עם חותמת אישור: מניקור בלי לק

אשפית המניקור גולדי פורמן, התנסתה לראשונה בחותמות הציפורניים של מויו לונדון ושרדה כדי לספר. מסתבר שזה פשוט, כיף ובעיקר ממכר. מהיום, מחתימים את הציפורניים

מאת  | ‏ 25 פברואר 2015
חותמות על הציפורניים. גאוני! (צילום: גולדי פורמן)

חותמות על הציפורניים. גאוני! (צילום: גולדי פורמן)

על חותמות הלקים שמעתי כבר לפני מספר שנים, כשעוד הייתי יחסית צעירה בעולם הלקים ועיצוב הציפורניים. אם לומר את האמת, תמיד  נמנעתי מלהתנסות בהן. אולי בגלל שהן נראו לי מורכבות ומסובכות מידי, או אולי בגלל שהעדפתי להתרכז ביצירת אמנות ציפורניים אותנטית שיצרתי בעצמי.

אבל עלייתם לארץ של מוצרי "מויו לונדון" מיצרני חותמות הלקים המובילים בעולם, הכריעה אותי. לאחר שקיבלתי טיפים והסברים מחברותיי המנוסות בהחתמה, אזרתי אומץ והחלטתי להתנסות במוצרים. גזר הדין? אין ספק כי המגוון העשיר של הפלטות והעיצובים השונים הוא עולם שלם שאפשר לצלול לתוכו. כמעט כל עיצוב שאני יכולה להעלות על דעתי קיים במגוון הקולקציות שמציע המותג.

בחרתי להתנסות לראשונה בפלטה מספר 05 מקולקציית הפרו, שמשכה אותי במיוחד הודות לתבנית היהלומים, הלבבות והכוכבים שהיא כוללת. (וכן, עוד באותו היום הזמנתי פלטות נוספות, כמו אלמנטים פריזאיים מקולקציית טוריסט, ותבניות פופ-ארט מגניבות מקולקציית נערת הקומיקס.

חווית ההתנסות הראשונה שלי אומנם לא הייתה קלה אך לאחר מספר אימונים – קלטתי את כל הטריקים והטיפים אותם אשתף גם בהמשך, ואני מאושרת לבשר שזה קל ופשוט! בחיים כמו בחיים, הכול עניין של התנסויות ותרגולים. אז, שנתחיל?

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1: (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע שחור. אני השתמשתי בלק שחור של לקה מספר 52.
נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: חותמת: ליצירת המראה השתמשתי בפלטה מקולקציית הפרו, מספר 05 של מויו לונדון, שמכילה עיצוב של יהלומים.
א. נסיר את מדבקת ההגנה הכחולה מהפלטה.
ב. נמרח לק בצבע כסוף על המלבן שמכיל את תבנית עיצוב היהלומים שבפלטה, כפי שמופיע באיור מספר 1. אני השתמשתי בלק כסוף של לקה מספר 161.
טיפ: הקפידו לשים כמות מספיקה של לק על מנת לכסות את כל חלקי עיצוב היהלומים.
ג. בעזרת הסקרייפר (לוח פלסטיק קטנטן) נסיר את הלק הכסוף העודף, תוך הפעלת כוח בזווית של 45 מעלות, כפי שמופיע באיור מספר 2.
טיפ: השתדלו להעביר את הסקרייפר במשיכה אחת ובתנועה מהירה וחלקה, תוך הפעלת כוח.
ד. באמצעות החותמת , נעבור על עיצוב היהלומים (שצבענו בכסף והחלקנו בשלב הקודם).  בצורה מעגלית ומהירה נעתיק את עיצוב היהלומים לחותמת, כפי שמופיע באיור מספר 3.
טיפ: השתדלו להעביר את החותמת במהירות, תוך הפעלת לחץ קל, כדי שתבנית היהלומים כולה תועבר לחותמת והלק לא יתייבש.
ה. נמקם את החותמת סמוך לציפורן ובהתאם למיקום הנבחר. נחתים את עיצוב היהלומים שהעתקנו לחותמת על הציפורן בצורה מעגלית ובמהירות, כפי שמופיע באיור מספר 4.
טיפ: חשוב לעבוד במהירות, היות ושכבת הלק שבשבלונת היהלומים מאוד דקה ועשויה להתייבש.
נמתין לייבוש מלא של תבנית היהלומים שהחתמנו על הציפורן.

שלב 5: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן.  אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

כל השלבים (צילום: מתוך האתר talk to the hand)

כל השלבים (צילום: מתוך האתר talk to the hand)

וככה זה נראה בסוף (צילום: גולדי פורמן)

וככה זה נראה בסוף (צילום: גולדי פורמן)

את חותמות הלקים אפשר להשיג באופן בלעדי באתר TALK TO THE HAND

>> לבלוג של גולדי פורמן

 

השאירו תגובה