תתכוננו: המותגים השווים האלה ינחתו בקרוב בישראל
תשכחו מהתדמית המנומנמת של המשביר לצרכן. רשת הכל-בו הישראלית עוברת בימים אלה מתיחת פנים רצינית בעזרתה של גורו הדרקונים דורין אטיאס, ואנחנו נסענו איתה לפריז כדי לראות מה מתכננים לנו שם בעונה הקרובה
הייתם מצפים שבגיל 72 הגברת תשב לה על ספסל בשדרה ותיהנה מהחיים עצמם. בכל זאת, 72 זה זמן מצוין לצאת לפנסיה, לספוג את הבריזה ולחוות את הרגע. אבל מיס "המשביר לצרכן" שחגגה בחודש יולי יום הולדת מכובד חושבת אחרת. היא יותר בעניין של מתיחת פנים, חשיבה מחדש ופריצת גבולות, ובעזרתה של גורו האופנה דורין אטיאס, הן באות להראות לעולם שהחיים רק מתחילים בעשור השמיני. או לכל הפחות ממשיכים בכל הכוח קדימה.
הליהוק החדש של אטיאס לרשת שקיימת מאז 1967 היה לא פחות מגאוני. מלכת הדרקונים מצטרפת למותג שנודע בעיקר בזכות קולקציות הלנז'רי ואגף הבשמים לנשים שחצו את גיל 40, פחות או יותר. ובגזרת הביגוד? הממ, מעט פחות. אבל הנה זה קורה: הסטייליסטית ובעלת המותג "פטיט דוריס" באה להראות שאפשר למצוא אאוטפיטים משובחים גם ברשת הכל-בו הוותיקה. הכול תלוי בשילובים, באיזונים ובמינונים.
"זו הייתה בחירה עניינית ומקצועית עבורי להיכנס למשביר", מספרת אטיאס במהלך פרזנטציה בשואו-רום של המותג הצרפתי מורגן במרכז פריז, שעה שהיא מסבירה את השיקולים להצטרף כפרזנטורית. "ידוע שקיימת דעה קדומה על המשביר ואני אומרת: 'בואו נהפוך את זה ללימונדה. לקטע. אני רוצה שאנשים ייכנסו למשביר בלי דעה קדומה. שיבואו באהבה ובעיניים פתוחות".
תפקידה של אטיאס במהלך החדש הוא לא רק להיות משעשעת ובועטת בפרסומות החדשות של המותג, אלא להיכנס עמוק יותר, הרבה יותר. זו מסייעת לקניינית רונית איתן, המנהלת המסחרית באופנת הנשים ב"משביר", חווה דעתה על הקולקציות העתידיות להיכנס לישראל, ומקנחת עד לרמת סידור החנויות ובחירת האאוטפיטים עבור הצרכנית – כך שכל מי שתיכנס לסניפי הרשת, תוכל לראות את הפריטים מתלבשים אל מול עיניה. תרתי משמע.
נסענו איתה לפריז, כדי להכיר את המותגים והקולקציות החדשות, לצד נשנושי מקרונים וחלוקת כיפים עם מגדל אייפל.
תחנה ראשונה: Morgan
מדובר באחד ממותגי האופנה הפופולריים באירופה (שמציין גם הוא יום הולדת 72, אגב) והוא מציע מגוון קולקציות לנשים, החל מבגדי קז'ואל ליום יום ועד לבגדי ערב חגיגיים. ב-1991 הפך המותג לבינלאומי והשיק סניפים בארצות ביפן, יוון, קנדה ועוד. כיום הוא מונה מעל ל-650 חנויות ברחבי העולם, אשר פרוסות ברחבי אירופה, דרום אסיה, המזרח התיכון ועוד.
קולקציית חורף 2019-2020 שנכנסת לחנויות המשביר היא ללא ספק אלגנטית מאוד, רומנטית ופריזאית, עם הרבה חשיבה על נוחות המשתמשת. הגזרות נשיות ומגיעות במידות 36-46 ובכל מצב מאוד מכבדות את הגוף הנשי. האג'נדה של המותג היא לא ליפול למקומות הטרנדיים ולתת דגש לפריטים הקטנים שמכניסים אופי לבגד: כפתים, כפתורים, דיטיילס קטנים שהופכים כל גולף שחור גנרי לשובה לב.
מודה שבוויש ראשון, כשהבגדים היו מונחים על הקולבים לא מצאתי את עצמי, אולם השילובים וההתאמות כפי שאטיאס הדגימה הפכו את החוויה לכזאת שגורמת לפתוח את הראש. אטיאס עצמה היא גם זו שאמונה הייתה על הדגמת הפריטים בפרזנטציה והיא עשתה את זה כמו שרק היא יכולה: עם אטיטיוד של אחת שכובשת את העולם גם בוורוד פודרה ובלי מייק אפ בכלל. הטרנדים המובילים בקולקציית החורף: פרוות מלאכותיות, עור סינטטי, גווני הוורוד העדינים אל מול צבעי הקאמל והירוק. בגזרת ההדפסים תמצאו פרחים גדולים במיוחד, הדפסי חיות שלא יורדים מהטרנד ומשבצות שחמט.
תחנה שנייה: לנז'רי מבית Lou ו-Bestform
חברת ההלבשה התחתונה LOU נוסדה ב-1946 בהשראת סיפור אהבה פריזאי, וקל מאוד להרגיש צרפתייה לרגע בקולקציה שנכנסת למדפים בישראל בזכות ה-DNA המאוד מובהק שלה.
הקולקציה הנוכחית עוצבה בהשראת ארבעת היסודות: מים, אדמה, אש ורוח ומאופיינת בגזרות וגרפיקות פשוטות אך מתוחכמות.
המותג מציע קולקציות הלבשה תחתונה וביגוד חוף בגזרות מחמיאות, עם טוויסטים עדכניים לחזיות הקלאסיות שהתפתחו במהלך השנים, בהם המחוך, חזיית המשולשים, חזיית ה-V ועוד.Lou הפך לשם דבר בעולמות הלנז'רי כבר בשנות ה-50, כאשר השיק את חזיית ה"לב ההפוך" (קאפים בצורת לב הפוך) שבמהרה הפכה לטרנד עולמי בועט. במהלך שנות ה-60 נבחרה בריז'יט בארדו למוזה של הלייבל וכיכבה כפרזנטורית של ה-N9, חזיית ה-Super Lift שלו, אשר הפכה אייקונית בשל צורת המחשוף הייחודית שלה.
Bestform הוא מותג הלבשה תחתונה מבית האופנה Lou והמחירים בהתאם. המותג מעניק מענה לכל אישה, כולל לקהל ה-Plus Size. יופי אינו עניין של מידה על פי חזון המותג, אלא של גישה בלבד. הוא מציע קולקציות ייחודיות עם טכנולוגיות תמיכה מתקדמות ביותר, המספקות נוחות מקסימלית לצד עיצובים אטרקטיביים ומפתים. בין היתר כוללות הטכנולוגיות החדשניות גם רצועות המסתגלות למבנה הכתפיים המשפרות את יציבת הגב, החזה ואזור הכתפיים.
תחנה שלישית: מותג הקוסמטיקה Qiriness
גזרת הקוסמטיקה במשביר לצרכן מציעה מגוון רחב של מותגים, וכעת מגיע עוד אורח לסיבוב בישראל. Quiriness הוא מותג קוסמטיקה צרפתי שמציע את חווית ה"ספא בבקבוק": כל מה שאנחנו הכי אוהבות לעשות ביום כיף בספא – יכול לעבור לסלון ביתנו. המותג מציע מוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על תמציות צמחים ונוסחאות של אצות ים, המרגיעים, מזינים ומשפרים את מראה העור.
המוצר המנצח של המותג הוא פילינג להסרת תאים מתים לשימוש של פעם-פעמיים בשבוע. גם מסכת לילה אנטי אייג'ינג של המותג מעולה, ונמצאת בין המוצרים הנמכרים שזכו להצלחות ולפרסים בעולם.
מוצרי קירינס נבדקו בבדיקות דרמטולוגיות והם נטולי פראבן.מאחר ועור רגוע הוא תנאי חיוני ליצירת מראה זוהר וקורן, שכללה קירינס את תרכובת E.O.S. הבלעדית שלה (Energy, Oxygen and Serenity – אנרגיה, חמצן ושלווה): הכוללת 5 מרכיבים פעילים המרגיעים את העור ומשפרים את ספיגת המרכיבים הפעילים במוצרי הטיפוח של קירינס.
התחנה הרביעית: המשביר לצרכן בארץ
שינוי לא נעשה ביום, זה בטוח. אבל כשחזרנו לארץ, יצא לי להסתובב בקניון ולראשונה מזה זמן רב (מאוד!), נכנסתי למשביר לצרכן. מצאתי שם חולצה מכופתרת לבנה עם הדפס של עיגולים שחורים מבית morgan שאטיאס לבשה בעצמה. היא עלתה לי 100 שקלים (בסייל של 50 אחוז, לא כולל הנחת חבר מועדון) וזו הרכישה הראשונה שלי מהמשביר לשנת 2019. נכנסתי בעיניים פתוחות, כפי שביקשה דורין, ויצאתי עם זיק של אהבה מחודשת. המשביר לצרכן, תמיד יהיה לנו את פריז. ואולי גם את סניף רחובות. ימים יגידו.
*הכותבת הייתה אורחת המשביר לצרכן בפריז
השאירו תגובה