אשלי גרהאם החדשה? הדוגמנית והבת של שאתם חייבים להכיר

במידה 44 ועם יופי עוצר נשימה, אלסנדרה גרסיה לורידו, בתו של השחקן אנדי גרסיה, הפכה בתקופה האחרונה לאחד מהשמות הכי חמים בתעשיית האופנה. היא כבר הספיקה לככב בקמפיין של דולצ'ה וגבאנה, ללכת על המסלולים הכי נחשבים בפאשן וויק ולהצטלם למותגים השווים של הרגע. את כל זה היא עושה בקוליות אינסופית שמוכיחה – היא כאן כדי להישאר

מאת  | ‏ 11 ספטמבר 2017

הכירו את אלסנדרה גרסיה לורידו, שכבר מככבת בקמפיין של דולצ'ה וגבאנה (צילום: יח"צ)

הכירו את אלסנדרה גרסיה לורידו, שכבר מככבת בקמפיין של דולצ'ה וגבאנה (צילום: יח"צ)

זוהי שעתן היפה ביותר של דוגמניות המידות הגדולות מאז הרנסאנס פחות או יותר. הן מובילות קמפיינים, בעלות מיליוני עוקבים באינסטגרם וצועדות במיטב תצוגות האופנה. התחום הלא קל הזה מציג בפנינו דוגמניות שהאישיות שלהן חזקה ומעניינת, ממש כמו אשלי גרהאם, שהפכה לאימפריה בזכות המראה המצודד ואישיותה המנצחת.

כעת כשגרהאם סללה את הדרך, יש צעירה מבטיחה המאיימת לתפוס את מקומה באור הזרקורים, והיא מגיעה עם ייחוס לא קטן. מדובר באלסנדרה גרסיה לורידו, בתו של השחקן החתיך והמועמד לאוסקר אנדי גרסיה. היא בת 25, מיוצגת על ידי ארבע סוכנויות: IMG בניו יורק, נטורל מודלס באל.איי, מילק בלונדון ו-1 מנג׳מנט במילאנו, ונהנית מעוקבים רבים באינסטגרם החושפני ומלא שמחת החיים שלה.

גרסיה היא השם העולה החם ביותר בתחומה כרגע, והעובדה שהיא באה מתוך התעשייה ושהיא בת-של, כמו שמאוד אוהבים כיום, לא מפריעה, בלשון המעטה. באינסטוש של אלסנדרה אפשר למצוא לא מעט צילומי הלבשה תחתונה, וכן צילומים עם הבסטי, דקוטה פנינג, צילומים עם אבוש, על חוף הים ובמסיבות סוערות.

גרסיה היא אחת המוזות העיקריות של כריסטיאן סיריאנו, המעצב הכוכב ובוגר "פרויקט מסלול" שתמיד מתייחס לנשים מכל הגדלים והצורות בתצוגות שלו. היא צעדה בשתי התצוגות האחרונות שלו, ולפני כן גם בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה, להם גם הצטלמה לקמפיין הסתיו האחרון. בין לבין, גרסיה השילה את בגדיה לכבוד קמפיין ההלבשה התחתונה של לייין בריאנט, מותג פלאס סייז מצליח, בו גם התייחסה לבודי שיימינג והעצמה נשית.

כמו לא מעט דוגמניות פלאס סייז בתקופה הנוכחית, גם גרסיה נדרשת בכל ראיון לעמוד על אג'נדה פרטית של חיוביות גופנית והעצמה, שאת אלה היא מציגה בביטחון רב בעמודי המגזינים המובילים, וגם בקמפיינים של רפורמיישן, מנגו, פוראבר 21 ו-H&M.

המתיקות והסקסיות של גרסיה הופכות אותה לדוגמנית מסחרית למדי, ואין ספק כי היא צריכה להודות לאשלי גרהאם על כך שפרשה לה שטיח אדום. אולם בניגוד לגרהאם' אין בזינוק האדיר שהיא מבצעת אף טיפת זיעה או מאמץ, רק גלאם וצחוק מתוק כל הדרך אל הפסגה.

עם אבא אנדי והאחות דומיניק (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

עם אבא אנדי והאחות דומיניק. גנים טובים (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

על המסלול של כריסטיאן סיריאנו בשבוע האופנה בניו יורק (צילום: Slaven Vlasic/Getty Images for New York Fashion Week: The Shows )

על המסלול של כריסטיאן סיריאנו בשבוע האופנה בניו יורק (צילום: Slaven Vlasic/Getty Images for New York Fashion Week: The Shows )

הורסת בדולצ'ה (צילום: יח"צ)

הורסת בדולצ'ה (צילום: יח"צ)


 

A post shared by Dakota Fanning (@dakotafanning) on

השאירו תגובה