מתלבשות השבוע: בלייק ליבלי נסיכה, ניקי מינאג' חשופה

וגם: דקוטה פאנינג במראה טווסי, מירנדה קר פרחונית ופרידה פינטו לובשת שמלה מרהיבה | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 22 מאי 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

בלייק ליבלי, פרמיירת Captives בפסטיבל קאן
שמלה של גוצ'י
הבלונדינית סובבה את כל הראשים בפסטיבל קאן השבוע, בשמלת סטרפלס שכולה שיר הלל להוליווד של שנות החמישים, בשחור ולבן ובהתאמה מושלמת לאקססורי המושלם שלצידה – ריאן ריינולדס. מדובר בזוג מלכותי שקשה להסיר ממנו את העיניים. השפתון והלק של ליבלי השלימו את הלוק בגוון אדום, שרשרת וצמיד עשו את שלהם, עם טאץ' של יהלומים.

צילום: גטי אימג'ס

פרידה פינטו, פרמיירת Saint Laurent בפסטיבל קאן
שמלה של מייקל קורס
רך, אלגנטי וקסום, הלוק של פרידה פינטו מצליח להיות כל כך דרמטי באופן כמעט אילם. גוון הניוד השקט נראה נפלא על צבע עורה והתוספת הנוצתית בתחתית מוסיפה למראה נופך חלומי, כמו מהאגדות.

צילום: גטי אימג'ס

רוזי הנטינגטון וויטלי, פסטיבל סרטים קצרים בקאן
שמלה של ויקטוריה בקהאם
השמלה הזו כאילו נועדה עבורה. הלוק הספורטיבי, סטייל משחק טניס על עקבים, מתאים בול לפיגורה הלוהטת של וויטלי. היא לא הייתה צריכה להוסיף הרבה, מלבד מעט תכשיטים ואיפור עדין.

צילום: גטי אימג'ס

מירנדה קר, אירוע של Kora Organics באוסטרליה
שמלה של ארדם
הנה בחורה נוספת שהשמלה כאילו נתפרה בשבילה. למעשה, כמעט כל שמלה נראית כאילו ייצרו אותה עבורה, אבל ככה זה כשאת נראית כמו מיליון דולר. שמלת אורגנזה חלומית, עם רקמה פרחונית עם נגיעות ניאון וחגורה שמתאימה לנעליים. היא לא שכחה כמובן, את הפריזורה האיקונית ועגילים עדינים.

צילום: גטי אימג'ס

מריון קוטיאר, פרמיירת L’Homme Qu’On Aimait Trop בפסטיבל קאן
שמלה של כריסטיאן דיור
גזרת פיפטיז בסטרפלס פעמוני ובמשחקי שכבות פליסה, קוטיאר לא יכולה להיראות יותר נסיכותית. הגוון הכסוף הטרנדי נראה נפלא, התסרוקת נותנת את הטוויסט הראוי והאווירה הכללית היא של צרפתייה שיקית חסרת מאמץ.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אירינה שייק, פרמיירת The Search בפסטיבל קאן
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה
בזמן הלא נכון, במקום הלא נכון. השמלה הזו זועקת "תסתכלו עלי", מבחינת הצבע, התכשוט, השכבות, כיסוי הראש. אם נשים בצד את השילוב של הבד והצבע המייצר לוק צ'יפי, זו הייתה יכולה להיות שמלה שמתאימה לריטה אורה או ריהאנה, או אפילו אירינה עצמה, בטקס הדורש תעוזה כמו הבילבורד או הגראמי. בהחלט לא על השטיח של פסטיבל קאן הקלאסי.

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאן מור
חולצה וחצאית של לואי ויטון
זה לא שהלוק הזה מזוויע, הוא פשוט לא משהו. חולצת העור שלא מונחת היטב, ולא מתאימה כלל לחצאית – שילוב שני בדים שהם לגמרי "נוקשים" מייצר מראה די זול ולא מחמיא.

צילום: גטי אימג'ס

דקוטה פאנינג, תצוגת הקרוז של שאנל
שמלה של שאנל
כבר התוודענו לשמלה מקולקציית הקוטור של אביב 2014 של שאנל, שמשחקת עם לוק הטופ והחצאית עם בד המכסה את הבטן. פנינג לוקחת את המראה בגרסת הטווס הרטוב, או הקיפוד שהחליק על פלטת צבעים ססגונית. אולי עם סטיילינג קצת פחות משמים, הלוק הזה היה נראה לנו נועז – אך בגרסה הנוכחית זה פשוט נראה כמו שמלה תמוהה.

צילום: גטי אימג'ס

ניקי מינאג', טקס פרסי הבילבורד
שמלה של אלכסנדר מקווין
כשרואים לך את החזה מבעד לקאט אאוט, סימן שהשמלה מעט חשופה. כשרואים לך את החלק התחתון של החזה מבעד לקאט אאוט, כנראה שאת צריכה להחליף שמלה. אז נכון שביחס לבחורה מדובר בשמלה די אלגנטית, אבל קשה להתעלם מהציץ המציץ הזה – ואפילו שמדובר בטקס הבילבורד שאפשר לקחת את האופנה צעד אחד רחוק מתמיד, אבל הלוק הזה פשוט לא עושה לנו את זה.

צילום: גטי אימג'ס

אלסנדרה אמברוסיו, פרמיירת Two Days, One Night בפסטיבל קאן
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה
אם על אחת הדוגמניות הסקסיות בעולם השמלה הזו נראית רע, כנראה מדובר ביצירה לא מוצלחת במיוחד. יש כאן הכל מהכל, כמו שמלת כלה מהגיהנום. פשוט אימרי לא.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

סופיה קופולה Vs נינה דוברב
שמלה של מייקל קורס
נינה דוברב הייתה הראשונה ללבוש את השמלה הנהדרת הזו בחודש מרץ האחרון, להקרנת הסרט The Vampire Diaries. נינה לקחת את השמלה למקום יותר מתוק, עם סרט בשיערה וקלאץ' כסוף וקופסאתי. השבוע סופיה קופולה לבשה את אותה שמלה בדיוק לפסטיבל קאן, עם התסרוקת הקצרה ומינימום אקססוריז. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

נינה דוברב וסופיה קופולה. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה