מהמוגזמות: ככה חגגה נסיכת יוון את יום הולדתה ה-21

במקום להזמין כמה חברות לדרינקים בבר השכונתי, אולימפיה, נסיכת יוון, החליטה לחגוג את יום הולדתה במסיבה הדוניסטית אל תוך הלילה מלאה בשמלות קוטור, אורחים מפורסמים ושמפניה בלי הפסקה. כמובן שכל הטירוף הזה תועד היטב באינסטוש מה שמספק הצצה נדירה לעולם אחר, נוצץ ומוגזם בטירוף

מאת  | ‏ 4 יולי 2017
 

A post shared by Olympia of Greece (@olympiagreece) on

מה קורה כשנסיכה מגיעה לגיל 21? בעבר אולי היה זה זמן לקחת אחריות על הממלכה ולמצוא שידוך הולם, היום, כך מתברר, מציינים את הגיל הזה בצורה שונה, פרועה וגלאמית בהרבה. אולימפיה, יורשת העצר ובתו של נסיך יוון פבלוס והנסיכה מריה שנטל (ועל פי דיווחים, אקסית של הנסיך הארי) נהנתה, לכבוד גיל 21, ממסיבה מפוארת ומאוד לא דיסקרטית.

בניגוד להוריה, שנחשבים לצנועים מאוד, הנסיכה אולימפיה לא חולקת חיבה לאנדרסטייטמנט ונהנית להציג את העושר והפאר לראווה. למסיבה הגיעו עוד חברות של אולימפיה שחולקות את הערכים שלה ומכירות מקרוב את מנעמי החיים, ביניהן פריס וניקי הילטון, טליטה פון פירסטנברג (הנכדה של דיאן), זואי ז'יבנשי ופופי דלווין (בשמלת טול מתקתקה של מרקזה). אולימפיה מוכרת באינסטגרם ל-109 אלף העוקבים שלה בזכות סגנון החיים הזה בדיוק, ואיש לא היה מופתע מהתמונות הקסומות והנוצצות כשאלה החלו להציף את הפיד.

המסיבה התקיימה באחוזת המשפחה בקוסטוולדס שבבריטניה, וציינה גם את יום הולדתו של אביה של אולימפיה, שחגג חמישים במאי האחרון. המסיבה, שנשאה את ההאשטג "revolution5021", נראתה כמו שילוב הדוניסטי במיוחד של ורסאיי פוגש את "חלום ליל קיץ".

נראה שהאורחים התבקשו לצאת מהקופסה ולבוא בגרסאות משודרגות לקוד לבוש "בלאק טיי", מה שיצר לוקים מאוד מיוחדים ומעוצבים עם כובעים, נוצות וקישוטים שהזכירו פרק מוצלח ב"גוסיפ גירל".

 

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

את השמלה של כלת השמחה עיצב סטיב קהאליל, אותה החליטה הצעירה הסוררת לצוות לסניקרס פלטפורמה של גוצ'י. העניין של הנסיכה באופנה אדיר. היא מרובת חברים טובים בתעשייה ואמרה בעבר כי האופנה חשובה במיוחד לבנות משפחתה.

היא אפילו נתנה טיפים שעברו אליה ישירות מהדורות הקודמים והמלכותיים: "מסבתי למדתי שתמיד עדיף להיות לבושה בהידור יתר מאשר לא מספיק, כי אף פעם אין לדעת את מי תפגשי ברחוב" סיפרה בעבר למגזין 'טאון אנד קאנטרי'. "מאבי למדתי את חוק ה'בבקשה, אולימפיה, תנעלי נעליים שתחזיקי בהן מעמד ערב שלם'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

אמנם המונרכיה היוונית הגיעה לסיומה בשנת 1973, אבל המשפחה ממשיכה לשמור על תוארי המלכות ונהנית מכל הפינוקים שבני מלוכה נהנים מהם, רק ללא המחויבויות.

סידור לא רע בכלל שמאפשר לאולימפיה לגור בניו יורק בדירת פאר וללמוד צילום בבית הספר לעיצוב ואופנה "פרסונס". אולימפיה דוברת אנגלית שוטפת וחיה בלונדון מגיל שבע, ועם יריית פתיחה שכזאת לתוך העולם האמיתי, אין ספק שנשמע עליה עוד הרבה.

 

A post shared by Cyril Karaoglan (@cyrilkara) on

 

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

 

A post shared by Caroline Sieber (@carosieber) on

 

A post shared by Poppy Delevingne (@poppydelevingne) on

 

A post shared by Eleonore (@eleonorehabsburg) on

 

A post shared by Cristiano Basciu (@cbasciu) on

 

A post shared by Cyril Karaoglan (@cyrilkara) on

 

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

השאירו תגובה

 

  • שתתחתן עם הארי.
    גם הסבא של הארי, בעלה של המלכה אליזבט הוא ממוצא יווני.
    שיסגרו מעגל.

    מאת: ליאת |‏ 7 ביולי 2017 | 09:35
  • וזה כשכלכלת יוון קורסת… מקסים…

    מאת: מקיאה בצד |‏ 5 ביולי 2017 | 10:37