אפקט ההפתעה: ג'ניפר לופז בלוק לוהט במיוחד

ג'יי לו הפתיעה אותנו באאוטפיט מלא סטייל, דיאן קרוגר בשמלה סופר מיוחדת וקריסטן סטיוארט במחווה לאלאדין | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 10 יולי 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ג'ניפר לופז, תצוגה של אטלייה ורסצ'ה
שמלת-אוברול של אטלייה ורסצ'ה
מופתעים מהבחירה בה לאחת ממתלבשות השבוע? פייר, גם אנחנו. אבל אין מה לומר, השמלה ההיברידית הזו היא סופר מיוחדת ויושבת ממש טוב על הבחורה. זה מגניב, פאנקי, מרענן ועם זאת קלאסי, אלגנטי ומתאים לגילה. גם האקססוריז מוצלחים ומתאימים ללוק הכללי.

צילום: גטי אימג'ס

דיאן קרוגר, פרימיירת "הגשר" עונה שנייה
שמלה של מרי קטרנצו
המראה הזה היסטרי, קומבינציה מושלמת בין סטייל אייקון שכל מה שהיא לובשת נראה עליה מדהים ובין שמלה מיוחדת וקולית להפליא. שמלת ה"תמרורים ושאר ירקות" הזו מורכבת מתחרה ורקמה מחמיאה לגברת קרוגר, וזו הוסיפה תיק מלבני עם אלמנט שקיפות וסנדלים עם רצועות דקות.

צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, תצוגת הקוטור של שאנל
בין אפור ללוונדר, המראה השקוף והרומנטי של השמלה הזו עושה לנו צמרמורת נעימה. לא צריכה יותר מנעלי עקב בצבע שחור ותיק שאנל קטן כדי לסגור את הלוק הזה.

צילום: גטי אימג'ס

אוליביה פלרמו, תצוגת הקוטור של אלי סאאב
טופ של טיבי, מכנסיים של בננה ריפבליק
שילוב מוצלח בין קז'ואל, אלגנטי וסקסי במיקס של דוגמאות, שכמו תמיד, נראה כמו מיליון דולר על פלרמו. תיק מנומר של דיור, מכנסיים פרחוניים, טופ וסנדלים מתוכשטים, רק הבלייזר נקי וסולידי.

צילום: גטי אימג'ס

לילי קולינס, תצוגת הקוטור של שאנל
חצאית של שאנל, טבעות של ה. שטרן
עוד דוגמא נפלאה למיקס פרינטים. סוודר לבן עם עיטורים מתוקים בשחור, חצאית עפרון מנצנצת במראה לא שגרתי, תיק פרנזים בורדו, יד מלאה בטבעות ונעליים אפורות. איך שהוא, כל הסיפור הזה נראה סופר קול, לא מתאמץ ומיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קריסטן סטיוארט, תצוגת הקוטור של שאנל
טופ ומכנסיים של שאנל
כשאלאדין פגש את מדונה בשנות השמונים, רק רע יצא מכל הסיפור הזה. שגרירת המותג ואחת מבנות טיפוחיו של קרל לגרפלד מאכזבת אותנו שוב, ויש לנו תחושה שקוקו מתהפכת בקברה נוכח הלוק הזוועתי הזה.

צילום: גטי אימג'ס

לאורה מבולה, טקס פרסי Silver Clef
הזמרת הבריטית החביבה הולכת לאיבוד בשמלה בלונית ולא מחמיאה בעליל בגוון שמפניה. המחשוף עמוק, החלק התחתון נראה כמו טעות ובגדול היא נראית כמו עטיפה של בונבוניירה.

צילום: גטי אימג'ס

ניקול שלזינגר, מחוץ למלון לנגהאם בלונדון
חייתי וצמוד, ורוד צעקני בהתאמה עם השפתון הזועק וגורמט עצום לקינוח. אנחנו באמת צריכים להגיד מה מפריע לנו כאן? נראה לנו שהלוק הזה מדבר בעד עצמו.

צילום: גטי אימג'ס

טטיאנה עלי, טקס פרסי ה-BET
היא ברצינות יצאה עם זה מהבית אחרי שהסתכלה בראי? החזה שלה נמצא בכל מקום וקשה מאוד להתעלם ממנו. כאילו שהצבע לא תופס מספיק תשומת לב.

צילום: גטי אימג'ס

אלייזה דוליטל, Best of Britain's Creative Industries
טרנד החליפות שנשאר בארון כבר כמה עונות מקבל תפנית חדה במלתחה של אלייזה דוליטל, וחוזר אחורה בזמן אי שם לסיקסטיז, שלא לומר לסט של אוסטין פאוארס. הפרינט הזה באמת לא מוצלח במיוחד, בלשון המעטה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

אלשה דיקסון Vs ג'יליאן ג'ייקובס
שמלה של האוס אוף הולנד
שמלת נייבי עם פרינט כוכבים בצבע קורל הופיע השנה על שתי כוכבות צעירות. אלשה דיקסון לבשה את השמלה בחודש ינואר, במסע קידום מכירות הבושם החדש שלה. היא הלכה על סנדלי קשירות בגוון קורל שהתאימו לכוכבים. במרץ ג'יליאן ג'ייקובס לבשה את אותה שמלה בדיוק, ב"פלייפסט". ג'ייקובס החליטה להתאים את צבע השמלה לאקססוריז, עם סנדלים וקלאץ' מתוכשט בגוון נייבי. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

משמאל לימין: אלשה דיקסון Vs ג'יליאן ג'ייקובס | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה