זהב שחור: מניקור אר דקו דרמטי

נצלו את ימי החורף האחרונים כדי לעטות על הציפורניים שלכן מניקור כהה, זוהר ומטריף שמתאים ללילות ארוכים ותאורה עמומה. יש אפילו טריק מיוחד שגורם לכל העניין להיות הרבה יותר פשוט מאיך שזה נראה

מאת  | ‏ 7 מרץ 2016
זהב ושחור. מי צריכה יותר מזה? (צילום: גולדי פורמן)

זהב ושחור. מי צריכה יותר מזה? (צילום: גולדי פורמן)

ציפורניים הן דבר דרמטי. הן מסמנות את קו הסיום של הגוף. הן נתונות למצב הרוח שלנו ומסוגלות להתאים את עצמן להופעה החיצונית באופן ששאר איברי הגוף שלנו לא יכולים. לכן מגיע להן טיפול נאמן ומדויק, עשיר ומוחצן, כזה שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, ועדיין עושה זאת באופן יפה להחריד.

קחו לדוגמא את ציפורני האר דקו במדריך שלפניכן. עם רקע שחור וקוויות זהובה, המניקור החדש הזה הוא הומאז' לתקופה אחרת וזוהרת יותר. שנות העשרים והשלושים היו התקופה של "גטסבי הגדול": מוזיקת ג'אז, גורדי שחקים, מכוניות מהירות ותכשיטים מפוארים. ההילה סביבם הייתה יקרה, מלאה בניואנסים מדויקים עם ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

כעת, כשהחורף עוד לא חלף לגמרי והלילות עדיין ארוכים וענוגים, זה הזמן המושלם לעטות על הציפורניים שלכן קצת זהב ושחור שישדרגו גם את הטי-שירט הפשוטה ביותר.

חומרי עבודה:

החומרים שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

החומרים שתצטרכו (צילום: גולדי פורמן)

יש להתחיל במריחת שכבה של בסיס לקשתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 1: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע שחור (אני השתמשתי בלק שחור של אנני – Anny – Deep Black Chief)
יש להמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 2: תבנית X : נניח על הציפורן מדבקת שבלונה בעיצוב X (ניתן לרכוש בלינק)

טיפ: השתדלו למקם את המדבקה בדיוק במרכז הציפורן, כדי שהדפס ה-X יתקבל באופן מושלם וסימטרי לגודל הציפורן

שלב 3: נגזור את אזור המדבקה העודף שיצא מגבול הקצה החיצוני של הציפורן

שלב 4: לטקס נוזלי לציפורניים: נייל ארטים שמשלבים שימוש בספוגית מייקאפ, מעל מדבקת השבלונה או למשל בעיצוב גרדיאנט, כרוכים בלכלוך רב על העור שמסביב לציפורן. כדי להימנע מכך ולקבל תוצאה נקייה ובקלות רבה, נמרח שכבה של לטקס נוזלי על העור שמסביב לציפורן ומעל מדבקת השבלונה (כפי שמופיע באיור מספר 4 בתמונה). לאחר המריחה, נמתין עד כדקה לייבוש מלא של שכבת הלטקס.
(את הלטקס ניתן לרכוש בלינק)

שלב 5: מילוי התבנית: נמרח לק בצבע זהב על ספוגית מייקאפ ולאחר מכן נטפח קלות על המדבקה. במידה ולא התקבל גוון זהב מלא ואחיד, ניתן למרוח שוב את לק הזהב על הספוגית ולטפוח עד שתתקבל שכבת זהב אחידה (אני השתמשתי בלק זהב של אנני – Anny – GoldFinger)

שלב 6: הסרת התבנית: נסיר את מדבקת השבלונה בעדינות מלמעלה למטה.
יש להמתין כדקה לייבוש צבע הזהב

מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

VOILA (צילום: גולדי פורמן)

VOILA (צילום: גולדי פורמן)

השאירו תגובה