הפרח בציפורניי: מניקור וינטג' היישר מהפיפטיז

השמש בחוץ גורמת לנו להרגיש רומנטיים במיוחד. השמיים תכולים, הפרחים מלבלבים והעולם נראה קצת יותר ורוד. אז הכנו מניקור שילכוד לכמה ימים את ההרגשה הזו. ככה עושים אותו, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 13 מאי 2015
זה יום מושלם לציפורניים פרחוניות (צילום: גולדי פורמן)

זה יום מושלם לציפורניים פרחוניות (צילום: גולדי פורמן)

הימים האחרונים הם מהיפים והנעימים ביותר בשנה. הרוח מנשבת בעדינות, השמש חמימה והפרחים פורחים במלוא עוצמתם. כל האלמנטים בטבע מגיעים לשיאם והעולם מרגיש טוב והרמוני יותר.

אז כן, אנחנו אולי חוטאים ברומנטיות לעת אביב, אבל זה חזק מאיתנו. החורף האפרורי מאחורינו והקיץ המהביל מרגיש עוד רחוק. אנחנו כאן ברגע, ביופי של ההווה והכל מסביב נראה ורוד יותר.

זה הזמן המושלם ביותר למניקור שיפגין את ההרגשה הטובה הזו – מניקור בצבעי פסטל עדינים עם נגיעות פרחים ופסים, ששולחים אותנו אחורה בזמן אל שנות החמישים התמימות. אז שימו ברקע פלייליסט של קליף ריצ'רדס ושלפו את הציפורניים. אנחנו מתחילים.

חומרי עבודה:

מה שתצטרכו למניקור (צילום: גולדי פורמן)

מה שתצטרכו למניקור (צילום: גולדי פורמן)

שלב 1 (Base Coat): נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 2: צבע בסיס: נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור ועל הקמיצה 2 שכבות של לק בצבע תכלת שמיים (אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow ובלק בצבע תכלת של קולור קלאב Color Club – Factory Girl). נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 3: פרחים בסגנון וינטג' על הקמיצה:
א. נניח מספר טיפות של לק בצבע ורוד פוקסיה על משטח העבודה (פיסת נייר אלומיניום או משטח מפלסטיק). בעזרת מנקד ציפורניים או ראש עגול של סיכה נצייר מספר עיגולים שאינם סימטריים על שטח הציפורן (אני השתמשתי בלק ורוד פוקסיה של אנג'ל מספר 99)
ב. נניח מספר טיפות של לק בצבע ורוד בייבי על משטח עבודה ובעזרת מנקד ציפורניים נמלא ברפרוף קל את העיגולים הוורודים שיצרנו בשלב הקודם (אני השתמשתי בלק ורוד בייבי של אנג'ל מספר 59)
ג. נניח מספר טיפות של לק בצבע ירוק על משטח עבודה. בעזרת מנקד בעל קצה קטן, מצייר מספר עלי כותרת מסביב לכל פרח שציירנו בשלב הקודם (אני השתמשתי בלק ירוק של קיקו Kiko – 296)

שלב 4: שאר האצבעות
א. נניח 4 רצועות של סלוטייפ דק על הציפורניים המרוחות בצבע לק לבן
ב. נמרח 2 שכבות של לק בצבע תכלת שמיים (אני השתמשתי בלק תכלת של קולור קלאב Color Club – Factory Girl)
ג. נסיר את רצועות הסלוטייפ במהירות ובעדינות. נמתין כדקה לייבוש הפסים
שימו לב: אפשר לבחור דוגמאות נוספות של הפסים, היצירתיות כולה שלכן

שלב 5: מייבש לק (Top Coat): נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

VOILA (צילום: גולדי פורמן)

VOILA (צילום: גולדי פורמן)

>> לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה