בחלומות שלנו: אלה הפריטים שכולנו נפנטז עליהם בעונה הקרובה
תיקי הלוגו של ולנטינו, החגורות של בוטגה ונטה, השמלות של ז'אקמוס והסווטשירטים של אוף-ווייט. החודשים האחרונים הביאו איתם לא מעט דאגות, אבל הקולקציה החדשה ב-Factory54 מוכיחה שתעשיית האופנה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה
הקורונה הכתה קשה בכל תחומי החיים, ומעבר לדאגות הבריאותיות הברורות הביאה איתה גם עידן חדש של בידוד חברתי, קשיים כלכליים והרבה אי ודאות. תעשיית האופנה, אולי מעוז המותרות, נדחקה הצידה לאור ההתמודדויות הללו – אבל היא עדיין חיה, קיימת ובועטת, וממשיכה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב – לספק להמונים מעט אסקפיזם וריגוש.
רבים מאיתנו נאלצים להדק את החגורה בימים אלה, אבל מסתמן שב-Factory54, הרשת שמביאה לישראל את המותגים הנחשקים ביותר מרחבי העולם, העסקים ממשיכים כרגיל. אפשר לתלות את זה בטיסות הקיץ שהתבטלו, בחנות האונליין הוותיקה או באובססיה הכללית שלנו לשופינג – אבל עשרות העובדים במטה החברה, מעין פטה מורגנה מלאת סטייל בלב דרום תל אביב, ממשיכים לעבוד במרץ.
ליקוט הפריטים לקולקציית סתיו-חורף החדשה שנכנסת כעת לחנויות התחיל כרגיל עוד בינואר האחרון, בשואורומים של בתי האופנה באירופה, אבל מהר מאוד עברו לנוהל Covid – קניינות ממטה החברה בישראל דרך מסכים. "כך הפכו המשרדים, יותר מתמיד, למקום ממנו הכל מתחיל", מספרים ב-Factory54. "זה המקום שבו הכל קורה, הלב הפועם שדרכו נולדים הסיפורים המרכיבים את הקולקציה".
השנה מארחים בסניפי הרשת לראשונה את ולנטינו, לייבל היוקרה האיטלקי. לוגו ה-V האיקוני שלו מכסה תיקי ערב מינימליסטיים אך מלאי נוכחות, חגורות ונעליים, ואיתם אפשר למצוא גם שמלות מיני מהוקצעות, מעילים וטי-שירטים שמשלבים בין רומנטיות עדינה לגלאם.
סן לורן ממשיכים באווירת הערב האלגנטית עם המון שחור מחויט, ועם המחשופים המפוסלים שלהם שצעדו על המסלול בפריז. התיקים הקלאסיים, משקפי השמש והנעליים שלהם אולי לא מתאימים לכל כיס – אבל מהווים השקעה על-זמנית עבור מי שכן יכולה להרשות זאת לעצמה.
הנציגות הטרנדית והנכונה של הרגע מגיעה מכיוון בוטגה ונטה, אחד השמות המדוברים שהנפיק את פריטי-האיט הבלתי מעורערים של השנים האחרונות. נמצאים כאן תיקי השלשלאות שלהם, הכפכפים הקלועים, חגורות הלולאה המוזהבות והמגפיים המגושמים, כולם בצבעים עזים וכיפיים שמזכירים חנות ממתקים.
גם לז'אקמוס יש ייצוג, עם שמלות ואקססוריז שגורמים לנו לפנטז על ריזורט מפנק, ומנגד אוף ווייט ופאלם אנג'לס נותנים את הקונטרה האדג'ית בצורת סווטשירטים מודפסים, נעלי סניקרס מגושמות וג'ינסים רחבים.
דולצ'ה וגבאנה, בלנסיאגה, ורסאצ'ה, ברברי, פנדי וז'יבנשי פרוסים כאן בין חללי התצוגה יחד עם מותגים מעט יותר נגישים כמו ליווי'ס, ראלף לורן ומייקל קורס, ומזכירים לנו שלמרות הכל יש לא מעט יופי בעולם. גם אם הוא לא נמצא בארון הבגדים הפרטי שלנו, זאת ללא ספק זריקה של עידוד.
אפילו לא יפה…
מאת: אחת | 10 באוקטובר 2020 | 11:40