"הם שולטים בעולם כי אנחנו צריכות לסדר את השיער כל הזמן"

גברים שמנופפים מולה בערימות של שטרות, רעיית ראש ממשלה שחותכת אותה מחייה או פעוטה שמשתטחת על הרצפה: ג'ני צ'רוואני לא מוכנה לסבול בולשיט מאף אחד. היא יודעת בדיוק איך מתנהגת אישה חזקה ב-2016, אבל מאמינה שלאידיאל היופי המדכא יש גם צדדים טובים. קמפיין לחברת "אייס קיוב", למשל

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2016
ג'ני צ'רוואני (צילום: איתן טל)

ג'ני צ'רוואני (צילום: איתן טל)

כשג'ני מכינה לה ולי משקה בריאות, תה מאצ'ה יפני עם חלב אורז ואגוזי לוז, היא בוחשת את המרקחת ביסודיות ובשקדנות, פניה חתומות. הטוטאליות הזו, שמלווה את צ'רוואני בכל דבר שהיא עושה, לא תפתיע את מי שצפה בה בעונה האחרונה של "הישרדות", שם היא התגלתה כאשת ברזל שזוכה במשימת חסינות אחת אחרי השניה, מתעלה מעל כל קושי פיזי שעומד מולה ואוכלת תולעים חיות מבלי למצמץ. גם כשאני שואלת אותה על דעתה על פרשת ארי שביט היא לא מהססת. אמנם בעלה, רוני מאנה, מותג בציבור כחובב מלכות-יופי ומחזר נלהב בפני עצמו, אבל אל תצפו מצ'רוואני לעשות לאף אחד הנחות: "זו פשוט בושה", היא אומרת, "אין לזה מילה אחרת. מה פתאום אתה מתנפל על עיתונאית שבאה לראיין אותך? בסדר, אני מבינה שאולי היא הייתה פלרטטנית, לא כולן מודעות לנשיות שלהן והיא אמריקאית יפה ומטופחת, אבל להגיע למצב שאתה מושך אותה אליך בכוח וחושב שיש כאן עניין? מה אתה חושב לעצמך? תראה באיזו עמדה אתה, אתה לא יכול להצדיק את המקום שאתה נמצא בו אם אתה עושה כזו פשלה".

את חושבת שיש גברים ששינו להם את הכללים באמצע? שלא ידעו שזה אסור?
"תשמעי, היום צריך לשים יותר לב למה שאתה עושה. רוני אומר שהוא מפחד מנשים היום, שהוא לא יכול לגעת במישהי באצבע כי חס וחלילה שהיא תגיד שהוא הטריד אותה. אם הוא ישים בטעות יד על הברך זה פחד מוות, אז הוא זהיר כפליים. והוא מפחד בצדק. כשהוא היה מחזר זה לא היה ככה".

אני לא צריכה לשאול אם גם את הוטרדת מינית במהלך חייך.
"ברור שהוטרדתי. היום אני פחות נמצאת בסיטואציות כאלה, אבל פעם זה היה קורה הרבה והייתי נעלבת. כשאת דוגמנית חושבים שאפשר לקנות אותך. אני זוכרת שפעם הייתי במועדון במילאנו בשבוע האופנה, וגבר שמן ודוחה ברמות רקד ברחבה, מזיע כולו, וצעק לי 'את דוגמנית? יש לי כסף'. הוא הוציא סטפה של שטרות ונופף לי מול העיניים. אמרתי לו – 'אתה פתטי', והלכתי משם".

האווירה הקשה לא הסתכמה בהצעות וברמיזות. "באותה תקופה, לפני 10-15 שנה, היו קורים הרבה דברים מפחידים. בנות היו חוזרות למלון חבולות אחרי ששמו להן סם אונס במשקה, אחת מצאה את עצמה באמצע שדה בבוקר, לינור אברג'יל נאנסה בתקופה הזו. היו בנות שהסוכנים שלהן בדוגמנות היו פשוט סרסורים, הן היו בנות 15-16, ממדינות חבר העמים, וזה היה עצוב לראות שהן לא חולמות להיות רופאות או לעשות תואר בחינוך, אלא פשוט למצוא מישהו שייקח אותן ויוציא אותן מהמקום שהן נמצאות בו. ריחמתי עליהן נורא".

(צילום: איתן טל)

(צילום: איתן טל)

מה תגידי היום לנערה שרוצה להיות דוגמנית?
"שתתחיל מגיל בוגר יותר, לא בגיל 14 כמוני. או שתהיה כל הזמן עם מישהו מבוגר צמוד אליה. בגיל הזה את חושבת שאת סופרוומן וחזקה ויכולה לעשות הכל, אבל היום אני מסתכלת אחורה, ואומרת – איך עשיתי את זה?".

ג'ני נולדה בקזחסטן לאמא רופאה ואבא פרופסור לפיזיקה, ועלתה עם משפחתה בגיל 9 לאשדוד. "לא הייתה לי ילדות", היא אומרת ביובש. "היא הסתיימה כשעלינו כאן. זה המחיר ששילמתי על הציונות. בגיל 11 כבר שטפתי בתים ובגיל 14 עבדתי במלצרות ליד הים. אני לא אשכח איך המעסיקה נתנה לי 10 שקל כל יום לקחת מונית הביתה, ובמקום זה שמרתי את הכסף והלכתי הביתה ברגל. אחותי ואני היינו חייבות לעבוד, לעזור להורים במה שאפשר – לקנות ספרי לימוד, או לשלם חשבון טלפון. לא הייתה ברירה".

כשנכנסה לעולם הדוגמנות היא לא ויתרה על הלימודים: "תמיד ניסיתי לשמור על חיים נורמליים בתוך זה. היה לי תיק עם ספרים ללימודים שלקחתי לכל מקום, ובכל ערב אחרי התצוגות ישבתי ועשיתי את הבגרויות, כי זה היה התנאי של ההורים שלי. לא רציתי לצאת לבלות עם הבנות האחרות".

מה ההורים עשו בארץ?
"אמא שלי עברה בחינות הסמכה כדי להפוך לאחות, אז אבא שלי עבד כדי לאפשר לה את זה. ביום הוא היה עובד במפעל ללבנים ובלילה שומר. אין לי מושג איך הוא החזיק מעמד, הוא עבד בלי סוף ולא ישן בכלל".

(צילום: איתן טל)

(צילום: איתן טל)

נשמע כמו מודל פמיניסטי, הוא עבד כדי שהיא תלמד.
"אני קוראת לזה מודל לשיתוף פעולה. אני לא מאמינה בהגדרה של פמיניזם או שוביניזם, אבל אני מאמינה בכוח נשי, אשה צריכה להיות חזקה והיא צריכה גבר חזק לידה. אנחנו יכולות לעשות הכל אבל צריכות גברים לידינו. הם מפחדים שאנחנו לא צריכות אותם, וזה פחד שהולך וגובר".

היית רוצה שהילארי קלינטון תבחר לנשיאות ארה"ב?
"בטח. למרות שטראמפ צדק כשהוא אמר עליה שיש לה נטייה להתרכך בנושא המדיני, כמו שהיא עשתה עם איראן, אבל זה הדבר הנכון היחיד שהוא אמר. היא עדיפה עליו. הוא מונע מאגו וזה דבר מאוד מסוכן. בעצם, 99.9 אחוז מהגברים בעולם מונעים מאגו, היחידים שהכרתי שלא כאלה הם אבא שלי ורוני. הבעיה היא שאנחנו לא מגיעות להנהגה כי אנחנו כבר מרוטות אחרי שאנחנו עושות ספונג'ה וצריכות לסדר את השיער כל הזמן, אז הם שולטים בעולם"

לכן אומרים שאידיאל היופי מדכא נשים, הוא לוקח מאיתנו זמן ומשאבים.
"כן,  אבל יש לזה גם צדדים טובים. תחשבי על זה, פעם נשים פחדו שגבר יעזוב אותן בשביל אישה צעירה ויפה יותר. היום זה דועך. תעשיית היופי פורחת, יש יותר מודעות לכושר ואוכל בריא, וזה בסדר לעשות ניתוחים ולטפח את עצמך, ולהמשיך להיראות טוב גם בגיל מבוגר. אני לא מנותחת אבל שומרת על עצמי. אני בעד טיפוח ושכל אשה תאהב את עצמה ותעשה ציפורניים ושיער כאוות נפשה. זה מחזיר לחיים בטחון, במיוחד אחרי לידה. כשאת עולה 10 קילו, את לא אותו אדם כשאת חוזרת משם. את צריכה לפחות שנה כדי שהגוף יבין מה עבר עליו. משהו אף פעם לא יחזור להיות אותו דבר".

הביטחון של ג'ני, שהפכה לאמא לפני 3.5 שנים, חזר אליה לא רק דרך טיפוח, אלא גם באמצעות הדמות שניבטה אליה מהמסך. "כשראיתי את עצמי בהישרדות נזכרתי מי אני במהות. זה הביא לי כוח. בחיים יש שחיקה, את יולדת וההורמונים עולים, ולפעמים אנחנו הנשים שוכחות את עצמנו מרוב הרצון לרצות את כולם. אבל אז ראיתי את מה שייצגתי שם. היום כשאני נתקלת בנקודות כאלה של שכחה עצמית, אני מזכירה לעצמי שיש בי יותר".

(צילום: איתן טל)

(צילום: איתן טל)

"במידה מסוימת גם רוני היה אישה מוכה"

בגיל 34, אחרי שכיכבה בשתי תכניות ריאליטי ובלטה בשתיהן, וכשהיא משמשת כפרזנטורית לחברת הבגדים "אייס קיוב", ברור מי מבני הזוג מאנה-צ'רוואני מקבל את מרכז הבמה. כשהם החלו לצאת לפני עשור, מאזן הכוחות היה שונה לגמרי. צ'רוואני התפרסמה בתפקיד "החברה החדשה של איש העסקים רוני מאנה", התומך הנלהב ביותר של תחרות מלכת היופי, שמאחוריו 4 אקסיות עם כתרים. כזוכת תואר "נערת ישראל" (סגנית מלכת היופי) בשנת 1999, היא כמובן עמדה בקריטריונים. באותו זמן מאנה, המבוגר ממנה ב-24 שנה, התאושש מפשיטת רגלופרח מחדש כשתיווך בעסקאות הקשורות לגאידמאק ולאקירוב. גם הקרבה האישית לראש הממשלה ורעייתו לא הזיקה. מאז עברו 10 שנים ובהם חתונה, לידה אחת וגם פרידה מכוערת מהזוג נתניהו.

כשאנחנו יושבות בביתה המרווח בסי אנד סאן, פנינת הנדל"ן הנחשקת על חוף הים בגבול תל אביב הרצליה, קל לחשוב על השניים כאנשי האלפיון העליון המנותק, אבל לאחרונה נראה כי מאנה משתדל להילחם בדימוי הזה יותר ויותר. מאז הסכסוך עם הנתניהו'ז לפני 5 שנים, הוא לא חסך מהתקשורת את גרסתו לארועים, תוך שהוא משמיץ את ראש הממשלה ומדבר על הניתוק של הזוג מקיסריה מהצרות האמיתיות במדינה. אמנם אין זכר לצרות האלה בסלון המרווח בו אנחנו יושבות – אבל ג'ני מתעקשת כי הרגישות החברתית הפתאומית של בעלה היא אותנטית ולא תוצר של יצר נקמה. "למה שנהיה מנותקים? בגלל המיקום? רוני נולד בשכונת התקווה ואני נולדתי בקזחסטן, לא נולדנו עם כסף. רוני עשה את הכסף שלו בעשר אצבעות. אז נכון, אני עשיתי בשכל והתחתנתי איתו, למרות שאני עובדת כל החיים וזה חלק ממני. רוני ואני חיים בעם, אנחנו רואים את הכל. אנחנו לא על איזו יאכטה מנותקת, ואנחנו יודעים שצריך להחליף את ההנהגה. הרבה אנשים יעמדו לצידנו, וחושבים כמונו. המצב קשה, ואני מקווה שרוב העם פקח את העיניים".

הרבה השתנה ביחסים בין רוני מאנה לבין הזוג נתניהו מאז אותו יום בשנת 97, בו שכר מאנה מטוס קל והוציא אותו לסיבוב בשמי הארץ כשעל גביו הכיתוב: "שרה נתניהו, תהיי חזקה, העם איתך". אחרי שנים של חברות קרובה, ב-2010 מאנה הודר מסביבתו של הזוג, ומאז הסכסוך בין הצדדים מתוקשר לא פחות משהיה הקשר ביניהם. גרסת משפחת מאנה לפיצוץ לא משתנה: היא נעוצה, לדברי ג'ני, בחיבור של מאנה לעוזרת הבית בקיסריה ליליאן פרץ, שתבעה את שרה נתניהו על שלא קיבלה את זכויותיה הסוציאליות. התביעה הסתיימה בפשרה, ולאחר מידוּר שיטתי מאנה הבין כי המשפחה מתנערת ממנו אחרי שנים של נאמנות.

עם הבעל רוני מאנה (צילום: צ'ינו פפראצי)

עם הבעל רוני מאנה (צילום: צ'ינו פפראצי)

"הכל קרה כי הוא פשוט לא יכול היה לראות את ההתעללות בליליאן", אומרת ג'ני, "אנשים לא מאמינים שמה שמספרים זה נכון, אומרים שלא יכול להיות ששרה ביקשה מעוזרת להחליף בגדים 4 פעמים כדי לנקות את הבית. אתה אומר – 'איך זה שלא קרה עם זה כלום?'. ובאמת שאין לי תשובה לזה. אלה דברים שיצאו לפני הבחירות האחרונות, ואנשים עדיין תמכו בהם, ונתנו אישור להתנהגות כזו. לעם שלנו יש סינדרום של אישה מוכה והגיע הזמן לעצור. במידה מסוימת גם רוני היה אישה מוכה".

לא פשוט.
"לא, בכלל לא. בדיוק ראיתי אתמול תכנית על כת, וזה קצת דומה. הם אומרים שהתנהגו אליהם יפה בהתחלה, שהם נשבו בקסם. הם שמעו צרחות במרתף אבל התעלמו. אז ממש ככה – זה נראה קסום לעבוד אצל ראש הממשלה ולהיות בחברתו, ולפעמים יש דברים שלא היו עוברים לסדר יום במקום אחר, אבל אתה מתעלם מהם. הרי כל אדם שנמצא לידם ירגיש בקסם שלהם ויישבה בו. היכולת וההשפעה שלהם עושים את זה".

את נשבית?
"אני תמיד הייתי פחות קשורה לכל זה. אמרתי לרוני – זה שלך, תנסה לערב אותי כמה שפחות. לא אהבתי את המניירות, את ההליכה עם השומרים, אז שמרתי מרחק ובאתי רק לאירועים חברתיים שהייתי חייבת להיות בהם. רוני היה יועץ, אבל מה אני יכולתי לייעץ? אולי רק לייעץ לשרה בתור דוגמנית של תחתונים וחזיות".

סטיילינג הוא דווקא עניין חשוב אצלה לאחרונה.
"כן, כי למזלה היא פקחה עיניים והתחילה לטפח את עצמה. היא נראית מדהים, סנדרה עשתה עבודה נהדרת, אבל למי זה עולה בסוף? למשלמי המסים. למה, מי תשלם, שרה תשלם?".

ועם מני נפתלי אתם בקשר?
"אנחנו מכירים אותו אבל אנחנו לא בקשר הדוק, כדי לא לפגוע בו. הוא אחלה בן אדם. אם אנחנו ניכנס לכל הקלחת הזו יעשו מזה כותרות ענק, אז אנחנו לא נכנסים לשם".

ביבי ושרה נתניהו (צילום: גטי אימג'ס)

ביבי ושרה נתניהו (צילום: גטי אימג'ס)

את יאיר נתניהו את מכירה? חושבת שהוא רוצה לרשת את אבא?
"נו מה, הגענו לתקופת המלכות, חזרנו אחורה בשנים. הבן שלו גאון, אבל העם צריך לבחור, אתה לא ממליך את היורש שלך. אני חושבת שהם עובדים בזה ומאוד רוצים את זה. אפשר להבין – איזה אבא לא היה רוצה שבנו ימשיך את הדרך? נראה כמה הקשרים שהם יוצרים יאפשרו להם להגשים את זה".

אולי בסוף ביבי יחשוב שלהיות ראש ממשלה זה לא כזה כיף, ולא יאחל את זה לבנו.
היא מחייכת חיוך ממזרי. "תאמיני לי, במקרה הזה, מאוד כיף להיות ראש ממשלה".

ולמי תצביעי בבחירות הבאות?
"נראה מי יתמודד. אני מקווה שליברמן הוא איש שיכול לעשות שינוי. לדעתי הוא יכול להיות ראש ממשלה טוב. אני לא ימנית ולא שמאלנית, אני למען המדינה. עליתי לארץ ועברתי גיור, תמיד ייצגתי את ישראל בכבוד, אני ישראלית ויהודייה שאוהבת את המדינה ורוצה שיהיה פה טוב. אנחנו צריכים מנהיג, מישהו להאמין בו, מישהו שיאחד אותנו שיהיה טוב בשבילנו. אנחנו הרי יכולים להיות כמו סינגפור, מדינה שהיא סיפור הצלחה".

מה הכי כואב לך במצב של ישראל כרגע?
"הכל. פשוט הכל. אנחנו חיים בסיר לחץ, זה לא יאמן כמה רוע יש כאן. כשאני חושבת על המצב של הקשישים, על ילדים ששוכחים באוטו, גננות מתעללות, התעללות בחסרי ישע, בריונות, נשים נרצחות ביפו – זה הכל בוער וכואב. נשחקנו פה בארץ, נהיינו מחוספסים וגסים, העור שלנו נהיה גס. אין סובלנות אחד כלפי השני וזה לא משתפר, זה נהיה יותר גרוע. לוחצים על העם עוד ועוד, מוציאים עוד מיץ ועוד מיץ ולא נשאר כלום. אז אחר כך מתפלאים שאין לנו פרס נובל, או שום דבר להתגאות בו? די, כמה אפשר להתגאות בסטארט-אפים? הרי כל מי שרוצה להשקיע כאן, המיסים והפקודות נופלות עליו והוא נהיה פושע. תנו לאדם כזה לקנות אחוזה, לתת פרנסה לפועלים, תנו לו לשים כסף במדינה. שיקנה חברת תקשורת, למה לא? תראי מה עשו להוא מגולן טלקום, הוא רצה לשבור את המונופול ולא נותנים פה".

אתם זוג עם כסף והשפעה, אולי אתם יכולים לשנות את המצב.
"אני לא אדם פוליטי, וגם רוני לא ילך לפוליטיקה. הוא הלך בדרך היושר לאורך כל התקופה שייעץ לנתניהו, והוא ניסה להשפיע שם, דרך החברוּת. בהתחלה הוא ייעץ לו כשהיה ראש האופוזיציה ואז כראש ממשלה, אבל היושר האישי שלו לא עמד בזה, ואז הגיע הפיצוץ".

(צילום: איתן טל)

(צילום: איתן טל)

"פעם חשבתי שעל בגידה לא סולחים"

החיים אחרי ביבי ושרה, היא אומרת, רק השתפרו. "זה תרם לנו לזוגיות. יש יותר זמן ביחד ופחות התעסקות בזה. בעבר רוני היה עובד בלרצות אותם, היום הוא עובד יותר בדברים שלו. קיבלתי את בעלי בחזרה. אבל זה לקח זמן".

למה?
"כי בהתחלה היה קשה. זה מאוד פגע בו. הוא קיבל סטירת לחי והיה צריך להסביר את עצמו לאנשים תקופה ארוכה. אנשים התרחקו מאיתנו, זה היה לא נעים, אבל היום הפצעים הגלידו. אולי זה שאני לא הייתי אף פעם ממש בתוך המעגל הזה חיזק אותו. הראיתי לו שזה לא סוף העולם, שיש עוד עולם שלם בחוץ".

מאנה וצ'רוואני הורים לאמילי בת ה-3.5. יש לאמילי שני אחים גדולים מנישואיו הראשונים של מאנה לניקול הלפרין, וג'ני כבר מתכננת את ההמשך. האמהות נעימה לה, גם – ואולי במיוחד – כשצריך להציב גבולות. "רוני הוא האבא שיותר נותן הכל ואני זו שעוצרת ואומרת שיש דרך לעשות דברים. בזמן האחרון הילדה בודקת גבולות ובכל פעם ישר יש דמעות והשתטחויות על הרצפה כשהיא לא מקבלת מה שהיא רוצה. אז קיבלתי מחברה שיטה שממש עובדת – אני רושמת לה פלוסים ומינוסים ואם בסוף השבוע יש לה יותר פלוסים היא מקבלת מתנה. אבל רוני לא מסוגל לתת לה מינוס. הוא ישר מתרפס אם היא בוכה או אומרת סליחה. אני מסבירה לו שזה לא נכון. הוא צריך להבין שהוא רגיל למשהו אחר לגמרי, למנטליות שונה מהנשים הקודמות שהיה איתן. איתי זה שונה".

במה את שונה?
"אני לא אדם קל ולא קל להכיל ולעכל אותי. אני דינמית ויש לי עקרונות. אני מאתגרת אותו והוא עומד בזה. ברגע שהוא לא יעמוד בזה, לא נהיה ביחד. רוני הוא אדם מיושב וחזק וזה מה שאני צריכה. אם הוא לא היה חזק, הייתי מזלזלת בו. חוזק זה לא מעמד, זה לדעת לחזק את האישה לצדך כשהיא עוברת משבר, ואז גם היא תחזק אותך".

מתוך הקמפיין לאייס קיוב (צילום: עידו לביא)

מתוך הקמפיין לאייס קיוב (צילום: עידו לביא)

האתגר שג'ני מדברת עליו, לא כולל בהכרח את הדרישות הרגילות של מונוגמיה. יש דברים, היא אומרת, שעליהם לא מפרקים את החבילה. "גירושים זה טרנד. יש איזו קלילות דעת בקשר לזה, אבל אצלי במשפחה כולם עדיין ביחד ואני אולד פאשנד. סבא וסבתא, אמא ואבא, כולם נשארו ביחד ועוברים הכל ביחד. כשאני רואה זוגות גרושים, חוץ ממקרים בהם הבעל ירד מנכסיו או מסובך בסמים – הם מתגרשים כי מישהו בגד, או כי הם מרגישים שהם לא מתאימים. ואז אחרי שנתיים שהם גרושים, לו יש מישהי ולה יש מישהו והם מבינים שאין כמו אבא ואמא ביחד. אז אולי לא מוצאים את אותו דיבור, אבל תמצאו את הדרך להיות ביחד. גם עם בגידה. תמצאו את הדרך. פעם חשבתי שעל בגידה לא סולחים, אבל אחרי שנולדים לך ילדים אתה חושב אחרת".

זו חתיכת הצהרה כשאת חיה עם פלייבוי.
"רוני הוא לא מה שחושבים עליו", היא אומרת בחיוך, "היה קל להציג אותנו בצורה צבעונית בתקשורת, אבל דברים השתנו. לרוני היה קל בדרך שהוא היה נמצא בה, הוא היה הגבר העשיר שמחזר וקונה מה שבא לו למי שהוא רוצה, ואצלי ענין הכסף הוא בצד, יותר מעניין אותי מה הבן אדם, יש לי דרישות אחרות. אבל אם אני איתו עשר שנים, זה אומר הכל".

צילום: איתן טל | סטיילינג: קרן נפתלי | איפור ושיער: איתי רפאל בראון | בגדים: שמלת ניטים: ice cube, שמלת רקמה: שחר אבנט לפרוייקט גמר שנקר, מעיל: ice cube, חולצה מכופתרת: ג'אבו, שמלת טול:getstyle  , מעיל קצר: LEE

 

השאירו תגובה

 

  • היא כלום., סתמית .זכתה בלוטו כשבעל הפאה לקח אותה.

    מאת: Jorge |‏ 5 בנובמבר 2016 | 23:40
  • עאלק כסף זה עניין שולי אצלה.
    אם למאנה לא היה כסף היא מלכתחילה לא הייתה מסתכלת עליו בכלל.
    ודי להתמרמר על נתניהו. הוא שומר על יציבות כלכלית וביטחון.בסופו של דבר זה מבחן התוצאה.

    מאת: נועם |‏ 5 בנובמבר 2016 | 20:35
  • קצת מודעות עצמית, לא הרבה רק ממש טיפטיפה והחיים יראו אחרת.

    מאת: עצוב |‏ 5 בנובמבר 2016 | 19:09
  • שנים נשים נלחמות בשוביניזם ואז באה אחת ויורה טיל נ״ט בתוך הנגמ״ש…. חחחח כמה שטוחה. איזה נזק לנשים בעולם

    מאת: ארז |‏ 5 בנובמבר 2016 | 18:05
  • טיפשה ופאתטית ברמות

    מאת: גוטה |‏ 5 בנובמבר 2016 | 16:31
  • חסרת מודעות ושיטחית.

    מאת: Brizdong |‏ 5 בנובמבר 2016 | 15:46
  • ומה עם דני פדרמן גם איתו רבתם ? נו באמת כולם אשמים חוץ מכם ?

    מאת: שרה |‏ 5 בנובמבר 2016 | 14:08
  • בחורה אינטליגנטית ועיניינית, לא מסכים עם כל מה שהיא אמרה אבל לפחות מדברת ללא התלעמות וללא משוא פנים ממש בחורה אמיתית.

    מאת: יוסי |‏ 5 בנובמבר 2016 | 13:51
  • ג'ני אומרת : עשיתי בשכל התחתנתי אתו.
    זו ראייה מוצקה שהתחתנה אתו בגלל הכסף.
    מה בעלך רצה להשיג מראש הממשלה וכשלא קיבל אתם בוחרים להכפיש אותו?

    מאת: אני |‏ 5 בנובמבר 2016 | 10:54
  • לפני הכתבה החזקתי קצת ממך…עדיף לא להתראיין שוב תהיי יפה ותשתקי….סייג לחכמה שתיקה….חבל מתוקה

    מאת: רויטל |‏ 5 בנובמבר 2016 | 10:15
  • סתומה! אם גבר יבגוד בי ברור שלא אסלח לו……את רק ממשיכה לחזק את התדמית של השפוטה של רוני שנוצרה לך…פאטתית

    מאת: לימור |‏ 5 בנובמבר 2016 | 09:16
  • פתאטיתתתת…ביבי היה חכם שהרחיק אתכם ממנו..אין דבר שאמרה שנוסיף לה..גרועה

    מאת: אור ואהבה |‏ 5 בנובמבר 2016 | 07:51
  • כמה תגובות דוחות. הישראלי המכוער מוכיח שוב שיש סיבה טובה לשנוא אותנו. נוראיים. ממליצה לכם לאמץ את המשפט וליישם ”אם אין לכם משהו טוב לומר, אל תאמרו דבר”. חרא קארמה יש לכם עכשיו..

    מאת: קוקי |‏ 5 בנובמבר 2016 | 07:06
  • תגידו משלמים לכם לכתוב את התגובות האלה?

    מאת: המומה |‏ 5 בנובמבר 2016 | 01:07
  • אישה מושלמת

    מאת: אני |‏ 4 בנובמבר 2016 | 21:46
  • מעניין עוד כמה שנים היא הולכת לדבר על הזוג נתניהו? לנצח? כל החיים הזוג נתניהו צריכים לסבול אותה? כאילו זאת הסיבה היחידה שמראיינים אותה? והנושא השני הקבוע שלה זה רוני מאנה, היא בערך הבנאדם היחיד במדינה שחושבת שבעלה הוא איזה איש עסקים מצליח ,פשוט בדיחה, לא ברור מי משניהם יותר מסכן , מילא התחתנת עם מישהו עשיר אבל גם בעד הכסף של ביל גייטס לא הייתי נוגעת ברוני מאנה עם מזלג! הוא מעורר גועל, אם הזוג נתניהו חתך מבעלך מניחה שהייתה לו סיבה ממש טובה.. לא חושבת?

    מאת: איזה עולב |‏ 4 בנובמבר 2016 | 19:35
  • ג'ני בעיניי דוגמנית הכי יפה בישראל. גוף יפייפה של דוגמנית אמיתית.

    מאת: טל |‏ 4 בנובמבר 2016 | 18:50
  • רוסיה שהלכה עם מישהו בשביל הכסף שלו. אחרת לא הייתה יורקת לכיוון שלו

    מאת: אלי |‏ 4 בנובמבר 2016 | 18:03
  • מעפנה אם לא רוני היית עובדת בניקיון פתאטית

    מאת: ניר |‏ 4 בנובמבר 2016 | 15:23
  • נו באמת חפרת בקיצור התחתנת עם קשיש בשביל כסף בימינו זו לא בושה כבר מה לעשות קשה לשרוד במדינת ישראל כה יקרה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בנובמבר 2016 | 13:48
  • הילארי קלינטון לנשיאות. רכילות זולה על הזוג נתניהו. ממש פאטתית.

    מאת: נועה |‏ 4 בנובמבר 2016 | 09:16
  • קנה אותה וגם את אמא שלה שלא תשחק לי אותה מתייפיפת אצל הרוסים זה בגנים היא אפילו לא מרגישה.

    מאת: דני |‏ 4 בנובמבר 2016 | 09:04
  • נגעל מהאישה הזו, מלאה בסתירות עצמיות…

    מאת: שי |‏ 4 בנובמבר 2016 | 09:02
  • מצחיק שהיא אומרת שאם גבר ירד מנכסיו זו סיבה להתגרש מימנו אבל באותה נשימה בהמשך היא מציינת שאצלה ענין הכסף הוא בצד.
    קצת לא אמין

    מאת: עמית |‏ 4 בנובמבר 2016 | 06:54
  • הראיון עלייך או על משפחת נתניהו.לא הבנתי.רוני מאנה נדחף.הזוג המכובד נתניהו לא צריך אותכם.

    מאת: רחלי |‏ 4 בנובמבר 2016 | 06:50
  • מאכזבת מאוד. עכשיו אני בטוחה שאין לה שכל.

    מאת: הילה |‏ 4 בנובמבר 2016 | 06:09
  • פשוט רוני היה מוכן לשלם יותר מכל השאר.. אל תשקרי לעצמך חמודה.

    מאת: לא קנו אותך בכסף ? |‏ 4 בנובמבר 2016 | 05:12
  • גם פה ביבי ושרה אשמים??? כמה תהיי פתטיים? 1

    מאת: פתטים |‏ 4 בנובמבר 2016 | 01:31
  • לא ייאמן איך הבחורה הזאת מכרה את עצמה בשביל כסף , חיה בלי אהבה ומתפשרת על קשר רעיל ,היא פשוט ככ לוזרית שהיא ויתרה מראש על אהבה והחליטה רציונלית שעדיף להתפשר על מישהו עם כסף , לא מבינה איך היא מסוגלת להיות עם הבנאדם המגעיל הזה, זה לא נתפס , הוא פשוט דוחה מכל בחינה אפשרית, את באמת מתפלאת שביבי ניתק איתכם קשר 2 עלובי חיים שכמותכם?

    מאת: שרה נ. |‏ 4 בנובמבר 2016 | 01:01
  • כמה יופי אופי צניעות חוכמה פשוט מושלמת !!! רוני מאנה מגיע לך.. החיים שלך תותים

    מאת: שלומי |‏ 4 בנובמבר 2016 | 00:58
  • הוא לא עשה לירה. אחיו "מוישה הובלות" נותן לו כסף רק שלא יגיע לבקר אותו בארה"ב. כל הכסף זה מהאח המיליארדר שלו.

    מאת: רון |‏ 4 בנובמבר 2016 | 00:19
  • לאייסקיוב יש קולקציה מעלפת

    מאת: מיכל |‏ 3 בנובמבר 2016 | 21:27
  • ורוני מאנה לא קנה אותה בכסף? או שזה היה השיער הצבוע שלו? ( אם הוא בכלל שלו)

    מאת: אדי |‏ 3 בנובמבר 2016 | 20:51
  • ליברמן יכול לתרום? באפסנאות. תתעוררי

    מאת: דנה |‏ 3 בנובמבר 2016 | 20:34
  • לא ימנית ורוצה את ליברמן. פאטתי…

    מאת: אורי |‏ 3 בנובמבר 2016 | 20:34
  • גם בעלך משקיע בשיער

    מאת: דו |‏ 3 בנובמבר 2016 | 19:53
  • כמה פעמים היא יכולה למחזר את אותו הראיון בדיוק? חשבת אולי שלביבי ושרה נמאס שאתם מדברים עליהם בכל הזדמנות? ועוד יותר מביך שג׳ני משכנעת את עצמה שהיא מאושרת עם רוני מאנה .. זה ברור שהיא לא מאושרת עם מישהו כמוהו אבל היא כבר ככ בהכחשה שיש מצב שהיא מאמינה שטוב לה

    מאת: אחת |‏ 3 בנובמבר 2016 | 19:31
  • אישה עוצמתית ואינטיליגנטית.

    מאת: שרון |‏ 3 בנובמבר 2016 | 16:59
  • מדברת הרבה אבל התחתנה עם זקן בשביל הכסף

    מאת: מנשה |‏ 3 בנובמבר 2016 | 16:36