הבת של אומה תורמן ואית'ן הוק היא האיט-גירל שאתם חייבים להכיר

עם דמיון מדהים לאמא, כישרון משחק ופלירטוט בלתי פוסק עם תעשיית האופנה, מדובר בכוכבת עולה ואושיית סטייל שעוד נשמע עליה הרבה. "ברור לי שאילו הם לא היו ההורים שלי לא הייתי כאן היום, ועדיין - עבדתי בכל הכוח עבור כל דבר שהשגתי"

מאת  | ‏ 4 מרץ 2018

נעים מאוד (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

נעים מאוד (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

אית'ן הוק ואומה תורמן היו כנראה הצמד הכי יפה של שנות התשעים, ויהיו לעד זוג מרהיב ומסעיר שעושה להתגעגע. אז נכון, הרומן התפרק, ובאקורדים צורמים, אבל יצאה מהחבילה הזאת מתנה נהדרת לעולם. קוראים לה מיה תורמן הוק, והיא עכשיו עולה כמו כוכב שביט זוהר, בסטייל, כריזמה ושיק שרק DNA מובחר שכזה יכול להפיק. אמנם בינתיים יש לה רק כ-30 אלף עוקבים באינסטגרם, אבל זה בדיוק הזמן לקפוץ על העגלה הזאת, שהולכת בכיוון הנכון ומהר.

כיאה לנצר של אימפריית משחק, מיה, שתהיה השנה בת 20, מפלרטטת עם עולם הזוהר בשנתיים האחרונות. היא ניו יורקית מבטן ומלידה, אחותו הגדולה של לבון בן ה-15 (שגם עליו אנחנו צפויים לשמוע) ושל עוד שלוש חצי-אחיות קטנטנות ומתוקות מנישואיו השניים של אביה. מיה היא שחקנית שמזניקה את הקריירה שלה ברצינות, ובתקופה האחרונה קיבלה שני תפקידי מפתח חשובים. היא הופיעה בעיבוד חדש של רשת BBC ל"נשים קטנות", בתפקיד הראשי והאייקוני של ג'ו מארץ' חמת המזג והפמיניסטית, וממש השבוע נחשף כי תצטרף לקאסט האהוב בעונה הבאה של סדרת הקאלט האייטיזית "סטריינג'ר ת'ינגס" מבית נטפליקס.

 

A post shared by Andrew Bishop (@andybishop44) on

לא הכל ורוד אצל הכוכבת הצעירה, שסובלת מדיסלקציה קשה, אבל נראה שהיא תמיד מוצאת את הנתיב הנכון לה. היא למדה בבית ספר לאמנות בברוקלין, כזה שלא מאמין בציונים או במבחנים, ואז המשיכה למגמת משחק בג'וליארד. תורמן-הוק נאלצה לנשור מהאקדמיה היוקרתית לטובת התפקיד הנחשק ב"נשים קטנות", אבל אין ספק שמדובר בצעד אדיר לקידום הקריירה שלה.

מאז ניכר שהתפנה לה קצת זמן, אותו היא מנצלת כדי לטפח גם קריירת דוגמנות, לשבת בשורות הראשונות של תצוגות אופנה ולפלרטט עם עולם האופנה באופן כללי. משנת 2016 מיה הצטלמה לאדיטוריאל ב"ווג", הייתה הפנים של המותג הבריטי "אול סיינטס" במשך שתי עונות ולקחה חלק בסרטון פרסומת לתחתונים של קלווין קליין אותו יצרה סופיה קופולה.

קופולה, אגב, התאהבה במיה לחלוטין וליהקה אותה לתפקיד של אריאל בגרסה החדשה של "בת הים הקטנה" באולפני יוניברסל, אלא שאז פרשה מהפרויקט וכרגע הוא ירד מהפרק. סביר שמדובר היה ברגע משבר רציני בקריירה של מיה, אבל בשבוע האופנה האחרון, יחד עם התפקיד המרגש ב"סטריינג'ר ת'ינגס", נראה שהצעירה מתאוששת.

גם ב"ווג" לא מפסיקים להתעלף על הסטייל שלה, שבדיוק כמו זה של הוריה נראה לא מתאמץ, ורסטילי וזוהר. לתצוגה של טום פורד היא הופיעה בחליפה בצבע זית, לזו של קלווין קליין לבשה שמלה סופר נשית ולפרסי הספירייט של הקולנוע העצמאי, אליהם הגיעה כדייט של אבא שלה, לבשה שמלה פרחונית ומתוקה של זאק פוזן. חוץ מזה מיה השתתפה לאחרונה כאורחת כבוד באירוע של מונקלר במילנו.

 

A post shared by toalha nerd (@toalhanerd) on

האיט-גירל הטרייה מודה שהיא גונבת מהארון של אמא שלה לא מעט פריטים, לאחרונה בעיקר מבית קלווין קליין, וגם שואבת ממנה השראה לסטייל וכמה טיפים לצילומים. "היא מזכירה לי שיש לי קול על הסט, וגם לשחרר את הפה כשמצטלמים", היא מספרת, ומציינת עוד מוזות: פאטי סמית', פיונה אפל, ויולה דייוויס וג'וליאן מור, אבל המוזה העיקרית שלה מפתיעה: השחקנית אנג'לה לנסברי. "היא בת 92, מלאת חיים ופשוט יפהפייה״, מספרת מיה, שזכתה לשחק לצד לנסברי ולהתאהב בה ב"נשים קטנות".

"הפרצוף שלה לא השתנה, היא לא עשתה לו כלום, היא מתלבשת פשוט מדהים והיא שחקנית אמיתית שהופיעה עם אמא שלה על במות התיאטרון מאז שהייתה ילדה". מזכירה לכם מישהי?

 

A post shared by Alternative Press (@altpress) on

 אל תצפו שהתהילה תשנה את הילדה המבריקה והמתוחכמת שגדלה בחיק האליטה ההוליוודית. "אני ממש קשורה למשפחה שלי", היא מספרת ל"ווג". "ככל שאני נעשית יותר עצמאית ומקבלת יותר חירויות, ככה אני יותר מעוניינת להיות בת משפחה מעורבת ומרגישה יותר מכורה אליה. המשפחה שלי מאוד תומכת. אנחנו רבים, חווים משברים, משקרים ואומרים את האמת, לא תמיד בסדר הזה, ואני נהנית לצמוח יחד איתם".

אני לא מסתירה את העובדה שהורי שחקנים. אני גאה בהם!", ממשיכה תורמן הוק, "זה טבעי לרצות לעסוק במקצוע של הוריך. רק העין הציבורית מסבכת את העניינים. ברור לי לגמרי שאילו הם לא היו הם, לא הייתי כאן היום עם האפשרויות האלה, ועדיין – עבדתי בכל הכוח עבור כל דבר שהשגתי".

 

A post shared by Maya Ray (@maya_hawke) on

הדייט של אבא (צילום: Jesse Grant/Getty Images for AT&T)

הדייט של אבא (צילום: Jesse Grant/Getty Images for AT&T)


 

A post shared by Taku Hairstylist (@takuhair) on

 

 

A post shared by Maya Ray (@maya_hawke) on

 

 

A post shared by Ylva Erevall (@ylvaerevall) on

 

 

A post shared by ALLSAINTS (@allsaints) on

 

 

A post shared by Maya Thurman-Hawke (@_mayahawke_) on

 

 

A post shared by Maya Hawke (@mayaobsessed) on

מפלרטטת עם עולם האופנה, לצד המעצב זק פוזן (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

מפלרטטת עם עולם האופנה, לצד המעצב זק פוזן (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

השאירו תגובה