אסוס משיקים מותג חדש עם מחירים זולים במיוחד
באסוס לא קופאים על השמרים, ואחרי שכבשו את המיליניאלס הם הולכים על אחיהם הקטנים. המותג החדש באתר, Collusion שמו, מציע מגוון פריטים מדויקים ונטולי מאמץ במחירים נוחים במיוחד, ויש סיכוי שהוא ידבר אליכם גם אם נולדתם אחרי שנת 2,000
בתי האופנה והמותגים השונים נמצאים במרוץ תמידי לציד לקונות חדשים. גם אחרי שכבר הרוויחו שם וקהל קונים קבוע הם לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים, אחרת יגיע הדבר הבא וישאיר אותם באבק של חוסר רלוונטיות.
באסוס כבר מזמן הצליחו לפצח את הנוסחה ששבתה את המילניאלס, עם אופנה מהירה, וייב לא מתאמץ ומשלוחים חינמיים לכל העולם. בחנות האונליין המצליחה יש מיליוני לקוחות שבויים ברחבי הגלובוס ומחזור מכירות מעורר קנאה, אבל עכשיו מסתכלים שם קדימה, אל היעד הבא - דור ה-Z.
השבוע השיקו באסוס מותג חדש – Collusion, במטרה להישאר עם יד על הדופק ולהבין את הצורך של הקהל הצעיר (מאוד). המעצבים, הדוגמנים, הצלמים ובימאי הקמפיין נולדו כולם החל משנת 2000 ואילך, כך שאין כמעט מקום לטעויות. "המותג נוצר על ידי קבוצת צעירים שאנחנו מקווים שישנו את תהליך העיצוב לנצח", מדווחים באסוס ומבטיחים: "זה לייבל הנעורים האולטימטיבי".
כחלק מהאג'נדה להכיל ולפנות לכמה שיותר קבוצות ואינדיבידואלים, הקמפיין של Collusion כולל 100 צעירים וצעירים ממדינות, תרבויות וקבוצות זהות שונות. בין היתר מופיעים בו שי תומאס שננטש כתינוק במקדש בתאילנד וכיום מעדיפ/ה לא להיכנס להגדרות של מגדר, לידיה ווסלי שאיבדה את רגלה כשחלתה בסרטן בגיל 14 ופרד אלכסנדר, סקייטר ששונא את התרבות הגברית ונהנה מחברתן של בנות בלבד.
הקולקציה עצמה מציעה בגדים מלאי סטריט-סטייל וביניהם חליפות ספורטיביות, שמלות אוברסייז מודפסות, כובעי צמר, מכנסיים רחבים וסריגים צ'אנקיים צבעוניים. הפריטים מיוצרים מחומרים ידידותיים לסביבה, רבים מהם יוניסקס ויש גם טווח מידות נרחב שיתאים למבני גוף שונים (כרגע הם מגיעים עד מידה 3XL אבל ברשת מבטיחים שבעתיד יהיו זמינים גם עד 6XL). במילים אחרות – אף אחד לא נשאר בחוץ.
המחירים נוחים מאוד, מה מאפשרים להתפרע גם עם תקציב מצומצם של תיכוניסט ממוצע – כל הפריטים של Collusion עולים החל מ-23 שקלים ועד 400 שקלים בלבד, אבל החדשות הטובות באמת הן שרובם ככולם לגמרי יכולים לעבוד בשבילכם גם אם אתם הרבה מעל גיל 20. כי העולם שייך לצעירים, אבל לא רק.
השאירו תגובה