כך קניתי גוצ'י בפחות מ-400 שקל

במקום טיול מאורגן עם מדריכה שמחזיקה מטריה בסוף הרחוב וצועקת במגאפון, יצאנו לטיול שופינג בעונת הסיילים החמים של מילאנו עם סטייליסטית צמודה שמכירה את כל החנויות הכי שוות וחזרנו עם בגדי מעצבים במחירים מעולים. כל הפרטים על הטיול שופינג הבא שלכם

מאת  | ‏ 25 ינואר 2018

גוצ'י בסיילים (צילום: יחצ)

גוצ'י בסיילים (צילום: יחצ)

טיולים מאורגנים לרוב נשמעים לנו כמו סיור עם מדריכה שמצוידת במטריה ומגאפון, אוטובוס קריוקי, וגם וייב כללי של ועד עובדים. אבל יש טיולים מאורגנים – ויש טיולי בוטיק. אוי יותר נכון, טיול קונספט של אופנה, קניות ועיצוב במילאנו. וכן, זה טוב בדיוק מה שזה נשמע.

מילאנו היא בירת האופנה האירופאי ואם כבר לחרוש את כל בתי האופנה והבוטיקים המשובחים שלה, אז עדיף להצטייד בארבע שותפות לפשע עם תאבון לקניות והסטיילסטית גלי שנירר, שהיא לא רק סטיילסטית משובחת אלא גם סבלנית, נעימה, מתקתקת ונוטפת סטייל. אתן רק צריכות להפקיד בה את אמונכן והיא כבר תוודא שתחזרו עם סטוק של הפיסים הכי שווים באירופה. ועם אובר ווייט. 

שופינג ואוכל עם ליווי צמוד (צילום: דורין אליהו)

שופינג ואוכל עם ליווי צמוד (צילום: דורין אליהו)

מילאנו יפהפייה והחורף האירופאי רק מחמיא לה אף יותר. באמת, רק אל תקראו לה אפורה. חרשנו את העיר לאורכה ולרוחבה עם סטייליסטית שמכירה כבר כל פנינה מקומית ששמורה רק ליודעות דבר. החל מבוטיקים מקומיים, חנויות וינטג' נסתרות שמאכלסות פריטי מעצבי על במחירי רצפה, חנויות יד שנייה מחתרתיות, רשתות מקומיות וכמובן – סניף רב קומות של אורבן אאוטפיטרס שלא הייתן מצליחות למצוא לבד. בשורה התחתונה, תשכחו מהקיום של זארה ו-H&M.

לצדה של גלי ולצד שקיות השופינג עומד יאיר די קסטרו, מנכ"ל סולו איטליה, שהוא גם איטליולוג (המקבילה לפרנקופיל). וכשהוא לא יחזיק לכן את השקיות או יברר באיטלקית מצוחצחת שהנעל שחפצתן בה עדיין בסטוק – הוא גם יוודא שתאכלו בטובי המטבחים באיטליה וגם יסדר לכן יין משובח. 

זה הזמן למנומר (צילום: דורין אליהו)

זה הזמן למנומר (צילום: דורין אליהו)

חשוב להבהיר שבשונה מטיולים מאורגנים עם לו"ז קפדני, משמעת צבאית ומדריכה עם מטריה ומגאפון, הטיול הזה היה כמעט אינטימי, מצומצם, ודינאמי בהתאם לאופי וצרכי המשתתפות. גלי כבר תדע מה אתן רוצות, צריכות ובאיזה תקציב – ותוביל אתכן לשם בהקדם. באמת, לרגע חששתי שהיא בכלל עשתה יד אחת עם מנהל הבנק שלי כדי להכניס אותי למינוס. אבל אם כבר – אז לטובת חצאית גוצ'י בפחות ממאה אירו.

כשלא תהללו את פלאי תרבות הצריכה, תזכו לצפות בחליפה של רובינאצ'י נתפרת (עזבו, אל תטרחו בכלל לשאול כמה היא עולה) ואם יתמזל מזלכן, גם בכמה לקוחות חתיכים ומבוססים שבאו למדידות. תסיירו במוזיאון שמוקדש כולו למעצב העל ארמאני ותוכלו לצפות בלייב בשמלות שצעדו על שטיחים אדומים. אבל האמת, שגם סיור ברחוב מונטה נפוליונה, שהוא בעצם השאנז אליזה של מילאנו, תוך התחככות בפריטים שהם יצירת מופת, זו חוויה תרבותית ואמנותית לא פחות. וכמובן עצירת חובה ב-corso como. מבנה שמשלב גלריית צילום, פריטי לבוש ייחודיים, חנות ספרים מופלאה ובית קפה אופנתי שחייבים לעצור בו לטובת שוקו מהביל.

זמן להתפרע בשופינג (צילום: דורין אליהו)

זמן להתפרע בשופינג (צילום: דורין אליהו)

גם תחום הקולינריה מקבל במסלול הזה יחס מיוחד, פשוט תנו ליאיר לקחת אתכן לבתי הקפה של הברנז'ה האופנתית או למסעדות בעלות דירוג גבוה. ואם עדיין נשארו לכן כמה פרוטות בכיס, סביר שתבזבזו אותן באיט-איטלי, מרקט רב קומות שהצליח להמם גם אישה שעדיין לא יודעת להפעיל תנור. ותעשו לעצמכן טובה ותקנו כמה שיותר צ'יפס כמהין. את הדיאטה תשמרו לארץ.

טיול חברות קלאסי (צילום: דורין אליהו)

טיול חברות קלאסי (צילום: דורין אליהו)

הכתבת הייתה אורחת של חברת הנסיעות סולו איטליה ובית המלון NYX מילאנו.
הסיור הבא יוצא ב- 8.2.2018. כל הפרטים פה.

 

השאירו תגובה