"לי קופר" חורף 2012: לא רק ג'ינסים

בד הדנים הוא עדיין הכוכב, אבל הוא כבר לא לבד | ב"לי קופר" מציגים קולקציה חדשה ומספרים שאחרי המשבר הגדול העתיד נראה ורוד

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2011
קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

נכנסים לאופנה. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

"לי קופר" רוצים שתשכחו כל מה שחשבתם עליהם. הם לא עושים רק ג'ינסים, הם לא פונים לבני נוער והם לא יקרים כמו שנדמה לכם. הבוקר התקיימה בתל אביב תצוגת סתיו חורף 2012 של הרשת שמנסה להציג תדמית חדשה אחרי תקופה לא קלה.

הזכיינית הישראלית של רשת הג'ינסים הבריטית היתה עסוקה בשנים האחרונות בהישרדות כלכלית יותר מאשר בכל דבר אחר, וכעת היא מתמקדת בשיווק ובאסטרטגיה חדשה ומנסה להחזיר אליה את נתח השוק שאבד לה בשנים הקשות. לא עוד רק ג'ינסים, אלא כניסה מכוונות לתחום האופנה. "המטרה היא לתת מענה אופנתי כולל ללקוחות שייכנסו לחנויות הרשת, בעיקר לנשים – חולצות, שמלות ערב, נעליים. קולקציות עדכניות שיתחלפו כל שבוע שבועיים", מסביר גידי גולדפינגר, מייסד הזכיינית בישראל.

קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

פריטים עדכניים שיתחלפי בחנויות כל שבועיים. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

עם הרוכשים החדשים החברה קיבלה חיזוק בתחום ההנעלה. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

| נכנסים לתחום הנעליים |

"לי קופר" החלה את פעולתה בארץ לפני למעלה מ-15 שנה, ובימי הזוהר החזיקה 48 חנויות בישראל ו-77 חנויות במזרח אירופה. בעקבות המשבר הכלכלי ועם התחרות הגוברת בקטגוריית הג'ינסים, נקלעה החברה לקשיים ועמדה בפני סכנת סגירה ממשית בשנת 2010, מצב שבסופו של דבר אילץ את גולדפינגר למכור. "המשימה היתה קודם כל להציל את החברה ואת מקומות העבודה. לא היתה סיבה אמיתית שהחברה תיפול", הוא מסביר.

בתחילת השנה נרכשה החברה על ידי קבוצת בריל, המחזיקה בין היתר במותגים "ניין ווסט", "סולוג" ו"גלי". מעבר להזרמת כסף וחיזוק היכולת הפיננסית, הרכישה על ידי בריל נותנת לזכיינית חיזוק בכיוון נוסף – תחום ההנעלה. "החיבור לקבוצה פתח לנו פתח לידע וספקים בתחום ההנעלה, וכעת אנחנו יכולים להציע יותר ללקוח. קולקציית הנעליים שלנו רחבה הרבה יותר, ובקיץ האחרון מכרנו פי 4 בתחום הנעליים", אומר גולדפינגר.

קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

נותנים פייט לשאר הרשתות. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

מעוניינים לחזק את הקשר לקהל היעד הבוגר יותר. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

| מתחרים עם H&M |

כיוון נוסף שגולדפינגר מצביע עליו הוא פניה לקהל יעד מבוגר יותר. "אנחנו מותג ותיק, הקהל התבגר איתנו ואנחנו רוצים להשאיר אותו אצלנו כלקוח. אנחנו עושים עבודה לחזק גם את גילאי 25 וצפונה. בחלקו מדובר בקהל שהיה שלנו ועזב אותנו". "לי קופר" מתמודדת היום לא רק עם מותגי הג'ינסים, אלא גם עם כל חברות האופנה שמוכרות היום ג'ינסים כחלק מאוד משמעותי מהקולקציה שלהן – "קסטרו", "רנואר", "זארה", "גאפ" ו-"H&M". אבל גולדפינגר מאמין ש"עם הידע והאיכות וניראות המוצר שלנו, ועכשיו כשיש גם הזרמת כסף אנחנו יכולים לתת פייט". הוא מספר כי ההתאוששות כבר נראית בשטח ובעונת החגים האחרונה מכרה הרשת 20% יותר מבשנה שעברה באותן החנויות. אולי חלק מכך ניתן לייחס לעובדה שהרשת מציעה טווח מחירים נמוך יותר מרוב מתחרותיה. "אלה המחירים שלנו, לא הורדנו מחירים. משום מה תפיסתית אנחנו יקרים אבל לא באמת. ברמת המחיר אנחנו מתחרים ב- 'H&M' ו'פול אנד בר'". לרשת יש כיום 40 חנויות ברחבי הארץ וכעת הכוונה היא לשוב ולהתרחב עם 5 חנויות חדשות שצפויות להיפתח ב-2012.

קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

טווח מחירים אטרקטיבי. קולקציית חורף 2012 של לי קופר | צילום: שי יחזקאל

טווח מחירים:
2 ג'ינסים החל מ- 400 ₪, מכנסיים וחצאיות: 90-200 ₪, חולצות: 80-200 ₪, סוודרים: 120-250 ₪, ז'קטים ומעילים: 200-400 ₪, תיקים: 120-200 ₪, נעליים: 80-250 ₪, צעיפים: 50 ₪, חגורות 40 ₪

  • תמצאי חנות שמתאימה לך …
    שלי קופר ישארו כמו שהם- ולאו דווקא ילדות בנות 15 אלא נשים צעירות כמוני שלא עוברות את הסמול

    מאת: קוקי |‏ 10 בנובמבר 2011 | 18:40
  •  

    מאת: חבל |‏ 30 באוקטובר 2011 | 22:33
  • בתור רזה יש לי בעיה שהבגדים דווקא יותר מידי "מקומרים", ולא יושבים בדיוק.
    למשל החלק של הישבן והמותניים משוחרר מידי, החלק של הבטן רחב מידי… ועד שיש חנות שמייצרת בגדים בגזרות הדוקות ומחמיאות – לא דברים שנראים כמו שק – אני ממש לא בעד לשנות! לרזות הגזרות שלהם מאוד מחמיאות! אני תמיד מוצאת שם דברים שנראים עלי מצוין ומתאים בול.

    מאת: נ. |‏ 30 באוקטובר 2011 | 01:16
  •  כמעט אף פעם לא קניתי שם כי המידות שם וגם הגזרות הן לנערות חסרות קימורים. לא מחמיא ולא מעניין

    מאת: תמר |‏ 28 באוקטובר 2011 | 22:38
  •  

    מאת: ניצן |‏ 28 באוקטובר 2011 | 18:30

השאירו תגובה