מתלבשות השבוע: הבנות של "מד מן" מפספסות

וגם: אמיליה "חאליסי" קלארק מהממת בשחור, קייט אפטון משעממת וסלינה גומז יפיפייה באדום | המתלבשות הטובות והרעות של השבוע בהוליווד

מאת  | ‏ 21 מרץ 2013

צילום: גטי אימג'ס


המתלבשות הטובות

אמיליה קלארק, ערב הפתיחה של "ארוחת בוקר בטיפאני'ס" בברודווי
שמלה של דולצ'ה&גבאנה
מסמר הערב והכוכבת הראשית מציגה את פלאי השמלה השחורה הקטנה בהצגת הפתיחה שלה כהולי גולייטלי. קלארק, חאליסי בשבילכם, עוטה בגד גוף ועליו שמלה שקופה עם אפליקציות פרחים קטנות. הנעליים הלבנות נותנות קונטרסט מעניין. האיפור מעט מוגזם, אם כי השפתון נותן טאץ' צבעוני מוצלח.

אמיליה קלארק | צילום: גטי אימג'ס

מריה שראפובה, מסיבה בבית פרטי בפלורידה
סט טופ וחצאית של ג'יי מנדל
אהבנו את השילוב בין הפרינטים הצבעוניים, שמדברים באותה שפה על בד השיפון. הגוונים נראים נפלא עם עורה השזוף. עגילי הסטייטמנט הגדולים לא מעמיסים על המראה, וסנדלים בצבע כחול כהה ורצועות דקות נועלים את הלוק.

מריה שראפובה | צילום: גטי אימג'ס

אמי רוסום, מסיבת השקה לג'סטין טימברלייק
שמלה של טופשופ
הנה דוגמא ללוק מהמם ביופיו ונגיש בהחלט, לא מדובר בשמלת נשף מפוארת וגם לא בבגד המתאים רק לסופר סקיניות. שמלה בהירה עם עיטורים ירוקים מרתקים שצדו את עיננו, משודכות לנעליים לבנות (ממש כמו אמיליה קלארק) ובתוספת, שימו לב לזה, לק לבן. ורי קול.

אמי רוסום | צילום: גטי אימג'ס

סלינה גומז, פרימיירת הסרט "ספרינג ברייקרז"
שמלה של רים אקרה
אין דרך להתחמק מהעניין הזה: סלינה גומז התבגרה, וטוב שכך. הלאה הטופים המטופשים וחולצות הבטן, וקדימה לשמלות מתוחכמות ויפיפיות. כמו השמלה הזו, בעיצוב רים אקרה, סוג של יצירת מופת בפני עצמה. נופלת וקלילה, סקסית ועם זאת אלגנטית להפליא.

סלינה גומז | צילום: גטי אימג'ס

קירנן שיפקה, פרימיירת העונה השישית של מד מן
איך קרה הדבר, שילדה בת 13 עושה בית ספר לקאסט שלם של נשים בוגרות ואלגנטיות? הבת של דון ובטי דרייפר הייתה לבושה הכי יפה בפרימיירת העונה השישית של מד מן, עם שמלת פעמון מרהיבה עם עיטורים, נעליים עשויות תחרה וקלאץ' אדום שעושה את הלוק כולו.

קירנן שיפקה | צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות

כריסטינה הנדריקס, פרימיירת העונה השישית של מד מן
שמלה של ל'וורן סקוט
הבה ננפץ מיתוס עתיק יומין: שחור לא מחמיא בכל מצב. זה בעיקר תלוי בגזרה ובטקסטורה, כך שקטיפה שחורה למשל, היא אולי לא הרעיון הטוב ביותר עבור בחורה המנסה להפוך את המראה שלה לקליל ככל הניתן. במקום זאת, הלוק הנוצר הוא כבד, עמוס ולא מחמיא לקימוריה, ונעלי הקטיפה האדומות לא עוזרות למראה הזה להתרומם.

כריסטינה הנדריקס | צילום: גטי אימג'ס

אליזבת' מוס, פרימיירת העונה השישית של מד מן
שמלה של McQ מבית אלכסנדר מקווין
אין ספק שמדובר בשדרוג של ממש – מוס בחרה בלוק מגניב ביותר עם שמלה של מקווין ונעליים של שרלוט אולימפיה. למרות זאת, עם "מגניב" לא הולכים למכולת והשמלה של מקווין פשוט לא מספיק מחמיאה עבורה. למען האמת, היא כלל לא מחמיאה עבורה. הקפלים בשמלה גורמים לה להראות גוצית והמחשוף נראה מופרך ומוגזם.

אליזבת מוס | צילום: גטי אימג'ס

ונסה הדג'נס, פרימיירת הסרט "ספרינג ברייקרז"
שמלה של נעים קאן
ראשית יש לציין כי לשמלה הזו יש "קטע" מסוים, אבל זה לא אומר שצריך להוריד אותה מהקולב ובאמת להניח אותה על הגוף. מראה בת היענה המתוכשטת גורם לונסה הפטיט להראות גדולה וכבדה, ומתאים הרבה יותר לבחורה בוטילישס כמו, נניח, ביונסה.

ונסה הדג'נס | צילום: גטי אימג'ס

קייט אפטון, השקת קו הטלוויזיות של סמסונג
ז'קט של לואי ויטון
הדוגמנית הסקסית קפצה על טרנד המשבצות החרוש ונתנה אינטרפרטציה עצמית בלוק משמים במיוחד. החולצה לא מתאימה במיוחד לז'קט והג'ינס ומגפי הזמש נראים כאילו הגיעו לשם ממש במקרה. לגמרי דיסלייק.

קייט אפטון | צילום: גטי אימג'ס

אשלי ג'אד, פרימיירת הסרט "Olympus Has Fallen"
שמלה של הרב לג'ר
אשלי ג'אד ונהג המירוצים דריו פרנצ'יטי נפרדו לפני כחודשיים לאחר עשר שנות נישואין. אנחנו בטוחים שהשמלה הזו עשתה לו צביטה קטנה בלב, כי לג'אד יש באמת גוף נהדר ואסוף היטב. עם זאת, אי אפשר להתחמק מהעובדה שהבד הזה חונק מדי ובגוון הכי פחות נעים לעין על סקאלת הכחול, בייחוד כאשר הוא כה צמוד לגוף.

אשלי ג'אד | צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה

ביונסה Vs אנה שפר
אוסמן יוספזאדה
והפעם בפינתנו, הסופרסטארית מלאת הקימורים מול הכוכבת הצעירה המוכרת בעיקר מסדרת סרטי "הארי פוטר". ביונסה לבשה לגראמי אוברול מחויט ומקסים של אוסמן יוספזאדה, המחמיא לגזרתה ומעניין בגיאומטריה שלו. היא הוסיפה צמידים גדולים ונעלי פיפ טואו שחורת להשלמת המראה. אנה שפר הלכה על גרסת השמלה, במראה יותר אלגנטי ו"בטוח", לא לקחה סיכון במיוחד. אנה ציוותה קלאץ' שחור ונעליים תואמות. אז מי לבשה את זה טוב יותר?

אנה שפר וביונסה. מי לבשה את זה טוב יותר? | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה