בכתה א' אמרתי לחברים 'איזה כיף, אני בחופש מהדוגמנות'

בגיל 14 קים אור אזולאי הספיקה להקים אמפריית אינסטגרם מקומית, לצבור 350 אלף עוקבים ברשתות, לעצב קולקציה ל-TNT ולקבל פרגון מקיילי ג'נר – והכל מהבית של ההורים בראשל"צ. אנה וינטור אולי עוד לא מסכימה להצטלם איתה, אבל מנהלת בית הספר כבר ביקשה סלפי

מאת  | ‏ 30 מרץ 2017

110 אלף עוקבים בגיל 14. קים אור אזולאי (צילום: שרבן לופו)

110 אלף עוקבים בגיל 14. קים אור אזולאי (צילום: שרבן לופו)

אחרי שעתיים בחברתה של קים אור אזולאי, הפאשניסטה ואושיית הרשת בת ה-14 מטילה פצצה. בשלב זה, כמו אחת מ-110 העוקבים שלה באינסטגרם, כבר השתכנעתי שעלי לקנות כל מוצר או רעיון שהיא מוכרת לי, אבל דווקא אז, התכנית משתנה. "אני רוצה להיות רופאה", היא אומרת, "אני רוצה לגלות תרופה למחלה".

מה רופאה עכשיו, קים? כרגע תכננו את כל העתיד שלך, לא מתאים.
"תראי, תחום הבידור הזה, צריך לשמר אותו 24/7, זה מאוד קשה. אני מסתכלת על דוגמנית היום, גם אם השנה היא האדם הכי מצליח, כמה היא כבר מרוויחה? כמה עתיד יש בזה? את מגיעה לשלב אחר בחיים וזהו, נגמר. אני חושבת שאולי עוד 20 שנה אני אעזוב את התחום הזה ואלך ללמוד רפואה".

את מודעת לכך שמדובר בלימודים של שבע שנים פלוס התמחות?
"אולי בעתיד זה יהיה פחות? אולי אצליח לשנות את זה, ככה שאני אהיה רופאה ועדיין אעשה את כל מה שאני עושה היום? תביני, אם אני רוצה משהו – הוא יתממש. העתיד לא ייראה כמו היום, את לא מבינה את זה?".

חולמת להיות רופאה (צילום: שרבן לופו)

חולמת להיות רופאה (צילום: שרבן לופו)

היא מחייכת חיוך מתוק, חכם, אולי קצת אירוני. אנחנו מגיעות לפשרה: התרופה לסרטן שקים תגלה תישא את המותג שלה – K-WILDREAM. אחרי הכל, אין סיבה שאנשים יסתובבו עם תרופות לסרטן אפרפרות ונטולות שיק. כמו קים אחרת לפניה, גם פצצת האמביציה הזו כבר הבינה שהכל היום זה ברנדינג, כל היתר אלה פרטים שנדאג להם בהמשך. ואזולאי אמנם לא חיה בניו יורק או באל איי כרגע אלא בראשל"צ, אבל יש לה יתרון של 20 שנה על קים קרדשיאן, והיא משתמשת בהן היטב. ההצלחה, כרגע, נמצאת במספרים: מעל 100 אלף עוקבים באינסטגרם וכמעט 3 מיליון צפיות לסרטוני היוטיוב שלה.במונחים ישראלים, מדובר בהישג ענק – משהו שמעל גיל מסוים קשה להבין אותו ואת המינוף הכלכלי שלו, אבל עבור מי שנולדה במילניום הזה, אין כאן שום תעלומה. "גדלתי יחד עם הרשת", קים מסבירה, "הבנתי את הכוח של אינסטגרם מהרגע הראשון, ראיתי את הפוטנציאל וידעתי שזו תהיה העבודה שלי".

היום, 4 שנים אחרי, היא מתחילה לקצור את הפירות. אחרי שנבחרה להיות שגרירת אינסטגרם לחברות "אדידס", "מאק", חברת התכשיטים TOUS ומותג טיפוח השיער "רמינגטון", קים עברה לעיצוב – וסייעה לעצב ליין של קפסולה לצעירות עבור חברת TNT, שעבורה היא גם מדגמנת. אבל התואר "דוגמנית" לא מספיק רחב כדי לתאר את כל מה שהיא עושה. בחו"ל היא מציגה את עצמה כבלוגרית אופנה. "מאחורי הקלעים בשבוע האופנה של מילאנו, באתי לאנשים מפורסמים ואמרתי – 'היי, איים א בלוגר, כאן איי האב א פיקצ'ר?'. ככה הצטלמתי עם ג'יג'י חדיד שהייתה ממש מקסימה ואמרה לי שהשמלה שלי מדהימה. אבל אנה וינטור לא הסכימה להצטלם איתי, היא הגיעה לשם שלוש שניות לפני התצוגה של פנדי, עם הפוני שלה והמשקפי שמש ושמלת מקסי ומוקסינים. ניגשתי ושאלתי אם אפשר תמונה והיא פשוט הסתכלה עלי ואמרה – לא. ונכנסה", היא צוחקת.

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on


איך ילדה בגילך בכלל מגיעה לשבוע האופנה?
"אמא שלי ואני החלטנו שאנחנו רוצות לנסוע, לטעום קצת פאשן וויק. בפעם הראשונה שילמנו בעצמנו על הנסיעה, אבל פניתי ליח"צנית שאני עובדת איתה ב'מאק', וביקשתי שתסדר לי כניסה, ככה שהגענו לבקסטייג' של כל התצוגות הכי מטורפות בעולם. זה מדהים להיות שם ולהרגיש את הווייב, לראות את האיפור וההכנות, ללמוד הכל על אופנה. בפעם השנייה כבר שלחו אותנו מטעם מאק עם עוד אושיות רשת מהארץ, כמו אשלי בקשי. שמו אותנו במלון מדהים, הכל היה וואו. במוסקינו בכלל היה מדהים, היינו מאחורי הקלעים, פתאום מגיעות קנדל ג'נר וג'יג'י ובלה חדיד בהלבשה תחתונה, זה הביך אותי אבל התאפסתי על עצמי. אבל לא היה לי נעים מקנדל לבקש סלפי, הילדה אחרי יום מטורף של תצוגות, רוצה ללכת הביתה וכולם עומדים ומצלמים אותה, היא צרחה 'וואט דה פאק אתם עושים? באיזה קטע אתם מצלמים אותי בלי רשות?'".

היא יפהפיה גם במציאות?
"היא מהממת. היא נראית לי נורא לחוצה ואולי בגלל זה היא לא הכי נעימה, אבל לא הייתי רוצה חיים כמו שלה. אני חולה על הקרדשיאנס והיא האהובה עלי, אבל זה חיים לא קלים עם 20 מאבטחים בכל מקום. בכל מקרה, זה היה מגעיל לפגוש אותה אבל אני עדיין אוהבת אותה".

האמת היא שקנדל לא ידעה, אבל היא וקים אור הן סוג של בסטיז. כמה חודשים לפני המפגש הזה, האחיות ג'נר הקפיצו את מצבת העוקבים של אזולאי באינסטגרם, כשעשו ריפוסט לתמונה שלה בנעלי המותג שלהן. "אני מדפדפת בלילה בנייד שלי ופתאום אני רואה שהן העלו תמונה שלי, התחלתי לצרוח", היא משחזרת, "הייתי בהלם, אבל בעצם זה הגיוני. אני ברשת חברתית ואני חשופה להמון מקומות, עוד יומיים אובמה יכול לראות אותי כי הופעתי לו באקספלור של האינסטגרם".

זה נשמע כאילו את חיה בעולם ללא גיל.
"כן, ממש ככה. בחו"ל יתעניינו ויתפסו מהגיל שלך, הם יגידו 'וואו תראי מה את עושה בגילך'. בארץ לוקחים את זה כחסרון, יגידו כאן שאני לא מוכנה ולא בשלה לכל מה שקורה לי, ונמאס לי לשמוע את זה. אתם רוצים להגיע כאן לרמות הכי גבוהות? תלמדו לקבל את הרמות הכי גבוהות שיש. אנחנו הנוער הרבה יותר קריאטיביים מהמבוגרים. תני לי את הפרסומאי הכי נחשב בארץ, הוא היה מאמין לפני כמה שנים שישימו בידיים של ילדה בת 14 וחצי קולקציית קפסולה בין המובילות בארץ? והנה, זה קורה, יש לי בידיים קולקציה, את קולטת? יכול להיות שהייתי מעדיפה להיות ילדה בתקופה שלך או של סבתא שלי, כשהכל היה תמים וכיפי. היו לכם אינטרקציות אמיתיות אחד עם השני, לא רק פילטרים בסלולרי. אבל זה חלק מהפאן שלנו".

"בארץ אומרים שאני לא מוכנה ולא בשלה לכל מה שקורה לי" (צילום: שרבן לופו)

"בארץ אומרים שאני לא מוכנה ולא בשלה לכל מה שקורה לי" (צילום: שרבן לופו)


קריס ג'נר? אמא שלי הייתה שם קודם

אנחנו יושבות בדירת משפחת אזולאי בראשון לציון, בבניין דירות חדש, בחלק הגבוה של מעמד הביניים המקומי. קים לובשת ג'ינס וסוודר, ונראית כמו עוד ילדת כתה ט' שהתעוררה משנ"צ. זו שעת אחר הצהריים – לא יכולנו להפגש בבוקר כי קים היא גם תלמידת כתה ט' מן השורה, החוק מחייב אותה לבקש אישורים מיוחדים לפני ימי צילום. החלק השני של קים, אמא רויטל, נעדרת מפגישתנו – היא בחופשה עם אבא חיים, אבל שלחה נציגה מהסוכנות שתבוא לראיון שלנו, וגם סבא וסבתא תכף יגיעו לשמור. את רויטל, שמנהלת כרגע את ענייניה של קים – יצא לי לפגוש לפני כמה שנים בהזדמנות אחרת. היא תזזיתית ומצחיקה לא פחות מקים, אבל נדמה שקל לה היום לתת לבתה את קדמת הבמה. אפשר להבין למה – קים כל כך ורבלית, תוססת, דעתנית, ולא פסיבית בעליל – עד שכל שנותר הוא פשוט להישען אחורה ולצפות במחזה הזה, המתובל בהרבה אנגלית רהוטה שהיא לימדה את עצמה מהטלוויזיה. "אני אוהבת שיעורי אנגלית אבל גם מתמטיקה, אני ילדה חננה", היא מספרת, ומיד עוברת להראות לי את "מיוזקלי", האפליקציה שבה דור ה-Z עושה ליפ-סינק, שם היא משחקת בלהיות ריהאנה. "יש לי 240 אלף עוקבים באפליקציה הזו", היא מעדכנת ומודיעה שמדובר בדבר הבא, לצד הסטוריז של אינסטגרם שמאוד חזקים כיום. "גם סנאפצ'ט עדיין חזק", היא מעדכנת, "אבל כל הזמן צריך להיות עם היד על הדופק, מה הדבר הבא".

 

A post shared by Kendall + Kylie (@kendallandkylie) on

הייתה זו אמה שזיהתה את אהבתה למצלמה. רויטל הייתה בעברה רקדנית בלהקה של ניסים חלפון, אך עם נישואיה הקדישה את עצמה לעסק המשפחתי – חברה לאיטום ובידוד – ולגידול ארבעה ילדים: קוראל, קים, קורן וקייל. 4 שמות על טהרת הק', מדהים עד כמה כל זה מרפרר לאם הקרדשיאנס, קריס ג'נר, אבל לדברי קים מדובר בצירוף מקרים בלבד. "אמא שלי התחילה עם זה לפני 17 שנה, מי שמע על הקרדשיאנס אז? אולי קריס העתיקה ממנה?".

כמו אמא-קריס, כך אמא רויטל בחרה את הקים שמתוך הארבעה, ותפרה לה קריירה. זה התחיל באודישנים לפרסומות בגיל שנתיים. "אהבתי את המצלמה, בגיל חמש הובלתי את קמפיין לליין של מצעים של דיסני בטויס-אר-אס, התמונות שלי היו שם בכל החנויות", אומרת קים, "אני זוכרת שהייתי צריכה לתת יד לבן בצילומים ונגעלתי מזה".

אתן כמו בר וציפי רפאלי?
"לא יודעת, אבל זה מודל שאני אוהבת. לא פגשתי אותן, אבל בר אמרה פעם שמי תדאג לה כמו אמא, וגם אני מרגישה ככה".

יכול להיות שאמא שלך ניסתה לגעת בתהילה דרכך?
"לא, אני לא רואה את זה ככה. ברור שגם היא אהבה את הבמה, וזה נכון שהיא קצת פושרית אבל זה ממקום טוב. היא יודעת שיש לה חומר טוב בידיים, אז למה לא לעשות עם זה משהו? כשזה נהיה יותר מדי הפסקנו. אני זוכרת שבגיל חמש בכיתי באודישן ואמא אמרה – די, עכשיו תלכי לבית ספר, תלמדי כמה שנים ונחזור. בכתה א' עוד אמרתי לחברים 'איזה כיף, אני בחופש מהדוגמנות'".

מתוך קולקציית הקפסולה של קים ל-TNT (צילום שי קדם)

מתוך קולקציית הקפסולה של קים ל-TNT (צילום שי קדם)

בכתה ה' קים חזרה לביזנס, הפעם כמתחרה בשעשועון "הבנים והבנות" בערוץ הילדים. "אמא שלי אפילו לא סיפרה לי שהולכים לאודישן, היא אמרה לי אחרי בית ספר שהולכים לסידורים ומצאתי את עצמי באודישנים נורא קשים. אבל בסוף התקבלתי והייתי הכי קטנה שם. אני לא יודעת כמה בלטתי בעונה, אבל היום אני היחידה שנשארה".

עונת הקיץ ההיא הסתיימה במעריצים שמחכים בקניון כדי להגיד לקים שלום. הילדה בת ה-10 הפנימה – היא מפורסמת. עכשיו היא רק הייתה צריכה להחליט מה לעשות עם זה. היא פסקה מיד שלא תהיה עוד ילדה-כוכבת חולפת. המילה "פאשניסטה" התחילה לדגדג לה, והיא באה עם שליטה מיידית בכל אפליקציה קיימת. "קראתי על שאנל וגו'צי והכרתי מותגים, וכל הזמן רציתי לדעת עוד ועוד. פתחתי ערוץ יוטיוב, כתבתי על סטייל בבלוג משלי", היא מספרת, "התחלתי לצלם לוקים שלי באינסטגרם. בכל מה שעשיתי, אני הייתי המחליטה. אני לא בובה, יש לי סיי בהכל".

"אני לא בובה, יש לי סיי בהכל" (צילום: שי קדם ל-TNT)

"אני לא בובה, יש לי סיי בהכל" (צילום: שי קדם ל-TNT)

לאט לאט קים צברה יותר ויותר לייקים, ותופעה נולדה. עם ההתעצמות, הגיעו הצעות. זה התחיל בפרסומאים שביקשו מקים להצטלם עם המוצרים שלהם ("ניצלו אותי בהתחלה, הייתה חברה שבקושי שילמה לי והפכה אותי לפרזנטורית עם שלטים בכל החנויות ומרצ'נדייזינג, היום זה לא יקרה"), עד שהמשפחה החליטה לקחת את זה קדימה, ורשמה את קים בסוכנות של שרית מאירי ולורנס אלקלעי, המתמחות באושיות רשת ומייצגות גם את מור סילבר.

היום, קים היא ענף משל עצמו בעסק המשפחתי. אמה עברה מעבודה באיטום, לעבודה בקים – היא נמצאת איתה בצילומים, מסיעה אותה לפגישות, ואפילו מגשימה את חלומה של קים להוציא ליין כובעים משלה. "נייצר את הכובעים בחו"ל, כולם בקונספט שלי, ועוד חודש נתחיל למכור, עוד לא החלטנו איך. כובע זה סימן ההיכר שלי, יש לי 73 כובעים, אני מבינה בזה ממש". קים רוצה להמשיך ולהתפרסם – היא אפילו הולכת לסדנאות משחק ("אני מעריצה את חן אמסלם"), אבל הרשת היא הבית הטבעי שלה, כשהבסיס הוא הצילומים באינסטגרם, מופקים ומתוקתקים, עם או בלי מוצרים של חברות מפורסמות.

איך זה עובד? משלמים לך לפי לייקים? מראש? לפעמים מסתפקים בלתת מוצר?
"יפנו אליי לעשות קמפיין לאיזו חברה באינסטגרם, להיות פנים של משהו, אני אעביר לסוכנות ואז נחליט אם זה מתאים או לא. אם זה קמפיין שאני ממש רוצה, אולי אתגמש בכסף, אבל אני באמת  משאירה את זה לסוכנות שלי. אין אצלנו דמי כיס, הכסף הולך לחסכון, למרות שכן קניתי לעצמי אייפון 7 פלוס החדש, זה הכי כיף לקנות משהו שעבדת בשבילו".

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on


כשאני מנסה לגשש כמה כסף בדיוק נכנס שם לחיסכון, אזולאי הודפת ומפנה לסוכנת שרית. בסוכנות פחות ששים לדבר על סכומים, אבל מסבירים שהמודל הוא תשלום פר פוסט או חבילה של פוסטים, ("זה עובד כמו קניית מדיה לפרסום, כמו ספוט ברדיו או מודעה בעיתון") כשחברות משלמות על פוסטים שמקדמים את הפעילות או המוצר שלהם.

יש מוצרים שתסרבי לפרסם?
"כן, בטח. לא אקח משקה וסתם אצטלם איתו, צריך לקדם משהו, איזו חדשנות של המוצר, אפשרות שלי לתת את הסטייל שלי כחלק מהאמירה. אני לא פלקט של מוצר, אני רוצה שהעוקבים שלי יראו אותי באמת, לא דימוי. אני לא אשלח לסטורי רק את התמונה היפה עם זווית מחמיאה ואור יפה".

אבל תמיד יש פער בין החיים האמיתיים לאינסטגרם, לא?
"זה נכון שזה קיים אצל אחרים, אני רואה את זה, בין אם אלה סלבס או חברות שלי, שהחשבון שלהן לא משקף את כל מה שבחיים שלהן. אבל אני כן מנסה להראות מי אני באמת. גיליתי שהקהל שלי אוהב אותי כשאני פחות מתוחכמת, אוהבים את הדיילי לייף שלי".

אבל איך זה שאת נראית ככה בדיילי לייף? אפשר להיות כל כך נוצצת לבית ספר?
"זה לא עד כדי כך נוצץ, בדרך כלל תראי אותי בסטריט סטייל, נונשלנטית כזו, מראה של 'ככה קמתי בבוקר'. זה לא שאני אבוא לבית ספר מכוער, אני אוהבת להיות מטופחת אבל אני גם ילדה רגילה. הבעיה היא שאסור לנו כלום לפי החוקים של בית הספר, וזה ממש מעצבן. המכנס חייב להיות אחרי הברך, אסור ז'קט מקושקש עם פאייטים, עכשיו אני בוויכוח איתן על הלק – הן לא מרשות לק לבית ספר! זה נורא".

את מתאפרת לבית ספר?
"לא, אני אשים רק קונסילר אם לא ישנתי טוב ואני עייפה בבוקר, או שקמתי עם מלא חצ'קונים. אני בכלל לא חושבת שאני יפה, אני מכוערת בקטע מרוקאי, ואני מתה על זה".

"אני מכוערת בקטע מרוקאי, ואני מתה על זה" (צילום: רשבן לופו)

"אני מכוערת בקטע מרוקאי, ואני מתה על זה" (צילום: רשבן לופו)


אני לא אבוא ואגיד: וואו, פגשתי את ג'יג'י

לפני שנתיים המשפחה עברה מבת ים לראשל"צ, וקים התחילה את חטיבת הביניים בבית ספר חדש כשהיא סלבית מבוססת בתחומה. טרום גיל ההתבגרות הקשה, תקופה שבה מיצוב חברתי הוא הכל – התגלתה כמאתגרת אפילו יותר עבור קים, שחייה רחוקים מלהיות רגילים, "אני מתזזת כל יום עד הערב, אני לא יכולה לפגוש חברות כל יומיים, ברור שזה שונה", היא אומרת, "ילדים זה עם קשה, הם יחפשו אותך בכל מקום. אם תכירי אותי תראי שאני הילדה הכי חמודה ומדברת עם כולם, אני אנושית, הכי סחבקית, אבל בהתחלה בבית הספר הזה הרגשתי שבוחנים אותי ב-200 עיניים. מי שהיום היא החברה הכי טובה שלי לא סבלה אותי כשהגעתי, היא חשבה שאני חיה בסרט כי הייתי בטלוויזיה".

ואת לא? זה בטח מטורף להיות בשבוע אופנה ואז לחזור לשיעורי תנ"ך.
"אז אני חוזרת לאט ובזהירות. לכל אחד יש ימי דכאון, גם לי, אבל סך הכל אני ילדה שמחה. כן, אתמול הייתי במילאנו ועכשיו אני כאן, אבל אז מה? כיף לי. וזה לא שאני אבוא ואגיד 'וואו פגשתי את ג'יג'י חדיד', אני האחרונה להתנשא ולהשתחצן. אם ישאלו, אני אספר".

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

את משלימה את כל הלימודים שאת מפסידה?
"בטח, אני משלימה הכל בוואטסאפ. בדיוק הייתי אצל המנהלת כדי שתחתום לי על טפסי עבודה, והיא ביקשה ממני סלפי".

איך ילדה בת 14 מתמודדת עם רכבת ההרים הרגשית הזו? לא לגמרי ברור. מבחינה מנטלית, בכל מקרה, חשוב לאזולאי להראות שהיא לגמרי שם. עצמאית, לא מובלת, מודעת לחלוטין לאחריות שלה כמעצבת דעה. היא אפילו רואה בעצמה מנהיגה לבנות גילה. בליין הקפסולה שלה, היא אומרת, יש חולצות עם מסרים מעצימים, כמו Being me is amazing שנבחרו על ידה לא במקרה. "אני רוצה שהמסרים האלה יחלחלו לילדים, בסדר זה קצת חי בסרט וזה רק מילים, אבל אני מאמינה שהן משפיעות", היא אומרת, "נורא חשוב לי עניין דימוי הגוף. יש לי חברה שכשנכנסנו לחטיבה היא הייתה אוכלת רק בשירותים כי היא לא רצתה שהבנים יראו אותה אוכלת. זה עצבן אותי, יום אחד לקחתי אותה ואמרתי לה – 'את יושבת איתי מול כולם, שומעת?'. בזכותי היא ישבה ואכלה ואני נשבעת לך שלא ראיתי אותה שמחה ככה. גם אני חושבת על מה אני אוכלת, כמו כל ילדה, אבל אני לא אוברת'ינקינג, אני רוצה לאכול מק רויאל כשבא לי".

מצד שני, בערוץ היוטיוב שלך שיתפת פעולה עם מאמנת הכושר אירה דולפין, את לא צעירה מדי כדי לדבר על כושר?
"עשינו יחד פינה בשם 'ג'ים עם קים', כושר זה נורא חשוב בעיני. אני חושבת שכל בחורה אוהבת להראות טוב, זה לא משנה אם את מלאה או רזה, אל תרגישי לא בנוח עם עצמך ותאכלי מה שבא לך-  אבל לשמור על כושר זה כיף".

חולצות עם מסרים מעצימים. קולקציית הקפסולה של קים ו-TNT (צילום: שי קדם)

חולצות עם מסרים מעצימים. קולקציית הקפסולה של קים ו-TNT (צילום: שי קדם)

הנושא של דימוי גוף אצל נערות, והרגע שבו ילדת פלא הופכת לאשת קריירה – מוביל אותנו מיד לנועה קירל בת ה-16, כוכבת הפופ החמה של הרגע, ומבני האדם הבודדים שמבינים את החוויות האינטנסיביות שקים עוברת. קירל ואזולאי הן חברות טובות. "זכינו אחת בשנייה", מספרת קים, "יש ילדים בתעשייה הזו שקשה להם לפרגן אחד לשני, אבל אנחנו מפרגנות מאוד, זה לא מובן מאליו. נועה בוגרת מאוד, היא שוברת כאן את כל המוסכמות. כל מי שאומרים עליה דברים ועל איך שהיא מתלבשת, שילכו לבית ספר וייראו איך הבנות שלהם מתלבשות. נועה היא לא הבעיה כאן".

עוד בחבורת גורי הסלב שקים משתייכת אליה, אפשר למצוא את השחקן עומר חזן, והדוגמן ברק שמיר, החבר און-אוף של קירל, שתמונת פפראצי שלו עם קים בתקופת הפרידה של השניים הצליחה כבר לעורר סערה בביצה. "בסך הכל דיברנו וכתבו באתרים שאנחנו ביחד, זה ממש לא נכון. התקשרתי לנועה ואמרתי לה, 'יפה שלי, את זוכרת שיש לי חבר, נכון?' היא הכי צחקה".

רגע, מה חבר עכשיו? את רק בת 14.
"אז מה, הכרתי מישהו. אנחנו ביחד חודשיים. קוראים לו יואב, הוא בכתה י', הוא ראה אותי במסיבה ושלח לי הודעה וככה זה התחיל. מה שיפה בו זה שהוא לא מהתעשייה, הוא לא אוהב את העולם הזה יותר מדי, וזה טוב כי אם זה היה ככה, לא הייתי רוצה אותו".

למה?
"כי מה, אני אצא עם מישהו מפורסם, ואז נהיה פאוור קאפל, ואז מה? כל היום יתעסקו בנו, מה עשינו לאן הלכנו ואיפה שתינו. אין לי כוח לזה. הפרטיות שלי מאוד חשובה לי, וזה לא שהכל נוצץ. העבודה שלי מספקת אותי בצורה מטורפת, אבל צריך להבין שהתעשייה הזו לא נחמדה ולא כיפית בשום צורה. כל המסביב, כל הזמן לדאוג מה אמרו עליי, ומי ככה ומה ככה, זה מתיש".

"אין לי כוח לצאת עם מישהו מפורסם" (צילום: שרבן לופו)

"אין לי כוח לצאת עם מישהו מפורסם" (צילום: שרבן לופו)

"אני לא יכולה לפגוש חברות כל יומיים" (צילום: שרבן לופו)

"אני לא יכולה לפגוש חברות כל יומיים" (צילום: שרבן לופו)

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

 

A post shared by WILDREAM⭐️ (@kimorazulay) on

צילום: שרבן לופו | סטיילינג: מזל חסון | איפור: אדם לMAC | שיער: לירז אגם במוצרי רמינגטון | בגדים: כובע: אוסף פרטי, חולצת טול אדום, שורט פרחוני: ZARA, מגפיים שקופות כוכבים וז'קט שחור פרנזים: ביצ פליז, כתר: סאגה, ג׳קט ג'ינס: ZARA, חצאית טול ורודה: קסטרו, מכנסיים עננים ומגפיים ורודות: ביץ׳ פליז, אוברול ונעליים: ZARA, טי שירטס: קים וTNT, ג׳קט עור ומכנסיים ורודות: ZARA, מטפחת: אוסף פרטי, ג׳ינס: ZARA, חולצה לורקס: ביץ׳ פליז

השאירו תגובה

 

  • מי זאת ?? איך בחיים לא שמעתי עלייה ?
    מה עוד פרחה שראתה האנטומיה של גריי ורוצה להיות רופאה ?

    מאת: אלסקה |‏ 11 באפריל 2017 | 18:13
  • ערסית ממדרגה ראשונה
    לא יודעת באיזה סרט היא חיה שהיא הוציאה מהפה שלה את המשפט על הרפואה
    רק מצביע על כמה שאין לה כלום בראש

    מאת: יעלה |‏ 7 באפריל 2017 | 04:11
  • עוד ילדה משועממת, כמה שטחיות ורדידות, את בטוחה שאת רוצה להיות רופאה ולא להביא שלום עולמי? מי ההורים שמעודדים את הילדים לשטחיות כזו?? למה שמישהו יעקוב אחריה?

    מאת: קורל אלקלעי |‏ 3 באפריל 2017 | 19:25
  • עצוב ורע

    מאת: עצוב מאוד. דור שטחי וחלול |‏ 2 באפריל 2017 | 09:29
  • איך אני לא סובל את הדור הזה.

    ותפסיקו לנסות להפוך לי בנות 14 לבוגרות. זה לא חמוד ולא נחמד.

    מאת: דון |‏ 2 באפריל 2017 | 06:53
  • ככה הן המרוקאית זה בגנים..בגיל צעיר זה מתחיל סכנה.

    מאת: ציקו. |‏ 2 באפריל 2017 | 06:42
  • קימוש את מהממת!!!! הרשמת מאוד..
    את מדהימה והמון בהצלחה בהמשך, יש לך את כל הכוחות להצליח בענקק
    אל תתייחסי לכל המגיבים הקנאים והצרי עין פה ותתייחסי רק לאלה שמפרגנים ואומרים מילים טובות.
    אוהבת ותומכת הרבה
    ולכל הרעים בתגובות: מה יקרה אם תפרגנו קצת? זה יגרום לכם להרגיש רע? אתם גועל נפש

    מאת: מישל |‏ 2 באפריל 2017 | 03:36
  • גדעון יקירי, זו לא עילגות או חוסר הכרת השפה האנגלית, בארץ משתמשים (בגלל איזו טעות אנוש או לא-מעניין-באמת-למה) במילה "פוני" כדי לתאר תספורת בה השיער נופל על המצח, כך מאז ימי אנו באנו (ראה ערך "פגע לו בול בפוני" של כוורת), וזו אולי לא המילה המקצועית ולא המילה בה משתמשים באנגלית אבל זו המילה שכולנו מבינים, אז, חלאס, כולה פוני.
    לגבי הגברת קים… באסה. זה אכן נשמע מתכון לא טוב לעתיד להיות ילדת פלא.

    מאת: Shosh |‏ 2 באפריל 2017 | 01:52
  • האם מערכת מאקו לא מודעת לזה שכל בן אדם שני היום קונה לייקים ואלפי עוקבים בשקל וחצי ? אתם מבינים שאתם עושים כתבה על נערה בת 14 שלא מוכרת לאף אחד על סמך זה שהיא קונה עוקבים? מה נסגר איתכם ???

    מאת: טל |‏ 1 באפריל 2017 | 23:55
  • מצחיק שהיא אומרת שהיא תשנה את שבע שנות לימודי הרפואה… הדור הזה כבר גמור… הם שקועים כלכך בתוך החריץ של עצמם… איפה התוכן, השכל שלהם נרקב מרוב התעסקות בתפל… ועצוב יהיה היום שהם כבר לא יהיו יפים או מגניבים ויבינו שהם לא מעניינים איש בהתעסקות העצמית הוולגרית הזאת, עצוב שזה מה שההורים דוחפים ומחנכים… מגדלים זבל בתחפושת של פנים תמימות

    מאת: אלה |‏ 1 באפריל 2017 | 23:48
  • מה יהיה עם העברית העילגת שלך?
    האנגלית העילגת

    מאת: ללא שם |‏ 1 באפריל 2017 | 22:43
  • מה הקטע עם השמות כמו קים אזולאי, שון חדד, אמה ביטון וניקול מזרחי? הורים! זה נשמע מוזר ויש לכם שם משפחה של מרוקים! אז איך שמות כמו שון ניקול אמה משתלב עם זה? תנו להם שמות נורמליים!

    מאת: יעל |‏ 1 באפריל 2017 | 22:26
  • דור זבל… כל מה שמעניין אותו זה ריאלטי, דוגמנות, כסף ופרסום.

    מאת: טלקו |‏ 1 באפריל 2017 | 21:03
  • כל כך מבאס לראות את דור העתיד מתבזבז למעבולת הווירטואלית השטחית של הרשתות החברתיות… מעוררת בי עצב ודכדוך

    מאת: אני |‏ 1 באפריל 2017 | 20:00
  • בת 14 עם המון עוקבים? ו … מה פואנטה פה? מה היא עשתה בחיים? מה אפשר ללמוד ממנה? סך הכל מלא ילדים וגברים חרמנים עוקבים אחריה אין פה שום דבר.

    מאת: רני |‏ 1 באפריל 2017 | 19:26
  • מהממת, כל כך חמודה ולא שחצנית❤❤❤

    מאת: . |‏ 1 באפריל 2017 | 19:05
  • ״אין לי כוח לצאת עם מישהו מפורסם״
    וואו
    לא מאמינה שהמשפט הזה יצא מפה של ילדה בת 14
    אפשר לחשוב מה היא כבר עושה שגוזל ממנה כוח
    מאחלת לה החלמה מהירה מהתעופה העצמית הזו
    אם נגמר לה הכוח ככ מהר..
    כמה כלומניקיות

    מאת: נועה |‏ 1 באפריל 2017 | 17:40
  • אל תשכחו שקים היא בסך הכל ילדה וכשהיא תקרא את הטוקבקים שלכם היא תפגע ואפילו מאוד, ממתי יופי הוא דבר פגיע?

    מאת: לטוקבקיסטים הגועליים |‏ 1 באפריל 2017 | 12:37
  • הילדה הזאת מדהימה ומעוררת השראה וכל מי שרשם פה פשוט מקנא,ילדה מהממת!!!!!

    מאת: הילה |‏ 1 באפריל 2017 | 12:32
  • לא להאמין,ילדה בת 14.5 נראית ומדברת ככה. איפה הילדות של פעם? איך הורים מסכימים לילדה שלהם להיות בצורה כזאת ולדבר ככה? איך הלבוש? אין מילים.לכי תעשי שיעורי בית,תשחקי עם חברות את כולה בת 14.

    מאת: אביחי |‏ 1 באפריל 2017 | 07:33
  • איזה נוח לשבת מאחורי המקלדת ולתת ביקורת.. הילדה הזאת עובדת יותר קשה מכל אחד מאיתנו.ובעבודה קשה רואים תוצאות. לפרגן זה לא מילה גסה חבר'ה!

    מאת: מוטי |‏ 1 באפריל 2017 | 05:28
  • פח, פשוט פח

    מאת: היא אמיתית? |‏ 31 במרץ 2017 | 21:45
  • פח, פשוט פח

    מאת: היא אמיתי |‏ 31 במרץ 2017 | 21:45
  • כמה הערות:
    -יש מצב שהיא מצליחה בכוחות עצמה, אבל קודם כל, בואו לא נשכח שהיא עשירה והיא העידה בעבר על הגעתה רקע מבוסס (לא שקשה לראות). כדי לצלם כל הזמן לוקים חדשים צריך ערימות בגדים בתחלופה מהירה, איפור מגוון ורב, ציוד יקר כמו מצלמה ותוכנת עריכה, וכמובן טיסות רבות לחו"ל מטעם ההורים. יכול להיות שהיא מוכשרת ומקסימה, אינני מכירה אותה, אבל בכל זאת יש כאן מעגל של "כסף מביא כסף". ילדות, אל תתלהבו ממנה מדי! אל תקחו את ההצלחה שלה בתור דוגמא! (ורק לפרוטוקול-ברור שאפשר להצליח בלי כסף אבל זה הרבה יותר קשה בתור בלוגרית, בטח בלוגרית בגיל 14 בו אופציות העבודה מוגבלות ביותר).

    -מצטערת, אבל גיל 14 זה ממש ממש צעיר לחבר. איפה החינוך? איפה ההכוונה? נמאס לי לשמוע סיפורים על בנות שנתנו את עצמן, אהבו מכל הלב, ובסוף החבר שלהן רימה אותן והן נפגעו… בנים בגיל הזה לא מפותחים מספיק ואין סיבה להיות "זוג" עד גיל 17. תשמרו על עצמכן, בנות!

    -והדבר הכי נוראי כאן, זה הסיפור עם אימא שלה! היא אשכרה הגיעה למצב שבו היא בכתה על הסט… ילדים מראים על סימני מצוקה בצורה מאוד ברורה, ואני לא מבינה למה לקח לאימא שלה שנים (!!) כדי שהיא תראה את ביתה בתור ביתה ולא בתור מכונת כסףה. תעשיית הדוגמנות היא קשה ביותר וסופר מסוכנת, אין לדוגמניות שום זכויות (כלומר יכולים לממש את גופן חופשי, לא לשלם אלא להביא בגדים מעונות קודמות, לאפר אותן עם מברשות מלוכלכלות ואיפור מזוהם, ועוד זוועות וכו' וכו').

    אז בנות צעירות ויקרות, תפתחו חשיבה ביקורתית, תשימו לב לקרוא מה שבין השורות, ואל תאמינו לכל דבר שאתן קוראות. נכון שהיא מצליחה אבל ממעמד כמו שלה זה לא בעיה.

    מאת: אנונימית |‏ 31 במרץ 2017 | 18:00
  • רופאה היא רוצה להיות. לכי תיראי מחוננים מבריקים בני גילך חחחח חושבת שהיא יכולה לשנות סדרי עולם בזה שהיא מוציאה את הצימוקים בתמונות

    מאת: שי |‏ 31 במרץ 2017 | 16:01
  • כמה כלומניקיות ושטחיות.
    לא אהיה בוטה במילותי כי בכל זאת מדובר בילדה בת 14, אבל אמא או אבא שלה חייבים להרגיע את הבת שלהם, שתעורר מהם מהסרט שהיא חיה בו.
    חיה בעולם של כלום ושום דבר.

    מאת: דן |‏ 31 במרץ 2017 | 16:01
  • וואי כלל הכבוד להורים שמדרבנים תופעה כזו ………הזויייי תתעוררו היא ילדה !!! דור דוחה של אימהות שהיו מכוערות ורצו להיות משהו ורק דרך הילדים ממשים את זה עצוב תחסכו לפסיכיאטירים טובים !!!

    מאת: איריס |‏ 31 במרץ 2017 | 15:43
  • על מה כל ההייפ?! לא הבנתי…

    מאת: טל |‏ 31 במרץ 2017 | 15:35
  • בהצלחה. אם זה עובד למה לא ? אל תתייחסי לקנאים פה.
    שם ממורמרים מהחיים של עצמם

    מאת: אחת, שוהם |‏ 31 במרץ 2017 | 14:46
  • זה דור החרא והכלום ,

    מאת: יוסי |‏ 31 במרץ 2017 | 12:42
  • בסוף כשכל זה יגמר זה יפגע רק בה בדיכאון וחרדות..

    מאת: לימור |‏ 31 במרץ 2017 | 10:24
  • לוזרית עם מזל!! לא שאנחנו מקנאות כאילו!!
    מה לעשות לכל 1 צריך להיות קנאיות ואנחנו הקנאיות שלה!!

    מאת: בנות קנאיות |‏ 31 במרץ 2017 | 08:41
  • זה הדבר הכי עצוב שקראתי לאחרונה

    מאת: מישהו |‏ 31 במרץ 2017 | 01:31
  • חמודה, בהצלחה!

    מאת: מפרגנת |‏ 30 במרץ 2017 | 23:58
  • בכלל לא יפה

    מאת: hfd |‏ 30 במרץ 2017 | 22:12
  • פרחה ללא מעצורים

    מאת: No one |‏ 30 במרץ 2017 | 21:58
  • ווינטור הגיעה עם הפוני שלה? פוני זה סוס קטן. התסרוקת שלה נקראת bangs, פוניטייל ponytail זה מה שקוראים בארץ קוקו! מה יהיה עם הענגליט האילגט בארץ???

    מאת: גדעון |‏ 30 במרץ 2017 | 18:34