עם הנחת סלב: המפורסמים שלא באמת צריכים לקנות בגדים

2,000 ₪ כדי להגיע לאירוע, 4 זוגות נעליים למי שיופיע להשקה ומתנות במשלוח עד הבית | תעשיית הסלבס ממלאת את מדורי הרכילות, הם בתמורה ממלאים את הארון בבגדים בחינם

מאת  | ‏ 28 יולי 2011
תור ב-H&M | צילום: יח"צ

פה אפילו סלבס מוכנים לעמוד בתור. השקה ב-H&M | צילום: יח"צ

לא קל להיות יחצ"ן בישראל. אם פעם כל מה שהיית צריך כדי להביא סלב להשקה זה להבטיח לו צילום מהזווית הטובה שלו, היום השאלה הראשונה שלו תהיה איזו מתנה מקבלים ואם אפשר לקבל שתיים. העסקה ברורה: היחצ"ן רוצה שהתקשורת תבוא לסקר אירוע, העיתונאים רוצים תמונות של הסלבס החמים, והסלבס? הם רוצים לקבל דברים בחינם, מהר מהר, לפני שייגמרו 15 דקות התהילה.

סהר שורש, חופית טייב, נופר מור וליטל סמדג'ה | צילומים: ראובן שניידר

מהר לפני שיגמרו 15 דקות התהילה. סהר שורש, חופית טייב, נופר מור וליטל סמדג'ה | צילומים: ראובן שניידר

אלו שנמצאים פה כדי להישאר כבר מרשים לעצמם להיות הרבה יותר בררנים. סלבריטאים מה- A ליסט, ה"אסים" הקשים להשגה שהכי מעניינים את התקשורת, יקבלו גם מתנות שוות יותר מחבריהם כוכבי הריאליטי הטריים. יח"צנים איתם דיברנו סיפרו כי באירוע השקה של מותג ספורט למשל יוכלו אותם מפורסמים לקבל 4 זוגות נעליים לבחירתם, או שובר קנייה בשווי 1,500 ₪. מפורסמים שמדורגים נמוך יותר ברשימות הסלבס של עולם היח"צנות – אלה שמגיעים לכל אירוע וכבר לא ממש מביאים תקשורת – יקבלו מוצר בשווי 400 ₪.

באירוע השקה של מותג ג'ינס יוקרתי קיבל כל סלב מהשורה זוג ג'ינס במתנה, אבל גם ל-VIP יש רשימת VIP: וסלבס הנחשבים שנכללים בה יצאו מהאירוע הזה עם שובר קניה בסך 2,000 ₪.

אפרת גוש וירון ברובינסקי | צילום: אלעד דיין

סלקטיבית באירועים שהיא מגיעה אליהם. אפרת גוש עם הבן זוג ירון ברובינסקי | צילום: אלעד דיין

בכל הנוגע לאירועי אופנה, ליח"צנים חשוב להביא מפורסמים הנחשבים גם כמתלבשים טובים. "אפרת גוש למשל, מאוד סלקטיבית באירועים, ממש כמו שהיא סלקטיבית בבגדים שהיא לובשת", מספרת אחת היח"צניות. "ככה גם גלית גוטמן, שמעדיפה בדרך כלל אירועים אינטימיים בלי הרבה אנשים".

גל גדות | צילום: עודד קרני

מגיעה רק לאירועי המותג שהיא מפרסמת. גל גדות | צילום: עודד קרני

אבל גם הבררנים משתכנעים בדרך כלל כשמדובר באירוע נחשב. "לאירוע השקת קולקציה של ה.שטרן למשל לא ממש קשה לשכנע סלבס להגיע. או לפתיחה חגיגית כמו השקת הסניף הראשון בארץ של H&M שהצליח להביא אפילו את בנות 'ארץ נהדרת' שבוררות אירועים עם פינצטה. את בר רפאלי, אסתי גינזבורג או גל גדות בקושי רואים בהשקות, אלא אם מדובר במותגים שהן מפרסמות, ואז הן מגיעות כי זה חלק מהחוזה שלהן".

דנה רון, ליהיא גרינר, מיכל אמדורסקי, סיוון אברהמי, אירית רחמים | צילומים: עודד קרני, אלעד דיין, ראובן שניידר

פליטי ריאליטי מדורגים נמוך. דנה רון, ליהיא גרינר, מיכל אמדורסקי, סיוון אברהמי, אירית רחמים | צילומים: עודד קרני, אלעד דיין, ראובן שניידר

| לתרגם את הפרסום לכסף |

חשיבות ההגעה לאירועים עבור הסלבס לא נגמרת רק בקבלת המתנות, אלא גם בנסיון להישאר בתודעה הציבורית. "לא מזמן יצרה איתי קשר פליטת ריאליטי לשעבר, וביקשה שאעזור לה להשיג קמפיין אופנה. אם פעם היו פונים אליה, היום היא פונה אליי. הייתי צריכה להסביר לה שזה לא עובד ככה", סיפרה אחת היח"צניות.

אבל הקשר בין מידת הפרסום לכמות הדרישות לא בהכרח עומד ביחס ישיר. "זה מתחיל בצורך לדאוג לו למונית הלוך חזור, אחרת בכלל לא יגיע, וממשיך בדרישות יצירתיות נוספות. בתצוגת אופנה שהתקיימה ממש לאחרונה למשל, הודיעה פתאום, באמצע התצוגה, פליטת ריאליטי טרייה שהיא חייבת מים. וזה היה בדיוק אחרי שסגרו את הבר. נאלצתי לעזוב הכל וללכת לחפש לה מים", מספרת יח"צנית מתחום האופנה. "ומדובר בתצוגה של לא יותר מ-20 דקות. אבל כשצמאים קשה ככל הנראה לחכות. במקרה אחר צילמנו פרסומת למוצר קוסמטי באחד מחדרי הכושר בעיר, ובמקרה עברה שם מישהי מוכרת. המפיקה החליטה לתפוס יוזמה ולהציע לה בספונטניות להשתתף בפרסומת ובתמורה לקבל מוצרים קוסמטיים. הסלבית הסכימה, ולמחרת הגיעה לאחת מחנויות הפארם, הכינה רשימה של פריטים בשווי של 3,000 ₪ אותם ציפתה לקבל ושלחה אלינו. לא פחות ולא יותר. והיא קיבלה".

נינט | צילום: עודד קרני

אפילו לא צריכה להגיע, מקבלת את הבגדים ישירות הביתה. נינט | צילום: עודד קרני

| משלוח עד הבית לנינט ובר רפאלי |

מתנות באירועים הן לא הדרך היחידה לסחר חליפין בין מפורסמים למותגים. בפעם הבאה שתראו תמונת פפראצי של מישהו מפורסם מודד בגדים באחת הרשתות ונראה מאוד מופתע מכך שיש מצלמות, תהיו בטוחים שלא מדובר בצלם פפארצי עם קשרים טובים במיוחד. הכל מתוכנן ומתוזמן במיוחד בשבילכם. החנות מזמינה, היחצ"ן מתאם עם הצלם והסלב מגיע. בתמורה הוא יקבל בדרך כלל בגדים במתנה או הנחה משמעותית.

ויש מי שלא צריך לטרוח ולהגיע לחנות. לנינט ולבר רפאלי למשל פשוט שולחים בגדים הביתה, בשוטף, בלי סיבה מיוחדת. "חשוב לנו אמנם שכן יגיעו לחנות וימדדו כך שיבחרו באמת את מה שהם אוהבים כדי שבאמת ילבשו את הבגדים", מספרת שירלי הכט דרורי מנהלת השיווק של קבוצת MGS ואינטר גי'נס, "אבל במקרה שלהן זה לא עובד ככה. אנחנו שולחים אליהן או אל המלבישים שלהן ופשוט צריכים לקוות שבהזדמנות הבאה הן ילכו לים עם בגד הים או עם אחת השמלות לאיזו מסיבת השקה".

השאירו תגובה

 

  •  

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 במאי 2012 | 06:06
  •  נופר ניראת כמו אלאדין עם המכנס וליטל כמו העוזרת שלה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    מאת: אכזבה |‏ 30 ביולי 2011 | 02:25
  •  עכשיו אני מבינה מאיפה מגיעים אליי כל הבגדים האלו
    נינט לא גרה פה יותר
    תמצאו את הכתובת החדשה שלה ובינתיים תפסיקו לשלוח לי את הסמרטוטים שלכם
    אני שוטפת רצפות פעם בשבוע ומחליפה סמרטוט פעם בחודש
    תודה 

    מאת: ג׳נט חייק |‏ 29 ביולי 2011 | 11:47
  •  ועוד יותר אידיוט מי שקונה אצל המשיקים האלה

    מאת: יואב |‏ 29 ביולי 2011 | 10:28
  •  אוכלי חינם שיעבדו קשה בשביל לקבל הם כולם אוכלי חינם לי יש גינס רק אחד לכל השנה אין לי בגדים כמעט ואני עובד קשה בשביל הגינס הזה

    מאת: ברק |‏ 29 ביולי 2011 | 06:56
  • בסוף הרביץ לה וגנב לה את כל המתנות חח..

    מאת: יוסי |‏ 28 ביולי 2011 | 15:21
  •  

    מאת: סיגלית |‏ 28 ביולי 2011 | 13:30
  •  

    מאת: ליאם |‏ 28 ביולי 2011 | 12:49
  •  כרגיל כמו שרק במדינת ישראל יודעים לעשות הכי טוב, תרבות הכלום פורחת.
    פליטי ראליטי , אבק כוכבים ? כלומניקים , אפסים שבחיי היום יום לא היתם מישירים אלהם מבט נוסף. ובנימה אישית : ליהיא גרינר וסיוון אברהמי , בבקשה די , נמאס להתחיל את היום ולסיים אותו איתכן. וכל השאר , לכו תמצאו חיים.

    מאת: miri |‏ 28 ביולי 2011 | 08:51