אלון ליבנה רוצה להחזיר את הסקס לקסטרו. זה עוד יכול לעבוד לו
אחרי שהדרופ הראשון משיתוף הפעולה הזה היה הצלחה מסחררת, אתמול הושק הדרופ השני באווירת "גו ביג או גו הום". תצוגת אופנה באורך מלא חשפה את החזון האופייני של ליבנה: אדג' עתידני, אפלולי וסליזי, שגרם לרבים לתהות איך בדיוק הוא קשור לקסטרו. הבוקר, כשהקולקציה עלתה רשמית לאתר, זה כבר הפך יותר ברור ומשכנע
נאמר זאת כך: התצוגה של אלון ליבנה לקסטרו הותירה את הקהל די מבולבל אתמול. הדרופ הראשון משיתוף הפעולה הזה, שהושק לפני חמישה חודשים, היה הצלחה מיידית. חליפות האוברסייז המעולות, השילוב הסן-לורני בין שקיפות סקסית לביזנס אייטיזי – הכל עבד, הוציא את המיטב מכל המעורבים והוכיח שגם במיינסטרים הישראלי יכולים לעמוד בקצב העולמי אם רק משתדלים מספיק.
השקת הדרופ השני אמש, כך נראה, עמדה בסימן "גו ביג אור גו הום": האירוע היה גדול יותר, נוצץ יותר, והחליף את הפרזנטציה המסורתית בתצוגת אופנה של ממש. כשבר רפאלי יצאה אל המסלול בג'ינס לבן וטופ רשת מתכתי, הכל עוד נראה הגיוני, אבל ככל שהחזון האפלולי של ליבנה נפרש והתפתח, גבר הדיסוננס בינו לבין מה שחשבנו שלשמו התכנסנו.
"זה יימכר בקסטרו?", תמהו לחשושים אל מול שמלות קאט-אאוט שקופות לחלוטין, או שמלת רשת מרשימה שעשרות מפתחות תלויים עליה. "זה נורא לא מסחרי", אבחנו בדאגה. התחושות האלה מובנות, כאמור, אבל מי שהצליחו להרפות מהן אולי ראו קצת יותר בצלילות את מה שנגלה על המסלול מבעד למכונות העשן: ליבנה לוקח את המשימה שלו ברצינות, ובהתאם למעמדו בתעשיית האופנה המקומית. הוא יודע שעל מסלול דוגמנות מציגים קודם כל חזון, אווירה, סיפור.
לקולקציה – שלמעשה כוללת הרבה יותר דגמים למכירה מאשר הקודמת – הוא קרא XENIC, זר. אבל הקו העיצובי בהחלט לא היה זר למי שמכיר את כתב ידו של ליבנה, שאוהב לחצוב סקס-אפיל אדג'י מתוך האופל. הפעם זה קרה בדגש חזק על אופנת שנות האלפיים, שמסתדרת יפה עם חיבתו של המעצב לטרייבלים מפותלים. זו למעשה הפעם הראשונה שהוא מעצב קולקציה לגברים, ובמסגרתה גם נרשמו כמה מהדגמים היותר מוצלחים בתצוגה. החוכמה היא, כמובן, שרובם יוניסקסים לחלוטין.
הבוקר, עם הנחיתה הרשמית, האתר של קסטרו כבר עשה סדר הכרחי: בגד גוף מסריג דק עם משחקי שקיפויות נחשיים (199.90 שקלים), מכנסי גברים מחויטים מהסוג שכל איט-בוי תל אביבי חייב בארון (399.90 שקלים), ג'ינס בגזרת בארל טרנדית (349.90 שקלים), גופיות קאט-אאוט לוהטות (129.90 שקלים) וטי-שרטס עם הדפסים מוצלחים (149.90-169.90 שקלים). אז התשובה היא כן, זה יימכר בקסטרו. כנראה אפילו יימכר היטב. ואולי במקום לצקצק מהצד, ייטב לשוחרי האופנה הישראלית לברך על ההתעקשות של בית האופנה האיקוני לתבוע לעצמו רלוונטיות, רעננות וסקס אפיל, גם בלי להתרפק על הפרסומת ההיא עם יעל אבקסיס.
השאירו תגובה