ג'וסי קוטור

עם רעמת תלתלים פרועה ועיניים של הביוקר, עדן פינס קוטפת קמפיינים מבוקשים בזה אחרי זה, יוצאת עם זוכה מאסטר שף ונראית כמו אחת מהקרדשיאנ'ס. היא יודעת שהיא לא הדוגמנית הכי דקיקה בסביבה וזה לא מזיז לה, בטח לא כשהיא סופרת חצ'קונים באינסטגרם או מתעמתת עם צלם שמנסה להתחיל איתה בגסות. תפנימו טוב, בתוך כל הפייק: פינס הוא השם שיגרום לקיץ 2018 להזיע

מאת  | ‏ 30 מרץ 2018

עדן פינס (צילום: אביב אברמוב)

עדן פינס (צילום: אביב אברמוב)

עזבו את העיניים הירוקות או רעמת התלתלים המפוארת – הדבר הראשון ששמים אליו לב אצל עדן פינס הן הציפורניים הארוכות-ארוכות. כמה ארוכות? עשרים מייל קרדשיאנ'ס והלאה. "כן כן, זה הכי פוראח, אני חולה על זה", היא צוחקת, "אני מתה על טרנד ה'פייק' ששוטף אותנו, ואני מאוהבת בכל האנשים האלה שעושים ניתוחים ומתעדכנת כל הזמן מה נהיה איתם. זה מצחיק אותי שכל ילדה שנייה היום עושה שפתיים וחומצה היאלורונית. מה נסגר אתכן בנות? בואו תנחתו רגע".

אז רגע, חולה על פייק אבל שיחזרו למציאות?
"תראה, אני אוהבת את הלוק הטבעי שלי, אני לא מוכנה להחליק את השיער ואם ראית תמונות שלי עם שיער חלק אז שתדע שזאת פאה. ברגע שמחליק מתקרב אלי אני חוטפת חררה בגוף. גם ביום יום אני לא מתאפרת, הנה אתה רואה שיצאו לי כמה חברים יפים על הפרצוף אבל אני לא מכסה", היא אומרת ומיישרת קו עם ג'סטין ביבר שהעלה סטורי עם החצ'קונים שלו בלי להתבייש ובעיקר עם מובילת הטרנד קנדל ג'נר, שכבר חודש פורחת בלי בושה בכל מקום. 

מלכות הפייק, קנדל ג'נר וקים קיי. נותנות לך השראה? ראיתי אייטם שטען שאת מעתיקה מהן לוקים.
"זה ממש הצחיק אותי. היה לי באוטו איזה ז'קט זרוק שחבר שכח והייתי עם טרנינג. התחלתי לשלוף כל מיני דברים שהיו לי באוטו כי לא היה לי זמן להתארגן ויצאתי עם קוקו לאירוע. פתאום אחרי האירוע אני קולטת כותרת 'האם הדוגמנית עדן פינס מנסה לחקות את קים קרדשיאן?'. וואלה, לא. אבל היא הכי אייקון אופנה מבחינתי". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

פייק או פיין, המילה של הרגע הזה היא פינס. בסך הכל בת 20, היא משדרת את הרעננות הכי נכונה לקיץ 2018 ויש לה את כל הנתונים בשביל זה: שחומה, פרועה, מתולתלת, בשלה ובעלת עיניים ירוקות, גדולות ומהפנטות. "אני לא הקלאסיקה לדוגמנית רזה", היא מרצינה לרגע, "אני ג'וסי, אני אוהבת את הלוק הזה הלא שדוף וזה עובד לטובתי". אם משהו פייק אצלה זה בטח רק הציפורניים, כי במפגש איתה היא אותנטית ומשפריצה אנרגיות ובטחון.

לא היה קל להשיג איתה שעה פנויה. "וואי שיגעתי אותך" היא קראה לעברי כשנפגשנו. יום לפני מועד הראיון ביקשה להקדים ולהיפגש כבר באותו היום, ושעה לפני הפגישה ביקשה לדחות. כשכבר קבענו, איחרה בחצי שעה. "אני מצטערת", היא מתנצלת בחיוך ומספקת סיבה מניחה את הדעת, "הייתה לי איזה פגישונת והייתי חייבת לעשות שיזוף לפני הצילומים מחר". היא מבקשת עוד רגע קטן לפני שנתחיל כדי לשלוח לטום אביב (בן הזוג זוכה מאסטר שף) הודעת תזכורת לאירוע ההשקה אליו הוזמנו באותו הערב.

הפכת להיות מתורגלת בהשקות?
"מזמן כבר. אין לי כוח לשטויות האלה, אבל לפעמים זה כיף. אם זה לא מעניין אותי אני לא אגיע, אם זה קשור באופנה ולייף סטייל אני שם. אה, ואוכל כמובן, אין מצב שאני מפספסת אירוע של אוכל". 

איך חיבה מוגזמת לאוכל מתיישבת עם דוגמנות?
"זה קשה אבל אוכל זה החיים. יש לי שגרת צ'יט, מותר לרמות פעם בשבוע, בעיקר בימי שישי. אני מתעמלת מאז שאני זוכרת את עצמי והיום מתאמנת עם שגיב אוחנה ורוני דואני ב'בוסט' ומחזיקה תזונאי צמוד. כל החיים שלי בריאים וסובבים סביב ספורט". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

הפנים שלה על כיכר פיקדילי

את הצעד הראשון שלה בעולם הדוגמנות התחילה פינס (עם פ' רפה, במלרע) בתחרות מלכות היופי של שנת 2015, שם אמנם לא זכתה אבל התברגה היטב בתעשייה. "העבודה הראשונה שלי בחו"ל הייתה למותג תכשיטים הולנדי". לפני כשנה היא סומנה על ידי Fashion Forward כאחת מ-23 הצעירים שמהווים את הדור הבא של האופנה הישראלית והיום היא מצלמת את הקמפיין הבינלאומי השלישי שלה לרשת ג'יי. די. ספורטס ומתגאה, בצדק, בפוסטרים עצומים הפזורים ברחבי לונדון בהם פניה מככבות.

בזירה המקומית אתם אולי מזהים אותה מהקליפ "קרמלה" של משה פרץ בו כיכבה כדמות הראשית. "משה אמר שאני יושבת לו בול על הדמות ובחר אותי מבין כל הדוגמניות שניגשו לאודישן", היא מעידה. "הוא בחור מקסים וצנוע והיה ממש כיף לעבוד איתו". בנוסף, קטפה לאחרונה קמפיין לרשת ההלבשה 'תמנון' והחליפה את נטע אלחמיסטר בתור הפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה פיקס, הדובדבן ששם אותה במשבצת הדבר החם הבא של ישראל.

איך יתכן שעם רזומה כזה עשיר השם שלך לא חקוק בתודעה הישראלית?
"חכה, לאט-לאט. מים שקטים חודרים עמוק. אני לא צועקת את השם שלי או עושה פרובוקציות. אני מאמינה בדרך הזאת, לאט-לאט השם יחדור לתודעה". 

מתוך הקמפיין לפיקס (צילום: זוהר שטרית)

מתוך הקמפיין לפיקס (צילום: זוהר שטרית)

האירוע שהקפיץ אותה לכותרות ולתודעה של כולנו היה הבחירה בה להשתתף לצד כוכב נבחרת ברצלונה בכדורגל, ליונל מסי, בפרסומת לטלפון חכם. "נבחרו עשר דוגמניות מכל רחבי העולם להצטלם לפרסומת", מספרת פינס על החוויות מהסט, "נתנו לנו 11 משפטים מורכבים באנגלית על מטבעות דיגיטליים והיינו צריכות לדקלם אותם למצלמה".

עזבי אותך הפרסומת, יש לך סיפורים על מסי?
"דיברנו ממש בקטנה על הסט. בחור חמוד. האמת היא שהוא לא כל כך מתקשר ולא מדבר כל כך באנגלית, הוא בעיקר דיבר בספרדית עם הצוות, אבל הבנתי גם שאשתו הייתה בדיוק בבית חולים בהריון מתקדם אז הכל נעשה בתוך סערת רגשות ובלחץ". אחרי המפגש פינס העלתה לחשבון האינסטגרם שלה צילום משותף עם כדורגלן העל, שהקפיץ את מספר העוקבים שלה באינטסגרם ב-25 אלף עוקבים ביממה אחת.

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

אהבה שהתחילה בפיצה

פינס מתחזקת זוגיות טרייה עם טום אביב (30) אותו אתם מכירים ממאסטר שף, לשם הגיע לפני שנתיים כחתיך שהוא גם "הבן של" עשי אביב, אושייה קולינרית בפני עצמה. את הגמר הוא לקח בסערה (שלא לומר בהליכה) ופתח לאחרונה את מסעדת 'קוקו במבינו', לשם הגיעה פינס לפתיחה. "הסתכלנו אחד על השני בעיניים מרחוק ואז הוא הביא לי פיצת כמהין", היא מגלה, "זהו, ככה הוא קנה אותי. קשקשנו קצת באותו יום, דיברנו בטלפון ואחרי כמה זמן נפגשנו ללאנצ' שבור, הכי קז'ואלי בעולם בטרנינג ספורט וכפכפים".ממש באותו הרגע פינס מבחינה בו צועד ברחוב וקוראת לעברו: "או, הנה הנובוריש הראשי מתהלך עם הכובע גרב שלו ונראה כמו גמד". אגב, את החג יבלו השניים בטיול רומנטי בלונדון, אליו כבר נסעו השבוע והם מתעדים כל צעד באינסטגרם.

תגידי, העשור שמפריד ביניכם לא מורגש?
"לא. אנחנו באותו ראש, שנינו היפראקטיביים, מצחיק לנו ביחד ויש אחלה אנרגיה. אני מרגישה שאנחנו ביחסים של חברים טובים שזה הכי חשוב, אבל אנחנו גם ממש בהתחלה אז אני לא ממהרת להחליט החלטות".

פינס והחבר, זוכה מאסטר שף טום אביב (צילום ביתי)

פינס והחבר, זוכה מאסטר שף טום אביב (צילום ביתי)

כל הסוואג הזה גרם לפינס לקבל הצעה לככב בעונה החדשה של הריאליטי גלאם 'איט גירלז' שתעלה בקרוב בהוט, התכנית שהפכה להיות המכתירה מספר אחת של כוכבות הרגע. המקום בו נולדו דנה זרמון ואדל בספלוב מארח עכשיו את פינס יחד עם ספיר אביסרור, איב קורשיא, ליבר בלילתי ודין זילברשטיין, האיט בוי הראשון. אודישן לתוכנית היא עשתה כבר לפני שנתיים, למרות שלא הייתה סגורה על התפקיד לחלוטין, וכשהעונה האחרונה נגמרה הם פנו אליה שוב. "נכנסתי לעבודה מאוד אינטנסיבית, בעיקר בחו"ל, ואז פנו אלי שוב ונורא רצו שאשתתף" .

אז עם מי מחברות התוכנית כבר הספקת להסתכסך?
"דווקא הריבים והסכסוכים פחות הגיעו מהצד שלי ואני בקשרים טובים עם כולן. עברתי חוויה סופר מצחיקה, זה הולך להיות קורע. הולכים להיות הרבה ויכוחים ובעיקר הרבה אופנה ומעצבים היסטריים, מחדשים ועד הוותיקים". 

איך את חושבת שאת מצטיירת בתוכנית?
"כדוגמנית הלא רזה מבין כולן, ואני אוהבת את זה. שנשים יחיו אורח חיים בריא, יעשו ספורט ושהנפש שלהן תהיה נקייה". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

הרגשת פעם שלא בוחרים אותך כי את לא רזה מספיק?
"לפעמים כשאני לא עוברת אודישן ואני רואה את הדוגמניות שעברו – אני יודעת בדיוק מה הסיבה שבגללה אני לא עברתי, זה מבאס. אבל זה קורה יותר בעולמות הקוטור, בפריז ובמילאנו". 

היו מקרים נוספים במקצוע שגרמו לך להרגיש לא בנוח?
"בקיץ האחרון הייתי על סט צילומים בחו"ל , לא נכנס עכשיו לשמות, ואחד האנשים שהיו על הסט הציע לי לצאת בערב עם רמיזה די ברורה שזה לא רק זה. כשסירבתי הוא אמר משהו בסגנון 'את לא יודעת שככה מתקדמים בעסק הזה?'. לא התבלבלתי ואמרתי לו שיקח את הרגליים שלו ויתחיל להתקדם". 

נייס. אני מקווה שמחאו לך כפיים על הסט.
"הייתי בטוחה שהוא הולך להעיף אותי מהסט, אבל מהשיתוק שהוא קיבל מהתשובה שלי הוא קפא במקום. הייתי בטוחה שזה הולך להיגמר שם, ולקחתי את זה בחשבון, אבל במצבים כאלה אין לי מעצורים. אולי מהלחץ והפחד אני מגיבה ככה".

את ונועה בני ביחסים טובים, היא והשותפה נטע אלחמיסטר חוטפות ביקורת קשה בעניין הסרטון של עדן בן זקן.
"אני לא חושבת שהן אחראיות לעניין הזה ויודעת מנועה שהיא מאוד אוהבת את עדן. הבנתי ממנה גם שהן היו חברות טובות ואחרי התקרית ראיתי כמה הן היו מבוהלות, הן לקחו את זה כל כך קשה וללב שאני לא יכולה להעלות על דעתי שהן היו יכולות לעשות משהו כזה בכוונה תחילה". 

לא מזמן היית על סט צילומים יחד עם שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. יצא לכם לדבר על הסרטון המביש של אנתוני?
"אם אני אגיד שאפילו לא ידעתי שזה השוער עד שאמרו לי אחרי הצילומים אתה תאמין לי? לא שמעתי יותר מדי על הנושא שאני יכולה לתת את הדעה שלי אבל עצם הצילום עצמו מחריד אותו. אני זוכרת ילדות בשכבה שלי שספגו את השיט הזה, שצילמו אותן שיכורות מתות והפיצו את הסרטון. מישהי בשכבה שלי ניסתה להתאבד בגלל דבר כזה. זה לא סתם נקרא יחסים אינטימיים, זה אינטימי". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

"תמיד סבלתי מבנות"

פינס נולדה בבית חולים מאיר לאיציק ושרית פינס, עובדי עיריית רעננה בשנות ה-40 לחייהם. הוא תורכי, היא תמנייה, מה שיצר מראה אקזוטי יוצא דופן. היא גדלה ברעננה עם שלושה אחים ואחיות: עדי בת ה-15, עילאי בן ה- 13 ועופרי בן ה-6. "כן, כולנו עם שמות שמתחילים בע'", היא מחייכת.

היא מעידה על עצמה שהייתה נערה שתמיד נמצאת במרכז העניינים, אבל העובדה שתמיד משכה תשומת לב בגלל המראה שלה גרמה לה לקשיים חברתיים. "סבלתי מאוד מבנות, חברות שלי עשו עלי חרם. אתה יודע איך זה, הורמונים בשמיים, הבנים מתחילים להתערבב עם הבנות ואז הקנאה מתחילה לבעבע".

איך התמודדת?
"נפגעתי, התבאסתי ובכיתי. חשבתי שאני פגומה או עושה משהו לא נכון, אבל בתכלס, היום אני רק יכולה להניח שזה נבע מקנאה, כי הייתי מוקפת באנשים מבוגרים ממני ובגילאים האלה זה כנראה לא עובר טוב. כשאני חברה אני אחות, אני אפשוט את העור שלי בשביל בן אדם שאני אוהבת, ותמיד איכשהו אני מרגישה שאני מקבלת סכין בגב. זה מבאס". 

זה משהו שאת סוחבת איתך עוד מאז?
"כל שנות ההתבגרות בחטיבה ובתיכון עוד ניסיתי לשמר חברויות כאלה עם בנות, עד שהרגשתי שאין לי כוח לזה יותר. בגלל זה יותר נמשכתי להיות בחברויות עם בנים, הם לא מבלבלים את המוח ומשתפים אותך. יותר תכלסיות ויותר דוגריות. לא הייתי צריכה לשחק אותה איזה ליידי שרצה לכל מסיבה, עד גיל 18 הייתי יוצאת לאכול גלידה ברעננה וזהו". 

את שומעת מהן היום?
"אני מקבלת מהן הודעות 'את הכי יפה בארץ, כל הכבוד על הדרך, אנחנו אוהבות אותך'. אני אומרת תודה ולא נוטרת טינה, אבל בחייאת אם עוד פעם אחת תשלחי לי הודעה את חוטפת בלוק". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

אמרת שלא היית יוצאת למסיבות, זה אומר שגם היום את לא בליינית גדולה?
"כמה מסיבות בגיל 18 והבנתי שזה לא הכי בשבילי. אני מעדיפה כוס יין עד ארבע בבוקר, לעשות צחוקים וללכת לאכול במסעדה טובה. זה הבילוי הכי מקובל עלי". 

אני שם לב למוטיב חוזר של אוכל, מאיפה זה מגיע?
"כשהייתי ילדה קטנה ההורים שלי ואני גרנו עם ההורים של אבא שלי, רבקה ופפו, הם ממוצא טורקי כבד וסבתא הייתה מושיבה אותי לגלגל איתה עלי גפן ומלמדת אותי לבשל. מהצד השני, התימני, יש את מרים ואלי שמהם לקחתי את כל הקובנות, הלחוחים והבצקים". 

מה את אוהבת לבשל?
"עוגות, עוגיות וכל מיני קינוחים קטנים, זה יותר הכיוון שלי. אתמול אפילו חתמתי חוזה לדירה הראשונה שלי בתל אביב ומה שהיה חשוב לי זה למצוא בית עם אנרגיה טובה ושיהיה לי מטבח שאני אוכל לבשל בו, למרות שאין לי בכלל זמן לבשל ויש לי עכשיו את טום. הוא יבשל לי". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

"אף פעם לא הייתי מקום ראשון"

את לימודיי היסודי העבירה בבית ספר לאומנויות, שם למדה מחול, בעיקר פלמנקו וג'ז. "בהמשך הייתי רוקדת היפ הופ וסטריט", היא נזכרת, "אני וחברות היינו הולכות לכל מיני מסיבות ובאטלים, הכי חשים 'סטפ-אפ'. הייתי חיה באילוז' שאני הולכת להיות טייטום מ'מג'יק מייק'".

בכיתה ה' נרשמה לחוג אתלטיקה קלה, שם הגיעה להישגים מרשימים והתחילה להשתתף בתחרויות ארציות שניבאו לה הצלחה גדולה בעתיד. "הייתי ליצנית והיפראקטיבית, לא בקטע של לעשות בלאגן, פשוט היה לי מאוד קשה לשבת סתם ככה בשיעור, אז אחד המורים כיוון אותי קפיצה לגובה. זכיתי בשלל מדליות", היא מתגאה, "אבל בעיקר לקחתי את המקום השני, אף פעם לא הייתי המקום הראשון".

כשהייתה בת 14 פתחה חשבון פייסבוק ודרכו הגיעה לראשונה לאינסטגרם. "חשבתי שזו אפליקציה לעיצוב תמונות. הייתי מעלה סתם תמונות, של חתול, עץ או האף שלי עם כל הפילטרים המכוערים של פעם ולא מבינה שאנשים רואים את כל זה. לאט לאט למדתי לצלם וזה הפך להיות העסק הקטן שלי".

מה לדעתך משך כל כך הרבה תשומת לב?
"היה לי חשוב מאוד להראות את האופי שלי. אז סבבה, אני ילדה יפה שעושה ספורט אבל יש עוד מיליון כמוני. חוץ מהתלתלים שמבדילים אותי מהשאר אני מייצרת תוכן שקשור ללייף סטייל עם הרבה פאן. כולם תמיד מנסים להראות כמה החיים שלהם מושלמים אבל אצלי תמצא בסטוריז שאני בוכה או שאני בשדה תעופה מותשת. חשוב לי להראות את האני האמיתי שלי". 

את בטח מרוויחה לא רע גם מפרסומות.
"תתפלא אבל אני מה זה לא מסחרית באינסטגרם שלי. יש בנות שאני רואה עולות על בגד ים ומחזיקות חבילת טמפונים שהן קיבלו וזה משהו שאני לא אעשה בחיים. בהתחלה הייתי עושה פרסומות לבשמים או למותגי ספורט, אבל היום אני בעיקר אעלה תוכן שקשור למותגים איתם אני עובדת או למעצבים שאני רוצה לפרגן להם, זה הכל". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

עמוד האינסטגרם המצליח שלה הוא מה שהוביל אותה להצטרף אל תחרות מלכת היופי, אבל אז לראשונה עמדה בפני פינס בחירה קשה: לטוס עם נבחרת האתלטיקה לתחרויות בסין או להצטרף אל מלכות היופי לצילומים בפריז.

אז מלכות היופי ניצחו את הקפיצה לגובה?
"מיציתי את האתלטיקה. העדפתי לתת את הכוחות והאנרגיות שלי לדברים אחרים, כמו לתחרות מלכות היופי". 

תחרות יופי פטריארכית מיושנת היה החלום שלך?
"זה הכי לא אני, חברים שלי היו פשוט בשוק כשהם שמעו. אני לא מאמינה גדולה בתחרויות יופי, מישהו יכול לאמוד דבר כזה בכלל? אבל במשך שנים אמרו לי 'תלכי ברגע שאת יכולה', ואחרי שהתקבלתי החלטתי ללכת על זה בעיקר בשביל החוויה, אבל גם בשביל האפשרות שתפתח לי הדלת לעולם הדוגמנות והמשחק, שזה החלום שלי מאז שאני קטנה". 

הזוכה של אותה שנה, מעיין קרן, נשואה עם ילד, וגם אביגיל אלפטוב שהשתתפה באותה השנה ונשואה ליוסי בובליל (מתחרה הישרדות) מצפה בקרוב לילד. את גם רואה את עצמך אמא צעירה?
"זה הזוי! כל הבנות מהתחרות באותה השנה נשואות פלוס אחד, אבל אני לא רואה חתונה בקרוב. אני קודם אגשים את עצמי ואסמן וי על הכל, אולי אלמד משהו, יש לי עוד מה להספיק לפני שאהפוך לאמא". 

ומה את חושבת על האמהות הצעירה של חברותייך?
"בתחרות הזאת הכרתי חברות לחיים ואני באמת חושבת שזה מקום טוב בשבילן. הן תמיד רצו להיות אמהות". 

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

מה תרצי ללמוד?
"אני יותר נוטה לכיוון אמנות, אופנה או אדריכלות ועיצוב פנים. אופנה היא תמיד המרדף אחרי הטרנד הבא, אני חושבת שיש לי את זה אבל הייתי מעדיפה לקחת את הכיוון הזה למקום האדריכלי, להתאים בית של אדם לאנרגיות שלו. אני לא מפחדת מעבודה קשה, החיים שלי תמיד סבבו סביב עבודה, מאז שאני זוכרת את עצמי". 

מה זאת אומרת סבבו סביב עבודה? את פעוטה.
"בגיל שבע התחלתי לעשות בייביסיטר. הייתי עושה בייביסיטר על ילד מהשכבה שלי. כשהייתי בת 16 התחלתי למלצר בים, אחרי זה הייתי ברמנית, עבדתי בחנות קוסמטיקה, יש לי מוסר עבודה מאוד גבוה".

קצת אחרי תחרות מלכות היופי היא ביקרה עם חברה בלונדון ופשוט ניגשה לסוכנות הדוגמנות המובילה וילהלמינה מודלס, דפקה על הדלת והציגה את עצמה. 

בסניף ג'יי. די. ספורטס בלונדון (צילום ביתי)

בסניף ג'יי. די. ספורטס בלונדון (צילום ביתי)

זאת הכי חוצפה ישראלית, זה משהו שלא עושים היום.
"אבל זה בדיוק מה שהדליק אותם. יומיים אחרי זה הם יצרו קשר ולקחו אותי לעבודה איתם ומשם הכל התחיל להתגלגל – לונדון, הולנד, גרמניה, שוודיה, ספרד, מרוקו, ארצות הברית. הצטלמתי בכל מקום". 

מפרגן לך! להרוויח ככה בגיל 20 זה חלום.
"לגור ברעננה זה לגור בתוך בועה פלצנית שמאוד מנסה להתרברב. כשהייתי צעירה אז ה-מותגים היו היינס וזארה אבל היום אתה רואה גם ילדות שמגיעות לבית הספר עם תיקים של לואי ויטון וגוצ'י". 

אני מסתכל על תיק הלואי ויטון שיושב לצידה במשך כל הראיון והיא מתחילה להתגלגל מצחוק, "אבל אני הרווחתי אותו ביושר ובעבודה קשה. לא לקחתי את האשראי של אמא וגיהצתי".

(צילום: אביב אברמוב)

(צילום: אביב אברמוב)

צילום: אביב אברמוב | סטיילינג: עדי צוקרון | איפור: מעיין חוגג | שיער: אלמוג אטיאס | בגדים: ז'קט גינס, חולצת קשירה ובגד ים: תמנון, עגילים: אלדו, שורטס עור וגרבי רשת: ברשקה, סניקרס: פול אנד בר, עגילים: טופ טן, סרפן גינס: פול אנד בר, טופ תחרה: תמנון, מכנסיים: ברשקה, נעליים: טוגו, עגילים: ברשקה, חגורה: טופ טן

השאירו תגובה

 

  • למה לרדת על טחרות כשאת עושה את זה בעצמך? רואים שעברת שינויים

    מאת: גם את עשית כיום שפתיים ואף רואים |‏ 19 בפברואר 2022 | 16:11
  • שחצנית, בכלל לא עפה על עצמה.
    סבבה את יפה, אבל אל תעופי מידי.

    הכתבה יצאה לפני שנה וחצי, ורואים כמה חרטטנית את עכשיו.
    לעשות שפתיים זה נוראי, אבל לחשוף את כל התחת והחזה זה סבבה? הגיון הזוי.

    מאת: תמר |‏ 10 בנובמבר 2019 | 22:35
  • אשלי גרהאם – גו'סי , השאר ..סתם דוגמניות חסרות בטחון לגבי המשקל . בגלל זה כל כתבה עם דוגמנית מתמקדת במשקל!
    ובאמת הגיע הזמן שבישראל 2018 יהיה קצת יותר גיוון מלבד שלומית מלכה ורותם סלע – תתקדמו התעייפנו מאותם הפרצופים והמידות כל הזמן ! מהפיכת המידות כברה החלה ממזמן ,רק אתם נשארתם מאחור. מנסים למכור לנו את מה שכבר מזמן לא רלוונטי ובהחלט לא מייצג אותנו ואת הקימורים הסקסיים שהתברכנו בהם !

    מאת: לורה |‏ 1 באפריל 2018 | 09:59
  • Grubhub, Inc. – About Us – Overview

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 באפריל 2018 | 00:25
  • את מהממת יפייפיה לא חסר לך כלום יש לך גוף יפה וסקסי.. ולכל המגיבים פה לגנאי.. אתם פשוט קנאים

    מאת: עדן |‏ 31 במרץ 2018 | 20:14
  • יפה את כן… נראת סקסית אפילו צריכה להשמין עוד נגיעה… אבל מה את עושה עם החופר הזה?

    מאת: חייב מחלה |‏ 31 במרץ 2018 | 19:08
  • מהממת

    מאת: מהממת |‏ 31 במרץ 2018 | 18:41
  • עדן, בתור בחורה צעירה רזה ויפה עם שפתיים שופעות, אין מקום לשפוט ולהעביר ביקורת על בחורות שמזריקות חומרים לפניהן על מנת לקבל את הדברים שאת בורכת בהם מלידה.

    מאת: מיכל |‏ 31 במרץ 2018 | 17:43
  • אין מההה לעשות !!! קנאה תמיד תהיה בעולמנו לצערנו

    מאת: האני לגזיאל |‏ 31 במרץ 2018 | 14:36
  • עאלק אחת מהקרדשיאנס

    מאת: מכוערת תחת |‏ 31 במרץ 2018 | 12:14
  • "בעבודה קשה" – כל מה שעשית זה להיוולד יפה, אל תעבדי על אף אחד

    מאת: האמת |‏ 31 במרץ 2018 | 11:05
  • בולט שהיא בת 20, פוזה של ילדה קטנה.
    נקווה שתתבגר בקרוב, פרחות יש פה כבר מספיק.

    מאת: א |‏ 30 במרץ 2018 | 23:32
  • על מה מדברים היא בדיוק במידה שצריך להיות לא מקלון היא מושלמת בעיניי חולה על סוג היופי הזה הטום בוי

    מאת: נועה |‏ 30 במרץ 2018 | 20:28
  • לואי דה פינס..

    מאת: רועי |‏ 30 במרץ 2018 | 11:39
  • פשוט מקסימה, אחת היפות
    מכירה אותה. יפה גם בחיצוניות וגם בפנימיות
    המון בהצלחה מהממת .
    וחבל שיש כאלו שלא יודעים לפרגן כי הקנאה אוכלת אותם .

    מאת: טל |‏ 30 במרץ 2018 | 10:50
  • סקסית מוש מוש מוש. ומה זה בלבולי הביצים על המשקל – היא בדיוק, אבל בדיוק מה שגבר סטרייט !!! היה רוצה במיטה.
    זה שהמעצבים הגייז בוחרים דוגמניות לפי טעמם האישי שהוא נערים רזים מאוד…. יצר עיוות מטורף באידיאל היופי שמראה הטרבלנינקה הפך לאידיאל היופי … הזוי. היא סקסית למות, עדן פליייייז אל תורידי גרם. הייתי אפילו מוסיף קילו או שניים.
    סקסי זה מראה בריא, ושלד סטייל טרייזינשטאט לא ממש משדר בריא. די כבר !!

    מאת: יואב |‏ 30 במרץ 2018 | 10:13
  • לפי הכותרת בכלל חשבתי שזה הוא

    מאת: דומה |‏ 30 במרץ 2018 | 10:03
  • מהיכרות עם האדם. כל מילה אמת. מדהים כמה שהכתבה קרובה למציאות
    צנועה ודוגרית
    מכיר מגיל יסודי ועד היום אותו הבן אדם
    שטותניק ובוגר באותה המידה
    תמיד היתה פלפלית ומושכת תשומת לב
    שאפו על הדרך.. כבוד

    מאת: . |‏ 30 במרץ 2018 | 01:37
  • טוב, להתראיין היא לא יודעת…

    מאת: אפרת |‏ 30 במרץ 2018 | 00:02
  • אמאלה היא פשוט מוש

    מאת: טל פרץ |‏ 29 במרץ 2018 | 22:52
  • מהממת!!!

    מאת: לי |‏ 29 במרץ 2018 | 22:04
  • איזה מושלמת היא. נראית שחורה מעורבת. יפהפייה.

    מאת: מזל |‏ 29 במרץ 2018 | 21:02
  • העיקר היא מדברת על זה שהיא ג׳וס
    היא יצאה מהצבא על תת משקל כדי למנף את הקריירה שלה,
    למה על זה לא שואלים אותה
    ואם ישאלו, מעניין איזה שקר היא תענה

    מאת: . |‏ 29 במרץ 2018 | 20:36
  • פצצתית

    מאת: בר |‏ 29 במרץ 2018 | 20:26
  • בתוך אחת שמכירה אותה, שקרנית הייתה ושקרנית נשארה…
    איזה ויתרה על תחרויות בסין בשביל מלכת היופי ,
    זה היה החיים שלה, היא רק חיכתה להיות בגיל המתאים
    ואיזה תחרויות בסין איזה, הייתה באתלטיקה ביסודי ובכיתה י׳ רצה בתחרות, הפסיקה באמצע, גרמה לנו להפסיד, ואחכ הצטלמה עם כל המדליות של הזוכים.
    לא ברמנית, לא מלצרית בחוף איזה שטויות
    ילדה שהייתה פייק ונשארה פייק, וזה למה לא נשארו לה חברות, שום קנאה לא הייתה שם, ובטח ובטח שלא נשלחו לה הודעות של כמה שהיא יפה ושאוהבים אותה
    היום היא כל כך מצליחה בארץ ובעולם, פשוט לא מובן למה לשקר על דברים שהיא לא

    מאת: . |‏ 29 במרץ 2018 | 20:25
  • מהממת אחת!!!!!!!
    יפה מבחוץ והכי יפה מבפנים
    שישמור אותך אלוהים.

    מאת: אתי |‏ 29 במרץ 2018 | 18:19
  • מסכימה עם ג'ני!!!! אמאלה זה ממש מפחיד אותי לדעת שכבר מידה 34-36 נחשבת ל"ג'וסי"!!!!????? מה לעזאזל? את רזונת ממש, לא שדופה אבל ג'וסי את פשוט ל א .
    עצוב מאוד….אחלה מסר גוף לכל הבחורות הצעירות.

    מאת: בר |‏ 29 במרץ 2018 | 16:30
  • מהממת אבל ממש לא ג'וסי! רזה כמו דוגמנית רגילה
    אגב לא ציינתם את הפרויקט הכי חשוב שלה – היא דגמנה לאסוס!!!

    מאת: גיל |‏ 29 במרץ 2018 | 16:24
  • היא מושלמת

    מאת: ליאל |‏ 29 במרץ 2018 | 16:16
  • כל הכבוד !!! בוגרת מאוד נאמנה למציאות האמיתית ולא נגררת לכל הבולשיט והשוני מסביב..בהצלחה

    מאת: אחד |‏ 29 במרץ 2018 | 15:24
  • אין כמו שיזוף התזה

    מאת: ליאה |‏ 29 במרץ 2018 | 15:24
  • אין ספק שאת לא רזונת שדופה שכל העצמות בולטות, אבל מפה ועד ג׳וסי? ג׳וסי את לא מתוקה. עצוב שזה מה שנהיה מהעולם שלנו, שמישהי במידה 34-36 נקראות ג׳וסי. קים קרישיאן ג׳וסי לדוגמא. את מהממת בקטע אחר, אבל תפסיקי להכניס את עצמך למשבצת הזאת, סתם מיותר. בהצלחה!

    מאת: ג׳ני |‏ 29 במרץ 2018 | 14:41