוני 2018 | 08:20
  • פה מלוכלך , כל מילה שנייה מטומטם , מטומטמים . מרגיש שאימא שלה עשתה לה שטיפות מוח , היא מלאה בכל כך הרבה כעס . נערה שגדלה וגודלת במדינת ישראל ואומרת שהיא לא חייבת כלום לאף אחד פשוט כתבה מזעזעת על נערה דוחה ברמות על. אין בה כלום וכלום לא טוב לך פה? תעזבי . פח אשפה של בן אדם.

    מאת: ללי |‏ 15 ביוני 2018 | 08:08
  • לא יודעת מה אתם רוצים ממנה.
    משפחה זה ממש לא חזק מהכול! להפך, לפעמים זה הורס כל חלקה טובה. תלוי מי האנשים במשפחה שלך.
    ומותר להחליט שצבא זה לא בשבילך. לא כל אחד מתאים לזה. ובלאו הכי חצי מהאזרחים (דתיים וערבים) לא עושים צבא. אז למה החצי השני חייבים?
    בקיצור, הריאיון הזה על הכיפק, אני לא מוצאת בו שום פסול.
    (אני רק לא חושבת שהיא יפה. זה הכול.)

    מאת: מישי |‏ 15 ביוני 2018 | 08:03
  • שום דבר לא יפה בה, סך הכל מתאימה למודל הרזון המוגזם.
    ומבחינת הפנימיות שלה, כיעור מוחלט.

    מאת: קווין בי |‏ 15 ביוני 2018 | 08:00
  • מה קורה היום עם הדוגמניות, הן רגילות אפילו פחות מהממוצע. מצד שני אולי זה אומר שהיפות היום קיבלו שכל ומנצלות את מוחן וכישוריהן להצליח בחיים ולא נופלות בפח "דוגמנות" שהיא זנות מודרנית לכל דבר ועניין.

    מאת: דן |‏ 15 ביוני 2018 | 07:17
  • אל תשפוט אדם כל עוד אתה לא במקומו

    מאת: מיכאל |‏ 15 ביוני 2018 | 07:14
  • .hh

    מאת: אתם מגעיילים עם התגובות שלכם! מדובר בילדה שעברה חיים לא פשוטים בכלל! אז אם היא עדיין כועסת על כל העולם זה מובן..היא בסהכ טינייג'ר לא משנה כמה ה |‏ 15 ביוני 2018 | 06:45
  • מתוקה תשמרי על עצמך

    מאת: שיהיה לך בהצלחה!! |‏ 15 ביוני 2018 | 06:39
  • כולם מטומטמים בעיניך? להבא כדאי לך להתייעץ עם מנהל/ת.יח"צ לפני שאת מתראיינת. הכתבה מציירת אותך כאדם לא נעים, מתנשא וחי בסרט.
    תהי יפה ותשתקי מאוד מתאים פה

    מאת: קוקי |‏ 15 ביוני 2018 | 06:10
  • יפה מאוד אם אופי על הפנים. קוראת לכולם "מטומטמים". אמא שלה שקוראת את התחת בשבילה היא גם לא הכי מתייחסת, אח שלה שהיו לו חיים קשים מזה לא ליראות לא לדבר כי האמא כועסת עליו? שלא לדבר על זה שיש לה אפשרות לעזור לאבא והיא קוראת לו מטומטם. היא מעולם לא שמעה את הצד שלו בסיפור. שלא לדבר על הצבא יש דרך.להגיד שאת לא רוצה ללכת לצבא. כמו שהקרירה שלה תעלה ככה היא גם טיפול אם כזה אופי מגעיל

    מאת: נטלי |‏ 15 ביוני 2018 | 05:44
  • חבל על הזמן! בחורה יפייפיה עם גוף פצצה!
    אחלה דוגמנית והלוואי תצליח בתחום הזה כי היא מאוד יפה.

    מאת: ilana |‏ 15 ביוני 2018 | 05:24
  • לא היא לא מגעילה, זו ילדה שעברה מלא בחיים שלה, סבלה מכל הרוע של החברה הישראלית, גדלה ללא אהבה וזה מה שהיא יודעת …לשרוד! נכון, עדיף להתגייס, אבל אסור לשפוט, נשמע שלאימא שלה לא באמת אכפת ממנה ו,שגדלה ללא חום וללא אהבה, אני מאחלת לך שתצליחי בכל , נשמע שאת מאד בוגרת לגילך. הלוואי תמצאי את השקט הנפשי שלך

    מאת: יעל |‏ 15 ביוני 2018 | 03:44
  • מה זה הדיבור הגולה הזה ולמה נותנים לו במה?! אני לא יודעת מי יותר מטומטמת, הילדה שחיה באיזה פנטזיה או ה כתבת

    מאת: מהדהפק |‏ 15 ביוני 2018 | 01:06
  • ילדותית, טיפשה וריקה מתוכן. בעוד כמה שנים היא כנראה תתחרט מאוד על הראיון הזה אחרי שהיא פתחה על כל המשפחה שלה ואת כל סיפור חייה, מטומטמת !!!

    מאת: אור |‏ 15 ביוני 2018 | 01:01
  • אמא שלה צודקת וכנראה אכן עדיף שתלמד רפואה, מלבד יחסי האנוש הגרועים שלה – לא הייתי רוצה להיות המטופל שמגיע אליה. בגלל שאני במצב רוח טוב היום, עצה חינם, עליי: להיות אנטיפתית לא הופך אותך לבוגרת. תנסי להיות נחמדה לאנשים ותראי אילו עולמות זה פותח.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 15 ביוני 2018 | 00:49
  • ילדה מקסימה, יפת מראה.
    קנאים קטנים, ילדה שעברה ילדות קשה וסוף סוף המזל מאיר לה פנים אין לשפוט! עלי והצליחי.

    מאת: מוטי |‏ 15 ביוני 2018 | 00:10
  • בבקשה תגלו לי את החברה והדגם

    מאת: ₧ |‏ 14 ביוני 2018 | 23:47
  • למה אנשים מדברים בצורה כזאת?
    תחשבו עליה על מה שהיא עברה בחיים שלה.
    טיפה רגישות לא תזיק לכם.
    אני לא מבין איך אנשים הם כאלה רעים.
    איך לא אכפת לכם לפגוע ככה בבחורה בפרט שהיא עברה כל כך הרבה.

    מאת: יהודה |‏ 14 ביוני 2018 | 23:33
  • כל כך יפה. וגם מיוחדת.כן תצילי את הקרנפים

    מאת: אזרחית |‏ 14 ביוני 2018 | 23:32
  • סברינה היקרה, את ילדה מקסימה! עברת דברים מאוד לא קלים ועל כן את מאמצת חזות קשוחה. אני בטוחה שזאת מגננה כי את מפחדת להפגע.
    תרשי לעצמך להיות יותר רכה, זה דורש הרבה פחות מאמץ. החיים שלנו הם כמו ראי, מה שאתה אנחנו משקפים לבחוץ זה מה שאנחנו מקבלים בחזרה.
    מאחלת לך שתצליחי בגדול

    מאת: דניאלה |‏ 14 ביוני 2018 | 23:31
  • ילדותית נורא…

    מאת: דנה |‏ 14 ביוני 2018 | 23:08
  • היא מושלמת.. יופי מרתק, מעניין. צופה לה עתיד ענק. שתצליח והלוואי שתלמד להיות שמחה. והיא אכן לא חייבת למדינה הזו כלום, כי המדינה לא נתנה לה או לאמא שלה כלום!!

    מאת: יעל |‏ 14 ביוני 2018 | 23:06
  • למגיבים אור ושי, היא באמת לא חייבת כלום לאף אחד. לא יתכן שאנשים יחיו בתנאים שכאלה כמו שהיא תיארה, ואז המדינה גם תדרוש מהם לבזבז שנתיים מהחיים שלהם כדי להגיש תה לקצינים.
    מאחלת לבחורה המון הצלחה בחיים. החבר שלה ומשפחתו נשמעים נחמדים, אבל אני מציעה לה להיזהר מבחורים שתלטניים. אל תתני לאף אחד להגיד לך מה לעשות ואיך להתנהג.

    מאת: א |‏ 14 ביוני 2018 | 22:34
  • היא רדודה ושיטחית. נכון שסבלה מאוד כילדה אך בוחרת בנתיב חיים שיוביל אותה לכלום.
    מעבר לזה, לא נשמעת חכמה במיוחד. תרתי משמע.

    מאת: עינת |‏ 14 ביוני 2018 | 22:27
  • חבל שהיא מוקירה את הסטיגמה שדוגמניות הן מטומטמות. זאתי רואה הכל בשחור-לבן מהבועה הקטנה שלה. זאתי רוצה עוד להיות רופאה (וטרינרית) או עורכת דין. מקווה שהיא תקרא או קראה את הכתבה ותבין כמה שטויות יוצאות לה מהפה.

    נ"ב בחיים לא תגיע לקרסוליים של סופי. לא מבחינת מראה, חוכמה, אישיות, או פרסום/כסף.

    מאת: נועה |‏ 14 ביוני 2018 | 22:12
  • כמה נקודות חן חומות יש לה ,מוזר שלקחו אותה לדגמן

    מאת: הדוגמן |‏ 14 ביוני 2018 | 21:09
  • מדהים איך כל מי שבסוכנות של רוברטו רוצה לדלג על שלב הצבא.

    מאת: ר |‏ 14 ביוני 2018 | 20:54
  • מאחלת לך המון בהצלחה למרות הקושי והקשיים את ממשיכה וחדורת מטרה להצליח

    מאת: אילנה |‏ 14 ביוני 2018 | 20:50
  • כואב לי עליה שהיא הביאה כל כך הרבה מידע אישי על החיים שלה ושהכל חשוף לעיני כולם… אני חושבת על המשפחה המצומצמת שלה (גם אם לא קרובה) וזה עושה לי קצת קווץ' על הכבוד שלהם.. אלא אם כן לא אכפת לה מה יחשבו ואז סבבה

    מאת: אירה |‏ 14 ביוני 2018 | 20:46
  • סברינה חביבה לא יודעת אם את יודעת אבל יש הרבה אנשים שלא כל כך מתאים להם לשרת בצבא אבל אנחנו חיים במדינה שזה המצב בו. כדאי שתביני שהמדינה לא עשתה לך או למשפחתך שום דבר, לא מבינה כלפי מי מופנה הכעס הזה..
    מקווה מאד שתתגייסי. גדולות וטובות ממך משרתות ושירתו בצבא. מוזר שעם כל מה שעברת את נשמעת כמו מפונקת חסרת ערכים.

    מאת: עדי |‏ 14 ביוני 2018 | 20:17
  • היא ילדה נחמדה ומתוקה, אבל בשום תמונה אני לא רואה יופי. לא בפרצוף ולא בגוף. לא מבינה את זה.

    מאת: מישי |‏ 14 ביוני 2018 | 19:50
  • בושה. ילדה שנולדה במדינת ישראל ופשוט אומרת שהיא לא חייבת כלום לאף אחד… למה בני נוער שהם בסך הכל שנה מעלייך מחויבים לשרת את המדינה ואת "לא החלטתי עדיין אם להתגייס…" בושה.

    מאת: אור |‏ 14 ביוני 2018 | 19:14
  • משתמטת שלא מוכנה להגיש תה לקצינים!

    מאת: שי |‏ 14 ביוני 2018 | 19:02
  • בחורה עם ראש על הכתפיים.. הבגרות זועקת ואפילו קצת מעציבה.. תצליחי מתוקה ותתני לעצמך להיות רכה, מכילה וסלחנית לקרובים שלך.. אבל זה כבר יבוא עם הגיל.. החיים ילמדו אותך שהמשפחה זה חזק מהכל

    מאת: באה טוב |‏ 14 ביוני 2018 | 18:55
  • מצטערת להגיד את זה, אבל הילדה הזאת פשוט מגעילה נורא, איך היא מדברת

    מאת: מיקה |‏ 14 ביוני 2018 | 18:32