מלאכית בשמי ברלין: דיאן קרוגר הורסת בלבן

וגם: אומה תורמן עוברת על כל החוקים באוברסייז מוגזם, קייט בוסוורת' הכי יפה בג'ינס וקייטי הולמס בהופעת אורח מוצלחת במיוחד | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 13 פברואר 2014

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

דיאן קרוגר, הקרנת The Better Angels בברלין
שמלה של אלי סאאב
חיזיון בלבן. דיאן קרוגר נראית כמו מלאכית בשמי ברלין בלוק נקי ומינימליסטי מבית אלי סאאב. מהגזרה המחמיאה, דרך השקיפות ועד האיפור והשיער – לא מצאנו אפילו פגם קטן בלוק הנפלא הזה.

צילום: גטי אימג'ס

קייט בוסוורת', מסיבה של Guess בשבוע האופנה של ניו יורק
חולצה וג'ינס של Guess
טוטאל לוק דנים מנצח שמתאים את עצמו לשעות הערב עם האקססוריז הנכונים – קלאץ' ונעלי עקב זוהרים וגונבים את ההצגה. דווקא בלוק הכי קז'ואל ופשוט קייט הכי סקסית שיכולה להיות.

צילום: גטי אימג'ס

קייטי הולמס, תצוגת אופנה של דונה קארן
טופ וחצאית של דונה קארן
קייטי הולמס, טוב שתחזרת אלינו, את נראית פשוט נפלא. טופ עור וחצאית שיפון מייצרים לוק סקסי ואפל, אבל לא מוגזם, והאיפור נותן את האיזון עם מראה נקי וניטרלי. רק הניחי לפרצוף ג'ואי מדוסון קריק ותוכלי להיראות עשר מתוך עשר.

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג, מסיבה של כריסטיאן סיריאנו
צ'אנג משלבת בין מעיל אפור וגברי, סוודר זהב, חצאית מטאלית עם פרינט ונעלי עקב בלבן. נשמע כמו שילוב לא קשור בעליל? חשבו שוב. הצבעים בהקשר הנוכחי מצליחים לתת בוסט זה לזה, האפור מתאים לגוון הכסף בחצאית, הגולף מאיר את פניה של צ'אנג. היא נראית מקסים.

צילום: גטי אימג'ס

אמי רוסום, תצוגת אופנה של מוניק לולייה
סט של מוניק לולייה
בלוק נשי ורומנטי אמי רוסום הגיעה לשורה הראשונה בתצוגת האופנה של מעצבת האאוטפיט. סט גופיה וחצאית, תסרוקת אסופה, שפתון אדום ונעלי עקב בצבע זהב.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

אומה תורמן, גאלת Cinema For Peace בברלין
חולצה של קלואה
לא, לא ושוב לא. גם אם את גבוהה, נאווה או במילים אחרות – אומה תורמן, את לא יכולה ללבוש חולצת אוברסייז עם חצאית מקסי מתרחבת. אם היא מעוניינת להשאיר את החולצה – יש ללכת על חלק תחתון צמוד, אם החצאית הולכת להישאר – טופ קטן יעשה את העבודה. לא תמיד כדאי להצמד לכללי אופנה, אבל לבסיסיים שבהם בהחלט רצוי.

צילום: גטי אימג'ס

טינה פיי, תצוגת האופנה של קרולינה הררה
חולצה וחצאית של קרולינה הררה
כל אחד מהפריטים יפה כשלעצמו, אבל הלוק כולו נראה כמו הסבתא של טינה פיי. חצאית המידי נחתכת נמוך מדי, מאחר שהטופ והחצאית לא צמודים המעיל הגדול מייצר לוק כבד ורחב מדי. המשקפיים לא עוזרות במיוחד, מדובר בספרנית אפרורית.

צילום: גטי אימג'ס

אנה קנדריק, תצוגת האופנה של קרולינה הררה
שמלה של קרולינה הררה
המדור פיתח עם השנים שנאה קלה כלפי אנה קנדריק בשלל תפקידיה המעצבנים והמעיקים, אבל אט אט היא נכנסה ללב ומבעד לדמויות נתגלתה בחורה שנראית מתקתקה ובעיקר קוקטית. בדרך כלל היא מצליחה לייצר לוקים שמחמיאים למידותיה המיניאטוריות, אבל השמלה הנוכחית פשוט לא נראית טוב עליה. יכול להיות לה "קטע", אבל את קנדריק זה פשוט מצמק.

צילום: גטי אימג'ס

סרשה רונן, פרימיירת The Grand Budapest Hotel בברלין
שמלה של ולנטינו
אז אהבנו מאוד את הצבע של השמלה, כאן זה מתחיל ונגמר. השמלה הזו חסרת מעוף ובעיקר נטולת גזרה. הסטיילינג לא עוזר לשמלה, מהקשת התמוהה בשיער ועד נעלי העקב שלא מובילות אותנו לשום מקום.

צילום: גטי אימג'ס

אלישה דיקסון, אודישנים ל- Britain’s Got Talent
וסט ומכנסיים של קנזו
הדבר הראשון שהבחנו בו: החזיה הכתמתמה תואמת לעקבי הצ'אנקי האימתניים. כבר תקלה בפני עצמה. הוסט והמכנסיים הללו לא מחמיאים, ונראים כמו בלאגן אחד גדול בעיניים.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'וליה רוברטס Vs קלי רולנד
שמלה של חואן קרלוס אובנדו
לפני חודש בדיוק ג'וליה רוברטס הפציעה על השטיח האדום בטקס פרסי המבקרים בשמלה של חואן קרלוס אובנדו עם פרינט שחור לבן. השמלה בגרסת מקסי עם מחשוף סגור, רוברטס הוסיפה קלאץ' "בגט" שחור, משקפי שמש ופיזרה את שיערה להשלמת הלוק. שבועיים מאוחר יותר מצאנו את קלי רולנד בשמלה של המעצב עם אותו פרינט בדיוק אך בגזרה שונה. רולנד הגיעה ל amfAR New York Gala עם השמלה בעלת צווארון קשירה ומכפלת קצרה מלפנים וארוכה מאחור. רולנד הלכה על שיער אסוף ונעלי שפיץ זהובות. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

ג'וליה רוברטס VS קלי רולנד | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה