לרקוד על כל החתונות: שמלות משי ששוות את ההשקעה
מחפשת שמלה לאירוע או לחתונה שתוכלי לחרוש עליה גם אחר כך? בקולקציית הקיץ של המותג MYNE מלוס אנג'לס מצאנו שמלות משי מרגשות ואיכותיות שישמשו אותך גם אחרי הבופה והריקודים
כל אחת מכירה את הדילמה הזו: הפריטים שעלו לך הכי הרבה, אלו שקנית בשביל אירוע מיוחד כשרצית לדפוק הופעה, תלויים מיותמים בארון. ולעומתם, פריטים שקנית באיזה מבצע, או סתם במחיר מצוין, ובסוף את חורשת עליהם במשך שנים. לקנות שמלה ב-1,000 ₪ זה לא דבר יומיומי עבור רוב הישראליות ואם את כבר משקיעה בשמלה טובה לאירוע, חשוב שהיא תהיה כזו שגם תשמש אותך ביום יום ולא תהיה רק "שמלה לערב אחד". בקולקציית הקיץ של המותג MYNE מלוס אנג'לס מצאנו שמלות משי קלילות, שיכולות להיות פתרון מצוין לדילמה הנצחית.
המותג שהושק בשנת 2007 מציע מבחר פריטים מבדים אווריריים ושלל שמלות משי קצרצרות. בין הסלבריטאיות שכבר נצפו עוטות את יצירות הבית ניתן למנות את לינדזי לוהן, ג'סיקה סימפסון, האחיות קרדשיאן, טיילור סוויפט וקייט הדסון, מה שכמובן גרם לנסיקה מהירה במכירות.
| יצאה מהסרט |
מאחורי סיפור ההצלחה הזה עומדת מעצבת צעירה – אשלי אן (28). לפני שהקימה את מיין עבדה אן כסטייליסטית בחברת וורנר ברוס ובין השאר הלבישה 300 ניצבים יפנים בסרט "הסמוראי האחרון", אבל עם כל הכבוד לתלבושות בסרטים, נשות העיר האמיתיות קראו לה לדגל והיא התייצבה. אן נושאת עיניים אל סטלה מקרטני ש"גורמת לבגדים יפים להראות קוליים ולא נשיים מדי", כפי שאמרה בראיון למגזין אל האמריקני. אבל לעומת מקרטני, היא דווקא חושבת על התפתחות לכיוון עממי יותר ומתכננת השקת קו פחות יקר: "כל המעצבים אומרים שהם משיקים חברת-בת במחירים סבירים ומתגאים שאף פריט לא עובר את ה-600 דולר, אבל ממתי 600 דולר זה מחיר סביר?". אישה כלבבנו.
| מייד אין USA |
שירה דולינגר, מבעלי בוטיק ורנר, זיהתה את הפוטנציאל הטמון במיין עוד כשהיה בחיתוליו ופריטים של המותג נמכרים אצלה מזה ארבע עונות. "לפני שפתחתי את הבוטיק נסעתי לפגישות בניו יורק בשביל לבחור מעצבים והתאהבתי במותג מיד", היא מספרת, "הוא נראה לי מושלם לישראל וגם התאים למה שרציתי לייצג – איכות, קלילות ומחירים שפויים".
דולינגר מסבירה שהקולקציה של מיין מיוצרת ממשי ונתפרת בתוך ארצות הברית, מכאן האיכות הנכספת. "אני ושותפתי, דניאלה בן טולילה, נוסעות לניו יורק בשביל לראות את הקולקציה ובוחרות מה שנראה לנו שיעבוד בשבילנו. היות שאנחנו עובדות עם מספר מעצבים ואין לנו יכולת להביא את כל הקולקציה, העבודה הקשה באמת היא מה לא להזמין… לרוב אנחנו מזמינות פריטים שאנחנו באופן אישי מתחברות אליהם ושמתאימים לנו מבחינת הצבעוניות".
וצבעוניות, ברוך השם, יש. "הקולקציה הנוכחית מתאפיינת בהרבה הדפסים, צבעים בוהקים – פוקסיה, ירקרקים ואדומים. גזרות קלילות ונינוחות בעלות סילואטים רחוקים מהגוף ועם זאת מאוד מחמיאים". וקהל היעד? "נשים בכל הגילאים שמחפשות פריטים קלילים ונצחיים שיכולים לעבוד בקלות גם ביום וגם בלילה", היא מסכמת.
MYNE לבוטיק ורנר | רח' אלפסי 33, תל-אביב, רח' דיזנגוף 216, תל-אביב
מחירים | 649-1,249 ש"ח
תנו לה משהו לאכול!
מאת: אורח | 29 בספטמבר 2014 | 07:29ה"מגזין" המקוון הזה, לא מפסיק לפרסם בגדים ואביזרים שעולים הון יחסית למצבנו במדינה..
מאת: מה זה משנה?! | 14 בספטמבר 2011 | 13:08זה נראה כאילו כל הנפשות הפועלות לא קוראות עיתונים שלא עוסקים באופנה…
זה לא משנה כבר אם הפריטים יפים או לא כי גם אם כן, מי יכולה להרשות לעצמה לקנות שמלה ב1,000 ש"ח?!?! אפילו אם היא "חורשת" עליה.
סתם נמאס כבר לקרוא את ה"חדשות"/"הפקות" אופנה או מה שזה לא יהיה.. אפילו מכעיס!!
קחו לתשומת ליבכן.
בבבבבבבבבבבב
מאת: אבישג | 2 בספטמבר 2011 | 15:37תלוי למי
מאת: יפה אבל יקרר | 3 באוגוסט 2011 | 15:47עושה חשק לקנות!
מאת: זיו | 10 ביוני 2011 | 15:11