לא רק בבגדים: הג'ינס משתלט על הציפורניים

הדנים לא יצא מהאופנה, להפך: עם השנים הוא משתלט על כל חלקה טובה במלתחה שלנו, וכעת מגיע גם לקצות האצבעות | עשו זאת בעצמכם - מניקור סטייל ג'ינס עם ריצ'רץ', זה קול כמו שזה נשמע

מאת  | ‏ 28 מאי 2014

אופנה, פר הגדרה, היא תחום שמשתנה ומתפתח כל הזמן. אבל כמו בכל כלל, גם באופנה יש יוצאים מהכלל – ג'ינס הוא דוגמה טובה לפריט חובה בכל מלתחה, שלעולם אינו יוצא מהאופנה. ממכנסי ג'ינס משופשפים, דרך חולצות דנים עם כפתורים, מדובר באחד הפריטים הקלים ביותר ללבישה המתאימים לכל שעה ביממה.

הפעם נביא את פריט הלבוש האלמותי עד לקצות האצבעות ונלמד כיצד לקשט את הציפורניים שלנו במראה ג'ינס עם ריצ'רץ' מוזהב, ליצירת "טוטאל לוק" על זמני.

חומרי עבודה:

שלב 1: (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן. אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat.

שלב 2: צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע כחול כהה ובטקסטורה גבישי של חול/סוכר. הצבע בשילוב עם הטקסטורה יעניק מראה של ג'ינס משופשף. אני השתמשתי בלק כחול בטקסטורת חול של ג'ייד מספר 55- GA-DE – Blue Sugar. נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.

שלב 3: תבנית הריצ'רץ' – ליצירת תבנית הריצ'רץ נעזר ברצועות של סלוטייפ דק. תחילה נניח שתי רצועות במרכז הציפורן, כדי לתחום את רוחב הריצ'רץ'.

לאחר מכן נניח רצועות באופן אלכסוני ומנוגד, שיצרו לנו תבניות של משולשים קטנים.

שלב 4: מילוי התבנית – נמרח 2 שכבות של לק בצבע זהב, על התחום של הריצ'רץ' בלבד. אני השתמשתי בלק זהב של אססי –Essie – Good As Gold.

שלב 5: הסרת הרצועה – נסיר את רצועות הסלוטייפ שהנחנו. תמיד נסיר בניגוד לסדר הנחת הרצועות: נתחיל בהסרה של הרצועה האחרונה ביותר ועד לראשונה. נמתין כדקה לייבוש הריצ'רץ'.

שלב 6: מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat.

מימין: שבוע האופנה של סטודנטים לעיצוב בסין, משמאל: מוסקינו | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה