"להיות פמיניסטית זה לאהוב נשים בכלל, לא רק את אלה שקשה להן"

יאנה לוי הייתה רוצה שידברו יותר על אימהות דוגמניות - נשים יפות שחוזרות לגזרה בקלות, מצליחות לתקתק בית וילדים במקביל לקריירה זוהרת וטסות לחו"ל בלי רגשות אשמה - אבל היא מרגישה שהחברה נותנת מקום רק לקושי ולכיעור. עם שני ילדים, ממוצע של שתי חופשות במלדיביים בשנה ושני קמפיינים חדשים היא לא מתנצלת על איך שהיא נראית וגם לא על הבריכה שהיא עומדת לבנות בחצר הבית שלה בנווה צדק. "חשבתי שאפסיק לדגמן אחרי שאלד. אבל חודשיים אחרי כבר הצטלמתי שוב"

מאת  | ‏ 25 אפריל 2018
 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

לפני 13 שנים, כשהייתה בת 15, הגיעה יאנה לוי לשכונת נווה צדק בתל אביב לצלם את קמפיין הדוגמנות הראשון שלה. לוי, שעלתה בגיל שש מרוסיה, השתאתה מהלוקיישן היפה. "הייתי עם צלם רוסי, ואמרתי לו 'אני לא מאמינה שאנשים גרים פה'. בשכונה שגרתי בה בפתח תקווה לא הייתה צמחייה בכלל, ובנווה צדק ראיתי מפלי מים ורצפת שיש. אמרתי לצלם שזה ממש מקום מושלם, והוא אמר לי, 'כן, רק עשירים גרים פה. את בחיים לא תגורי פה'".

שש שנים אחרי השיחה ההיא לוי עברה לגור בנווה צדק. "נזכרתי בסיפור ההוא רק כמה שנים מאוחר יותר, וחשבתי לעצמי שזו סגירת מעגל יפה", היא אומרת היום. היא בת 28, מתגוררת בלב השכונה עם בעלה, איש העסקים תומר לוי, מנכ"ל חברת אס או אס אנרגיה ("כששואלים אותי מה הוא עושה אני אומרת שהוא מתדלק") ועם שני ילדיה הקטנים, אנדריאה בת השנתיים וחצי ואדיר בן השמונה חודשים; היא מתניידת בג'יפ כסוף, הספיקה לנסוע למלדיביים 13 פעמים מאז שנישאה, והיא ותומר בדיוק מתכננים לבנות בריכה בחצר הבית. חתיכת סגירת מעגל.

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)

"לעניין הכלכלי לא הייתה משמעות"

לפני שהתחתנה היא גרה עם ההורים, דגמנה ותכננה בכלל ללמוד תזונה. "שני ההורים שלי רופאים, והכיוון של תזונה קלינית ממש מזכיר לי רפואה. בנוסף, הייתה תקופה שהיה לי אקנה בפנים ורציתי לדעת איך לטפל בגוף בתזונה נכונה", היא מספרת. שמה נזכר לא פעם באייטמים במדורי האופנה והרכילות, גם בזכות קשר של יותר משנה עם שחקן נבחרת ישראל בכדורגל, ליאור אליהו. את תומר פגשה בזכות חברה משותפת בגיל 21. "החברה שלי דיברה עם תומר וסיפרה לו שהיא יוצאת איתי באותו ערב, והוא שאל עליי. הצטלמתי אז לקליפ של עומר אדם, 'מאושרת', אז שלחתי לתומר את הלינק כדי לכבוש את ליבו. נפגשנו ודיברנו, ומאז הוא הגיע אליי לבית של ההורים כל יום".

התחתנתם כשהיית בגיל 23. זה לא גיל צעיר?
"כל החברות שלי התחתנו גם בגיל כזה. אני חושבת שלא רק שלא הייתי צעירה מדי, אפילו הרגשתי מבוגרת.התחתנתי נטו כדי להיות נשואה לאדם הזה והיום אנשים מתחתנים כדי להביא ילדים. אני הבאתי את הילדה הראשונה רק בגיל 25. היה לי מזל. למצוא אהבה עם כבוד הדדי, בלי תחרות. זה קשר מדהים ואני שמחה שהוא בחיי".

יש בינכם לא מעט פערים. היה קשה לגשר על זה בהתחלה?
"תומר מבוגר ממני ב-11 שנים ואנחנו לא באים מאותו עולם, אבל דווקא זה מה שגרם לזה להצליח. הוא נטו איש עסקים שמבין טוב בעולם שלו, ואני דוגמנית שמבינה בעולם שלי. זה לא שחקן ושחקנית או דוגמן ודוגמנית שחיים יחד, זה לא מפורסם ומפורסמת יחד. קשה להיות בזוגיות כשהמקצועות משותפים. תומר הוא הקרקע של הבית. מההתחלה היה קליק של אדם נכון, לעניין הכלכלי לא הייתה משמעות. כשפגשתי אותו הוא היה אמיד, אבל היום הוא יותר ממה שהכרתי אותו. את כל הכסף ואת הקריירה שלו הוא בנה מאז שאנחנו יחד. לא חתמתי על הסכם ממון. היום זה שמים וארץ לעומת מה שהיה כשהכרנו".

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

איך החלוקה בינכם בבית?
"יש לו את החופש לעבוד ולחזור הביתה בשעות מאוחרות, כי הוא יודע שהכל בשליטה. לא מזמן טסתי לשבוע עם חברות לתאילנד והשארתי את הילדים איתו ועם אמא שלו. זה היה חלום של כל החברות שלי, כולנו בנות אותו גיל ועם אותו מצב של ילדים. תומר אמר לי שכשהוא הלך לעבודה הוא לא היה שקט, כי רק כשאני נמצאת יש לו ביטחון ושקט נפשי שהכל בסדר, שהבית בסדר. זה מסכם את זה. הוא רגוע כשאני איתו, זה חלק מההצלחה שלו".

איזו אמא את?
"אמא נוכחת מאוד. את אנדריאה אני כל הזמן מביאה ואוספת מהגן, ועם אדיר אני יחד כל הזמן, אין לו מטפלת קבועה. כשאני לא מדגמנת אני איתם. חוץ מזה אני אמא ששמה גבולות, נניח בשינה, אין לעבור את שעה שמונה-תשע בערב. כולם במיטות. גמלתי אותם נורא מהר מהבקבוק בלילה, ככה שמגיל חודשיים ישנו לילה שלם".

איך גמלת אותם בגיל כזה?
"לא הייתי צריכה יועצת שינה כי ידעתי מה עושים במצב הזה איכשהו מעצמי. זה שבוע עבודה, כי את צריכה להחליף את הבקבוק במוצץ וכל פעם למשוך יותר זמן עד שהם מתרגלים בלי. כל רבע שעה שמתי מוצץ במקום בקבוק, ואז כשהתינוק רעב זה הופך להיות כל עשר דקות. את בלי שינה קבועה שבוע, ואז זה בסדר. הם התרגלו לא לאכול בלילה".

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)

מה את חושבת על הנקה כדוגמנית?
"הנקתי חודשיים, עד שנגמר לי החלב, אבל דוגמניות בדרך כלל לא מניקות, הן מעדיפות לשמור על החזה. הזמינו אותי לתוכנית הבוקר לדבר על התמונה של קנדיס סוונפול, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט שהעלתה תמונה שלה מניקה את התינוק שלה ונראתה מושלם. התמונה עוררה סערה עולמית, ואימהות כתבו לה שאמא לא נראית ככה והיא בונה אשליה שיוצרת להן תסכול. אני מבינה את הצד הזה ומתחברת אליו, אבל איזה מדהים זה שהיא מניקה ומראה לעולם שגם אמא דוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרט עושה את זה. ברור שהיא נראית מושלמת, כי כשצילמו את התמונה היא הייתה בצילומים, איפרו אותה והלבישו אותה והילד שלה היה רעב, אז הוא אכל. בעיניי זה מהמם, בעיניי להיות פמיניסטית זה לאהוב נשים בכלל, לא רק את אלה שקשה להן או את אלה שקל להן. אבל הביאו לפאנל נשים שלא קשורות לדוגמנות בכלל, ותסכל אותי שלא רוצים לשמוע את הצד שלה. בסוף בכלל לא דיברו על התמונה, רק על הנקה בציבור".

ומה דעתך על הנקה בציבור?
"אפשר לעשות לדעתי, אם את מכסה את עצמך. אני לא שופטת כאלה שלא שמות, אבל בעיניי זה עניין של אסתטיקה. אני באה מעולם של נראות גדולה, ממקום כזה אני הייתי מכסה. אבל אני לא דוגמה, לא יצאתי מהבית כשהייתי מניקה כי מי יוצא מהבית בכלל בחודשיים הראשונים?"

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

"ימי צילום הם זמן איכות שלי עם הבת שלי"

ברזומה שלה קמפיינים גדולים לאפרודיטה, אקספוז ועוד מותגים רבים, ובימים אלה היא מצטלמת בפעם השנייה לספידו. גם במהלך ההיריון הראשון לא הפסיקה לעבוד והצטלמה לאבישג ארבל, והיא מתעסקת הרבה בשאלות של שילוב קריירת דוגמנות עם אימהות. "הייתי שמחה לדבר על הצד שאף אחד לא מדבר עליו. נורא לא מקובל עכשיו לדבר על אישה יפה, דוגמנית ואמא. מקובל להראות את הצד השמן, המתוסכל והקשה. איך קשה לחזור לגוף שלך אחרי לידה".

לך לא היה קשה לחזור לגוף שלך?
"לא, לא היה קשה. מצד שני העור שלי בבטן הוא עור סבבה, אבל זה לא עור של ילדה. רזון זה משהו גנטי אצלי ואני חושבת שהגוף שלי זוכר את הספורט שעשיתי בתור ילדה, הייתי שנים בהתעמלות אומנותית ועדיין יש לי שרירים".

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)

נפרדת מהגוף שלך לפני שנכנסת להיריון?
"חשבתי שאני אפסיק לדגמן אחרי שאלד. הרגשתי שאני נמצאת במקום נוח בחיים ודוגמנות זה קשה, כי את צריכה לתחזק גוף, סוכנות וכו'. חשבתי שאולי כבר לא אחזור לזה, אבל בסוף החלטתי שכן וחודשיים אחרי שילדתי כבר הצטלמתי שוב. אחרי הלידות ההתעניינות בי רק גדלה, אז התחלתי לעשות את הדברים השווים באמת. אני ממש מרגישה שמעריכים אותי יותר מאז שאני אמא. פעם היו מתייחסים אליי כמו לכל דוגמנית צעירה, תהיי יפה ותשתקי. היום יש אליי המון כבוד".

כמה את משקיעה בקריירה שלך? את מבואסת שעדיין לא פרצת באמת?
"אני יכולה ללכת לתוכנית ריאליטי וזה יהיה בום. הציעו לי כל מיני דברים בעבר והיו מחשבות לעשות, אבל הרגשתי שזה לא מתאים כי הייתי במקום אחר של חתונה וילדים. כנראה שהסיפור שלי מתאים לי, היום אני מעניינת יותר. אף פעם לא הייתי איזה סלב כמו אסתי גינזבורג, שעל היום הראשון שלה הצטלמה לקמפיין וכל המדינה הכירה אותה. אני עולה כל פעם עוד מדרגה ולאט, אני מרגישה שאולי זה נכון לאופי שלי. היום אני עושה דברים שמעניינים אותי ומגשימה חלומות שרציתי".

אילו חלומות?
"השאיפות שלי זה קודם כל להביא עוד שני ילדים. זו זכות בעיניי. אני חושבת שבשלב הזה הייתי מאוד שמחה לפנות לטלוויזיה, לעשות איזה סרט או סדרה, אולי אפילו לכתוב תסריט. הנחייה גם מאוד קורצת לי. אני בן אדם מאוד מצחיק, הליצנית של החבורה" .

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

לוי מודה שהייתה שמחה להשתלב בהנחיה באחת מתוכנית הבוקר, אבל עד שזה יקרה היא מקדישה זמן לחלום ישן, ופעמיים בשבוע רוכבת בחווה על סוסים. "כל החיים פחדתי מסוסים ומאוד רציתי להתגבר על הפחד. בגיל עשר הייתי לבד בבית וראיתי סרט שהיה כתוב עליו ברוסית 'קומדיה', שמתי את הסרט וזה היה 'הצלצול'. הייתי חייבת לראות עד הסוף, כדי לדעת שהכל בסוף בסדר, והיה שם איזה קטע של סוס משתולל ומאז אני מפחדת מסוסים. אפשר לראות את זה באינסטגרם שלי, בפעם הראשונה שעמדתי ליד סוס רעדתי, וצריך לשחק אותה כי הסוס מרגיש את הפחד. בתמונה האחרונה כבר רואים שאני נותנת לסוס נשיקה".

ויש את האינסטגרם שלה. בחשבון הסופר פוטוגני, שצבר 40 אלף עוקבים, לוי מעלה תמונות של בתה אנדריאה מקמפיינים אליהם הצטלמה הילדה לבד, לשילב למשל, או מקמפיינים משותפים כמו לליין האופנה מיני-גליתה, שם לבושות האם והבת בבגדים תואמים ומתחבקות מחויכות על שפת הבריכה. בנוסף עולות בעמוד גם תמונות של הילדים ביאכטה, במסעדה, ברחוב או בבית, פעמים רבות עם תיוג לבגדים שהם לובשים בתמונה. לוי אומרת שלו הייתה רוצה, הייתה יכולה בקלות להפוך את אנדריאה לעסק מניב הרבה יותר. "נולדה לי מלכת יופי, אז אפשר להבין למה כולם רוצים לצלם אותה. שואלים אותי 'למה את לא פותחת אינסטגרם לבת שלך?'. יהיו לה מלא עוקבים, אבל זו לא אופציה מבחינתי כרגע בכלל. אני גם לא לוקחת כל קמפיין שמציעים לאנדריאה, ומציעים לה המון. אם הייתי אמא שצריכה להתפרנס אז כנראה שבזכות ההצעות האלה לא הייתי צריכה לדאוג. אני יכולה להבין הורים ששולחים ילדים לצילומים, אבל אצלי זה לא המצב".

יאנה ובתה בקמפיין למיני גליתה (צילום: שי פרנקו)

יאנה ובתה בקמפיין למיני-גליתה (צילום: שי פרנקו)

מה הגבולות שלך מבחינת חשיפת הילדים? 
"לא אעלה תמונות שלהם מתקלחים".

את לא חוששת שאולי יום אחד היא תכעס על החשיפה?
"זה זמן איכות שלי איתה. הצילומים כיפיים, זו לא עבודה של עשר שעות. זה בדרך כלל במקום פסטורלי ונעשה תוך כדי משחק, שזה קשה לי כי אני צריכה להיות גם אמא, גם ליצנית וגם דוגמנית. זה קשה נורא להצטלם ולהחזיק אותה בפוזה שתתאים לבגד, אבל היא נהנית, נותנים לה שם חוברת ציורים וכולם חמודים אליה, היא שואלת בעצמה מתי נלך לצילומים. אני דואגת שהשעות שהיא מצטלמת יהיו לפי החוק, וכשהיא צריכה לסיים תומר בא לאסוף אותה ואם צריך אני נשארת על הסט להמשיך עם הצילומים".

למה את חושבת שהחשבון שלך מעורר כזה עניין?
"אנשים מתעניינים באמא שהיא גם דוגמנית. רוב הדוגמניות מסתירות את ההורות שלהן, אני מדברת על זה ומראה את זה. ההצלחה של החשבון גורמת לי להרגיש שזה לא שהלקוח בחר בי, אלא הקהל. האינסטגרם הביא לי את הלקוחות. פונים לסוכן שלי ואומרים לו שרוצים שאעשה קמפיינים בגלל העמוד".

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)

איך את מחליטה מה להעלות לעמוד?
"באינסטגרם הכל נתון לשליטתי במאה אחוז, מה שאני רוצה לחשוף אני חושפת ומה שלא, לא. אני לא מעלה כל תמונה. לסטורי אני מעלה חופשי, 24 שעות אפשר לדעת מה אני עושה, אין שום פילטרים. העמוד עצמו הוא יותר דף עיתונאי מבחינתי. כמו שאת קוראת עיתון ותבחני את העיתון על פי התוכן ועד כמה הוא מעניין? אז התוכן שאני מעלה לשם הוא מעניין. נניח, העליתי תמונה שלי וכתבתי על הלידה הקשה שהייתה לי. הייתי צריכה באופן לא מתוכנן ללדת בקיסרי, וזה היה מפחיד וקשה. אני מאמינה שילד מביא ברכה ומזל ומגשים לך חלום לא ממומש. ילדתי את אנדריאה, ואז האינסטגרם שלי התחיל להצליח. חודשיים אחרי שילדתי את אדיר קיבלתי את הקמפיין עם אנדריאה. אז אולי הטראומה קשה, אבל אל תעצרי, אל תוותרי ותגשימי חלומות".

את סיפור הלידה הקשה העלית על רקע תמונה מהממת שלך ושל אנדריאה. מה עם להראות צדדים פחות טובים כמו שהם?
"אני לא אעלה את הצלקת שלי, כי זה קצת מגעיל. אני לא צריכה להעלות את עצמי ככה. עברתי טראומות בחיים ולא לקחתי אותן לכיוון שלילי, זה מה שהחזיק אותי אדם שפוי ונורמלי. כולנו עוברים דברים וכל אחד לוקח אותם למקומות אחרים. אפשר לקחת את זה למקומות של חוסר ביטחון, אבל אני מעדיפה להגשים את החלומות שיש לי במקום".

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

"לא הבנתי למה אני אמורה להתנשק איתם"

לוי עלתה מרוסיה בגיל שש עם הוריה, זוג רופאים, ועם אחותה. הזיכרונות שלה כוללים שלג וילדות שמחה:"הכל טוב בגיל הזה". בתחילה התמקמה המשפחה אצל קרובי משפחה בחיפה. "היינו שמונה אנשים בדירת חדר במשך חודשיים, עד שעברנו לפתח תקווה בגלל ההתעמלות שלי".

בדיעבד, היא מספרת, העלייה לארץ הייתה קשה להורים. "הרוסים הסובייטים האמיתיים לא מראים את זה. אמא שלי עד היום רופאה באסותא, במחלקה האונקולוגית, והיא מדברת בצורה נורא שכלתנית. את אומרת לעצמך על דברים טרגיים, 'אלוהים איך זה קורה?', והיא מדברת על אנשים מתים למשל כאילו זה בסדר. זה נכון שזה חלק מהעולם, אבל היא ממש מקבלת את החיים כחיים. להיוולד ולמות. אני רגישה יותר".

ואבא שלך?
"הוא היה מנתח ברוסיה, והיום יש לו מוסך. הוא אומר 'מה זה משנה אם אתה מנתח בן אדם או כלי רכב?' הוא מת על מכוניות, הוא מתקן בעצמו. כשהם עלו שניהם היו צריכים לעבור מבחנים ברפואה, אז הוא העדיף שאמא שלי תעשה את זה ובינתיים היה צריך להתפרנס כדי להביא כסף למשפחה. לא הרגשתי שזה משבר בשבילו, אבל אולי הם הציגו לי את זה ככה כדי לא לפגוע בי".

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)

רק לאחרונה סיפרו ההורים ללוי שהם מתגרשים, בגיל 60. "הם היו נשואים 35 שנה. הם אמרו שהם לא מסתדרים. זה סיפור הזוי. אני במשבר".

לא יותר קל כשזה קורה כשאת בת 28 ולא שמונה?
"יותר קל, כי אני לא ילדה, אבל זו טראומה כי את מאמינה באיזה אידיאל לחיים. יש לך משפחה עם הורים נשואים, ופתאום הם מתגרשים וכבר אין לך את הפריבילגיה להגיד שאת באה ממשפחה כזו יותר".

את עוזרת להם כלכלית?
"מתי שהם יצטרכו את העזרה שלי, תמיד אהיה שם בשבילם".

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

בתור ילדה התמודדה עם קשיים חברתיים. "עברתי חרם מלא פעמים. בכיתה ה', כשעברנו לפתח תקווה, הילדים ממש התלהבו ממני ונהייתי מקובלת, אבל לא ידעתי איך להתמודד עם זה. כשהמקובלים היו נפגשים בבוקר ואומרים שלום הם גם היו נותנים אחד לשני נשיקה על הלחי, ואני לא הבנתי למה אני אמורה להתנשק איתם. אולי זו הרוסייה שבי, כי שם לא נותנים נשיקות ככה, אז עשו עליי חרם כי לא התאמתי לחבורה. בפעם השנייה, בכיתה ח', פרצו לי ללוקר, לקחו לי את המעיל ושטפו איתו את המסדרון. זה שבר אותי ובכיתי. זה עבר ואז כולן רצו להיות חברות שלי. לא הסכמתי".

אולי קינאו בך.
"אולי, אבל אני לא רוצה להגיד את זה ולצאת מתנשאת. לא לקחתי את זה למקום של חוסר ביטחון. זה משהו שבא מהבית, כי ההורים שלי כל הזמן היללו אותי ואמרו לי 'איזה חמודה את ומקסימה'. ובכל מקרה לא היה לי זמן לחיי חברה, ההתעמלות שמרה עליי, זו הייתה הבריחה שלי. ילדים אחרים הולכים אחרי בית ספר לראות סרט או לבלות, אותי אמא שלי הייתה אוספת מהלימודים, הייתי אוכלת באוטו בדרך לאימון ואז בלילה חוזרת ועושה שיעורים. כל יום. בחופש הגדול היה לי חופש של שבועיים מההתעמלות, ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי. הייתי הולכת לשכונה, יושבת בספסלים עם כל הילדים והיינו משחקים גולות. רק אז הרגשתי כמו כולם".

(צילום: רונן פדידה)

(צילום: רונן פדידה)


 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

"זה זמן איכות שלי איתה" (צילום: שי פרנקו לגליתה)

זמן איכות ביחד (צילום: שי פרנקו לגליתה)


 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

 

 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

"קשה להצטלם ולהחזיק אותה בפוזה שתתאים לבגד, אבל היא נהנית" (צילום: שי פרנקו לגליתה)

"קשה להצטלם ולהחזיק אותה בפוזה שתתאים לבגד, אבל היא נהנית" (צילום: שי פרנקו לגליתה)

מתוך הקמפיין לספידו (צילום: מרינה מושקוביץ, באדיבות סוכנות ITM)

מתוך הקמפיין לספידו (צילום: מרינה מושקוביץ, באדיבות סוכנות ITM)


 

A post shared by Yana Levi (@yanalevi) on

צילום: רונן פדידה | סטיילינג: יהלי אביכזר | איפור: אילנה פיצחזדה | שיער: סהר קבלו | בגדים: H&M Conscious Exclusive, גליתה, Ema Leon ,Adika, משקפיים: ריי-באן
התמונות צולמו במלון מרקט האוס, רחוב בית האשל 5, יפו

השאירו תגובה

 

  • חחח ממש סימון דה בובואר , צ׳אחלה רוסיה ממוצעת

    מאת: מורדור |‏ 4 בינואר 2023 | 14:00
  • אני לא חושבת שבחיי יצא לי לקרוא אוסף אמירות נבובות, אינפנטיליות ועלובות מאדם מבוגר

    מאת: דפנה |‏ 13 באוגוסט 2019 | 11:54
  • וואו את ממש שחצנית!!!
    ואיך אפשר להרגיל תינוק לא לאכול בלילה מגיל חודשיים כדי שאת תוכלי לישון לילה שלם?!?! גועל נפש!תינוק זקוק לאכילה גם בלילה!
    כתבה מטומטמת

    מאת: אנונימי |‏ 16 ביולי 2019 | 22:06
  • אני חייבת לציין שהבחורה לא יפה בעיניי בכלל. היא אכן מטופחת ומתלבשת בטוב טעם אך מאפייני המראה הם דיי שגרתיים.יש המון בחורות מיוחדות יותר שבאמת ראויות להיות דוגמניות צמרת דוגמאת סופיה מצטנר וכו'..
    בלי קשר, התגובות מאופיינות בבורות טוטאלית.. אדם לא מוגדר לפי המוצא שלו. כולם אוהבים כסף לא רק רוסיות וכולם היו מתים לחיות כמוהה אז דיי עם ההכחשה..

    מאת: מישהי הגיונית |‏ 29 באפריל 2018 | 00:37
  • ,לפני ההמלטות הייתי מת לזיין אותה חזק חזק בדוגי ואולי אפילו ללקק לה תכוס אבל אחורי ההמלטות שבעלה יפנק תכלבה המזדיינת הזו

    מאת: מתי |‏ 28 באפריל 2018 | 21:45
  • כל הכתבה את מדברת על הילדים והמשפחה,
    שכולם יודעים שעל הבוקר את משאירה את הילדה אצל ההורים של בעלך והולכת להסתובב עם החברות שלך בבתי קפה

    מאת: ב |‏ 28 באפריל 2018 | 21:22
  • אני חושבת שאת פשוט בחורה חכמה עם שני רגליים על הקרקע שיודעת בדיטק מה היא רוצה וילדתך םשוא מקסימה ויפה תהני

    מאת: אילנה |‏ 28 באפריל 2018 | 20:52
  • איזה מנוע! אחול בלוע. יכולה לקחת 5 בו זמנית. אני במקומה הייתי עושה20 ילדים

    מאת: אני |‏ 28 באפריל 2018 | 20:49
  • תומר לוי עבריין לא איש עסקים

    מאת: איש עסקים או עבריין? |‏ 28 באפריל 2018 | 19:46
  • כמה קנאה יאללה טוקבקיסטים עלובים וקנאים הילדים בסדר גמור. הבת שלי בגיל חודש ישנה כל הלילה!!!! ומאחלת לכל אחד דבר כזה מוצלח. תתחילו לפרגן פשוט זוועה של תגובות. קנאה נטו!

    מאת: איילת |‏ 28 באפריל 2018 | 13:23
  • מי זאת?? בחיים לא שמעתי את השם שלה
    וברור שהיא מיהרה להתחתן הרי מי מפספס טחון שכזה??

    מאת: מיצי |‏ 28 באפריל 2018 | 12:30
  • עוד רוסיה שתפסה אחד עם כסף, לא חדש , לא הבנתי למה צריך לתת לה כתבה בשביל זה, מי היא בכלל ומה התרומה שלה ??

    מאת: ענבל |‏ 28 באפריל 2018 | 11:32
  • קנאות המשופמות , כל הישראליות המכוערות מקנאות שהרוסיות הכוסיות יושבות להם על המשבצת

    מאת: דני |‏ 28 באפריל 2018 | 08:03
  • מהממת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 28 באפריל 2018 | 07:42
  • יאנה את מהמממממת ויפה כמובן, יש לך בעל מקסים וילדים חמודים, תשמרי על המשפחה ותמשיכי להצליח
    לא להתייחס לתגובות רעות, אנשים מקנים

    מאת: קטי |‏ 28 באפריל 2018 | 07:20
  • איזה מותק של בחורה. יפה גם אחרי לידה, יודעת כיצד לשמור על הגוף.

    מאת: ע'צ-י |‏ 28 באפריל 2018 | 04:56
  • אויששש כמה תגובות של קנאה…
    יאנה את מהממת!
    תמשיכי להנות ממשפחתך, תמשיכי להצליח ולהנות מהחיים!
    וחמסה חמסה ✋

    מאת: Yanit |‏ 28 באפריל 2018 | 02:42
  • דווקא מאוד חמודה. למה כל כך קשה לפרגן?

    מאת: אלה |‏ 28 באפריל 2018 | 00:59
  • עוד אחת שמצאה בעל עשיר ומספרת שזה אהבה נטו

    מאת: מירי |‏ 27 באפריל 2018 | 23:55
  • תיקון: קוראים לילדה אדריאנה ולא אנדריאה!

    מאת: יאנה לוי |‏ 27 באפריל 2018 | 22:31
  • כל הרוסיות אותי דבר

    מאת: יגאל |‏ 27 באפריל 2018 | 21:55
  • בטח שהיא תחזור לדגמן חודשיים אחרי אם הכסף של בעלה היא יכולה להרשות לעצמה להיות 24/7 בחדר כושר ומאמנים אישיים.
    כל אחת יכולה להיראות ככה רק אם יהיה לה כסף להשקיע בעצמה

    מאת: מיטל |‏ 27 באפריל 2018 | 19:55
  • 1. תינוק זקוק לאכילת לילה עד בין 9 חודשים ל-12 חודשים. גמילה מוקדמת עלולה לפגוע בגדילה.
    2. החזה משתנה כבר בהיריון, כך שלאו דווקא ההנקה היא זו שפוגעת בנראות החזה.
    שיהיה בהצלחה לכל האמהות, הכתבה עצמה ממש מעציבה.

    מאת: שתי עובדות |‏ 27 באפריל 2018 | 19:52
  • Jpאיזה שבורים אתם זה משהו לא יודעים לפרגן חח ברור איך תפרגנו אתן הרי אחת יותר מכוערת מהשניה שיערות ושחורות כמו הלילה ממורמרות חמורות זה מה שאתן בחורה פצצה

    מאת: Hhhh |‏ 27 באפריל 2018 | 18:38
  • כמה שאתם קנאים ולא יודעים לפרגן
    הוא לא כזה מבוגר …נראה טוב.
    חיים טובים וילדים יפים
    אל תתיחסי ..את ממש נחמדה.

    מאת: לי |‏ 27 באפריל 2018 | 17:39
  • פייייי כמה קנאיות התרכזו במקום אחד.. יאללה יאללה, לכו לנער את הצילוליט שלכן

    מאת: תחיינה הקנאיות ותאכלנה את ליבן |‏ 27 באפריל 2018 | 17:07
  • יפה ברמות והבת שלה מהממת

    מאת: . |‏ 27 באפריל 2018 | 17:06
  • מהממת. מקסימה

    מאת: איילת |‏ 27 באפריל 2018 | 16:43
  • בחורה נבונה ואשת איש הרי ידוע שאישה זה סוד ההצלחה של הגבר ולכן הברכה של בעלה זה להתפתח עוד כלכלית למען הבית והמשפחה. בהצלחה

    מאת: ע |‏ 27 באפריל 2018 | 16:43
  • אם תתייעצי עם רופא נשים, הוא יסביר לך שמה שכורם לחזה "להיות הרוס" כמו שאת אומרת הם ההריונית ולא ההנקות.
    מה גם גנטיקה קשורה פה מאוד.
    יש נשים שמניקות שנים והחזה שלהם עומד זקוף ויפה.
    ויש נשים שכלל לא מניקות עם חזה נפול יחסית.
    אני מתחילה לחשוב שכל הדוגמניות באמת מפגרות.

    מאת: נטשה |‏ 27 באפריל 2018 | 16:32
  • אני אף פעם לא מגיב אבל פה הייתי חייב. את עושה לדוגמניות שם רע. למה? כי אתה יפה בלי שכל. שוב שואלת למה? כי אם היית מבינה ומעט בהתפתחות תינוק. בהתפתחות המוח שלו ובצרכים שלו, לא היית נוהגת כמו שסיפרת. פגעת באמון שלו בך. לא גרמת לו לישון לילה שלם כי הוא למד עלאק, גרמת לו להתייאש בלקרוא לך, בלבקש עזרה, במצוקה. הם בוכים לא כי הם מפונקים. הם בוכים כי ככה הם מתקשרים. הם זקוקים להורים שלהם ביום כמו בלילה. הם לא אשמים שיש לך עבודה על הראש. תינוקות לא אמורים לישון לילה שלם. זה הטבע. תקראי, תלמדי ותשכילי קצת. עצוב לי על מה שהילדים שלך עברו. כואב

    מאת: אביאל |‏ 27 באפריל 2018 | 16:29
  • גיל 23 הרגשת מבוגרת להתחתן?? מילא הדתיות אבל לא מבינה את המנטליות של הרוסיות, את באחוזון העליון לסיכויי גירושין, אומרת זאת מתוך סטטיסטיקה עצובה. אולי כי התחתנת עם מבוגר ממך יחזיק קצת יותר. היה לך מזל אבל איזה תובנות אפשר לקבל ממך?? ההורים רופאים הבת דוגמנית, התפוח נפל רחוק מהעץ. דוגמנית רוסיה נשואה לאיש עסקים עשיר וחיה טוב… כמה קלישאות בסיפור אחד.

    מאת: מישהי |‏ 27 באפריל 2018 | 14:41
  • מזעזע!! לגמול תינוק בן חודשיים מאכילה בלילה זאת הרעבה! תינוק בגיל הזה צריך לאכול כשהוא רעב וזה כל 3-4 שעות.. אמא לתפארת , מרעיבה את הילדים שלה כדי שהיא תוכל לישון לילה שלם! פשוט מזעזעת הבחורה הזאת.. אמא היא לא

    מאת: רוני |‏ 27 באפריל 2018 | 14:19
  • נפלת על הראש
    מה זה
    ק.ג.ב?

    מאת: לגמול תינוק מאוכל? |‏ 27 באפריל 2018 | 13:38
  • טוב בלי לפגוע , מי זאת?! כי לטעמי יפה היא לא אפילו רחוקה מלהיות יפה חסרת כריזמה. בחורה נחמדה לא מעבר עם הרבה מזל! אך חייבת לציין שהתמונות מאוד יפות . היא יודעת להצטלם ולהשתמש בפילטרים

    מאת: T |‏ 27 באפריל 2018 | 13:35
  • מתנשאת מתפלצנת ומרעיבה את הילדים
    עקבתי אחרייך באינסטגרם עכשיו אני תופסת ממך הרבה פחות

    מאת: שירן |‏ 27 באפריל 2018 | 11:26
  • לא בסיסי לכתוב נכון את השם של הילדה שלה? מילא טעות כתיב אחת אבל לאורך כל הראיון..

    מאת: אורטל |‏ 27 באפריל 2018 | 11:23
  • עוד רוסיה מה שמעניין אותה זה הי עצמה לא הבעל וגם לא הילדה

    מאת: מוסי |‏ 27 באפריל 2018 | 10:39
  • מכוערת ברמה מטורפת ,לא מניקה את ילדיה…עוד אמא פח ואישה פח בדור של נשים פח שלא רוצות לעשות כלום חוץ מלרדוף אחר ממון ובצע והונאות על גברים, כיעור חיצוני וכיעור פנימי עצום …לכי תעשי סיליקון שתרגישי יותר טוב עם עצמך לכמה שנים

    מאת: מי זאת בכלל? |‏ 27 באפריל 2018 | 10:38
  • מקסימה ויפה..
    תלמדו לפרגן קצת..אהבת חינם

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 באפריל 2018 | 10:17
  • מקסימה.. אשת חיל!

    מאת: עינב |‏ 27 באפריל 2018 | 10:15
  • אני לא מפסיקה לתהות איך הילדים שלב יצאו בעתיד.. בהתחשב בזה שהם בגיל חודשיים כבר היו צריכים לישון לילה שלם.
    רק הזמן יגיד

    מאת: אמא מודאגת |‏ 27 באפריל 2018 | 09:51
  • איזה מנוע ענק!! אחול שילינג של מנוע!!!!

    מאת: מעמיק |‏ 27 באפריל 2018 | 09:24
  • who is she?????
    מי זאת ולמה עושים עליה כתבה???

    מאת: רומן |‏ 27 באפריל 2018 | 09:19
  • עוד רוסייה רעה איך אפשר לא לתת אוכל לילד שלך בלילה ולהרגיל אותו ולתת שוב ושוב מוצץ?????!!! למה כדי שאת תישני…אגואיסטית
    אז למה להביא ילדים ..יאללה מי הביא לך במה בכלל מה את רוצההה

    מאת: אליייי |‏ 27 באפריל 2018 | 09:12
  • את מאוד יפה ונראה שהחיים האירו לך פנים ומזלך שפר עליך כל הכבוד לך. תהני מזה. במיוחד אחרי הילדות הפחות נפלאה שהייתה לך ואל תתני לאף אחד להוריד לך.

    מאת: מיכל |‏ 27 באפריל 2018 | 08:42
  • מסריחה מרוב מאמץ להיראות מושלמת.

    מאת: פשוט ככה |‏ 27 באפריל 2018 | 08:41
  • בנוהל.. כל כתבת יחצ שכזאת מסתיימת בבלוק בכל רשתות החברתיות…

    מאת: חיינמצ |‏ 27 באפריל 2018 | 08:36
  • חולת כסף כמו כל הרוסיות
    ועל מנת להשיג את זה כל האמצעים כשרים.

    מאת: פח רוסי |‏ 27 באפריל 2018 | 08:30
  • גם אני הפסקתי לתת אוכל בגיל שבועיים, לתינוק אין צורך לאוכל בלילה בדיוק כמו שלנו אין צורך לאכול בלילה , זה שההורים בארץ סתומים ולחוצים כמוך, מראה את הטימטום וההתנשאות שלך, יאנה את מעולפת, כוסית והורסת ומה לעשות הלוואי עליי להיראות כמוך! על תקשיבי לתגובות מסביב, אכולי קינאה!

    מאת: תגובה למאי הסתומה |‏ 27 באפריל 2018 | 08:15
  • מהממת

    מאת: תמר |‏ 27 באפריל 2018 | 07:42
  • מי

    מאת: את |‏ 27 באפריל 2018 | 07:29
  • שכנעת אותי את מושלמת יש לך בעל מושלם בית מושלם וילדים מושלמים, אין כמוך יפייפיה את יותר טובה ממני שאין לי גוף כמו שלך גנטית ואני צריכה לעבוד קשה, אין לי בריכה מושלמת אין לי בעל מושלם .
    וילדיי חמסה חמסה לא נושא לרברבנות
    חשה

    מאת: חשה עצמה |‏ 27 באפריל 2018 | 07:28
  • עם כל הכבוד שזה לא יתפרש כחוסר פירגון. את חייבת לרדת מהעץ שטיפסת עליו יקירתי. ברור איך הכתבה הזו נעשתה ותפסיקי לרדוף ולשכנע אנשי תיקשורת בך. תמיד רצית בקרבת רוסלנה רודינה בגלל הפירסום וגם אור דניאל כנל. שטחיות מופרזת. רדי. מהעץ וצאי מזה דאת דוגמנית על. את נראת סבבה ותו לא.. פחות להתאמץ

    מאת: אחת שמכירה |‏ 27 באפריל 2018 | 01:35
  • חוץ מכוסית שהתחתנה עם כסף מי היא בדיוק?

    מאת: מישהי |‏ 27 באפריל 2018 | 00:14
  • הזוי…

    מאת: מי זאת? צריך להגיד לה שהיא חיה בסרט |‏ 26 באפריל 2018 | 23:50
  • בקיצור
    התחתנה עם כסף ומחפשת מה לעשות

    מאת: עוד רוסיה זו<@×= |‏ 26 באפריל 2018 | 23:28
  • תגובות של אנשים קנאיים חחחחח
    כן היא פצצה רזה עם קוביות בבטן אחרי לידות
    כן היא במלדייבים
    ויש לה בעל טחון.
    תנגבי תטחינה מהפה גברת , ולכי לטפח את עצמך בחדר כושר אולי תמונות מייון יצאו יפות

    מאת: בחורות קנאיות |‏ 26 באפריל 2018 | 23:10
  • הכתבה הזאת רק מראה שאין אהבה…. והכל כסף בחיים … במיוחד אצל נשים שבאו ממקומות שכסף זה דבר ״קדוש״ פשוט כתבה עצובה.. רוסיה טיפוסית.. יפה כן .. כמו כל בחורה שניה באוקראינה .. התחתנה כסף זה כל הסיפור….

    מאת: ניר |‏ 26 באפריל 2018 | 23:05
  • מדהימה! כל הכבוד!!!

    מאת: מפרגנת |‏ 26 באפריל 2018 | 21:24
  • אלוהים, כמה היא כוסית. אני מוכנה להפוך ללסבה בשבילה!

    מאת: מושית |‏ 26 באפריל 2018 | 20:58
  • מי זאת?

    מאת: חנה |‏ 26 באפריל 2018 | 18:42
  • מחריד!!
    עצרתי לקרוא כשהיא אמרה שהפסיקה להביא אוכל בגיל חודשיים!
    אכזרית בליגה!
    בגיל הזה זה חובה לאכול כל 3/4 שעות… כלומר אם הילד ישן בסדר. לא להעיר.
    אבל מתעורר לאוכל ולא לתת לו??! רעה, רעה, רעה!!

    מאת: מאי |‏ 26 באפריל 2018 | 18:34
  • בחורה מתנשאת ופלצנית.
    חבל זה הורס את הכל יופי זה לא הכל בחיים קצת צניעות לא תזיק לך.

    מאת: א |‏ 26 באפריל 2018 | 18:18
  • מסכנה, עוד אחת שהתחתנה בגלל כסף איזה עצוב

    מאת: רון |‏ 26 באפריל 2018 | 17:22
  • הכי אין לי בעיה לפרגן לבחורות מוצלחות ויפות אבל בחיים שלי לא שמעתי מישהי כל כך שחצנית.
    "אני מושלמת.. אני יכולה ללכת לריאלטי וזה יהיה בום, נולדה לי מלכת היופי…" וזה ממשיך וממשיך וממשיך
    את שחצנית בטירוף ואת עפה על עצמך בלי שום סיבה.
    ברור שאת לא כמו אסתי גינסבורג שעושה קמפיין וכל המדינה מכירה אותה. זה כי אסתי גינזבורג מהממת, פשוטה וצנועה!! למרות שהכי יש לה על מה להשתחצן!

    בואי תרגעי חמודה… התחתנת עם מישהו עשיר ופה זה נגמר. אם לא היית מתחתנת איתו הכי קרוב שלך לנווה צדק היה בלנקות את הבתים שם.

    חיה בסרט!

    מאת: לין |‏ 26 באפריל 2018 | 16:32
  • וואוו

    פגשתי אותה במספרה יום אחד הבחורה כל כך שחצנית ומלאה בעצמה לא הפסיקה לדבר על עצמה ועל כסף ( שבואו בכלל לא שייך לה ) והיא כל כך אבל ממש לא נראית ככה במציאות !! כל הפנים שלה מלאים פצעים והשפתיים מנותחות להחריד
    מזל שיש פוטושופ

    מאת: נטלי |‏ 26 באפריל 2018 | 16:30