מתלבשות השבוע: אמה ווטסון לוהטת, מילה ג'ובוביץ' מפשלת

כוכבת הסרט "בלינג רינג" משלבת בין מתוחכם לקליל, קארי וושינגטון בגוון צהוב מטריף ומילה ג'ובוביץ' מפשלת עם שמלה המעלה סימני שאלה | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 6 יוני 2013

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות

אמה ווטסון, פרימיירת הסרט "בלינג רינג"
שמלה של שאנל
סופיה קופולה ידעה מה היא עושה כשבחרה באמה ווטסון לתפקיד הראשי בסרט החדש והאופנתי שלה. ווטסון בשמלת שאנל אפורה מטוויד, עם צווארון גבוה וריצ'רץ'. בשילוב עם נעלי פיפ טואו ותכשיט מדליק לאוזן, ווטסון נעה בין הבוגר והמתוחכם לצעיר והקליל.

אמה ווטסון | צילום: גטי אימג'ס

קארי וושינגטון, טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה
שמלה של ג'ייסון וו
הגוון, הבד, הגזרה – השמלה הזו פשוט הורסת. מהגזרה חובקת המותן, דרך האיקס בגב ועד הבד הנופל מאחור. קלאץ' העץ מוסיף טוויסט מעניין למראה.

קארי וושינגטון | צילום: גטי אימג'ס

ניקול ריצ'י, טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה
שמלה של מארק ג'ייקובס
ניקול ריצ'י כאילו נולדה לתוך הלוק הזה – שמלת ברונזה עם כתפיות דקיקות, קלאץ' ניוד ותכשיטים עדינים. האווירה השנות התשעימית שנוטפת מהפיס של ג'ייקובס עושה רק טוב לניקול.

ניקול ריצ'י | צילום: גטי אימג'ס

אמילי בלנט, גאלת Freeing Voices, Changing Lives
שמלה של זאק פוזן
שמלת סטרפלס עם טול יכולה בקלות ליפול למחוזות הוינטג' הקשוח, או לחילופין, ללוק של מי שטרם התגברה על נשף כיתה י"ב. בלנט מצליחה להוציא מהשמלה את הצד המודרני והקולי, לובשת אותה עם עקבים מוצלחים הנקשרות מאחור וקלאץ' מעור נחש.

אמילי בלנט | צילום: גטי אימג'ס

היילי סטיינפלד, טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה
טופ וחצאית של סונו
לוק כיפי וקופצני, מבלי לאבד את הראש או את חוש הטעם. חולצת בטן קצרה מצוותת לחצאית בגזרה גבוהה, עם פרינט מנצנץ בגווני כתום וזהב. האקססוריז התאימו עצמם להדפסים, נעלי ג'ימי צ'ו זהובות, צמידים דקים ושפתון כתמתם לקינוח.

היילי סטיינפלד | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

דרי המינגווי, טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה
יש לנו המון סימפטיה והערכה לדרי המינגווי, חלק משושלת מיוחסת ואייקון אופנה בפני עצמה. אבל לעזאזל היא חשבה כששילבה בין כל הפריטים הללו? יכול להיות שחיפשה לוק אנדרוגני וקולי. במקום זאת יצא לה מיקס מבולבל, לא מחמיא ומעורר תמיהה. העיקר שהיא יפה. מאוד.

דרי המינגווי | צילום: גטי אימג'ס

לינדה אנגלוויסטה, טקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה
שמלה של אוסקר דה לה רנטה
לא מגיע לאחת מהסופרמודלז הבלתי נשכחות של שנות השתעים להכנס לפריט כל כך אולד פאשן וחסר צורה. כל צבע או גזרה אחרת היו מפיגים את השעמום ומכניסים חיים במראה.

לינדה אנגלוויסטה | צילום: גטי אימג'ס

פלורנס וולש, תערוכה של האקדמיה המלכותית לאמנויות
שמלה של לואי ויטון
אין באמת בעיה עם השמלה הזו. כלומר, הגזרה לא נוראית, היא לא חשופה מדי ולא מרחיבה בטירוף. התקלה היחידה: היא מבגרת את כל מי שלובש אותה ב-35 שנה. וולש, פצצת אנרגיה אדומה בימים כתיקונם, נראית עם הצבע הרדום ובד הקטיפה כל כך רדומה, פלא שהיא עדיין עומדת על הרגליים. עם זאת, הנעליים, התיק, הטבעות והשיער שלה קרובים לשלמות.

פלורנס וולש | צילום: גטי אימג'ס

מילה ג'ובוביץ', אירוע של ארמני ברומא
שמלה של ארמני
לא ברור מה יותר גרוע – הצבע של השמלה או המחסום פה/מזוזה שתקוע באמצע המחשוף. הנעליים והקלאץ' לא מוסיפים למראה או מצליחים "להרים" אותו.

מילה ג'ובוביץ | צילום: גטי אימג'ס

קארי אנדרווד, טקס פרסי CMT
חליפה של ז'ורז' צ'אקרה
החליפה מונחת על אנדרוורד היטב, הבעיה היא כל המסביב. השיער עשוי מדי, הנעליים לא מתאימות לאאוטפיט, והקלאץ' יותר מדי בלינג בלינג בשילוב עם התכלת הצעקני. החליפה עצמה, מלבד העובדה שהיא באמת מחמיאה לגזרה, היא מנצנצת והצבע כבד מנשוא – בייחוד בשילוב עם הבלונד המסנוור של אנדרווד.

קארי אנדרווד | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

סלינה גומז Vs היידי קלום
שמלה של ורסאצ'ה
סלינה גומז הייתה הראשונה שלבשה את השמלה הזרחנית מבית אטלייה ורסאצ'ה בחודש שעבר, לטקס פרסי הבילבורד. גומז החליטה להוסיף טבעות בלבד לקישוט השמלה הלבנה והחושפנית, ואספה את השיער ברישול. היידי קלום הנחתה בשבוע שעבר את גמר "הטופ מודל הבאה" בגרמניה, בגרסה הורודה של השמלה. קלום, חובבת הבלינג בלינג, הוסיפה עגילי חישוק זהובים וגדולים ואספה את השיער בלוק מהודק. אז מי לבשה את זה יותר טוב?

סלינה גומז והיידי קלום. מי לבשה את זה יותר טוב? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה