לאלף נמר: מה חשבנו על הקולקציה של H&M וקנזו?
הצבעוניות וההדפסים הם האלמנטים שמתבלטים יותר מכל בקולקציה המשותפת. חלק מהצלליות והגזרות נשלפו מארכיוני בית האופנה וקיבלו חיים מחודשים תוך התייחסות גם לפריטים שרק בשנים האחרונות נהפכו למזוהים עם קנזו. מי שחלמה מזה זמן מה לשים את ידה על סווטשרט הנמר האייקוני, תמצא תחליפים שישמחו אותה
חרושת השמועות וההימורים סביב שיתוף הפעולה הבא של ענקית האופנה השוודית h&m, שככה בקיץ האחרון. עם פרסומה של ההודעה לעיתונות בדבר שיתוף הפעולה עם בית האופנה הוותיק קנזו, היה ברור שיש למה לצפות. עכשיו, רגע לפני שהקולקציה משתחררת לחנויות, נחשפים הפריטים המדוברים שעוצבו במסגרת שיתוף הפעולה המסקרן הזה.
הצבעוניות וההדפסים הם האלמנטים שמתבלטים יותר מכל במבט ראשוני על הקולקציה. אין זה פלא שאלמנטים אלו, המזוהים מאוד עם בית האופנה הוותיק, קיבלו התייחסות מעמיקה. במישור ההדפסים בולטים הדפסי החיות (ובמיוחד פסי הנמר ה"קנזואיים") ושילוב בין הדפסים שנלקחו מארכיוני בית האופנה להדפסים שיצרו המנהלים האמנותיים של המותג, מאז 2011 – קרול לים והומברטו לאון. גם הצבעוניות עזה ומשוחררת, ונעה בין גווני כחול וירוק עזים לגווני ורוד וכתום שקשה להתעלם מהם.
שילובים בין חדש לישן נשזרים בקולקציה כולה. חלק מהצלליות והגזרות נשלפו מארכיוני בית האופנה וקיבלו חיים מחודשים תוך התייחסות גם לפריטים שרק בשנים האחרונות נהפכו למזוהים עם קנזו. במידה רבה גם בשיתוף הפעולה הזה, ניתן לראות את הגישה הבסיסית של לים ולאון בכל מה שקשור להובלה של המותג קדימה. בעבר העיד לאון שעל אף השאיפה להטעין את המותג באנרגיה צעירה ושובבה הם מקפידים לכבד ולשמר את המסורות של המותג. החשיבות שניתנת לפרינטים, כמו גם התחושה החזקה של מסעות בעולם שעולה מהקולקציות, הם רק שניים מהקווים המנחים אותם.
כמו בכל שיתוף פעולה מתוקשר גם הפעם רקחו ב-h&m קמפיין מושקע שילווה את הקולקציה. הקמפיין המוקפד עתיר בשמות מוכרים דוגמת השחקניות קלואי סביני ורוזריו דוסון ודוגמנית העל אימן (שכבר התראיינה וסיפרה שהקימונואים הם הפייבוריטים המובהקים שלה בקולקציה).
אם יורדים לרמה הפרטנית ניתן להכריז בבירור כי הסוויטשרטים המפורסמים של קנזו קיבלו התייחסות משמעותית. מי שחלמה מזה זמן מה לשים את ידה על סווטשרט הנמר האייקוני בוודאי תתלהב מהסווטשרט השחור עטור הוולנים ובעל הצווארון הסיני. סווטשירט נשי זה, הכולל את הלוגו המיוחד KENZO JUNGLE PARIS מגיע גם במגוון גרסאות גבריות ומעטר גם מגוון רחב של חולצות טי. קולקציית הגברים משופעת בפרשנויות מעניינות למעילים מוכרים ואהובים כמו מעילי טייסים ופארקות לצד לג'ינסים מודפסים.
שמלות הוולנים עתירות ההדפסים מסתמנות כפריט שידבר אל ליבן של הפאשניסטות. העושר הפולקלוריסטי והבליל הצבעוני יהפכו את השמלות הללו ללהיט אינסטגרמי מבטיח. מי שאוהבת את אפקט ה"סטייטמנט" שלה מרוכך יותר, תתחבר בוודאי לפריטים מעט פחות דרמטיים כמו שמלת או טוניקה מתוקה בשילוב הדפס מדליונים ורשת או שמלת סרפן בהדפס מדליונים. האקססוריז, כצפוי, גם הם מטופלים, עם מגוון רחב של פריטים כמו כובעים, תיקים, גרביים וכפפות.
הקולקציה תושק ב-3 בנובמבר ברחבי העולם וגם בסניף עזריאלי בתל אביב.
ממש מכוער לא הייתי משלמת שקל על הקשקוש העזתי הזה, כמה קורבן מושפע צריך להיות כדי להתלהב מהקולקציה הזוועתונית הזו? אפס בקלאס.
מאת: שירן | 13 באוקטובר 2016 | 00:00כמה מכוער, פשוט טעם רע. מי הדבילית שתלבש את זה?????
מאת: מיכל | 10 באוקטובר 2016 | 16:20