מהפך: משוטפת כלים ברשת מזון מהיר לשבוע האופנה תוך 10 ימים

עד לפני כמה ימים רמינגטון וויליאמס פינתה שאריות בוריטוס ברשת מזון מהיר בטקסס למחייתה, וכמו רבים לפניה החליטה לעזוב הכל ולעבור לניו יורק במטרה להגשים את החלום. היא ממש לא ציפתה שזה יקרה כל כך מהר, אבל עשרה ימים לאחר מכן היא כבר חרכה כמה מהמסלולים הנחשבים ביותר של עולם האופנה

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2017

מהפך בעשרה ימים (צילום:  Images for Marc Jacobs)

מהפך בעשרה ימים (צילום: Images for Marc Jacobs)

אמנם במהלך התצוגה כל הדוגמניות צועדות על אותו מסלול, אבל המסלולים שמובילים אותן לשם שונים לגמרי זה מזה. בעוד שמרבית הדוגמניות עוברות דרכים פתלתלות וצוברות חוויות שונות ומשונות בתעשייה בדרכן אל הדבר האמתי, יש כאלה שהדרך שלהן קצרה בהרבה. רמינגטון וויליאמס ללא ספק שייכת לקטגוריה השנייה, עם סיפור סינדרלה מפתיע שמסקרן את כל עולם האופנה.

עד לפני עשרה ימים בלבד הייתה וויליאמס עובדת מן המניין בסניף של רשת המזון המהיר המקסיקני צ'יפוטלה באוסטין, טקסס. מכל התפקידים הזוהרים שיש לסניף להציע היא הייתה ממונה דווקא על שטיפת הכלים, אבל איכשהו הצליחה לתפוס את תשומת לבו של צייד כישרונות שטען כי יכולה להיות לה קריירת דוגמנות זוהרת. ההזדמנות קרצה לוויליאמס, שהחליטה לנסוע לניו יורק בעקבות הסוכן, וכמו באגדות היא מיד הוחתמה ב-DNA - אותה הסוכנות שאחראית לקריירה של לינדה אוונג'ליסטה ושל רבות מהדוגמניות המובילות היום.

על המסלול של קלווין קליין (צילום:   Slaven Vlasic/Getty Images)

על המסלול של קלווין קליין (צילום: Slaven Vlasic/Getty Images)

תוך ימים השיגה רמינגטון עבודה חלומית שהצדיקה את ההחתמה הזריזה: היא נבחרה לצעוד בתצוגה של קלווין קליין. ראף סימונס והמלהקת אשלי ברוקה נדלקו עליה בקאסטינג, ולמרות שהבינו שמדובר בדוגמנית ירוקה לגמרי, לא ויתרו. "בקאסטינג השני ראף סימונס עצמו לימד אותי איך הולכים", היא סיפר ל"ווג". "הוא יכול היה לבחור כל דוגמנית אחרת, אבל הוא כל כך האמין בי ולקח מזמנו היקר כדי לעזור לי כך שאוכל להשתתף בתצוגה שלו". סימונס, אגב, הוא גם זה שחתום על גילויה של סופיה מצ'טנר שלנו בימים בהם היה המעצב הראשי בדיור.

אחרי התצוגה של קלווין קליין הגיעה ההצעה לצעוד עבור מארק ג'ייקובס לצד ג'יג'י חדיד וקאיה גרבר, וגם המלהקת של התצוגה הזו, אניטה ביטון, עפה עליה בכל הכוח. "גם זה קרה במקרה. ביקרתי במוזיאון המטרופוליטן ופתאום קיבלתי הודעה להגיע למדידות לתצוגה של מארק בעוד שעה בסוהו. כשהגעתי מיד בירכו אותי. התרגשתי נורא, הרגשתי שהפכו אותי לחלק מהתהליך היצירתי". היו תצוגות נוספות של קייטי גרנד וסיס מרג'ן, ותמונת סטריט סטייל מצחיקה אחת שהעלתה, תחתיה כתבה: "שאלו אותי את מי אני לובשת. עניתי להם: צבא הישע (חנות יד שניה)".

זה לא סתם שאת הרגע החופשי שלה בשבוע האופנה ניצלה וויליאמס על מנת לראות אמנות. היא מאיירת ולומדת עיצוב גרפי באוסטין, ועכשיו היא מקווה לעזוב את עולם הטאקוס ולממן את התואר באמצעות דוגמנות. "תמיד אהבתי אופנה", היא מספרת, "ותמיד אהבת ליצור. לעולם לא אפסיק לעשות אמנות, לא משנה מה הדבר השני שאני עושה בחיי".

התצוגות באירופה כבר מעבר לפינה, וכעת הצעירה לומדת לצעוד על עקבי סטילטו על מנת שיתאפשר לה לנסוע ולחזות ביצירות האייקוניות שתמיד קיוותה לראות. "אני הולכת עם עקבים למכולת ולחנויות ליד הבית עכשיו", היא אומרת. "דוגמניות לא מקבלות מספיק פרגון על מה שהן יודעות לעשות בנעליים המטורפות האלה. הן גורמות לזה להיראות קל כל כך!".

במסגרת החוויות המרגשות, וויליאמס גם לנה לראשונה בדירת דוגמניות, זן חדש של בני אדם מבחינתה. "כל הבנות שפגשתי הראו רצון שהאחרות יצליחו, מה שמאוד עודד אותי", סיפרה. "כשצעדתי בקלווין קליין השותפות שלי צפו בלייב בתצוגה במחשב ועודדו אותי. לא ציפיתי למצוא חברות כל כך מהר ואני יודעת שמערכות היחסים האלה יחזיקו כל החיים". אפשר לומר שוויליאמס נשמעת מאוד תמימה, אבל היי, מצד שני היא הוכחה לכך שלפעמים ניסים קורים.

לא חשבה שהחלום יתגשם כל כך מהר (צילום: JP Yim/Getty Images)

לא חשבה שהחלום יתגשם כל כך מהר (צילום: JP Yim/Getty Images)


 

A post shared by Remington Williams (@stuckinteenage) on

התגלתה בסניף צ'יפוטלה באוסטין, טקסס (צילום: Steve Dykes/Getty Images)

התגלתה בסניף צ'יפוטלה באוסטין, טקסס (צילום: Steve Dykes/Getty Images)


השאירו תגובה