דקוטה ג'ונסון מתחממת

כוכבת "50 גוונים של אפור" בסוודר לבן המתאים בעיקר לקוטב הצפוני, נטלי פורטמן מפעימה בדיור וקים קרדשיאן מתאמצת במיוחד. וגם: מי הכוכבת שנכנסה השבוע לרשימת המתלבשות הטובות וגם הרעות? זה מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 12 פברואר 2015
אחת טובה, אחת רעה. אלכסה צ'אנג ודקוטה ג'ונסון הן מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אחת טובה, אחת רעה. אלכסה צ'אנג ודקוטה ג'ונסון הן מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, בכורת הסרט "As We Were Dreaming", פסטיבל הקולנוע, ברלין
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי זמן מה מחוץ לאור הזרקורים, נטלי פורטמן חוזרת לשטיח האדום ומוכיחה שהיה שווה לחכות לה. כיאה לפרזנטורית של דיור, היא בחרה בשמלה של בית האופנה הצרפתי כזו שתלווה אותה בפסטיבל הקולנוע בברלין. שמלת השנהב יושבת עליה בדיוק מעורר קנאה, הפאייטים המוזהבים מתפקדים כתכשיט לכל דבר והכיסים הצדיים הופכים את פורטמן להכי קולית שיש, למרות שזה כבר היה ברור מראש.

קירה נייטלי, טקס פרסי הבאפט"א, לונדון
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קירה ההריונית בחרה להגיע לטקס הבאפט"א דווקא עם שמלת קוטור של ג'יאמבטיסטה וואלי, ולא של שאנל כמו שהתרגלנו לראות, ואין ספק כי השינוי עושה חסד עם נייטלי הקורנת. שילוב הצבעים של השחור והלבן יחד עם אפליקציות הפרחים יוצרים לוק רומנטי ותקופתי, וכן החיתוך מתחת לחזה מצליח להסתיר את הבטן הגדלה, ומוכיח שגם נשים בהריון יכולות להתלבש בשמלות קוטור הכי יפות שיש.

ליה סיידו, טקס פרסי הבאפט"א, לונדון
שמלה של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כוכבת הקולנוע הצרפתייה העומדת להיות נערת בונד הבאה, הפעימה אותנו בשמלת פראדה הזו בצבע צהוב חרדל. סיידו נראית כמו כוכבת הוליוודית משנות ה-40, אבל מצליחה להיראות עכשווית ונכונה בו זמנית. צבע השמלה בשילוב הבלונד והשפתיים האדומות, מזכירים לנו את הלוק הבלתי נשכח של מישל וויליאמס בטקס האוסקר 2006, עם שמלת וורה וונג הצהובה והית' לדג'ר לצידה. ואם כבר ללכת בעקבות שחקנית, אז לגמרי בעקבותיה של וויליאמס המוכשרת.

אליזבת' בנקס, בכורת הסרט "אהבה ורחמים", פסטיבל הקולנוע, ברלין
שמלה של אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם קשה לפספס עם שמלות של אלי סאאב, אבל בכל זאת אי אפשר שלא לציין לטובה את אליזבת' בנקס בשמלה יפהפייה של המעצב הקוטור הלבנוני. אז מה עושה את הלוק לכל כך טוב? אפשר להתחיל בצבע האדום העמוק שמחמיא לגוון עורה הבהיר של בנקס, להמשיך בעבודת החרוזים שיוצרת זוהר מהפנט, ולסיים בשובל המקסים ההופך את השמלה לכזו שנראית כאילו נלקחה מתוך אגדה.

אלכסה צ'אנג, תערוכת לואי ויטון, אל.איי
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אלכסוש מוכיחה פעם נוספת שהיא מלכת הסטייל בלתי מעורערת של השנים האחרונות. הבחירות האופנתיות שלה מצליחות להיות בעלות ניחוח סיקסטיזי של ג'יין בירקין, מבלי להיקלע ללוק סנטימנטלי ו-וינטג'י מדי. לכבוד תערוכת הקמפיין החדש של לואי ויטון בניצוחו של ניקולאה גסקייה צ'אנג הלכה על המעיל האגדי מקולקציית סתיו 14 של בית האופנה האהוב על איט גירלס מבינות עניין. יחד עם שמלת מיני לבנה ומגפונים שחורים מבריקים, היא יצרה את אחד הלוקים הכי טובים שלה אי פעם.

המתלבשות הרעות:

דקוטה ג'ונסון, הקרנת "חמישים גוונים של אפור", ניו יורק
סריג וחצאית של בלנסיאגה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ונסון, הכוכבת החמה של הרגע, ניסתה להתחמם בקור הניו יורקי המקפיא עם סריג לבן ופלאפי המעוטר בכפתורים שחורים, לו שידכה חצאית עפרון מעור שחור. נדמה כי המראה שנוצר אמור להמחיש אנסטסיה סטיל, דמותה של ג'ונסון ב"חמישים גוונים של אפור", אותה אישה צעירה ובתולית המגלה צדדים חדשים ונועזים באישיותה. אבל איכשהו, האאוטפיט מקנה לה לוק של גברת סנטה קלאוס בהרים המושלגים של הקוטב הצפוני, ולא כמו כזה שמתאים לאחת הכוכבות הכי הלוהטות בהוליווד. מזלה שרוב תשומת הלב הולכת לג'יימי דורנן, האקססורי הכי שווה על השטיח האדום.

הלן מירן, בכורת הסרט "נשים בזהב", פסטיבל הקולנוע, ברלין
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו שקרמיט הצפרדע שר פעם, זה לא קל להיות ירוק. לכן לא ממש ברור לנו למה דיים מירן האצילית בחרה ללבוש שמלה בצבע כה בעייתי. אמנם היא יושבת נפלא על גופה מעורר הקנאה, ומשחק התחרה הוא מקסים מאוד, אך לא בצבע הדשא הזה. מירן נראית כמו פרח אנגלי רענן ביום חורף קר, אבל זה קצת כואב לנו בעיניים.

איימי אדמס, מסיבה לכבוד המועמדים לטקס פרסי הבאפט"א, לונדון
שמלה של ויויאן ווסטווד קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה כי הקריירה של איימי אדמס נמצאת ברקיע השביעי. היא אחת מהשחקניות המבוקשות והעסוקות ביותר בהוליווד, וזו כנראה הסיבה שהיא בחרה ללבוש את שמלת הענן הזו אל השטיח האדום. הנפח והקפלים המורכבים הם סימן היכר של ויויאן ווסטווד, אבל איכשהו הם לא עובדים על אדמס הפטיט. אורך השמלה לא מסתדר עם המורכבות שבה, ואילו הייתה באורך מקסי, היא הייתה נראית הרבה יותר טוב. בנוסף, הצבע האפרורי נראה חיוור על גוון עורה של אדמס, שאם נהיה כנים לרגע, נראית קצת כמו צמר גפן מתוק. ולמרות שאנחנו מאוד אוהבים צמר גפן מתוק, לא היינו רוצים להיראות כמו אחד כזה.

קירה נייטלי, מסיבה לכבוד המועמדים לטקס פרסי הבאפט"א, לונדון
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כן כן, קירה נייטלי הצליחה לעשות השבוע את הבלתי ייאמן ולהשתחל הן לרשימת המתלבשות הטובות והן לרעות. בסופו של דבר, נייטלי היא בת תמותה רגילה כמו כולנו, שמתקשה בתקופת ההיריון למצוא בגדים שיתאימו לגופה המשתנה. מסתבר שגם כשיש לך את כל האפשרויות לבגדים בעולם, לפעמים צריך להגיד לא לשאנל. הפרינט הפרחוני נראה קצת כמו וילון מבית סבתא, התפר מתחת לחזה יוצר מראה בלוזון מנופח ולא מחמיא, ובאופן כללי השמלה נראית סתמית ולא מרשימה.

קים קרדשיאן, בראנץ' לכבוד המועמדים לגראמי, אל.איי
קרופ טופ וחצאית של בלמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שמרנו את הרע ביותר לסוף. השמועות אומרות שקנייה מעוניין שקים תתלבש יותר סקסי. אז ככה היא מיישמת – היא כנראה שמעה ממישהו שאדום זה צבע סקסי, וחשבה שלהראות את כל הבטן הופך אותה למאמא לוהטת. אבל באיזה עולם תקין מישהי יוצאת מהבית במחשבה שהיא נראית טוב באנסמבל הזה? זה מתאמץ, מופרך ובעיקר מגוחך. החצאית לא מחמיאה לאגן המכובד של קימי, הטופ צמוד מדי והתכשיטים עמוסים מדי. באופן כללי, זה הדבר הכי לא נכון ללבוש לבראנץ. קים, נקווה שיהיה שיפור עד המדור בשבוע הבא.

קו המשווה:

קיילי מינוג Vs. קמרון דיאז
אוברול של סטלה מקרתני

מי לבשה את זה טוב יותר? קיילי או קמרון? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר? קיילי או קמרון? (צילום: גטי אימג'ס)

שתי כוכבות רציניות, אוברול אחד של סטלה מקרתני עם המון נקודות מוזהבות מקולקציית ריזורט 15. כוכבת הפופ האוסטרלית לבשה השבוע את האוברול לאותו בראנץ' מדובר בו היו קימייה. היא שילבה לו נעלי עקב מוזהבות, עגילים אתניים ושיער פזור וגלי. אבל מה, מסתבר שקמרון דיאז לבשה כבר את אותו האוברול בדיוק ביולי האחרון, אל פרמיירת הסרט "סקס טייפ" בכיכובה. בניגוד למינוג, קמרון הלכה על נעלי עקב שחורות, שיער אסוף ואודם כתום בוהק. אז מי לבשה את האוברול טוב יותר, קיילי או קמרון?

השאירו תגובה