מתלבשות השבוע: קים קרדשיאן במסיבת פיג'מות

וגם: נעמי האריס במחווה לשנות העשרים, סלינה גומז טעתה במידה ומי לבשה את שמלת הכלה שתמיד חלמנו עליה? | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 6 פברואר 2014

צילום: גטי אימג'ס

מתלבשות השבוע

נעמי האריס, טקס פרסי המבקרים בלונדון
שמלה של נעים קאן
שמלת פלאפר היישר מהטוונטיז, כולל הפרנזים ומשחקי השקיפות שמזכירים לנו מועדון לילה לוהט עם ריקודי צ'רלסטון ועשן מחניק. אהבנו את הצבע ואת הבחירה באקססוריז כסופים להשלמת הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

לילי אלדריג', גאלת amFAR בניו יורק
טופ וחצאית של רוזי אסולין
המדור היה מעוניין לשחזר את החתונה שלו (אם המגזין היה מבטיח לממן אותה) רק כדי ללבוש את האאוטפיט הזו כשמלה הכלה. מדובר ביצירה ארכיטקטונית, לא פחות, אבל לא אחת מוגזמת שעדיף להשאיר במוזיאון או באתר הבניה, הלוק הזה הוא לביש לחלוטין. עם קולר זהב ועדין המראה שנוצר הוא פרש, נקי וייחודי להפליא.

צילום: גטי אימג'ס

קוקו רושה, גאלת amFAR בניו יורק
שמלה של ז'אן פול גוטייה
ואם בשמלות ייחודיות עסקינן, הנה דוגמא נוספת ליצירה מרתקת. הצבעים, הגזרה, הגיאומטריה, המיני שכמיה שמתחברת מקדימה – ספק אם היינו מנסים זאת בבית, אך אין ספק שמדובר בלוק מסובב ראשים ומלא תעוזה.

צילום: גטי אימג'ס

בהטי פרינסלו, גאלת amFAR בניו יורק
שמלה של אמיליו פוצ'י
דוגמנית ויקטוריה סיקרט מעניקה שיעור בשמלות שקופות, שלא בהכרח הופכות את הלוק לטראשי וחשופני. פרינסלו אמנם לא לובשת הרבה מתחת לשמלה, אבל היא נראית כל כך אלגנטית ומיוחדת עם פיתוחים ובד אטום במקומות הנכונים.

צילום: גטי אימג'ס

הולנד רודן, פרימיירת "האקדמיה לערפדים"
טופ ומכנסיים של Elena Reva
הופתענו מהעובדה שאנחנו ממש מחבבים את הלוק הזה. מה שנראה בשניה הראשונה כמו כתמי צבע בישיבת צוות, הפך ברגע לסט מקסים ונעים לעין. פרינט של צבעי מים על חולצה ש"נפתחת" כלפי מטה ומכנסיים בלוק מחויט בטוויסט קולי וצבעוני להפליא. נעלי עקב ברביות לבנות, קלאץ' שמשלים את הצבעים ושפתון עם צבע לא מתפשר סוגרים לוק נועז ומתוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

קים קרדשיאן, תצוגת אופנה של סטפן רולאן
אוברול של סטפן רולאן
קים כיוונה ללוק ייחודי ששייך לשורה הראשונה, עם אוברול כסוף, מעיל לבן ושרשרת קולר כסופה. התוצאה הסופית הייתה מסיבת פיג'מות סקסית במיוחד. זאת ועוד, אוברול הסאטן ממש לא מחמיא לקימוריה של קים והתוספת של המעיל נראית כמו בחירה די הזויה.

צילום: גטי אימג'ס

פופי דלווין, גאלת amFAR בניו יורק
שמלה של לואי ויטון
פופי הלכה על הווילד סייד עם שמלת הלווין שקופה עם דיטיילס מעור, אפליקציות על הכתפיים והרבה יותר מדי דברים שמתרחשים בכל כך מעט מקום. זה פשוט נראה תיאטרלי מדי.

צילום: גטי אימג'ס

סלינה גומז, אירוע Hollywood Stands Up To Cancer
אוברול של BCBG
אוברול חביב על הבחורה הלא נכונה. סלינה הפטיט הכניסה את עצמה לצרה צרורה באאוטפיט גדול על מידותיה שמרחיב אותה ונראה כאילו גנבה מהארון של אחותה הגדולה. אהבנו את הסטיילינג מסביב, כולל הצמיד, הקלאץ', האיפור והתסרוקת, אבל כשהבגד גדול עליה אז הלוק כולו נראה רע. נ.ב, גהצי לפני השימוש!

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה וויט, מסיבת הסופרבול של מגזין GQ
בגד גוף של Kora Rae
בדקנו את ההזמנה, ולא, אין שום קוד לבוש הכולל לנז'רי. וויט פשוט הקדימה את המאוחר, היא ידעה שהיא הולכת לשתות במסיבה. אז מה, היא תשתכר כהוגן, תעלה על מונית, תגיע הבית, תתפשט, תלבש פיג'מה ותקרוס למיטה? עדיף כבר לקדם מנהלות וללבוש למסיבה את מה שתלבש בחדר השינה.

צילום: גטי אימג'ס

קלואי סביני, הקרנת "The Wait"
שמלה של רודארטה
השמלה הזו לא מצליחה להתרומם מבחינת סטייל כשהיא כל כך ארוכה, היא הופכת לסחבה. מעל הברך עוד היה יכול להיות לה סיכוי, וגם אז – אולי היינו משנים את התסרוקת ומוסיפים קצת צבע ללוק העייף ומעייף הזה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'ניפר הדסון Vs קלואי מורץ
שמלה של כריסטופר קיין
קלואי מורץ לבשה את השמלה ראשונה לטקס פרסי הנוער בחודש יולי האחרון, עם סנדלים בצבע שחור ושיער אסוף. ג'ניפר הדסון למדה מהכוכבת הצעירה ולבשה את אותה שמלה בדיוק בחודש הקודם למסיבת קדם גראמי. הדסון הוסיפה נעלי עקב בצבע שחור, קלאץ' כתום זהור ושיער קוצני משהו. אז מי לבשה את זה יותר טוב?

קלואי מורץ וג'ניפר הדסון. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה