הנסיכה הכסופה: ניקול קידמן בשמלה מטאלית נוצצת

וגם: מרגו רובי באאוטפיט הכי לוהט לקיץ הקרוב, קירנן שיפקה מתוקה וגלן קלוז מנסה להראות צעירה וטרנדית, ומפשלת בגדול | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 19 יוני 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

ניקול קידמן, פסטיבל הקולנוע בשאנגחאי
שמלה של דולצ'ה וגבאנה
קידמן זוהרת מתמיד בשמלה מנצנצת שקשה להסיר ממנה את העיניים. העובדה שיש לבחורה גוף אגדי גם מוסיפה לאימפקט, במראה של פסל שקשה לפספס – ואנחנו מתכוונים לאופן הטוב ביותר של המונח. הסטיילינג, האיפור והשיער – אין ספק שמדובר באיכויות של כוכבת.

צילום: גטי אימג'ס

מרגו רובי, אירוע צדקה One For The Boys
שמלה של Vionnet
כך סט של טופ וחצאית צריך להראות: קליל, מתנפנף, עם הדפס הורס ושילוב צבעים קיצי ומושלם. גם הסטיילינג מושלם, בסנדלי רצועות בצבע לבן וקלאץ' נייבי, גוונים נפלאים עבור הסט ובשילוב מוצלח במיוחד עם צבע שיערה.

צילום: גטי אימג'ס

אוליביה פלרמו, פרמיירת הסרט "איב סן לורן"
חצאית של טיבי
לא ציפינו לפחות מזה מגברת פלרמו, אאוטפיט מושלם מבחינת גוונים, טקסטורות והשילוב של הכל יחדיו. על מישהי אחרת כנראה היה מדובר באובר אקססוריז, אבל עליה זה פשוט בול. מיותר לציין שהמדור מעוניין בחצאית הירוקה עד מאוד.

צילום: גטי אימג'ס

קירנן שיפקה, טקס פרסי MuchMusic
שמלה של מארני
קירנן עושה זאת שוב, מצליחה למצוא את הגבול המדויק בין מראה צעיר ופרשי עם אלגנטית במינון הנכון. הפפלום הארכיטקטוני נראה נפלא, והאבנים נותנות את הטאץ' הנוצץ. גם הנעליים והתיק מצטיינים במיוחד.

צילום: גטי אימג'ס

רוז ביירן, טקס פרסי Designing Women
שמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי
מראה עתידני בפרטים הקטנים. שמלה שחורה קטנה ומינימליסטית עם שרוולים תפוחים ופיסוליים, חגורת ברונזה, נעליים מטאליות וקלאץ' מתוכשט מבית מארני.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

סופיה בוש, חגיגות מגזין מקסים
שמלה של Fleur du Mal
מכסה טפחיים, מגלה תחתוני סבתא. הלוק הזה מטריד אותנו משתי סיבות: אחת, הפרובקטיביות שבשמלה קצרצרה ושקופה להפליא, ושנית, הבד שנראה כמו משהו בין ניילון לפלסטיק ובשום אופן לא משהו שמניחים על הגוף. התכשיטים לאוזניים הכה טרנדיים עוברים אף הם את גבול הטעם הטוב, במקום תכשיט אחד עדין בצד אחד יש כאן מנת יתר של ירוק בשני הצדדים. באופן כללי האאוטפיט הזה סובל מרצון עז להיות טרנדי.

צילום: גטי אימג'ס

קייט מארה, טקס פרסי הטוני
שמלה של דולצ'ה וגבאנה
על הדיטיילס המטריפים של השמלה הזו אפשר להעביר יום שלם בבהייה, אבל בסופו של דבר, כשמגיעים לתכלס – השמלה הזו אמנם יפה, אבל לא מחמיאה. אולי אם את סופרמודל, אבל זה לא נחשב כי גם שקית זבל תראה עליך טוב. משהו בלוק הזה בוקסי מדי, עצור, לא זורם. נראה שהשמלה הזו כבדה מדי, פיזית וגם במראה הכללי.

צילום: גטי אימג'ס

גלן קלוז, ערב מחווה לגלן קלוז
אנחנו אוהבים תעוזה באופנה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנשים מבוגרות. אבל עם כל הכבוד לאישה, לסגנון ולגיל – מה לעזאזל הולך כאן? החליפה הלבנה עם התחרה השחורה הלא קשורה, ובעיקר המכנסיים הרחבים, מייצרים מראה לא מחמיא בעליל.

צילום: גטי אימג'ס

מינדי קלינג, אירוע של FOX
שמלה של מארק ביי מארק ג'ייקובס
מינדי מתוקה בטירוף, על כך אין עוררין, אבל השמלה הזו פשוט לא נועדה עבורה. מעבר לעובדה שהאשליה האופטית הזו עושה לנו כאב ראש היסטרי, הפרינט בצורתו ההולכת וגדלה מלמעלה לכיוון מטה – לא מחמיא למינדי. כמו כן, האיפור הכבד לא עושה עימה חסד.

צילום: גטי אימג'ס

סקאוט וויליס, פרמיירת הסרט "איב סן לורן"
נראה שגם גברת וויליס לא מרוצה במיוחד מהאוברול שבחרה לעצמה. למעשה, האוברול הזה נראה כמו בגד בית מזעזע במיוחד, שגם מנקה את המרצפות על הדרך (שניים במחיר אחד). הצבע, הגזרה, האורך, הפרצוף הממורמר – זוועות שאין לתאר אותן.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

קארי וושינגטון Vs טיילור שילינג
חצאית של ספורטמקס
טיילור שילינג הייתה הראשונה ללבוש את החצאית הצבעונית בחודש אפריל האחרון לטקס פרסי הוובי. החצאית שתופסת את העין צוותה לטופ לבן עם מחשוף עמוק, נעלי עקב בצבע לבן וקלאץ' בוקסי כסוף. קארי וושינגטון, שילדה ממש לא מזמן, לבשה את אותה החצאית בדיוק לאירוע "נשים בקולנוע", הלכה אף היא על מחשוף עמוק, הפעם בחולצה שחורה. היא הוסיפה נעלי פיפ טואו בצבע כתום וקלאץ' כסוף. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

קארי וושינגטון וטיילור שילינג. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה