הפרחים לאובמה: האישה הראשונה בשמלה מהפנטת

מישל אובמה ממשיכה לעשות לנו טוב על הלב, סנדרה בולוק מפתיעה בלוק צבעוני במיוחד ושרה סילברמן קפצה למסיבת התה של עליסה | המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

מישל אובמה, טקס לזכר מרטין לות'ר קינג
שמלה של טרייסי ריס
הו, מישל. היא גורמת לליבנו לרטוט מרוב אושר עם כל בחירה אופנתית שלה. לטקס המציין חמישים שנה לצעדה המפורסמת של לות'ר קינג לבשה האישה הראשונה שמלה מהקולקציה הנוכחית של טרייסי ריס, שבאופן יאה לאירוע היא במקרה גם מעצבת אפרו אמריקאית. הסילואטה נהדרת, מוטיב הפרחים האדומים והגדולים אמיץ ומעורר עניין.

צילום: גטי אימג'ס

סנדרה בולוק, פסטיבל ונציה
שמלה של אלכס פרי
כמה כיף לראות את סנדרה בולוק על הצד הבהיר של הסקאלה, ועוד בגוונים שובבים במיוחד. שמלת הטריקולור המקסימה בעלת מחשוף גיאומטרי שלא ממש מבחינים בו בשל השיער הפזור. סנדרה בצעד חכם (ליטרלי) הלכה על נעלי עקב בגוון ניוד שלא יסיטו את תשומת הלב מהאלמנט המרכזי באאוטפיט.

צילום: גטי אימג'ס

סלינה גומז, פרימיירת הסרט "Getaway"
שמלה של ורה וונג
סלינה חזרה לתלם עם אאוטפיט סקסי וחושפני במידה הראויה, ובעיקר סופר פאשן. השמלה המעניין מורכבת משלישיית פרינטים שהצליחו להשתלב זה עם זה בעזרת סטיילינג ראוי לשבח. תחרה באיזור המחשוף, חצאית ג'קארד בגוון סגול וחלק עליון באותו הסגנון, בצבע שחור ואפור. נעלי ג'ימי צ'ו המתאימות למחשוף ולק תואם לתחתית השמלה סגרו את הלוק.

צילום: גטי אימג'ס

אלי לרטר, השקת ספר הבישול שלה
שמלה של מרקזה
הדוגמנית לשעבר/שחקנית/בשלנית לעת מצוא לבשה את שמלת הפפלום הכי מרעננת שראינו לאחרונה. הדפס צבעי מים פרחוני ומקסים, מחשוף לב ופפלום א-סימטרי המייצר תנועתיות במרכז השמלה הצמודה. עגילים וטבעת הצהרתיים ובומבסטיים ונעלי עקב בשחור קלאסי.

צילום: גטי אימג'ס

אליסון וויליאמס, טקס ה-VMA
שמלה של ולנטינו
אחד האירועים שיזכרו לרעה בלוח האופנה השנתי הוא טקס פרסי הוידאו של MTV – מיילי סיירוס, ליידי גאגא, סלינה גומז ושאר סלבס באאוטפיטים מחשיכי עיניים. מעטות היו הצדיקות בסדום, ואחת מהן היא כוכבת "בנות" אליסון וויליאמס. בשמלה רומנטית של ולנטינו עם עיטורים ובד רשת באזור המחשוף. פשוטה ומקסימה.

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

ארין ווסון, טקס ה-VMA
שמלה של אלכנסדר ווטייר
ואם בסדום עסקינן, הנה דוגמא למצעד הזוועות שהתחולל בטקס פרסי הוידאו של MTV. הדוגמנית הצנומה ארין ווסון הלכה על לוק שחושף כמעט הכל והדבר היחיד שיש לנו להגיד עליו הוא: משעמם. מרוב פרובוקטיביות לא רואים את מה שבאמת מעניין – בסך הכל מדובר בפיסת בד שקופה המונחת על הגוף.

צילום: גטי אימג'ס

מישל רודריגז, ווין דיזל מקבל כוכב בשדרות הוליווד
שמלה של אלכסנדר מקווין
הגזרה דווקא די חביבה, אך מסתיימת הרבה יותר מאוחר משציפינו. קילומטרים אחרי וכמה שעות מאוחר יותר, ניתן לראות את שולי השמלה של מישל מנקה את מדרכות הוליווד. לא חראם? שמלה של מקווין, אפטר אול.

צילום: גטי אימג'ס

שרה סילברמן, אירוע של קומדי סנטרל
שרה הייתה לבושה בהתאם לאירוע, מסיבת תה כמובן. אה, אנחנו לא בארץ הפלאות? אז אין לה תירוץ ללוק הזה. אילולא הוויב התחפושתי העולה מן האאוטפיט, שמלת הפעמון הזו הייתה יכולה להיות לא רעה בכלל.

צילום: גטי אימג'ס

איגי אזליה, טקס ה-VMA
שמלה של אמיליו פוצ'י
הדיווה האוסטרלית אמת'יסט אמליה קלי, או בשם הבמה שלה – איגי אזליה, החליטה אף היא ללכת על הצד הפרוע עם אאוטפיט תואם לצבע שיערה ומסתיר מעט מאוד את איברי גופה. מעבר לעובדה שמדובר בשמלה שקופה וצמודה בקטע ניינטיזי קשוח, הגוון הזה הוא טעות פטאלית ולא מחמיא לגוון עורה.

צילום: גטי אימג'ס

ג'ני Jwoww פארלי
אירוע Icons & Idols

הנה נקודת אור, שלא תגידו שאנחנו סתם רעים: ג'ני פארלי לא לבושה באופן פרובקטיבי, החזה שלה לא פוקע מבעד לבגדים. הפעם היא פשוט לבושה ממש רע – תחפושת שגם למסיבת פורים היינו מתביישים ללבוש. הצבע, הבד, הגזרה – אין אפילו פרט אחד מוצלח בלוק הזה.

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

קייטי פרי Vs קוקו רושה
שמלה של Emanuel Ungaro
השמלה של קייטי פרי, שעשתה כותרות השבוע, נלבשה כבר מספר חודשים קודם לכן. הדוגמנית קוקו רושה הלכה על גרסת המקסי של השמלה המנומרת לגאלת המטרופוליטן בחודש מאי האחרון. אפליקציות הפרפרים הזהובים בתלת מימד על כתפיה קיבלו את הכבוד כאשר החליטה ללכת על שיער אסוף. היא הוסיפה מגפונים שחורים ללוק. קייטי פרי לבשה את אותה שמלה בגרסת המידי שלה לטקס ה-VMA, בשיער אסוף, סנדלים וגריל על השיניים. במקום לשאול "מי לבשה את זה טוב יותר?", אולי עדיף אם נתהה הפעם "מי נראית פחות רע?"

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה