מתלבשות השבוע: מופע האימים של קים קרדשיאן

קים במראה שקשה להתעלם ממנו, אמה סטון מושלמת בשמלה מהאגדות והיידי קלום יצאה מהבית בפיג'מה | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

אמה סטון, פתיחת פסטיבל ונציה
שמלה של ולנטינו
נשימתנו נעתקה. אמה סטון לא פחות ממושלמת בשמלה של ולנטינו, מהצבע המהפנט, דרך הטול ועד המחשוף ההיסטרי. הפלוס הגדול של בחורות שלא התברכו בחזה שופע, הוא שאפשר ללכת עד הסוף עם המחשוף ולא להיראות פרובוקטיביות. גם הפריזורה מוצלחת, עם התאמת צבעים מדויקת להפליא.

צילום: גטי אימג'ס

קירסטן דאנסט, אירוע של מיו מיו
שמלה של מיו מיו
שמלה סתווית וכיפית, הכי פשוטה שיש עם ים של סטייל. תכשוט במעלה השמלה הוא האלמנט היחיד למעשה בשמלה הזו, בגזרת מיני נופלת ובשרוולים ארוכים. קלאץ' ונעליים נותנים את הטאץ' המטאלי ומוסיפים למראה האלגנטי והנונשלנט.

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג, השקת הבושם של כריסטיאן סיריאנו
הבחורה הזו הורסת אותנו כל לוק מחדש. הפעם אלכסה הלכה על שמלת נוצות, אולי הפריט הכי מוגזם ומופרך שקיים – ואיך שהוא, על אלכסה הוא נראה הכי פשוט ו"סתם הנחתי על עצמי משהו". היא הוסיפה מגפונים ותיק מזוודה קטן, שניהם בשחור, בקונטרסט מוצלח.

צילום: גטי אימג'ס

מורן אטיאס, פסטיבל ונציה
שמלה של אמיליו פוצ'י
אטיאס ממשיך לכבוש את השטיחים האדומים, הפעם בשמלת ניוד של אמיליו פוצ'י. אטיאס נראית קורנת מתמיד, בשמלה סקסית אך בגוון רגוע ואלגנטי. המראה היה יכול להיות מעט עייף או חסר חיים, אבל צבע עורה הזוהר והתכשיטים עשו את העבודה והכניסו גלאם לטוטאל לוק.

צילום: גטי אימג'ס

אלסנדרה אמברוסיו,
שמלה של אלברטה פרטי
הכיסים, הצבע, הגזרה – השמלה האדומה הזו הורסת על אלסנדרה. אמרנו כבר שאהבנו את הכיסים? שרשרת בומבסטית והצהרתית מוצלחת נוכח הסטרפלס שדורש קצת תשומת לב באזור המחשוף.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קים קרדשיאן, טקס פרסי GQ
שמלה של ראלף&רוסו
מישהו מוכן להתקשר כבר לאישה הזו ולהסביר לה שהיא חייבת לקנות בגדים במידה גדולה יותר, ועדיף עם מחשוף פחות מוגזם ובד שלא חונק את הגוף? השמלה, המורכבת ממחוך לטקס וחלק תחתון שקוף ומנצנץ, נראית כמו בלאגן אחד גדול על קים ובמקום ללכת על אאוטפיט שזורם עם קימוריה ונותן להם את הכבוד לו הם ראויים, זה מרגיש כאילו היא מציגה אותם לראווה עם מחשוף מתפוצץ ושקיפות מיותרת. זה נראה פשוט רע.

צילום: גטי אימג'ס

היידי קלום, מסיבה של America’s Got Talent
היידי הייתה במסיבה, או שמא מסיבת פיג'מות? מדובר בקומבניזון מהסוג שמגיע קומפלט עם סט מצעים תואם. מנומר, עם עיטורי תחרה, באורך לא מדויק – זו באמת נמנמת לוהטת במיוחד להיכנס עמה למיטה, אבל בשום אופן לא לצאת מהבית.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סי ג'יי, טקס פרסי GQ
שמלת וינטג' של ז'אן פול גוטייה
הצבע לא רע בכלל, אבל מה לעזאזל קורה עם הבד הזה שקורא לעצמו "שמלה"? מדובר מחשוף משתפל ושסע מוגזם, שהופכים את הבד הנופל הזה לתחפושת פורימית זולה במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

סטייסי דאש, מסיבה של רשת פוקס
מפה לשם, דיון מהסרט האלמותי "קלולס" כבר בת 47. אז נכון, סטייסי דאש נראית נפלא לגילה, אבל זו לא סיבה להתלבש כאילו היא קופצת לעבוד בקזינו בוגאס. צעיף הפרווה, השמלה המנצנצת – מה מתרחש כאן? שר הורביץ לא הייתה עוברת על זה בשתיקה.

צילום: גטי אימג'ס

לינדזי לוהן, טקס פרסי GQ
שמלה של בלמיין
השמלה הזו היא הכל מהכל: מנצנצת, עם פרינט שקשה לפספס ושסע היסטרי – זה עניין לא פשוט לעיכול, אבל יש לא מעט נשים שיכולות ליצור לוק ייחודי וקול באמצעותה. אצל לינדזי זה פשוט נראה מפוספס, לא קוהרנטי, חסר אטיטיוד מתאים, כמו שמלה שהיא החליטה עליה ברגע האחרון. השסע נראה כמו טעות בשמלה והבד נמתח עליה במקום ליפול בעדינות הראויה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

פיקסי לוט Vs קלייר דיינס
שמלה של כריסטיאן דיור
קלייר דיינס לבשה ראשונה את השמלה לטקס פרסי גילדת המפיקים. היא הוסיפה עגילים עם אבנים, נעליים מטאליות ושקטות ושפתון כתמתם.פיקסי לוט לבשה את אותה השמלה בדיוק לטקס פרסי האופנה בסקוטלנד, עם קלאץ' כחול ונעליים מטאליות בגוון דומה. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? קלייר דיינס ופיקסי לוט | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה