שעה של כיף: מי תזכה להתפנק?

ב-12 השבועות האחרונים ביקשנו מכן לשלוח לנו תמונות ולספר איך אתן מתפנקות ב-Happy Hour הפרטית שלכן | עכשיו הגיעה השעה לגלות מי הצליחו לרגש אותנו ולזכות באחד הפרסים המפנקים

מאת  | ‏ 7 יוני 2012
לקים! קולקציית קיץ 2012 של essie | צילום: יח"צ

לקים! קולקציית קיץ 2012 של essie | צילום: יח"צ

האפי האוור. השעה הכי שמחה ביום. בחודשים האחרונים ניסינו למצוא השראה, פינוק וסטייל בכל שעה ביממה – החל מהבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה. טיילנו בברצלונה, חלמנו על ניו יורק, התגעגענו לפגי אולסן ונזכרנו באנני הול.

עכשיו הגיעה השעה לתת לכן להתפנק עם פרסים שווים במיוחד. ב-12 השבועות האחרונים ביקשנו מכן לשלוח לנו למייל תמונות ולספר לנו מה ה-Happy Hour שלכן, כיצד אתן אוהבות להתפנק ואיך אתן מפרגנות לעצמכן שעה שהיא רק שלכן.

אתן שלחתן לנו סיפורים ותמונות בהמוניכן, ריגשתם אותנו ונסכתן בנו השראה אמיתית. תודה לכולכן!

אז מי השלוש שזכו בפרסים הנפלאים שלנו? היה קשה לנו לבחור, אבל אחרי התלבטויות רבות בחרנו את אלה ששלחו לנו את הסיפורים הכי נוגעים והתמונות הכי יפות.

במקום השלישי, בערכת בסיס ומייבש לק של OPI, זוכות מעיין בינשטוק והכלבה המתוקה שלה לייקה. הנה מה שכתבה לנו מעיין:

"בשבילי, זו כל שעה שאני יכולה לבלות עם לייקה הכלבה שלי, לטייל בגינות, ללכת לים או סתם להתכרבל יחד. היא מרגיעה אותי ומשמחת אותי!"

מעיין בינשטוק ולייקה ברגע אינטימי

מעיין בינשטוק ולייקה ברגע אינטימי

אנחנו לא יודעות עד כמה לייקה תעריך את הפרס, אבל אנחנו בטוחות שמעיין תהנה ממנו מאוד.

במקום השני, בטיפול פנים מחדש, מאזן ומרענן לכל סוגי העור, זוכה מורן כהן והתמונה המגרה שלה על שפת הבריכה. עשית לנו חשק, מורן:

"אני אוהבת לפנק את עצמי בהרבה דרכים, אבל הדרך שהכי מומלצת בעיני היא בבילוי על שפת הבריכה עם כוס קאווה וספר טוב. מושלם! במיוחד אם מדובר בבריכה של מלון מפנק… ממליצה לכל אחת – ושיהיה לנו רק כיף, כי מגיע לנו!"

עושה לנו חשק | מורן כהן

עושה לנו חשק | מורן כהן

לא יכולנו לנסח זאת טוב יותר, ואתן?

ו-ב-מ-קום ה-רא-שון, במנוי חצי שנתי למניקור מפנק ומשדרג, זוכה דור אהרוני! דור כתבה לנו פוסט מרגש בו היא מפרטת את נפלאות השעה השמחה שלה, והנה טעימה ממנו:

"השעה שלי: אחת עשרה בלילה, שעה לפני שאני נכנסת למיטה ושוכחת מהכול… אני בדיוק חוזרת מהעבודה, מיציאה טובה עם חברים או סתם רביצה. בשעה הזו, אני מטפלת רק בעצמי: אני מכינה לעצמי מקלחת טובה כזו, עם השמפו שאני אוהבת, ומתפנקת במים החמים. אני אוכלת משהו מתוק וקטן לפני השינה, או שותה משהו חם כמו תה, שייתן לי תחושה נעימה וחמימה. אני מסתרקת, שמה קרם פנים לפני השינה, מסדרת את הלק, נכנסת לאתרי האופנה האהובים עליי – כי במשך היום אין לי זמן לקרוא. מתקשרת לחבר למסור לילה טוב ונשיקות,ואם הוא נמצא אז השעה הופכת לטובה יותר, כשאני יודעת שאלך לישון איתו. וכמובן, נכנסת למיטה עם ספר טוב שחיכיתי לו כל היום, מעייפת את העיניים עם מנורת הלילה המעלפת שלי ונרדמת בכיף עם הפוך, והריח הטוב והחלומות שקשורות לחבר ולספר… זו השעה האהובה עליי בכל היום, השעה בה אני נרגעת והמחשבה על שינה טובה מספקת אותי".

גם אנחנו מאמצות | ההאפי האוור של דור אהרוני

גם אנחנו מאמצות | ההאפי האוור של דור אהרוני

ועכשיו, אם תסלחו לנו, אנחנו הולכות לאמץ כמה מההמלצות המתוקות שלכן – אבל רגע לפני, נזכיר לכן לנצל היטב כל שעה, בדרך ובסטייל שלכן.

השאירו תגובה