הפרנץ' של הקיץ: מניקור בהשראת מקרונים

אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שיכולים לעמוד בפני קסמם של המקרונים הצרפתיים - הם יפים, צבעוניים ומתוקים להפליא. אז בזמן שנחלום על פריז בקיץ, נוכל להתנחם במניקור צבעוני שמזכיר לנו פטיסרי צרפתי ומלא בסטייל. ככה עושים אותו, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 30 יוני 2015
מניקור שעושה חשק למקרונים צרפתיים (צילום: גולדי פורמן)

מניקור שעושה חשק למקרונים צרפתיים (צילום: גולדי פורמן)

את חברת הלקים האמריקאית Sinful Colors הכרתי כבר לפני מספר שנים, כשבלוגריות ציפורניים ברחבי העולם המליצו על הלקים הצבעוניים והאיכותיים שלה. לפני כשנה החליטה החברה לעשות עליה לארץ, ולשמחתי הרבה קיבלתי הזדמנות לקחת חלק וללוות את פעילות המותג בארץ.

לכבוד הקיץ הלוהט, יצרנו יחד קולקציה בהשראת עולם הפטיסרי הצרפתי, המבוססת על צבעים פסטליים קייצים ומרעננים. תחשבו מקרונים קטנים ומפתים שקורצים מהמדפים, בצבעי ורוד בייבי, תכלת שמיים, כתום עדין, מנטה חזקה, ורוד קוראל וצהוב בוהק שהפך לצבע הרשמי של קיץ 2015.

הדבר החשוב ביותר שעמד בבחירת הלקים שירכיבו את קולקציית הקיץ היה לאפשר לכל אחת למצוא את הגוון המתאים לה מבין שישה גווני הקולקציה המרכזית, ואף לשלב ביניהם למשחק צבעים ייחודי ומושלם. המניקור שבחרתי ליצור פה משלב את כל צבעי הקולקציה יחדיו, במראה המגדיר את הקיץ – צבעוני, מפתה וסופר פאן. כך תעשו זאת בבית:

חומרי עבודה:

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

חומרי העבודה (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1:  צבע בסיס: נתחיל במריחת 2 שכבות לק ורוד בהיר (Easy Going) מהקולקציה.
נמתין לייבוש מלא של צבע הבסיס

שלב 2: מעטפות של צבעים: הטכניקה להשגת המראה הינה מריחת הלק (הבהיר קודם) בכיוון אלכסון, ומעבר של צבע נוסף ליצירת מראה מעטפה: נמשוך את מברשת הלק בשליש החיצוני של הציפורן כלפי, ונחזור על הפעולה עם צבע כהה יותר בחלק השני של הציפורן. לדוגמא, את הזרת יצרתי מהצבעים תכלת וירוק, כפי שמופיע באיור, כך שלבסוף תתקבל צורה של מעטפה המורכבת משני הצבעים, העולים אחד על השני.
יש לחזור על הפעולה בשאר האצבעות עם יתר צבעי הקולקציה

שלב 3: מייבש לק: נסיים את המניקור במריחת מייבש לק שישמור עליו לאורך זמן

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

שלב אחר שלב (צילום: גולדי פורמן)

הקולקציה של גולדי! מערכת FF גאה (צילום: גולדי פורמן)

הקולקציה של גולדי! מערכת FF גאה (צילום: גולדי פורמן)

*הלקים מיוצרים בארה"ב וניתן להשיג אותם ברשתות הפארם בעלות של 9.90-14.90 שקלים

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה