למה ביונסה ממשיכה לאכזב אותנו?

הסטייל של קווין בי לא מתרומם, קייט וינסלט חוגגת את כריסמס, ריהאנה עושה את ברני, פרגי מתחפשת למיילי סיירוס ואליזבת' אולסן באה להציל את המצב. כל מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 16 אפריל 2015
המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אליזבת' אולסן, פרמיירת "הנוקמים: עידן אולטרון", לוס אנג'לס
שמלה של גלוון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האחות הקטנה של מרי קייט ואשלי אולי נעלמה בשנה-שנתיים אחרונות, אבל חזרה כעת אל הכותרות כשהיא מזכירה לנו שהגנים האופנתיים של משפחת אולסן הם פשוט ברמה אחת מעל כולם. כמו אחיותיה, גם היא חובבת שמלות המשחקות על התפר שבין בוהמייני לנקי ומדויק, וגם כשהיא לא לובשת פריט של The Row  היא נראית פשוט נפלא.

סקרלט ג'והנסון, רמיירת "הנוקמים: עידן אולטרון", לוס אנג'לס
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שהאמהות עושה טוב לסקרלט ג'והנסון. היא נראית זורחת ומאושרת ובעיקר מוכיחה שכשהחיים נראים טוב, לא צריך הרבה קישוטים מסביב. לראייה, השמלה השחורה הקטנה הזו של סטלה מקרטני שמציגה גוף מושלם של ג'והנסון ועבודת עיצוב מינימליסטית אך מחוכמת מצדה של מקרטני. אם להתבגר ולהתמסד נראה ככה, תרשמו אותנו.

קובי סמולדרס, פרמיירת "הנוקמים: עידן אולטרון", לוס אנג'לס
שמלה של ביבהו מופרטה
         

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

 את קובי היקרה אנחנו בעיקר זוכרים כרובין מ"איך פגשתי את אמא". אבל בלי קשר לסדרה שמשודרת הכי הרבה פעמים בשידור חוזר, היא ממנפת את הקריירה שלה אל המסך הגדול, ועושה את זה כשהיא לבושה היטב תוך כדי. אל פרמיירת הסרט החדש של סדרת "הנוקמים" היא הגיעה בשמלת מידי מרשימה בכחול ולבן. שילוב הצבעים, הגזרה חובקת הגוף והשיער המושלם מוכיחים שקובי כאן כדי להישאר.

קייט בוסוורת', מסיבה של קואץ' בפסטיבל קואצ'לה, אינדיו, קליפורניה
חולצה של אקוויפמנט, חצאית של קואץ'

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפני שהיו קנדל וג'יג'י, הייתה את קייט בוסוורת' שחרכה את הפפרצי של קואצ'לה. הסנדקית של פסטיבל המוזיקה ממשיכה להגיע אליו בכל שנה, למרות שהיא כבר מעלה את הגיל הממוצע שנראה כי עומד כעת על 17. בוסוורת' מראה לכל הוונביז איך עושים לוק פסטיבלים נכון. בהיר, קז'ואל ובלי שום רמז לנוצות.

אלכסה צ'אנג, מסיבה של ריפיינרי 29 בפסטיבל קואצ'לה, אינדיו, קליפורניה
שמלה של קלואה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד ותיקת פסטיבלים היא לא אחרת מאלכסה צ'אנג. לכבוד קואצ'לה הקליפורני זנחה את הג'ינסים הקרועים וחולצות הפסים, ועטתה על עצמה שמלה לבנה של קלואה. צ'אנג נראית כמו אלה יוונייה מרהיבה, וגם בלי שום נעליים היא נראית כמו הבחורה הכי תמירה שיש.

המתלבשות הרעות:

פרגי, פסטיבל קואצ'לה, אינדיו, קליפורניה
אאוטפיט של מוסקינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם זה כבר מזמן לא שבוע הכפילים בפייסבוק, אבל מסתבר שפרגי החליטה להפוך את מיילי סיירוס לסטייל אייקון שלה. זו הסיבה היחידה שיכולה להסביר את האאופיט המחריד הזה מבית מוסקינו שהופך את פרגי לאחד מאנשי מה"וילג' פיפל" שברח ממצעד הגאווה בברלין. כנראה שהיה נורא חשוב לה להציג את הגוף הרזה שטיפחה, אבל זה עדיין לא מפצה על חוסר הבד המשווע שבמראה הזה.

קייט ווינסלט, פרמיירת "כאוס בגני וורסאי", לונדון
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קצת לא נעים לנו ששמנו את קייט החמודה אחרי הלוק המזוויע של פרגי, אבל היי, כשבגד לא מוצלח, הוא לא מוצלח, גם אם הוא של סטלה מקרטני. ואל תחשבו שקל לנו לכתוב שורות אלו. אנחנו חובבים גדולים של וינסלט. היא שחקנית מוכשרת שבטוחה בגוף שלה. ואכן מדובר בגוף נשי ויפה להפליא, אבל השמלה הכחולה הזו לא עושה עמו חסד. היא צמודה מדי באזור הירכיים, המחשוף טיפה מוגזם והנעליים השחורות ממש לא קשורות. אבל גולת הכותרת היא פרינט הסרט שעל צידה השמאלי של השמלה. וינסלט נראית כמו מתנת חג המולד שרק מחכה להיפתח, וכשהיא עומדת על רקע העץ הירוק ששתלו על השטיח האדום, אנחנו פשוט לא יכולים שלא להכניס פה בדיחת עץ אשוח.

הילארי סוונק, אירוע "35 האנשים הכי חזקים במדיה" של ההוליווד ריפורטר, ניו יורק
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכרים את הילרי סוונק? זו שזכתה בשני אוסקרים ופעם הייתה אחת המתלבשות הטובות בהוליווד? אז עכשיו תזכרו אותה בתור זו שלובשת בגדים שכוכבות אחרות מוותרות עליהם. רק כך אפשר להסביר את השמלה המוזרה הזו של מעצב הקוטור ג'יאמבטיסטה וואלי. ואנחנו שואלים – איך אחרי תצוגה כל כך יפה של וואלי בשבוע הקוטור בפריז, סוונק הלכה דווקא על השמלה שנראית כאילו עשויה משאריות הבדים שנשארו על רצפת האטלייה?

ביונסה, פתיחת החנות של ג'יוזפה זנוטי בלוס אנג'לס
טופ וחצאית של
Bec & Bridge 

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מצד אחד, ביונסה היא האישה הכי חזקה בעולם, יותר מהילארי, מישל אובמה וחן טל יחד. ועדיין, היא ממשיכה בקו הסטייל הרע שטיפחה לאורך השנים. למה, אלוהים, למה היא בחרה ללבוש אאוטפיט במראה תחבושת אלסטית על גופה ההורס ולהיראות כמו מומיה עם כובע פדורה על הראש? שאלה שככל הנראה תישאר ללא מענה. כל כך מדכא אותנו לדבר על בי ככה שברשותכם נעבור הלאה במהרה.

ריהאנה, פסטיבל קואצ'לה, אינדיו, קליפורניה
ז'קט פרווה סגול של
Marques’Almedia

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לסיום, לא יכולנו להתעלם מנוכחותה של ריהאנה בקואצ'לה. מדובר אם כן בתקופה הסגולה של רירי. ראשית היא דאגה לקדם באינסטוש את השפתון הסגול מהמותג של חברתה הטובה, ואז בחרה להגיע אל אחת ההופעות הליליות של הפסטיבל בלא פחות ממעיל פרווה בצבע סגול המקנה לה מראה של ברני על קוק. לא ברור לנו למה היא חשבה שהיא זקוקה למעיל באמצע המדבר, אבל היי, לפעמים קצת מתקרר שם בלילה.

קו המשווה:

טינשה Vs. ג'נה מאלון
שמלה של אדם סלמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק לפני מספר ימים כתבנו על השמלה השחורה של אדם סלמן שלבשה המוזיקאית טינשה לטקס פרסי הקולנוע של MTV, והללנו את הבחירה על המראה החסוד אך האדג'י בים של איברים חשופים על השטיח האדום. אך מסתבר שלא רק טינשה חיבבה את השמלה. גם ג'נה מאלון, הזכורה מדוני דארקו (וממשחקי הרעב לילדי שנות האלפיים) בחרה באותה שמלה בדיוק בינואר האחרון כשהלכה לגאלת "ארט אוף אליסיום" באל.איי. גם מאלון וגם טנישה לא הלכו על אקססוריז רציניים ונתנו לשמלה לדבר עבורן. אבל מי לדעתכם לבשה אותה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • לא ברור לנו למה היא חשבה שהיא זקוקה למעיל באמצע המדבר וואו הבורות…

    מאת: אורח |‏ 18 באפריל 2015 | 01:09