נגד עין הרע: מניקור בכחול ולבן

בואו נודה בזה, כולנו מאמינים באמונות תפלות כאלו או אחרות. לכן אף פעם לא מזיק להתחסן ולהתגונן מפני רוחות רעות ועין הרע. בדיוק בשביל זה הכנו מניקור שכל כולו מיסטיקה מעוצבת. ככה עושים אותו, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 22 אפריל 2015
חמסה חמסה (צילום: גולדי פורמן)

חמסה חמסה (צילום: גולדי פורמן)

בין אם אתן מחשיבות את עצמכן כמאמינות בישויות כאלו או אחרות, קשה שלא להיסחף אל תוך זרם אמונות תפלות. כולנו אמרנו מתישהו "טפו טפו טפו" כשעברה מולנו חתולה שחורה או נמנעו מלעבור על פני מישהו כי חלילה הוא לא יגדל. יש שיגידו שאלו שטויות גמורות, אחרים יענו להם כי מדובר בחובה, ויש את אלו שפשוט עושים את זה כי זה לא מזיק.

מה שמשותף לכולם הוא ההיבט המיסטי המרחף מעל כל אותן פעולות ואמונות. יש איזשהו כוח-על לא מוגדר שמצליח להיות חזק ונוכח יותר מהרבה דברים אחרים בחיים. קחו לדוגמא את האימאג' של העין הכחולה. מאות שנים עברו מאז שהיא הפכה לשם נרדף של כוח המגן מפני רגשות קנאה של אחרים.

"עין הרע" הוא כזה שכולנו נשמח להתגונן מפיו, בעיקר כשהוא מקשט בצורתו האורנמנטלית היפה תכשיטים וכלים דקורטיביים למיניהם. העין הכחולה מזכירה לנו את המיסטיקה שקיימת בעולם, גם אם אנחנו לא ממש יכולים להסבירה.

אז כדי להגן עליכם מכל מה שהוא מרושע וקנאי, הכנו עבורכן מניקור בהשראת "עין הרע". מבטיחים שזה יגן, לכל הפחות על הציפורניים שלכם.

חומרי עבודה:

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

כל מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1 (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור (אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3 : עין הרע
א.
נניח מדבקה לפרנץ' על בסיס הציפורן, בחלק הראשון הקרוב יותר לבסיס הציפורן, כך שיישאר מעט שטח לבן, כפי שמופיע באיור.
ב. נצבע את החלק החיצוני של הציפורן בצבע בז' ניודי (אני השתמשתי בלק ניוד של OPI – Don't Pretzel My Buttons).
ג. נסיר את מדבקת הפרנץ' בזריזות ובזהירות.
ד. נטפטף מספר טיפות לק בצבע תכלת שמיים, ובעזרת מנקד ציפורניים או ראש עגול של סיכה נניח במרכז החלק הלבן שנותר (אני השתמשתי בלק בצבע תכלת של קולור קלאב Color Club – Factory Girl).
ה. ליצירת אישון העין, נטפטף מספר טיפות לק בצבע שחור ובעזרת מנקד ציפורניים או ראש עגול של סיכה, נניח במרכז העיגול הכחול נקודה בצבע שחור (אני השתמשתי בלק שחור של OPI – Black Onyx). נמתין כדקה לייבוש הצבעים.

שלב 4: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

כל השלבים להשגת המניקור (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים להשגת המניקור (צילום: גולדי פורמן)

זה יפה ומעודן והכי חשוב - מגן מפני עין הרע (צילום: גולדי פורמן)

זה יפה ומעודן והכי חשוב – מגן מפני עין הרע (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה