בלה חדיד מוציאה את הכלב החדש לסיבוב שופינג מטורף

בלה לא מסתפקת בתמונות העירום עם אחותה, ששיגעו בימים האחרונים את העולם, וממשיכה להצטלם בפוזות אינטימיות ובלי הרבה מעצורים עם הקרובים לה ביותר. הפעם מדובר בכלבלב החדש במשפחה, שהצטרף אל הדוגמנית למסע קניות וזכה להתלוות אליה, אולי בעל כורחו, גם אל תוך חדר ההלבשה

מאת  | ‏ 1 פברואר 2018
 

A post shared by Mimi Cuttrell (@mimicuttrell) on

לאחר שצילומיה האינטימיים עם אחותה ג'יג'י שיבשו את דעתו של העולם, והיא הואשמה בגילוי עריות וגם סתם בסקסיות בלתי נתפסת, בלה חדיד ממשיכה לחלוק את גופה עם הקרובים לה ביותר. הפעם אנו זוכים לחזות בה מתלטפת עם גור הכלבים המתוק שלה בחדר הלבשה קטן, כשרק תחתוני חוטיני זעירים לגופה. (הכלבלב, אגב, אפילו ללבוש חוטיני לא טרח).

הייצור המתוק הוא התוספת האחרונה למשפחה, בה נמצאים כבר הנדריקס ואוסלו ההולכים על ארבע, ובהתאם למעמד מיד הצטרף אל אמו החדשה ואל החבורה הנאה למסע קניות. הם עצרו בבוטיק הוינטג' הניו יורקי האגדי What Goes Around Comes Around, שם הצטלמו עוד ועוד, והוכיחו שאין סיבה להתחרות על הפוקוס אם אפשר להתחלק בו בכיף.

 

A post shared by (@bellahadid) on

את היציאה הרשמית של האהבה החדשה מהארון של עשתה בלה כשהיא לובשת מעיל ברברי אדום ובוהק עד הברכיים, ולעיניה משקפי שמש אדומים תואמים. מתחת למעיל הסטייטמנט היא לבשה קפוצ'ן שחור, שהפך את הלוק לאדג'י יותר, ולרגליה נעלי דוק מרטינס שחורות – מהסוג שאי אפשר היה לעבור את הניינטיז בלעדיו.

בתמונה אחרת חדיד לובשת מעיל וינטג' של לואי ויטון, כובע טוויד לראשה, ובידה, כמובן, הכלבלב. אבל את התמונה שמקבלת את מירב תשומת הלב שיתפה מימי קטרל, הסטייליסטית הצמודה של בלה, שהתלוותה אליה לביקור בחנות ואל תוך תא המדידה. בפוסט מתחת לתמונה כתבה קטרל: "סיבוב הקניות הראשון של הכלבלב". מקוות מאוד שזה גם לא האחרון.

תוספת סוכר (צילום: אינסטגרם, bellahadid)

תוספת סוכר (צילום: אינסטגרם, bellahadid)


 

A post shared by ciao Bella (@hbellsqueen) on

השאירו תגובה