חלומות בהקיץ: המראות המהפנטים משבוע הקוטור בפריז
תכשיטי הפנים של סקיאפרלי שטפו את האינסטגרם, על המסלול של דיור צעדו אלות מוזהבות ועוצמתיות, ג'יאמבטיסטה ואלי העלה את הווליום עם משחקי נוצות מפוארים וקארל לגרפלד יכול לנוח בשלום לאור התצוגה של שאנל. סיכום ביניים של שבוע אופנת הקוטור שכבר מספק עשרות לוקים בלתי נשכחים
View this post on Instagram
התמורות שעוברות על תמהיל ואופי שבועות האופנה הבינלאומיים מרחפות באוויר, אך שבוע אופנת הקוטור המתקיים בעיר האורות עדיין מצליח לספק כמה מהרגעים היפים והמדוברים ביותר בקלנדר של התעשייה. רגע לפני שהוא מסתיים ורגע אחרי כמה מהתצוגות המעניינות ביותר בלו"ז, זה הזמן לסיכומי ביניים.
עוד לא עברה שנה מאז מינויו של דניאל רוזברי למנהל האמנותי של סקיאפרלי, ואפשר כבר לסמן כי הידיים הרעננות שאוחזות במושכות מצליחות לייצר עניין מחודש בבית האופנה הוותיק. רוזברי ביסס את עולם ההשראות על דמותה המורכבת של אלזה סקיאפרלי שחייה האישיים והמקצועיים היו רוויים קצוות והשפעות מקוטבות, ויצר תצוגה משופעת בלוקים מהפנטים, שבזכות האקססוריז הבולטים גם קיבלה תהודה מרשימה ברשתות החברתיות. המקבץ הראשוני שפתח את התצוגה היה חזק במיוחד, ובעיקר הלוקים הכהים בשחור ובכחול עמוק.
View this post on Instagram
את הפרונט-רואו המרשים ביותר עד כה ניכסה, שלא במפתיע, התצוגה של דיור – שנוצרה בהשראת מחקר ועבודה משותפת של המנהלת האמנותית מריה גרציה קיורי עם האמנית הפמיניסטית ג'ודי שיקגו. קיורי, כידוע, לוקחת מאוד ברצינות את היותה האישה הראשונה שעומדת בראש בית האופנה הצרפתי האיקוני, ומקפידה לשלב עיסוק בכוח והובלה נשיים. רבים מהלוקים נוצרו בהשראת מראה אלות ושילבו בין תמות של זוהר, כוח ורכות. את השורות הראשונות כיבדו בנוכחותם פרצופים מוכרים רבים, כמו אלה של השחקניות אומה תורמן וקריסטין סקוט תומאס.
View this post on Instagram
בית האופנה שאנל, שהתצוגות שלו מושכות עניין רב במיוחד לאחר פטירתו של המנהל האמנותי האגדי קארל לגרפלד, החזיר לחיים את הגנים שהקיפו את בית היתומים בו גדלה המייסדת. כמנהגו, הגראנד פאלה לבש חג והתמלא בצופים נלהבים שבאו לראות את הבשורה החדשה של היורשת – וירג'ני ויאר. על המסלול שלטו חליפות הטוויד האופייניות, והמתח שבין פשטות ילדית לאיפוק בוגר ומרוסן שהתבטא בקווים השקטים והמינימליסטיים המזוהים עם ויאר, והרוח שהיא מנסה לצקת במותג העל.
View this post on Instagram
אצל ג'יאמבטיסטה ואלי, שהחליט השנה לוותר על תצוגה מסורתית בניסיון להתאים את הפורמט לקהל ולאקלים של 2020, בלטו משחקי נפחים, עבודות רקמה מורכבות ובעיקר צבעוניות משלהבת ומשחק הרפתקני עם אלמנטים של נוצות. אותה נוכחות ויברנטית, מלאה בנגיעות נוכחות של צבע ושילובים של נוצות, בלטה גם אצל ראלף אנד רוסו, המותג שחגג על המסלול עשור לפעילותו. שני אלמנטים בולטים ומוכרים שכנראה ימשיכו להרכיב את התפריט האופנתי שלנו ונכחו בצורה מרשימה בתצוגות שנערכו עד כה הם הפרנזים האהובים והפפיונים הגדולים שממשיכים לשלוט ביד רמה, ועוד לא קיבלו את הטייטל הנגטיבי אך המתבקש- "חרושים".
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
אופנה זה פשוט כיף גדול! אומנות מהממת וכל כך כיף להעריך אותה כך..
מאת: jas | 16 בספטמבר 2020 | 09:05אני אוהבת לראות שגם מעצבות ישראליות לא מתביישות לעצב כך.. כמו המותג החדש של ALEXANDRA שמעצבת בגדים במגוון רחב של מידות והדגמים שלה ממש מיוחדים ואוונגרדיים!!
https://alexandra-fashionbrand.com/
מהשמלות היפות שראיתי אבר
מאת: טל | 21 בינואר 2020 | 19:41