בואי כלה: קים קרדשיאן במחוך לבן וקטן מדי

המאורסת הטרייה לא השאירה מקום לדמיון בשמלה הדוקה, וגם: קייט מידלטון יפיפייה, דיאן קרוגר מיס פרפקט ומותק, לילי אלן התנפחה | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

קייט מידלטון, ארוחת ערב לצדקה בארמון קנזינגטון
שמלה של ג'ני פקהאם
מה שיש לנו להגיד על השמלה הזו הוא דבר אחד: "הכי קייט". שמלה כחולה באורך הרצפה מבית ג'ני פקהאם כמובן, עם המחשוף הנכון, הבד הנכון והאלגנטיות המדויקת בתכשיטים, שיער ואיפור של הדוכסית היפיפייה. למרות שהיא לא מפתיעה או סופר מיוחדת, עדיין מדובר בשמלה מקסימה.

צילום: גטי אימג'ס

דיאן קרוגר, אירוע "הז'קט השחור הקטן" של שאנל בברזיל
שמלה של שאנל
ללא "ז'קט שחור קטן" אבל בשמלת סטרפלס מושלמת מבית שאנל, דיאן קרוגר נראית פשוט מושלמת בפרינט פרחוני בגרסת העונה הקרה. הרצועות הדקות של הסנדלים מתאימות לחגורה האדומה שעל השמלה.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה אלבה, אירוע 50 הנשים הפאשניסטיות ביותר בחסות קאדילק
שמלה של ווס גורדון
שמלת מיני קטנה ומתוקה, עם אדג'יות בפרטים הקטנים: סטרייפים בתחתית השמלה בשחור ולבן, קלאץ' קשוח, נעלי עקב עם שפיץ מטאלי ושפתיים בגוון כהה ועמוק.

צילום: גטי אימג'ס

קריסטן ריטר, אירוע 50 הנשים הפאשניסטיות ביותר בחסות קאדילק
שמלה של ראם אקרה
סקסית ללא מאמץ. הטריק הוא לדעת איך לשחק את המשחק, עם שקיפות במקומות הנכונים, אקססוריז שלא גונבים את ההצגה אבל עם דיטיילס מעניינים ואיפור דרמטי, אבל לא דרמטי מדי.

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה סתאם, גאלת הבלט האמריקאי
שמלה של ולנטינו
מצאנו בשמלה הזו את השילוב המקסים בין לוק מחויט עם קולר מהודק לבד אוורירי, שקוף ורומנטי. התסרוקת מצליחה לגנוב את ההצגה, אבל באופן המשתלב נפלא עם הוייב הוינטג'י של הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

סיארה, השקה של Moet Rose
שמלה של אלון ליבנה
השמלה הזו מהממת, אין על כך עוררין. אלון ליבנה עיצב שמלה מדהימה המתאימה למסלול תצוגה, להפקת אופנה או על בחורה עם סופר דופר קלאסה שיכולה ללבוש אותה מבלי לצאת וואחשית. נראה שסיארה לבושה יותר באזור הקרסוליים מאשר בשאר הגוף, המראה חושפני מדי עבור השטיח האדום ומוטב היה להשאיר אותו על דפי הכרום.

צילום: גטי אימג'ס

לורה וויטמור, טקס פרסי WGSN
שמלה של ניקולס אוקוול
סרט ההמשך של ברבור שחור: ברווז מטאלי. נוצות שיצאו מהכרית, חגורת כסף בומבסטית וקלאץ' זהב שנראה כאילו שוקל יותר מלורה עצמה. כנראה שיש כאלו החוגגים את האלווין במשך כל השבוע.

צילום: גטי אימג'ס

קים קרדשיאן, חגיגות יום ההולדת בלאס וגאס
בהופעת פריצה מיוחדת ביום הולדתה ה-33: החזה של קים קרדשיאן. שמלת מחוך לבנה שעושה טיזר לשמלת הכלה שלה, מחמיאה לגוון העור שלה אבל לגמרי יוצאת מכל פרופורציה. משהו בתחרה לבנה, תיק מצועצע וסנדלי זהב גורם לנו לכאב ראש מאסיבי – ואם להסתמך על הפרצוף שלה, כנראה שגם לקים.

צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה, נשף Angel
שמלה של דונה קארן
הלוק הזה די טריקי: השמלה מבית דונה קארן מקסימה, אבל לא על ריטה אורה. צבע השמפניה לא עושה חסד עם גוון השיער שלה, ומייצר מראה עייף במיוחד שגם שפתון זוהר לא יכול להרים. כמו כן, משהו בשובל השיפון נראה "באמצע עבודה", כאילו היא לקחה את זה לפני שהתופרת סיימה.

צילום: גטי אימג'ס

לילי אלן, הקרנה של Saving Mr Banks
יש יותר מדי נפח בלוק הזה. חצאית פלאפי שמזכירה למדור את החתולה הפרסית שלה זכרה לברכה ושרוולים תפוחים של סרט תקופתי בהולמארק. מה שכן, הקלאץ' השאנלי מוצלח ביותר.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ג'סיקה בייל Vs מישל ג'נר
שמלה של כריסטיאן דיור
ג'סיקה בייל לבשה לתצוגה הריזורט של כריסטיאן דיור שמלה ששייכת לבית האופנה, שהיא כל כך מעניינת שלא זקוקה לתוספות. עם זאת, בייל הלכה על שדרוגים בפריטים הקטנים עם סנדלי רצועות בצבע לבן, צמיד עדין, תסרוקת גלית אסופה לצד א-לה פיפטיז, קלאץ' שחור ושפתון ורדרד. מישל ג'נר השתתפה השבוע באירוע של קוסמופוליטן בספרד עם אותה שמלה בדיוק, הוסיפה קלאץ' לבן ונעלי ברבי אף הן בלבן, בתסרוקת גלית ועיניים מעושנות. אז מי לבשה את השמלה טוב יותר?

מימין לשמאל: מישל ג'נר וג'סיקה בייל. מי לבשה את זה יותר טוב? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה

 

  • ובקו המשווה- ללא ספק ג'סיקה בי נראית הרבה פחות מקושקשת והרבה יותר טוב. אין מה לעשות, עם סטרפלס שיער אסוף נראה הכי אלגנטי ויפה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בנובמבר 2013 | 00:01
  •  

    מאת: יצירת אומנות!!! |‏ 2 בנובמבר 2013 | 19:58
  •  ריטה אורה וקים קרדשיאן אמורות להיות במתלבשות הטובות במקום ג'סיקה סתאם השמלה שלה ניראת מן שילוב מוזר בין בגד שהיו מלבישים לבובות בתיאטרון לבין בגד להלוויה

    מאת: מישהי |‏ 1 בנובמבר 2013 | 18:40
  •  קלאסה של שמלה, הבחורה זוהרת בלוק הזה!
    וקו המשווה, ג'סיקה בייל ללוקחת עם התסרוקת והסנדל ששמים את השמלה במרכז

    מאת: אמה |‏ 1 בנובמבר 2013 | 15:04