שניים שהם וואו: קבלו את הזוג הכי הורס על השטיח האדום

זואי קרביץ יודעת דבר אחד או שניים על זוגות אופנתיים, הרי היא בעצמה נצר להורים הכי קוליים ויפים שידע העולם בניינטיז. כעת, עם בויפרינד חדש, השחקן המסקרן קרל גלוסמן, הם חורכים יחד כל שטיח אדום שהם עולים עליו וגורמים לאינסטגרם להתפוצץ מרוב יופי. ככה זה כשגנים טובים (ויהודיים) משתלבים יחד

מאת  | ‏ 5 מרץ 2017
יש לכם את זה ביותר יפה? זואי קרביץ וקרל גלוסמן באפטר-פארטי של ואניטי פייר (צילום: גטי אימג'ס)

יש לכם את זה ביותר יפה? זואי קרביץ וקרל גלוסמן באפטר-פארטי של ואניטי פייר (צילום: גטי אימג'ס)

להיות איט-קאפל אופנתי זה לא דבר פשוט. לא מספיק ששתי הבריות יהיו בעצמן מגדלור של שיק ייחודי, אלא ששני המגדלורים הזוהרים למרחקים צריכים להסתדר יחד בהרמוניה. אחת שראתה בבית איך נראה זוג אופנתי מושלם היא זואי קרביץ, שאין הרבה יותר נוטפי שיק, גלאם וסקס-אפיל מהוריה, לני קרביץ וליסה בונה, ונראה שהפנימה היטב את החומר הנלמד. כעת היא מציגה זוגיות מהממת עם השחקן קרל גלוסמן, ושניהם כבר הוכתרו על ידי ווג לזוג עם הכי הרבה סטייל בשבוע האופנה של פריז.

צמד השחקנים הצעירים נראו יחד במספר תצוגות ואירועים, ולשניהם קשר הדוק עם עולם האופנה. זואי נושמת אופנה מגיל צעיר, והופיעה, בין הסרטים והסדרות בכיכובה, בקמפיינים לקלווין קליין, אלכסנדר וונג, איב סן לורן ביוטי, בלנסיאגה ועוד.

גלוסמן התחיל את הקריירה בפרסומת לאדידס, ורק לאחרונה כיכב בסרטו המדובר של מעצב העל טום פורד, "יצורים ליליים". לשניים עוד כמה דברים משותפים: שניהם בני 28, לגלוסמן אב יהודי ואם קתולית, והרי שגם לני קרביץ חצי יהודי מצד אביו (וליסה בונה יהודייה מצד אמה), וההורים של שניהם נפרדו כשהיו צעירים. מעבר לזה, הם חולקים שיק קולי ולא מתאמץ מרשים ונדיר ביותר, וניכר שהם בונים יחד את הלוק בכל יציאה.

כרגע לזואי שיער מחומצן פלטינה, וכך גם לקרל, אלא ששלו נצבע בפוקסיה, והשניים צולמו כבר בלא מעט מקרים יחד מאז נובמבר האחרון. הם יחד בשדות תעופה, משחקי כדורסל, מחוץ להופעות ותצוגות ואפילו בחופשה רומנטית בבגדי ים מינימליים במיאמי.

המבט הזה (צילום: גטי אימג'ס)

המבט הזה (צילום: גטי אימג'ס)

שניהם אינם ביישנים גדולים, וגלוסמן התפרסם בזכות הופעתו בסרט "לאב" שעשה גלים בפסטיבל קאן בגלל סצנות הסקס האמיתיות והספק-פורנוגרפיות שבו. מה שיפה בזוג הזה, זה שהם נראים נפלא בטרנינג במשך היום, ובערב זוהרים בקוטור באותה קלילות ממש. למסיבת האפטר-פארטי של טקס האוסקר הגיעה קרביץ בשמלת ארמני פריבה שחורה ודרמטית עם חצאית סאטן, וגלוסמן התאים לה טוקסידו עם דש סאטן.

מהוליווד הם טסו ישירות לפריז, לתצוגה של סאן לורן, אליה הגיעו בלבוש קז׳ואלי, היא בחולצת מחוך של הלייבל וג׳ינס בויפרנד עם עקבים והוא עם סקיני ג׳ינס, סווטשירט ומעיל בומבר, ונראו לא פחות יפים. אם מקשיבים טוב, אפשר לשמוע את הפולניות קוראות: נו, מתי חתונה? תחשבו איזה ילדים יפים יהיו לכם!

השבוע, בתצוגה של סאן לורן בפריז (צילום: גטי אימג'ס)

השבוע, בתצוגה של סאן לורן בפריז (צילום: גטי אימג'ס)

תמיד בשחור (צילום: גטי אימג'ס)

תמיד בשחור (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • מה יפה בה? אז מה אם היא הבת של …… היא בגובה מדרכה והכל נרה עלייה תלוי ……..אם כבר גנים יהודיים זו שרלוט גינצבורג טעם הורס והכל נראה עלייה מדהים יודעת להחזיק בגד

    מאת: איריס |‏ 27 במרץ 2017 | 22:50