הבלונד של קים לא מכפר על הזוועה

קים לא מצליחה להרשים בשבוע האופנה בפריז, אבל ליידי גאגא לגמרי כן. וגם: קייט מידלטון ממחזרת מההריון הקודם, מישל וויליאמס גורמת לנו לרצות שמלת ג'ינס ואומה תורמן מאכזבת בכל קנה מידה שהוא. מה לבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 12 מרץ 2015
מי לבשה את בלנסיאגה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את בלנסיאגה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט מידלטון, ביקור בגלריה על שם טרנר, מרגייט, אנגליה
שמלה של הובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם מיחזור של בגד יכול להיכנס לרשימת המתלבשות? בואו נגיד שכן, כי קייט מידלטון ללא ספק שיחקה אותה השבוע עם שמלת המעיל הזו של המותג הבריטי הובס, אותה לבשה כבר בהריון הקודם עם ג'ורג'. אז, כמו עכשיו, מידלטון הייתה בחודש השמיני להריון, והשכילה לבחור בגד המצליח להחמיא לגופה, אבל גם להיות אלגנטי ומתוחכם בלי יותר מדי מסביב. הפרינט המנומר בשחור לבן הוא טיימלס, ולכן מתאים בשנת 2015 בדיוק כמו שהתאים ב-2013 (וכידוע, שנתיים בעולם האופנה זה נצח בעולם האמיתי), וכן המשחק בין השמלה למעיל מושלם עבור קייטוש חובבת המעילים האנגלייה שהיא.

מישל וויליאמס, תצוגת האופנה של לואי ויטון, שבוע האופנה, פריז
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נשמתנו נעתקה כשראינו את מישל וויליאמס מחוץ לתצוגת האופנה של לואי ויטון השבוע בפריז. השמלה הפשוטה כביכול שהיא לובשת היא השילוב המושלם בין קז'ואל להכי מתוחכם שיש, וכל זה במעטפת של בד הדנים הכי איכותי שיכול להיות על פני כדור הארץ. שמלת ה-A הסיקסטיזית של לואי ויטון יושבת על גופה של ויליאמס באופן מעורר קנאה, ומגפוני הגו-גו המבריקים שהיא נועלת משתלבים עמה בדיוק מרבי. על הבחירה שלא לאבזר את הלוק באף לא תכשיט אחד, אלא רק בבלונד הפלטינה הבוהק, היא מקבלת נקודות זכות נוספות. זה נראה כל כך טוב עד שהמדור שוקל ברצינות להוריד את שרשרת הזהב של סבתא שלא ירדה מהצוואר מאז הבת מצווה.

פופי דלווין, תצוגת האופנה של שאנל, שבוע האופנה, פריז
טוטאלוק של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תסמכו על קרל לגרפלד שיצייד את אורחות השורה הראשונה שלו במיטב בגדי שאנל שיש לעולם ולו להציע. ההוכחה? פופי דלווין שבאה לעודד את אחותה הקטנה קארה, שהייתה, כמו בכל העונות האחרונות, כוכבת התצוגה. לכבוד המאורע פופי הברבורית לבשה טוניקת טוויד מוזהבת של בית האופנה האגדי, כשמתחת מבצבצים מכנסוני תחרה שחורים. אמנם לא מדובר באאוטפיט הכי נורמטיבי לפריז בתחילת מרץ, אבל נקווה שהחימום בגרנד פאלה עבד כמו שצריך.

ג'ניפר קונולי, תצוגת האופנה של לואי ויטון, שבוע האופנה, פריז
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שחקנית הוליוודית נוספת שהגיעה לפאשן וויק בפריז היא ג'ניפר קונולי. כיאה לחברה הטובה שהיא, היא באה לעודד את ניקולא גסקייה בתצוגה שהכין ללואי ויטון לכבוד סתיו-חורף 15-16. הוא בתמורה, הלביש אותה בשמלה סגולה ומדהימה בעיצובו, והוכיח שמה שהכי חשוב בחיים זה חברים טובים (שמעצבים בלואי ויטון).

ליידי גאגא, תצוגת האופנה של בלנסיאגה, שבוע האופנה, פריז
שמלה של בלנסיאגה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם לליידי כמו גאגא מצליח לפעמים. אמנם אנחנו רגילים לראות אותה בתלבושות אקסטרווגנטיות ולא הגיוניות, אבל היא הצליחה להדהים אותנו לטובה עם שמלת העיפרון המחויטת הזו של בלנסיאגה בעיצובו של אלכסנדר וונג. ולמרות זאת, נראה כי היא לא תוותר על האופי המרדן שלה, ולכן תיכשטה את השמלה השחורה הקטנה עם חרב מלכותית קטנה על אזור החזה, וכן אבזרה בכפפות שחורות ומבריקות, בדומה ללוק שהלכה עליו בטקס האוסקר האחרון. אם הלוק הזה מעיד על התבגרות ועידון הסטייל המשתנה תמידית של גאגא, אנחנו בעד.

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, תצוגת האופנה של בלנסיאגה, שבוע האופנה, פריז
אאוטפיט של בלנסיאגה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קימוש שוב מוכיחה שאהבה היא עיוורת, ובמקרה שלה, קניה שמלביש אותה, עיוור. אחרת איך אפשר להסביר את הזוועתונית הזו שנקראית שמלה, אותה לבשה קים לשורה הראשונה בפאשן וויק. היא אמנם מאוד אוונגרדית ומיוחדג'ת, אבל פשוט לא מתאימה לקים, שצריכה להישאר עם בגדים שיש להם יותר בד, אם נגיד את זה באופן הכי מילולי שיש. יותר מדי איברים מציצים מבעד לרשת, והמכנסונים הקצרצרים המבצבצים לא מחמיאים בעליל. ובואו נדבר רגע על הפס במותן. הוא חותך אותה כל כך עמוק בבטן, שמחוך מהמאה ה-19 נשמע יותר נוח מזה. אז פנייה אישית לקים מאיתנו: קימי, אולי פשוט תקני לקניה ברבי משל עצמו, שילביש אותה איך שהוא רוצה ויניח לך בשקט. יהיה לך הרבה יותר נוח.

ג'וליאנה רנזיק, צילומים באוסטרליה
שמלה של אלכס פרי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת ערוץ E ומשטרת האופנה היא לא תמיד מופת לבחירות אופנתיות נכונות. ראו ערך השמלה הצהובה הזו שלבשה לצילומים באוסטרליה. הצבע הבוהק לא מתאים לגוון עורה השזוף, גזרת הקולר נראית חונקת ובעיקר מיושנת, והבטנה החלקה שנראית מבעד לתחרה בולטת מדי. אנחנו ממליצים לה קודם כל לאכול פחמימה ואז ללכת להחליף בגד.

סלמה הייאק, הקרנת הסרט "הנביא", לונדון
טוטאלוק של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין מספיק מילים בלקסיקון כדי להביע את תחושת הצער העמוק שלנו בכל פעם שאנחנו נתקלים בתמונה של סלמה הייאק. סלמה ב-ס' היא אחת הבחורות הכי יפות ומושכות בעולם, אבל לא פחות חשוב מזה, היא נשואה לאחד האנשים הכי חזקים בעולם האופנה, ובשל כך הגישה שלה לבגדי המעצבים הכי נחשבים נמצאים במרחק שיחת טלפון אחת. ועדיין, היא ממשיכה בכל פעם מחדש ללבוש בגדים שנראים כל כך קיקיוניים וביזאריים, שנשבר לנו הלב רק מלהסתכל עליהם. לדוגמא, האאוטפיט התמוה הזה שלבשה להקרנה ומסיבת עיתונאים של הסרט החדש "הנביא", לשם הגיעה על תקן המפיקה. ככל הנראה היא רצתה ליצור רושם מהוגן ורציני, ולא להפציץ בשמלת קוקטייל מפוארת, אבל זו עדיין לא סיבה מספיק טובה בכדי להסביר את מראה הסקול גירל הנוראי הזה, שנראה כאילו נלקח מסרט תקופתי בהולמרק על נערות פנימייה מרדניות.

קלי קלארקסון, אירוע של תחנת הרדיו סיריוס, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם נסיט לרגע את מבטנו מיו ג'קמן, שהוא הרי הכוכב האמיתי של התמונה הזו, ונתבונן בגרופית שעומדת לידו, נראה כי מדובר בלא אחרת מכוכבת אמריקן איידול הראשונה, קלי קלארקסון. אך אבוי, היא נראית כמו טינאייג'רית מעיירה פרברית מנומנמת שהגיעה לעיר הגדולה כדי לפגוש את מושא הערצתה, ולא כמו הכוכבת הגדולה שהיא. הטי-שירט מביכה, הפרינט שעל החצאית מגוחך ורק הסנדלים מצילים איכשהו את העניין.

אומה תורמן, אפטר פרטי של הארגון "בית טיבט", ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונקנח במפח הנפש הגדול ביותר. אומה תורמן היפהפייה החליטה להגיע לאירוע למען טיבט במה שנראה כמו בגדים מטיול אחרי צבא למזרח הרחוק. איפה שמלות המעצבים? איפה טרנטינו שילביש אותה? ולמה אי אפשר היה להחליף את המגפיים המלוכלכים בנעליים נקיות ולא כאלו שנראות כאילו עברו את ההימלאיה? אפילו הדלאי למה מאוכזב.

קו המשווה:

דקוטה ג'ונסון Vs. לנה פרמינובה
גופייה ומכנסיים של דיור

צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם

צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם

הרי לכם קט פייט מהסוג הכי יפה ואופנתי שיש: דקוטה ג'ונסון, הכוכבת החמה של הוליווד ולנה פרמינובה, הכוכבת החמה של עולם הסטריט סטייל, לבשו את אותו האאוטפיט בדיוק בהפרש שעות אחדות. בבוקר, ג'ונסון הגיעה לתצוגה של דיור בפאשן וויק בפריז בחליפה שהורכבה מגופייה חושפת כתפיים ומכנסיים מחויטים של בית האופנה הצרפתי. האינטרנט געש מיד והשווה את הלוק לסנדי מגריז, פוסט המייקאובר. שעות אחדות לאחר מכן, במסיבה לכבוד הקולקציה החדשה של דיור הגיעה פרמינובה באותו הלוק בדיוק, רק בצבעי אדום ולבן. למזלן, ג'ונסון הספיקה כבר להחליף את מחלצותיה, ובכך למנוע פדיחת על. ובכל זאת, הצלחנו לעלות על הדמיון הרב של שתי הנשים המרשימות האלו. ולקח קטן לעתיד: אם אי פעם תזכו לכך שדיור ילבישו אתכם, בדקו פעמיים לפחות שאין עוד מישהי שזכתה לאותה הפריבילגיה. והבגד.

השאירו תגובה

 

  • קים ואומה איכזבו נורא, כל היתר סוף

    מאת: סיון |‏ 15 במרץ 2015 | 08:11
  • האמת שאני אוהבת את מה שקים לובשת… אני חושבת שזה דווקא מחמיא…

    מאת: אורח |‏ 14 במרץ 2015 | 19:25
  • לא רק שלא מצליחה להרשים בשבוע האופנה בפריז היא לא מצליחה להרשים אף פעם

    מאת: פפפ |‏ 14 במרץ 2015 | 18:51