מפתיע: קולקציית הלנז'רי החדשה של קים היא אחת השוות שראינו

קים השיקה לא מזמן את המותג "סקימס" בקול תרועה. בהתחלה היו אלה מחטבים שעמדו במרכז הפרסומים של החברה, אבל כעת מצטרפים אליהם גם פריטי הלבשה תחתונה מכותנה, שנראים נוחים במיוחד וכוללים תווית מחיר נעימה. התאהבנו

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כשקים קרדשיאן רק השיקה את מותג המחטבים וההלבשה התחתונה שלה "סקימס" (כלומר, כשהיא השיקה אותו מחדש, אחרי שערוריית השם המקורי "קימונו") – לא מיהרנו לרכוש. אחרי הכל מחטבים הם לא הדבר הכי קוסם שיש. לא משנה כמה קים טוענת שהמוצרים שלה נוחים ונמתחים, בסופו של יום – לא כולן רוצות להידחס לשכבה נוספת של בד או להקטין את מקומן בעולם. חלקנו מעדיפות לנשום.

ובכל זאת, קשה שלא להימשך למוצרים אותם היא מציעה – האריזות המשגעות, פלטת הצבעים היפהפייה, הגזרות הייחודיות, הבדים שנבחרו בקפידה ובעיקר המחירים השווים – הכל ב"סקימס" מפתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כאן גם המקום לומר שדווקא בגלל שהקרדשיאנס נתונות לכל כך הרבה ביקורת ציבורית, ניכר שהן משקיעות אפילו יותר מסלבריטאיות אחרות במותגים שנושאים את שמן – כי אין להן הרבה מקום לפשל. גם ככה העולם כולו רק מחפש לראות איפה הן נכשלות, אז כשהן מקימות חברה חדשה, אפשר להיות בטוחים שמדובר במשהו איכותי.

ואז הגיעה קולקציית הכותנה, והחשקים שלנו עלו רמה. לא שואפות להחליק את הבטן או להרים את הישבן? הקולקציה הזאת היא בדיוק בשבילכן. קים מלכתחילה הדגישה שהמותג שלה לא מייצר רק מחטבים, אלא מה שהיא קוראת לו "פתרונות" (solutionwear במקום shapewear). כך היא פתחה את עצמה לעולם שלם של הלבשה תחתונה ובגדי פנאי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

בתמונות הקמפיין לקולקציה קים מצולמת באזור הנוחות שלה – הבית הענק והריק מחפצים שלה ושל קניה ווסט. היא מצחצחת שיניים בתחתונים בגזרה גבוהה וגופייה, שרועה על הספה באחת החזיות מהקולקציה בשילוב מכנסי טייטס ארוכים שכבר הספיקו לאזול מהמלאי, או יושבת בחדר הארונות המונוכרומטי שלה בטופ קטן ושורטס. 

קים השיקה את הקולקציה החדשה עם לא מעט דגמים. תמצאו שם חמש גזרות שונות של תחתונים (כולל בוקסר), חמש גזרות של חזיות (עם או בלי ברזלים), שמלת סליפ, חולצת טי, גופייה וטייטס תרמיים. אלה מגיעים בחמישה גוונים ובמחירים נוחים יחסית: החל מ-64 שקלים לתחתונים ועד 198 שקלים לחזיות. עכשיו רק אפשר לקוות שהשלב הבא במותג ההולך ומתרחב הוא פיג'מות. בגווני ניוד כמובן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

גם סופיה ריצ'י מפרגנת (צילום: אינסטגרם, skims)

גם סופיה ריצ'י מפרגנת (צילום: אינסטגרם, skims)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

  • לא ייאמן כמה זריקות וניתוח המשפחה הזאת עברה ועוד עוברת לא ייאמן ראיתי אותן בהתחלה מכוערות פשוט מה שלא עושה הטבע עושה המזרק

    מאת: שון |‏ 19 באוקטובר 2019 | 16:34

השאירו תגובה